Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė irwel Rodyti pranešimą

    Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša
    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

      Įdomu, kaip ten su sunkvežimių srautais. Jei nutiesus Via Baltica iki PL sienos, daug sunkvežimių nebevažiuos 1+1 (130, 132 keliai), tai gal tada užtenka 2+1.
      Pats kelias yra daugiau "priemiestinio" ar vietinio susisiekimo pobūdžio, taip ir negavo magistralinio kelio statuso.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

        Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2

        Comment


          Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.

          Comment


            Parašė irwel Rodyti pranešimą

            Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
            Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.

            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.
            Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
            Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 12:24.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.



              Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
              Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.
                Ai prisimenu. Dar 2000-aisiais, įstojus į ES, buvo tiesiamos 2x2 magistralinių kelių atkarpos su daugybę nuovažų. Turime A12 ties Šiauliais, A13 ties Klaipėda, A6 ties Jonava.

                Vėliau pradėjo atsiradinėti tokie dalykai kaip jungiamieji keliai, o tokio tipo keliai liko nebent tik greito eismo gatvės (A19 ir tai tik iš dalies) ir krašto keliai (kelias 102 ties Vilniumi).
                Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 16:19.

                Comment


                  Parašė irwel Rodyti pranešimą

                  Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
                  O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.
                    Sąrašo viršuje yra likusios via baltikos atkarpos,jas suskirstant pagal srautus. Kaunas-Kėdainiai prioritetas,poto srautai žinoma krinta. Bet būkim optimistai, turim prienai -birstonas 2x2 su niekiniu srautu.

                    Comment


                      Parašė irwel Rodyti pranešimą

                      Sąrašo viršuje yra likusios via baltikos atkarpos,jas suskirstant pagal srautus. Kaunas-Kėdainiai prioritetas,poto srautai žinoma krinta. Bet būkim optimistai, turim prienai -birstonas 2x2 su niekiniu srautu.
                      Prienai - Birštonas laikyčiau labiau ne 2+2, o 2+1 Trakai-Prienai-Marijampolė kelyje. Patogi vieta aplenkti stambų/lėtą transportą. Reiktų daugiau tokių atkarpų ten kur galima jas pigiai padaryti.

                      Comment


                        Naujasis Lentvaris. Ant kelio, trumpame ruože, užsipildavo vanduo. Net karštą vasaros dieną, kai visur sausa, būdavo, jog galima įvažiuoti į vandenį. Vėluoja su termino pabaiga.

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165228.jpg
Views:	1341
Size:	1,09 MB
ID:	1877460

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165246.jpg
Views:	1333
Size:	1,36 MB
ID:	1877461

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165420.jpg
Views:	1336
Size:	1,32 MB
ID:	1877462

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165521.jpg
Views:	1331
Size:	1,30 MB
ID:	1877463

                        Atgal:
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165543.jpg
Views:	1336
Size:	1,00 MB
ID:	1877464

                        Senas vaizdas:
                        Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	1345
Size:	2,47 MB
ID:	1877465
                        https://www.google.com/maps/@54.6613...7i13312!8i6656

                        Comment


                          Pastaraisiais metais vis dažniau tenka matyti laikinai sumontuotą srautų skaičiavimo įrangą valstybinės ir rajoninės reikšmės keliuose. Kas įdomu šiuo kartu, tai kad sumontuota toje vietoje, kur yra pastovi matuoklė. Galbūt pastovi matuoklė nebeveikia?
                          Taip pat ant pačios matuoklės nurodytas nebeegzistuojantis institutas. Ar dabar matuoja TKA? Gal pagal tai sprendžia eilės tvarką rekonstrukcijoms? Nors dabar įranga yra tikrai gerame kelyje (KK102, ties sankryža su KK112. Nors rekonstruota atkarpa ir senokai, tačiau išsilaikiusi tikrai puikiai.)

                          Click image for larger version

Name:	20210515_175832.jpg
Views:	577
Size:	1,64 MB
ID:	1885674 Click image for larger version

Name:	20210515_175901.jpg
Views:	586
Size:	3,84 MB
ID:	1885675

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Pastaraisiais metais vis dažniau tenka matyti laikinai sumontuotą srautų skaičiavimo įrangą valstybinės ir rajoninės reikšmės keliuose. Kas įdomu šiuo kartu, tai kad sumontuota toje vietoje, kur yra pastovi matuoklė. Galbūt pastovi matuoklė nebeveikia?
                            Gal tikrina, ir paskui palygins abiejų parodymus?

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Gal tikrina, ir paskui palygins abiejų parodymus?
                              Šioje vietoje jau ne pirmą kartą. Deda kartais kelių km atstumu kitur, kartais mieste. Panašu, kad kas kelias savaites ten pat deda. Tai ir įdomu, kam tiek matavimų.

                              Comment


                                Čia ant dežutės parašyta kad ne greičio matuoklis tam kad kas iš pykčio nenuluptų ar kaip?

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Čia ant dežutės parašyta kad ne greičio matuoklis tam kad kas iš pykčio nenuluptų ar kaip?
                                  Jei inkilus daužydavo, tikėdamiesi negaut baudų, tai matyt šitie irgi kentėdavo..

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Jei inkilus daužydavo, tikėdamiesi negaut baudų, tai matyt šitie irgi kentėdavo..
                                    Įsivaizduoju. Atvažiuoja koks pacukas su beisbolo lazda. Užsimoja daužti ir tada sustoja paskaityti kas parašyta ant aparato.

                                    Comment


                                      Šio susisiekimo ministro (M.Skuodžio) užmojai gan dideli, jei ras tinkamą būdą reformuoti KPPP sistemą, gal nuosekliau ir tikslingiau bus vystomi projektai. Įdomi idėja su 3 metų finansavimu, kad viešieji pirkimai nevėluotų laukiant naujų metų sąmatos.


                                      Tobulinant KPPP lėšų administravimą, visų pirma bus siūloma atsisakyti šiuo metu Biudžeto įstatyme Susisiekimo ministerijai suteiktos teisės didelę KPPP lėšų dalį skirti Seimo nustatytiems tiksliniams projektams. Pvz., šiemet iš visos 531,6 mln. eurų KPPP sąmatos tokiems projektams tenka 145 mln. eurų. Šias lėšas skirsto ministerija, nebūtina laikytis KPPP finansavimo įstatyme nustatytų proporcijų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams, lėšas galima skirti politiniu sprendimu, be aiškių projektų atrankos kriterijų. Taip pat siūloma atsisakyti kitų KPPP finansavimo išimčių, pačią sistemą darant paprastesne ir sudarant prielaidas KPPP vietinės reikšmės keliams skiriamos dalies tolygesniam paskirstymui tarp šalies savivaldybių. Keičiant tokią praktiką, siekiama depolitizuoti lėšų skirstymą.
                                      <...>
                                      Siūloma atsisakyti 5 proc. programos biudžeto rezervo. Tai leis panaikinti praktiką, kai rezervo lėšos buvo tapusios savotiška atskira kelių finansavimo programa, o sprendimai dėl lėšų skyrimo buvo stipriai politizuoti.
                                      Šaltinis

                                      Neužilgo vyks viešoji konsultacija su visuomene, nuorodoje yra trumpas pristatymas ir aprašas bei registracija
                                      Šaltinis

                                      Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	116
Size:	456,6 kB
ID:	1894685
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment

                                      Working...
                                      X