Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Bet tai pala. Čia sistema, kuri pati atpažins žvėrį, patikrins jo ID EIS, ir parodys vairuotojams koks žvėris ant kelio? Kam to reikia?
    Na nebent kad koks medžiotojas šerno su stumbru vėl nesupainiotų :)

    O jei rimtai -LAKD potraukis visokiems blizgučiams jau pradeda kelti abejones dėl darbuotojų veiksnumo.

    Comment


      Lietuvos automobilių kelių direkcija atnaujino 2020 m. darbų valstybiniuose keliuose žemėlapius

      https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Čia sistema, kuri pati atpažins žvėrį, patikrins jo ID EIS, ir parodys vairuotojams koks žvėris ant kelio? Kam to reikia?
        LAKD keičia profilį ir tyrinės gyvūnų migracijos kelius....
        Esu kartą susidūręs su gyvūnu kelyje, kažkoks elniukas tupėjo krūmuose ir kaip tik prie pat privažiavau jis kaip dėjo ant kelio, laimei greitis nebuvo didelis ir nieko nenutiko. Bėda čia tame, kad gyvūnai nelaukia ant kelio kol į juos kas atsimuš ir tą galėtų fiksuot elektronika, jie matyt susipainioja dėl šviesų ir išlekia į kelią prieš pat mašiną. Ir tokiems atvejams elektronika bejėgė, tik to nesupranta LAKD....
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Autostrados ir greitkeliai Lietuvoje.

          Po Vilnius-Kaunas rekonstrukcijos, autostrados statusą atitiktų Mauručiai-Marijampolė ir panašaus lygio būtų Grabučiškės-Mijaugonys atkarpa. Galėtų būti du autostrados ruožai: Mauručiai-Marijampolė ir Grabučiškės-Mijaugonys. Aišku ruožas Mauručiai-Marijampolė po Via Baltica plėtros prasitęstų iki Lenkijos sienos ir susijungtų su S61. Tai autostradų Lietuvoje daugėtų net ir tokiu atveju.

          Kitos atkarpos galėtų turėti greitkelio statusą kol nerekonstruotos lėtėjimo juostos, o atkarpos, kuriose yra stotelių be asfaltuotų pėsčiųjų priėjimų iš vis neturėtų turėti greitkelio statuso, užtektų tik 110 km/h ženklų.

          Greitkelio statusą atitiktų: Ariogala-Dauparai (išskyrus Sujainių apsisukimą), Radviliškis-Šiauliai, likusios Kaunas-Vilnius atkarpos, A2 Vilnius-Panevėžys atkarpos, išskyrus stotelių ir apsisukimų vietas. Jei bent jau nesutvarkomos kaip nors stotelės, sutikčiau, kad kas keliolika kilometrų būtų greitkelio pradžios arba pabaigos ženklai.

          Rekonstravus stoteles bei lėtėjimo ir greitėjimo juostas ruože (beveik) visame ruože Kaunas-Klaipėda bei Vilnius-Baleliai (išskyrus Krikštėnus), autostrados statusas galėtų grįžti.

          Galima situacija 2026 m. įgyvendinus projektus:
          Click image for larger version

Name:	a1_a2.jpg
Views:	1
Size:	261,6 kB
ID:	1781591


          A1:
          Vilnius-Vievis. Greitkelio ruožas. Liks pora neatskirtų stotelių. Keliose vietose liks T formos nusukimai viename lygyje su greitkelio pradžios ir pabaigos ženklais (Rykantų gel. st. ir Skirmantiškės).
          Vievis. 100 arba 110 km/h. Dėl pačio kelio siaurumo ir vienoje vietoje tankiai išsidėsčiusių T formos nusukimų į sodybas.
          Vievis-Mijaugonys. Vieno lygio nusukimai iš vienos pusės į Gojų ir Elektrėnus. Minimalius autostrados reikalavimus atitiksianti atkarpa link Klaipėdos turės nukentėti.
          Mijaugonys-Grabučiškės. Nėra vieno lygio nusukimų. Liks tik Antakalnio stotelė su asfaltuotais pėsčiųjų priėjimais. Stoteles lyg irgi planuojama iškeldinti. Tankiau išsidėstys nuovažos tarp Žiežmarių ir Mijaugonių, bet minimalius Europai būdingų autostradų reikalavimus vis tiek atitiks.
          Grabučiškės-Biruliškės. Greitkelis. Daug vieno lygio nusukimų su Greitkelio pradžios/pabaigos ženklais. Pačios sankryžos bus išsidėsčiusios gana tankiai.

          Kaunas: Biruliškės-IX fortas. Galbūt turės tik 110 km/h ženklus, dėl savo neįprasto 2x4 profilio.


          IX fortas-Sausinė. 5 km ruožas, įvykdyta rekonstrukcija ties Giraite. Dėl nuvažiavimų pobūdžio galėtų būti tik greitkelis.
          Sausinė-Ariogala. Jei neiškeldinamos stotelės, ruože turėtų būti 110 km/h greitis ir jokio greitkelio statuso. Jei bent iškeldinamos ar bent sutvarkomos stotelės - greitkelis.
          Ariogala-Sujainių apsisukimas ir Sujainių apsisukimas-Dauparai. Greitkelio statusas. Nėra stotelių, bet greitėjimo ir lėtėjimo juostos seno standarto, tik keletas yra rekonstruotos pagal naują standartą.
          Dauparai-Jakai (Klaipėda). Viena stotelė su pėsčiųjų perėjimo vieta. Dažni T formos nusukimai. 110 km/h.

          A2:
          Vilnius-Putiniškės. Situacija identiška Dauparai-Jakai. Nemažai vieno lygio nusukimų. Stotelė ties Putiniškėmis. 110 km/h greitis.
          Putiniškės-Bartkuškis. Tik viena stotelė su grįstu pėsčiųjų taku ties Merideano viešbučiu. Dauguma greitėjimo ir lėtėjimo juostų yra seno standarto.
          Bartkuškio stotelė. Nėra asfaltuotų ar grįstų pėsčiųjų takų link stotelės paviljono.
          Bartkuškis-Viesos. Nėra stotelių, bet kone visos greitėjimo ir lėtėjimo juostos yra seno standarto.
          Viesų stotelė. Analogiška situacija Bartkuškio stotelei.
          Viesos-Krikštėnai. 5 km ruožas greitkelio. Analogiška situacija Bartkuškis-Viesos.
          Krikštėnai-231 Vytinė. Stotelės, neturinčios asfaltuotų praėjimų. 110 km/h
          231 Vytinė-Gaiveniai. Greitkelio ruožas analogiškai kaip Bartkuškio-Viesų atkarpa.
          Gaiveniai-Šalnos. Atkarpa tarp stotelių be asfaltuotų priėjimų. 110 km/h
          Šalnos-Baleliai. Greitkelio ruožas dėl panašių aukščiau išvardintų priežaščių. Dvi stotelės ties Taujėnų sankryža, bet jos turi asfaltuotus priėjimus.
          Baleliai-Šilagalys. Apsisukimų atkarpos - 110 km/h (elektroniniai ženklai galėtų šviesti 130 km/h, jei saugu). Likusios atkarpos - greitkeliai.

          T formos nusukimai, kurie neturi greitkelio ir autostrados pradžios/pabaigos ženklų (ir dažnu atveju lėtėjimo ir greitėjimo juostų) yra traktuojami kaip įvažos "į šalia esančią teritoriją".

          A9 Radviliškis-Šiauliai. Stotelės turi asfaltuotus priėjimus.

          A5 Marijampolė-Mauručiai. Atitinka minimalius tipinių Europos autostradų reikalavimus.
          Marijampolės-Lenkijos siena. Turėtų atitikti naujai statomų autostradų reikalavimus.
          Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.08, 23:24.

          Comment


            Andrejevas: įšaldant lėšas keliams, teks pamiršti „Via Baltica" ir kitus projektus
            Valdžios sprendimas užšaldyti reikšmingą dalį Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų, jas nukreipiant socialinėms išmokoms, turės neigiamos įtakos šalies kelių tinklų plėtrai, teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

            „Pinigų jau trūksta, apie tai esame parašę jau ne vieną raštą. Mes negalime meluoti, kad kažką įgyvendinsime neturėdami tam finansų, todėl visus besikreipiančius informuojame apie faktinę situaciją", – interviu BNS sakė V. Andrejevas.

            Jis pripažįsta, kad valdžia turi pareigą spręsti dėl prioritetinių finansavimo sričių, tačiau taip pat pabrėžia, kad anksčiau ar vėliau reikės ieškoti sprendimo, kaip grąžinti ar kompensuoti užšaldytas KPPP lėšas, nes galimybės jas paprasčiausiai nurašyti nėra...
            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83536237
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Delfi.lt 2020.02.26.
              Vyriausybė spręs dėl 21,4 mln. eurų keliams paskirstymo https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=83625799

              Comment


                Vyriausybė atšildė 142 mln. Eur Kelių priežiūros programos lėšų https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...programos-lesu
                Vyriausybė trečiadienį posėdyje atšildė Kelių priežiūros programai skirtus 142 mln. Eur.
                Vyriausybė sausio pabaigoje pritarė atnaujintai KPPP sąmatai. Į ją įtraukta 65,3 mln. Eur 2019 metais nepanaudotų lėšų – todėl sąmata padidėjo iki beveik 590 mln. Eur. 2020 metų Kelių programoje tuomet liko įšaldyta 142 mln. Eur lėšų. Lėšos įšaldytos Seimo sprendimu, šiuos pinigus skyrus vaiko pinigų ir kitų socialinių išmokų didinimui. Kelių direkcija anksčiau teigė, jog dėl to bus išasfaltuota apie 230 kilometrų žvyrkelių mažiau nei planuota. Tarp tikslinių projektų yra valstybinės ir vietinės reikšmės kelių asfaltavimas, automagistralės Vilnius-Klaipėda ruožo prie Kauno „Megos“, Baltijos prospekto Klaipėdoje ir Liepkalnio sankryžos Vilniuje rekonstravimas.

                Comment

                Working...
                X