Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Parodos kalno rekonstrukcijos idėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Parodos kalno rekonstrukcijos idėjos

    kaunui tai tikrai svarbi tema, nes su ta gatve būtina kažką daryti. pasirodo, kad net ir pačių miestelėnų nuomonė yra svarbi:

    "Lauksime originalių ir "sveikų" idėjų, kaip tvarkyti Parodos gatvę, kad ji būtų patogi visiems miestiečiams."
    Teigė Kauno miesto savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjas R. Noreika

    štai ir pats straipsnis iš "15min"

    Stati Parodos gatvės įkalnė - didžiausias išbandymas vairuotojams transporto spūsčių metu bei žiemą.
    Tačiau kol kas neskubama tvarkyti šios judrios gatvės. Esą Parodos gatvė itin stati, o kaip susidoroti su šia kliūtimi, neaišku.
    Parodos gatvės danga pastaraisiais metais tik kosmetiškai "palopoma", tačiau šiemet pritrūko dažų net ir baltoms skiriamosioms juostoms. Parodos gatvės atnaujinimo projektas buvo paruoštas šį pavasarį. Vakar projektą vertinę savivaldybės Miesto plėtros ir ekologijos kominteto nariai nutarė, kad jo neverta įgyvendinti.
    Pasak Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo Ramūno Noreikos, dabartiniame Parodos gatvės atnaujinimo projekte numatyta pakeisti susidėvėjusius inžinerinius tinklus, praplatinti gatvę iki 4 eismo juostų bei visiškai atnaujinti asfalto dangą. Tačiau jame nesprendžiama, kaip bus mažinamas Parodos gatvės įkalnės statumas. "Vairuotojams nemažai problemų kelia ir Sporto bei Parodos gatvių sankryžoje esanti "alkūnė". Dabartiniame projekte šios problemos nesprendžiamos, todėl jį būtina tobulinti. Ieškosime alternatyvų",- aiškino R. Noreika.
    Artimiausiu metu bus skelbiamas naujas konkursas Parodos gatvės rekonstrukcijos priešprojektiniam projektui parengti. Pagrindinė užduotis konkusro dalyviams - numatyti, kaip sumažinti Parodos gatvės įkalnės statumą. Tikimasi, jog patobulintas Parodos gatvės rekonstrukcijos projektas bus baigtas iki kitų metų rudens.
    dar prie to pačio

    TUNELIAI
    Kai kurie miesto savivaldybės tarnautojai bei politikai mano, jog Parodos gatvės problemas galėtų išspręsti požeminis tunelis. Jis sujungtų Parodos, K. Petrausko gatves ir Vydūno alėją. Tuomet į Parodos kalną kylnatis transportas išvengtų "alkūnės" kalno viršuje. Preliminariais skaičiavimais, tokio tunelio įrengimas kainuotų apie 10 mln. litų.
    ANksčiau buvo pasigirdę siūlymų įrengti tunelį, jungiantį Jonavos gatvę su Karaliaus Mindaugo prospektu. Taip esą būtų sumažinti transporto srautai Senamiestyje bei centrinėje miesto dalyje.
    taigi būtų visai įdomu sužinoti jūsų nuomones atskirai šiuo klausimu aš asmeniškai manau, kad tunelis yra tikrai visai neblogas variantas. tik vat kaip tą įkalnę sumažint, tai jau sunkiau... praktiškai reiktų kirst didelį kampą link savanorių, ruost begales žemių ir padaryt švelniai nuožulnią parodos-petrausko gatvę... bet ar tai realiai įmanoma, tai čia jau nežinau...

    #2
    Va tuneliai centre būtų fantastika
    Mano nuotraukos @Fotki.com

    Auto Show Millennium 2007
    Retromobile 2007
    "Kova 1". Driftingo čempionatas
    "Foje" Gali Skambėti Kitaip
    Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
    BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
    Kauno Marių Regioninis Parkas

    Comment


      #3
      Na as irgi manyciau kad tuneliai geriausias variantas. Velgi, kaip ir su Vilniaus aplinkkeliais, jie jau buvo numatyti pries 25-30 metu, tiesiog arteja rinkimai tai politikams reikia uzsidirbti tasku pateikiant senas idejas kaip naujas.

      Po kokiu 10 metu gal kas nors rimtai ir apie projektus ir apie pinigus prades kalbeti, o dar po 10 - gal bus tie tuneliai.

      Comment


        #4
        tuneliai puiki ideja, jeigu jie tik aisku statomi proto ribose. pats neretai mintyse svajoju, svarstau kuriose Kauno vietose praverstu tuneliai, bet net nesitikejau kad is tiesu miesto valdzia svarsto tokius variantus, ir dar labai gerai kad kaip buvo parasyta tas tunelis parodos kalno virsuneje tekainuotu 10 mln., kas kaip tokiam dalykui tikrai manau nedaug.

        Comment


          #5
          Mano nuomone, tuneliai yra kiek utopinė idėja. Geriau jau paklotų naują specialios sudėties asfaltą(gal su kokia skaldele sumaišius), kad žiemą vairuotojams nekiltų sunkumų. Žiemos metu druskos ar tos pačios skaldelės nepagailėtų ir viskas būtų gerai. Beje, dar galėtų šildomą kelią padaryt, galbūt tai įmanoma O tunelis būtų nebloga idėja, bet pakankamai sunkiai igyvendinama. Juk daugeliu atveju viskas remiasi į pinigus.
          Kaunas yra Kaunas

          Comment


            #6
            10 mln. tuneliui, tokioje svarbioje gatvėje tai labai nedideli pinigai. Ir keista, kad valstybė nesugeba sukrapštyt.

            Vilniuje 100 m ilgio Gedimino pr. atkarpos rekonstrukcija, berods 14 mln. kainavo. Nors ten tik komunikacijų (keletos vamzdukų) ir dangos paklojimas.

            Comment


              #7
              Vilniuje 100 m ilgio Gedimino pr. atkarpos rekonstrukcija, berods 14 mln. kainavo. Nors ten tik komunikacijų (keletos vamzdukų) ir dangos paklojimas.
              o požeminis parkingas?
              Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

              Comment


                #8
                Čia rašiau apie dabar rekonstruojamą dalį, kur nėra jokio požeminio parkingo.
                O toks dalykas Vilniuje turbūt irgi kainuotų ne 10 mln...

                Comment


                  #9
                  žodžiu, kaip matome, variantų yra daug, ir ne vienas. ir jie visi tikrai verti dėmesio, tik vat užduotis, kaip juos parodyt valdininkėliams... gal, jeigu atsiras dar daugiau pasiūlymų, reiks nueit į savivaldybės rūmą man...

                  Comment


                    #10
                    Daugiau info apie elektroninį bilietą http://www.i-bilietas.lt/
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #11
                      oi, ne į tą temą parašiau... dėl Parodos kalno tai problemų tikrai yra, nes jau dabar piko metu čia eismas juda lėtokai, ypač mašinas pristabdo besivelkantys į kalną Ikarusai. O kai Sporto halėj vyksta kokie renginiai, tai Parodos kalnas visas nusidriekia mašinų kamščiu, nes į renginį visi važiuoja Perkūno al., ir kylantys kalnu priversti juos praleisti (policininkas reguliuoja). Kai prieš keletą metų valdininkai kalbėjo apie Europos pr. ir jo įkalnės platinimą, maniau, kad tai neįmanoma (nelygus reljefas: šlaitai, kalnai; bruzgynai, daug medžių), bet pasirodo tai įmanoma. Tad jei būtų daug pinigų, būtų galima praplatinti Parodos kalną (kaip čia ir rašė...), o ant kalno sankryžą padaryt su viaduku... Bet čia problema kalno statume... Gal griaunam Vytauto parką ir tiesiam naują gatvę?
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        #12
                        Kauno miesto savivaldybei nerandant lėšų kapitaliniam Parodos gatvės remontui, ją nutarta taisyti eksperimentine danga.

                        Kauno miesto savivaldybės Komunalinių statinių priežiūros poskyrio vyriausiasis specialistas Kęstutis Barzda teigė, kad gatvė bus remontuojama modifikuota bitumo danga.

                        „Darbus atliks UAB „Kelių remonto grupė“. Ji žada naudoti naują remonto būdą, norime pasižiūrėti, kaip jiems pavyks. Todėl kol kas negaliu pasakyti, kiek miestui kainuos šis remontas“, - sakė K.Barzda.

                        Dabar remontuojama tik nuokalnės juosta. „Joje nuolat atsiveria duobės. Kad ir kaip stengėmės suremontuoti šią atkarpą, kasmet tenka vėl kosmetiškai remontuoti“, - pripažino K.Barzda.

                        Jau keletą metų planuojamas stačiausios miesto įkalnės kapitalinis remontas, tačiau jam vis nerandama lėšų. „Tikėjomės, kad šiemet galėsime jį pradėti, tačiau tam vėl neužteko pinigų. Kapitalinio remonto metu reikės keisti ne tik kelias senas dangas, bet ir komunikacijas“, - pažymėjo K.Barzda.

                        Kapitalinio remonto metu bus pasiekta ir atidengta akmenimis grįsta gatvės danga. „Gali būti, kad ji ir liks, tačiau sprendimai šiuo klausimu gali keistis“, - sakė K.Barzda.
                        oi fruktai... eksperimentuot sumąstė tokioj svarbioj gatvėj...

                        Comment


                          #13
                          Jėga! Nežinome, nei kas ten per remontas, nei kiek jis kainuos. Galų gale baigsis viskas kokias 12 mln. lt už mažą atkarpą. Šiaip aš tikiuosi, kad tas "naujas būdas" yra identiškas metodui, kuris buvo pernai panaudotas platinant Kalvarijų gatvę Vilniuje. Na o jau dėl akmenų dangos tai totalus nusipezėjimas. Gal jie nori iš viso istorinę autentiką atkurti ir ten žvyrkelį daryti ?

                          Comment


                            #14
                            Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                            oi fruktai... eksperimentuot sumąstė tokioj svarbioj gatvėj...
                            Eksperimentine danga (su tinklu) ta gatve buvo sutvarkyta dar 1998 metais, po poros menesiu viskas islakste velniop, matyt nauja savivaldybes taryba mano, kad eksperimentas pavyko ir ji vel kartos.

                            Ta pati istorija ir su Vyduno gatve - ten irgi dare eksperimenta ko rezultate turim grazias vezes. Vienu zodziu tas pats grybu karas kaip ir prie Garbaro.

                            Comment


                              #15
                              Viename susitikime su jaunimu, prieš kokius gerus metus (dėl datos bijau pameluoti), Meras Kupčinskas pasakė, kad realiai jis nemato didelės problemos parodos įkalnėje. Dėl to manau, kad šis projektas gali nusikelti dar toli į ateitį.
                              Mano galva tikrai svarbesni infrastruktūros projektai yra šie:
                              Šančių tilto remontas;
                              Raudondvario tilto remontas(jau atliekamas);
                              Savanorių pr. estakados remontas;

                              Šiaip Kaunas turi ne vieną problemą (dvi upės), bet ir kitą didelę problemą - trys (keturios) įkalnės (dainavos-Žaliakalnio-eigulių, iš dviejų pusių, nuo centro ir nuo petrašiūnų), Šilainių ir aleksoto.
                              Taip pat nereikėtų pamiršti ir nuolatos nusidriekiančių kamščių petrašiūnuose, kai vėl bus atidarytas traukinių tunelis.
                              Nežinantiems pasakysiu, kad seniais laikais (seneliai pasakojo) traukinių eismas kirto ir Kalantos gatvės pradžią, bet vėliau sovietai ten nukasė gerą gabalą kalno ir padarė tiltą. Tai klausimas - kuo lietuviai blogesni?
                              Pavariau nelabai į temą, bet tikiuosi, kad tik truputį.

                              Comment


                                #16
                                Primink, o koks rysys tarp tunelio gelezinkelio ir kamsciu petrasiunuose?

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Primink, o koks rysys tarp tunelio gelezinkelio ir kamsciu petrasiunuose?
                                  Atidarius tunelį, pro jį padažnėja traukinių srautas. Tai reiškia, kad pradeda dažniau važinėti traukiniai pro amalių pervažą. Traukiniui važiuojant per šią pervažą, ši pervaža yra uždaroma ne trumpam laikui (net jei tai tebūtų vienas tuščias lokomotyvas). Taigi daug automobilių susirenka prie šios pervažos praleisti traukinio. Buvo kažkada skaičiuota, kad jei čia būtų pastatytas tiltas/tunelis/estakada ar pan, tai pagal automobilių sunaudojamus degalus,laukiant pravažiuosiančio traukinio, šis projektas "atsipirktų" per 2 metus

                                  Comment


                                    #18
                                    Tunelis manau geriausia išeitis būtų,ankščiau buvo kalbėta gan daug,kad atrodo kažkokia Vilniaus firma ten tyrimus kažkokius darė ir kaip ir apsiimtų tą reikalą,bet ir nutilo tos kalbos

                                    Comment


                                      #19
                                      O as maniau, kad traukiniai vaziuojantys i laikinaja stoti Kaunas1 irgi vaziuoja pro amaliu pervaza. Tie patys pro amaliu pervaza vaziuotu i nelaikinaja stoti.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        O as maniau, kad traukiniai vaziuojantys i laikinaja stoti Kaunas1 irgi vaziuoja pro amaliu pervaza. Tie patys pro amaliu pervaza vaziuotu i nelaikinaja stoti.
                                        Tai tu kalbi apie keleivinius, kuriu yra 10-15 reisu per diena. O kiek yra krovininiu, kurie dabar lenkia Kauna nuo Palemono? Tai ka atidarys tuneli traukiniu eismas padvigubės.

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X