Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

    Statybų terminai ir detalus aplinkelio planas

    #2
    Kur taip?
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #3
      Taig aš ir norėjau sužinoti apie vakarinio Vilniaus aplinkelio statybų terminus ir detalų aplinkelio planą

      Comment


        #4
        Parašė Gintaras
        Taig aš ir norėjau sužinoti apie vakarinio Vilniaus aplinkelio statybų terminus ir detalų aplinkelio planą
        Nu va- o aš jau tikėjausi, kad pažersi mums čia planų ir informacijos

        Paieškok štai šioje temoje http://tinkle.miestai.net/showthread.php?t=1301 ten buvo apie jį kalbėta. Kažkas net atskanavęs planiuką iš "Sostinės" buvo. Ir ateity nevenk pasinaudoti paieškos forumuose funkcija
        Paskutinis taisė vytauc; 2006.06.16, 14:14.
        Kaip po dykumą blaškiausi

        Comment


          #5
          Apie tą greitkelį kalbama jau kelis dešimtmečius
          Savivaldybės puslapyje yra keletas dokumentų.

          VILNIAUS MIESTO TARYBA
          SPRENDIMAS Nr. 646 2002 07 03
          DĖL PRITARIMO VILNIAUS MIESTO BENDROJO PLANO SPRENDINIŲ TIKSLINIMUI IR VILNIAUS MIESTO VAKARINIO GREITKELIO BEI GRETIMŲ TERITORIJŲ RAIDOS PROGRAMAI

          Visas tekstas: http://kristoforas.tic.lt/VA/doc.aspx?id=21033374
          Iš to nutarimo (atkreipkim dėmesį į datas) - keletas techninių detalių

          PAGRINDINIAI DUOMENYS
          BENDROJI DALIS
          Vadovaujantis Vilniaus miesto valdybos 2001 03 15 Sprendimu nr. 467V, leista Miesto plėtros departamentui rengti teritorijos prie Vilniaus miesto vakarinio greitkelio detalųjį planą.
          Planavimo organizatorius -Miesto plėtros departamentas.
          Planuojama teritorija -apie 100 (vieno šimto) ha teritorijos prie Vilniaus miesto Vakarinio greitkelio trasos.
          Planavimo tikslas -vakarinio greitkelio ribų ir statybos reglamento nustatymas, šalia esančių sklypų ribų pakeitimas, į greitkelio teritoriją patenkančių sklypų reglamento pakeitimas, Savivaldybės reikmėms perimamų teritorijų nustatymas.
          Plano rengėjas - savivaldybės įmonė “Vilniaus planas”.

          ŽEMĖS NAUDOTOJAI
          Surinkti duomenys su sklypų ribomis bei koordinatėmis, įregistruotomis žemės ir kito nekilnojamo turto kadastro registre.
          Į vakarinio greitkelio raudonąsias linijas patenka 29 sklypai, kurių plotas sudaro 18.8 ha.

          PAGRINDINIAI TECHNINIAI PARAMETRAI
          Vakarinio greitkelio trasos ilgis – 9 km.
          Gatvės kategorija - A1;
          Eismo juostų skaičius – 4juostos (perspektyvoje – 6 juostos);
          Važiuojamosios dalies plotis (4x3.75+2x2.75+0.5x2+0.25x2) –viso 22.0m;
          Vidurinė skiriamoji juosta – 3.0m;
          Gatvės raudonosios linijos – nuo70.0 iki 110.0 m;
          Dviračių takas – nenumatomas;
          Visuomeninio transporto maršrutai (stotelės įvažose) – nenumatomi;
          Reguliavimo tipas sankryžose – dviejų lygių;
          Šaligatviai – techniniai.


          P.S. beje, kol vyko planavimas, šis "aplinkkelis" atsidurs miesto viduryje ir, ko gero, prireiks dviračio takų bei visuomeninio transporto stotelių

          Planelis


          Šaltinis: http://www.vilnius.lt/new/vadovybe.php?open=512

          Comment


            #6
            Ir geros naujienos, ir blogos. Geros, kad gal nelauks pietinio a. nutiesimo pabaigos ir vakarinį pradės anksčiau. Blogos - vakarinis a. jau kiek metų suplanuotas, o tie veikėjai sugebėjo atiduoti žemės, per kurias aplinkkelis turi eit. Ar ne paprasčiau buvo žmonėms kompensuot žemėmis kitur, ar iš kart tartis dėl kainos?
            Tai tos blogos naujienos gali nusvert bet kokias geras. Jei tartis su žmonėmis ketina baigt tik po kelių metų, tai net jei pajudės darbai nuo Lazdynų link Justiniškių ir nuo Justiniškių link Ugmergės g, tai tą jungtį ties pačiomis Justiniškėmis baigs tik po 5-6 m.

            __________________________________________________ __________

            Greitkelio likimas parūpo ir ministerijai
            Savivaldybę išgąsdino idėja išskaidyti miesto aplinkkelio projektą

            Vilius Mackonis
            „Sostinės“ korespondentas
            2006-10-31
            Prašys paramos aplinkkeliui

            Vilniaus vakarinio aplinkkelio projektas bus skaidomas į 3 dalis.

            Tokį sprendimą savivaldybei siūlo Susisiekimo ministerija.

            Ministro Algirdo Butkevičiaus teigimu, šitaip bus išvengta ir Europos Sąjungos lėšų užlaikymo, ir sumažės tikimybė, kad tiesiamo kelio trasoje pasitaikys kliūčių.

            Mat vakarinio aplinkkelio trasoje ties Justiniškėmis didelė dalis žemės pastaraisiais metais grąžinta ankstesniems savininkams.

            Šiuos sklypus dabar teks grąžinti valstybei. Manoma, kad žemė bus paimta visuomenės reikmėms, o savininkai gaus atlygį. Tam lėšų žada skirti ir Vyriausybė.

            Vakar savivaldybės, Vyriausybės, Susisiekimo ministerijos ir Vilniaus apskrities viršininko administracijos atstovai apžiūrėjo būsimo vakarinio aplinkkelio trasą.

            Anksčiau pradės darbus

            Sušaukti kelių institucijų atstovų susitikimą savivaldybe paskatino tai, kad vakarinio aplinkkelio projekto Susisiekimo ministerija neįtraukė į 2007-2013 metais iš Sanglaudos fondo remiamų projektų sąrašą.

            Kaip sakė vicemeras Algimantas Vakarinas, šis faktas išgąsdino sostinės valdininkus – sąraše neradę aplinkkelio jie išsigando, kad projektas iš viso liks be paramos.

            Savivaldybė vakarinį greitkelį laiko svarbiausiu Vilniaus projektu 2007-2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo programoje.

            Susisiekimo ministras A.Butkevičius vakar patikino, kad greitkeliui tiesti lėšų iš Sanglaudos fondo tikrai bus prašoma.

            „Tačiau teiksime ne vieną, o tris paraiškas – projektas bus skaidomas į mažesnes dalis“, – teigė ministras.

            Ministras patikino, kad šitoks sprendimas turi keletą privalumų. Paraiškų teikėjams nereikės laukti Europos Komisijos pritarimo, kuris būtinas brangiems projektams. Taip pat bus galima greičiau pradėti darbus aplinkkelio trasoje.

            „Neišskaidžius projekto, tektų laukti, kol bus išpirkti visi greitkelio trasoje esantys privatūs sklypai. Tikriausiai iki 2010 metų net negalėtume pradėti darbų“, – kalbėjo A.Butkevičius.

            Jo nuomone, suskaidžius projektą, darbus bus galima pradėti jau kitais metais. Neišpirkta žemė atsidurs trečioje greitkelio atkarpoje. Tuo tarpu nuo Lazdynų tilto iki Pilaitės prospekto kelias aplinkkeliui laisvas.

            Pinigų prašo Vyriausybės

            Savivaldybė baiminasi ir naštos, kuri guls ant jos pečių, pradėjus grąžintų sklypų išpirkimo procedūras.

            „Pagal jau nusistovėjusią tvarką paruošti trasą privalome mes, taigi turime išpirkti žemę savivaldybės biudžeto lėšomis“, – pasakojo A.Vakarinas.

            Vicemeras mano, kad žemę išpirkti turėtų Vyriausybė, nes ji delegavo Vilniaus apskrities viršininko administracijai žemės grąžinimo funkcijas.

            A.Vakarinas teigė, kad savivaldybė, užuot skyrusi lėšų žemei išpirkti, verčiau jas leistų pačiam keliui tiesti.

            Ministro pirmininko patarėja Jūratė Juozaitienė patikino, kad Vyriausybė gali skirti paramą žemei išpirkti. Ji svarstė, kad savivaldybei galbūt iš viso neteks rūpintis nacionalizavimo procedūromis – šį darbą perims Vyriausybė.

            Kiek lėšų reikės išpirkti vakarinio aplinkkelio trasoje esantiems sklypams, A.Vakarinas nežinojo: „Sunku pasakyti. Šiandien yra vienos kainos, rytoj galbūt kitos“.

            Vakarinio aplinkkelio projektas iš viso vertinamas 390,5 milijono litų. Jis bus tiesiamas prie Lazdynų, netoli tilto per Nerį, ir eis pro Karoliniškes, Pilaitę, Justiniškes, Pašilaičius iki Ukmergės plento.
            Paskutinis taisė Toris; 2006.10.31, 06:17.

            Comment


              #7
              Savivaldybė baiminasi ir naštos, kuri guls ant jos pečių, pradėjus grąžintų sklypų išpirkimo procedūras.

              „Pagal jau nusistovėjusią tvarką paruošti trasą privalome mes, taigi turime išpirkti žemę savivaldybės biudžeto lėšomis“, – pasakojo A.Vakarinas.

              Vicemeras mano, kad žemę išpirkti turėtų Vyriausybė, nes ji delegavo Vilniaus apskrities viršininko administracijai žemės grąžinimo funkcijas.

              A.Vakarinas teigė, kad savivaldybė, užuot skyrusi lėšų žemei išpirkti, verčiau jas leistų pačiam keliui tiesti.
              O kaltus kas susras? Nuteist velniop, ir atimti teisę dirbti valstybės tarnyboj. Negaliu kaip nervina. Juk net mažam vaikui aišku, kad ne šiaip sau ir ne bet kam grąžino žemes numatytoje trasos vietoje kuri niekam nebuvo paslaptis...
              Kaip po dykumą blaškiausi

              Comment


                #8
                Būtų tikrai įdomu pasiknaisioti kam gi šiuo metu priklauso žemė per kuria nusidrieks aplinkkelis ir kaip tie žmonės susiję su apskrities administracija ar savivaldybe. Nelaikykime savivaldybės kvailiais, lyg jie per žioplumą grąžino žemę savininkams aplinkkelio trasoje.

                EDIT. Vytauc mane aplenkė
                flickr >>>

                Comment


                  #9
                  Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                  O kaltus kas susras? Nuteist velniop, ir atimti teisę dirbti valstybės tarnyboj. Negaliu kaip nervina. Juk net mažam vaikui aišku, kad ne šiaip sau ir ne bet kam grąžino žemes numatytoje trasos vietoje kuri niekam nebuvo paslaptis...
                  Sakys, kad nežinojo. 100%.
                  Nors, kai išsipirkinėjau žemę po savo (!) namu, tai žemėtvarka zirzė, kad: "reikia patikrinti, ar nėra pretendentų atkurti nuosavybę jūsų sklypo vietoj"

                  Būtų tikrai įdomu pasiknaisioti kam gi šiuo metu priklauso žemė per kuria nusidrieks aplinkkelis ir kaip tie žmonės susiję su apskrities administracija ar savivaldybe
                  Dabartinio Europos bokšto vietoj sklypą buvo įsigijusi Savivaldybės darbuotoja. Kiek žinau, ji gavo virš 1 mln. litų ir buvo nubausta atleidimu iš darbo )
                  Paskutinis taisė Sula; 2006.10.31, 12:13.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Dabartinio Europos bokšto vietoj sklypą buvo įsigijusi Savivaldybės darbuotoja. Kiek žinau, ji gavo virš 1 mln. litų ir buvo nubausta atleidimu iš darbo )
                    Vakar pinigų kartoje rodė senioką kuris jau gal 15 metų bylinėjasi dėl sklypo nuosavybės teisių atkūrimo visai šalia Vyroko riestainio. Ir gal prieš pora metų pamatė skelbimą laikraštyje, kad jo sklypas iš savivaldybės žinios perėjo kažkieno nuosavybėn ir yra pardavinėjamas.
                    flickr >>>

                    Comment


                      #11
                      Parašė Llinass Rodyti pranešimą
                      Vakar pinigų kartoje rodė senioką kuris jau gal 15 metų bylinėjasi dėl sklypo nuosavybės teisių atkūrimo visai šalia Vyroko riestainio. Ir gal prieš pora metų pamatė skelbimą laikraštyje, kad jo sklypas iš savivaldybės žinios perėjo kažkieno nuosavybėn ir yra pardavinėjamas.
                      Aš suprasčiau, jeigu pas mus būtų kitokia situacija. Bet gi Lietuvoje dar 1993 metais VISA žemė buvo valstybinė

                      Comment


                        #12
                        Rengiama teritorija Vilniaus vakariniam aplinkkeliui tiesti
                        2006-11-15 Vilniaus m. Savivaldybės naujienos





                        Siekdama užtikrinti sąlygas sostinės vakariniam aplinkkeliui tiesti, Vilniaus miesto taryba nusprendė išpirkti šio aplinkkelio statybos teritorijoje esančius nekilnojamuosius daiktus. Taip pat bus ieškoma galimybių dalį šioje teritorijoje esančių žemės sklypų ne išpirkti, o kompensuoti savininkams sklypais kitose miesto vietose – dėl sklypų mainų nuspręsta kreiptis į Vilniaus apskrities viršininko administraciją.
                        Vilniaus vakarinio aplinkkelio trasos ilgis – 12 km. Į jo teritoriją patenkančių sklypų plotas iš viso siekia daugiau kaip 29 ha. Dėl vykstančio žemės nuosavybės atkūrimo sklypų duomenys nuolat tikslinami.
                        Vakarinis aplinkkelis – vienas iš strateginių Vilniaus miesto susisiekimo sistemos objektų, sujungsiantis tarptautinį IXB transporto koridorių su Vilniaus–Panevėžio automagistrale. Kartu su pradėtu tiesti Vilniaus pietiniu aplinkkeliu šis aplinkkelis yra neatsiejama tarptautinio IX transporto koridoriaus dalis.
                        LR Vyriausybės Strateginio planavimo komitetas š. m. vasario 14 d. posėdyje projektą „IX transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus vakarinis aplinkkelis“ pripažino prioritetiniu.
                        Atsižvelgdama į didelę Vilniaus vakarinio aplinkkelio projekto apimtį ir reikšmę tarptautiniam susisiekimui, sostinės Savivaldybė šį projektą laiko svarbiausiu Vilniaus miesto projektu 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programoje.
                        Dėl Vilniaus vakarinio aplinkkelio projekto įtraukimo į Lietuvos Respublikos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos, finansuojamos iš Sanglaudos fondo, remiamų projektų sąrašą, Vilniaus meras Artūras Zuokas prieš mėnesį kreipėsi į LR Ministrą Pirmininką bei Susisiekimo ir Finansų ministerijas.
                        Parašas :)

                        Comment


                          #13
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Apie tą greitkelį kalbama jau kelis dešimtmečius
                          Savivaldybės puslapyje yra keletas dokumentų.
                          Geriausiai butu, jei darytu ta kelia toliau i vakarus (i vakarus nuo Gudeliu), nes as ten gyvenu ir dabar man po langais, kur buvo miskelis, darys 6 juostu kelia... pagrindinis argumentas, kodel nedaryti toliau i vakarus buvo "sis variantas pats pigiausias" (neaisku, kiek tai yra svarbu vilnieciams, nes beveik visa statybu suma imama is ES). Nu aisku, prie ko cia zmones! Cia gi "visuomeninis" interesas. O sutaupytus ant zmoniu pinigus yr kur det.

                          Comment


                            #14
                            Parašė jonasdoe Rodyti pranešimą
                            Geriausiai butu, jei darytu ta kelia toliau i vakarus (i vakarus nuo Gudeliu), nes as ten gyvenu ir dabar man po langais, kur buvo miskelis, darys 6 juostu kelia...
                            O taip, argumentas "nes aš ten gyvenu" yra svarumo viršūnė
                            Mano galerija Flickr'yje

                            Comment


                              #15
                              O kaip tada daryti, jonasdoe, siūlytum, jei toliau nukėlus bus kitų žmonių namai ir kelias eis pro jų langus? Tada kelti dar toliau? Kiek toliau ? Dar 15km, ar kokių 50 m?, kad niekam pro langus nevažiuoti. bet ten nukėlus ar nebus labiau į Vilnius - Kaišiadoris plentą panašu, o ne į mieto gatvę ar aplinkkelį?
                              Juk apie šį aplinkkelį jau gal kokių 20 metų kalbama ir žmonės statydami ar pirkdami namus apie tai tikrai žinojo arba galėjo nesunkiai sužinoti.
                              Paskutinis taisė Svecias; 2006.11.23, 12:06.
                              Parašas :)

                              Comment


                                #16
                                Parašė jonasdoe Rodyti pranešimą
                                Geriausiai butu, jei darytu ta kelia toliau i vakarus (i vakarus nuo Gudeliu), nes as ten gyvenu ir dabar man po langais, kur buvo miskelis, darys 6 juostu kelia... pagrindinis argumentas, kodel nedaryti toliau i vakarus buvo "sis variantas pats pigiausias" (neaisku, kiek tai yra svarbu vilnieciams, nes beveik visa statybu suma imama is ES). Nu aisku, prie ko cia zmones! Cia gi "visuomeninis" interesas. O sutaupytus ant zmoniu pinigus yr kur det.
                                Tas kelias yra planuojamas dar nuo kokių 1978 m.
                                Gudelių "dujininkų" miestelio (nereikia painioti su tikrais Gudeliais tarp Lazdynų ir Pilaitės) atsiradimas už Vakarinio kelio trasos - "nedidelis" nesusipratimas
                                Belieka tik užjausti dėl nevykusio pirkinio
                                Paskutinis taisė Romas; 2006.11.24, 20:56.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė jonasdoe Rodyti pranešimą
                                  Geriausiai butu, jei darytu ta kelia toliau i vakarus (i vakarus nuo Gudeliu), nes as ten gyvenu ir dabar man po langais, kur buvo miskelis, darys 6 juostu kelia... pagrindinis argumentas, kodel nedaryti toliau i vakarus buvo "sis variantas pats pigiausias" (neaisku, kiek tai yra svarbu vilnieciams, nes beveik visa statybu suma imama is ES). Nu aisku, prie ko cia zmones! Cia gi "visuomeninis" interesas. O sutaupytus ant zmoniu pinigus yr kur det.
                                  o tu pagalvok kaip jaučiasi žmonės, kurie gyvena prie kokio Laisvės pr. ar prie kokios kitos didelės gatvės. tau belieka tikėtis kad prie tavo gyvenvietės palei kelią pastatys garso sieną
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    o tu pagalvok kaip jaučiasi žmonės, kurie gyvena prie kokio Laisvės pr. ar prie kokios kitos didelės gatvės. tau belieka tikėtis kad prie tavo gyvenvietės palei kelią pastatys garso sieną
                                    Tai vat, pas mus žmonės tikisi kol kas nors ką nors padarys ir laukia laukia.
                                    O paprasčiausia būtų patiem nuvažiuoti į "Senukus", nusipirkti metalinių stulpelių, nusipirkti kokių nors plokščių ir patiem pasistatyti sieną ir dar apsodinti eglaitėmis, tujomis ir ramiai gyvent
                                    Bet žmonėm geriau laukti iki gyvenimo galo ir keiksnoti valdžią

                                    Comment


                                      #19
                                      1 etapas: 2007-2009m. bus rekonstruojamas Lazdynų tiltas. Investicijos - 31,5 mln. Lt

                                      2 etapas: 2008-2010m. bus tiesiama atkarpa nuo Oslo g. iki Pilaitės pr. Investicijos - 140 mln. Lt

                                      3 etapas: 2010-2013m. bus tiesiama dalis nuo Pilaitės pr. iki Ukmergės g. Investicijos - 219 mln. Lt

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė NoBoDyX Rodyti pranešimą
                                        1 etapas: 2007-2009m. bus rekonstruojamas Lazdynų tiltas. Investicijos - 31,5 mln. Lt

                                        2 etapas: 2008-2010m. bus tiesiama atkarpa nuo Oslo g. iki Pilaitės pr. Investicijos - 140 mln. Lt

                                        3 etapas: 2010-2013m. bus tiesiama dalis nuo Pilaitės pr. iki Ukmergės g. Investicijos - 219 mln. Lt
                                        šaltinis?
                                        Kaip po dykumą blaškiausi

                                        Comment

                                        Working...
                                        X