Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė fiction Rodyti pranešimą
    Tai, kad ten ir darbo dieną, piko metu, ne ką geriau. Savivaldybė žadėjo ir tą sankryžą naikinti, nes ten kaip ir nereikia jos, tik pėstiesiems šviesoforas reikalingas.
    Šiuo atveju reikėtų savivaldybei nepagailėti pinigų ir pėstiesiems įrengti viaduką.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Man tai jau šiek tiek baisoka, kas vyks Oslo g. atidarius visą aplinkkelį.
      Vilniaus savivaldybė lygtais žadėjo kažkius paslaptingus pakeitimus.
      Susireguliuos srautai, dalis į/iš miesto važiuos senu keliu Savanorių pr. per žemuosius panerius. Praeitą šeštadienį prie Gariūnų šviesofoto sugaišau apie 20 min., jei būčiau važiavęs pro panerius, jau būčiau važiavęs ties Vieviu.
      Flickr

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Ten yra dabar du skirtingi tiltai, ne dangos. Kadangi senasis tiltas yra įlinkęs, niekaip techniškai nebūtų išspręstas lygių suvienodinimas su nauju pristatytu tiltu. Beje, priešinga kryptimi kemšasi jau už tilto vakarinio piko metu (link Gariūnų ir Erfurto g.)
        Abu įsukimai iš Oslo į tikrą aplikkelį yra blogi.
        Nuo Gariūnų susidaro kamštis iki pat A1, nes į aplinkkelį tik viena tikra juosta. Nors vietos ten sočiai.
        Iš kitos pusės panašiai, galima būtų išplatinti įvažą į Lazdynus, nes "uodega" blokuoja aplinkkelį.

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Šiuo atveju reikėtų savivaldybei nepagailėti pinigų ir pėstiesiems įrengti viaduką.
          Jei kažkokius peščiųjų viadukus daryti, tai turgus turėtų jei ne savo lėšom, tai gerokai prisidėti. Nes ten dideli peščiųjų srautai vaikšto tik turgaus darbo metu ir realiai tas viadukas tik turguj ir tarnaus.

          Comment


            /\ Kaip "valstybinės svarbos objektui" socdemai galėtų ir Valstybės investicijų programos lėšų numatyti

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Abu įsukimai iš Oslo į tikrą aplikkelį yra blogi.
              Nuo Gariūnų susidaro kamštis iki pat A1, nes į aplinkkelį tik viena tikra juosta. Nors vietos ten sočiai.
              Iš kitos pusės panašiai, galima būtų išplatinti įvažą į Lazdynus, nes "uodega" blokuoja aplinkkelį.
              Išties, tai man labai nepatinka tas įvažiavimas į Erfurto g. nuo Oslo g. (dažnai ten važiuoju). Ten puikiai tilptų ilga atskira juosta šitam reikalui. Dabar esanti lėtėjimo juosta yra per trumpa. Kaip minimum reikėtų projektuoti juostą važiuojantiems į Erfurto g. nuo požeminės perėjos. Kitoje pusėje užsukimas į Šiltnamių g. labai juostą patrumpina. Aš suprantu, kad tas sujungimas su Šiltnamių g. reikalingas dėl ligoninės, bet realiai tai aš jį naikinčiau
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Išties, tai man labai nepatinka tas įvažiavimas į Erfurto g. nuo Oslo g. (dažnai ten važiuoju). Ten puikiai tilptų ilga atskira juosta šitam reikalui. Dabar esanti lėtėjimo juosta yra per trumpa. Kaip minimum reikėtų projektuoti juostą važiuojantiems į Erfurto g. nuo požeminės perėjos. Kitoje pusėje užsukimas į Šiltnamių g. labai juostą patrumpina. Aš suprantu, kad tas sujungimas su Šiltnamių g. reikalingas dėl ligoninės, bet realiai tai aš jį naikinčiau
                Būtent, ten pilna vietos, aš tuo pačiu dar ir pastumčiau arčiau požeminės perėjos ir priešpriešinį įvažiavimą iš Erfurto g. į Oslo g., kad būtų ilgesnė atkarpa susikirsti su srautu važiuojančių į vakarinį aplinkelį

                Comment


                  I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:

                  Comment


                    /\ Dėl šito reikia tikrai pritarti. Tas susikirtimo taškas, kur įsukantys į aplinkkelį ir sukantys į vakarinį aplinkkelį susikerta - ten labai blogai. Tiesiog per trumpas ruožas tokiam susikirtimui.

                    Comment


                      Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                      I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
                      Atvaizdas
                      Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
                        Tik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.
                        Flickr

                        Comment


                          Įvažiavimai ir išvažiavimai Vakarinio greitkelio projektuoti žmonių kurie gal tikrai projektavo prieš 40 metų. Pakolkas viskas labai gražu kaip srautai galutinai atrodys bus matyti po mėnesio.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
                            O kaip jei nedaryti nei letėjimo, nei greitėjimo juostų, o tiesiog nauja juosta? Tuomet nesant eismui iš to žieduko galėtų iš anksto persirikiuot srautas, kuris juda nuo centro vakarinio aplinkkelio link, o esant - dalis atvažiuojančių ir taip suka link vakarinio aplinkkelio, o link Gariūnų norint važiuoti pakaktų persirikiuoti per vieną juostą.
                            Ar toks lygiaverčių juostų braižymas skaitosi teoriškai nesaugus? Nes praktiškai tai būtų vis tiek žymiai saugiau negu yra dabar, o ir pralaidumas stipriai padidėtų manau. Gal ir klystu.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Tik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.
                              O kokį posūkį būtent siūlote naikinti - įvažiavimą iš Oslo gatvės (nuo centro) į Lazdynus ar nuvažiavimą nuo Neste žieduko į Gariūnų/aplinkelio pusę? Ar abu juos? Sakyčiau, Lazdynų ir Lazdynėlių gyventojams tai sudarytų daug nepatogumų, tuo labiau, ten važiuoja ir visuomeninis transportas.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė stelas Rodyti pranešimą
                                Įvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
                                Nes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.

                                Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.22, 08:46.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Nes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.

                                  Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
                                  Klausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.

                                  Comment


                                    Parašė stelas Rodyti pranešimą
                                    Klausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.
                                    Tas nusukimas tikrai irgi reikalingas. Tiesa, žinant kaip viskas pas mus daroma prekybso centrų ir biurų labui, tai beveik garantuotai padarys. Gal net ir šviesaforą Oslo gatvėj, kad į kairę galėtų pasukt

                                    Comment


                                      Parašė stelas Rodyti pranešimą
                                      Įvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
                                      Galbūt galima būtų tokį nuvažiavimą iš Lazdynų į Vakarinį aplinkkelį padaryti, ir žiedukas šiek tiek nusikrautų?

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Kai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
                                        Apskritai Oslo g. rekonstrukcijos projektiniai sprendiniai buvo labai trumparegiški ir praktiškai iš karto jau matėsi, kad dalis vietų kelia problemas.
                                        Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
                                        Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
                                        Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.

                                        Comment


                                          Sukurta atskira tema

                                          Diskusijos apie padidėjusius / sumažėjusius kamščius po Vakarinio aplinkkelio III etapo užbaigimo ar išpręstas / atsiradusias naujas eismo problemas tęsiamos atskiroje temoje:
                                          [VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį

                                          Comment

                                          Working...
                                          X