Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Dalis unikalaus akmenimis grįsto Tuputiškių serpantino atsidūrė po asfaltu

    1997 metais serpantinas įtrauktas į Kultūros paveldo objektų sąrašą, <...> taip pat jis laikomas technikos paveldo objektu.

    Dar 2008 metais imta svarstyti, kad būtina restauracija, jai esą jau buvo paruošti ir projektiniai pasiūlymai.

    Asfalto danga paklota tik laikinai: „Tam, kad nesugriūtų vienintelis Lietuvoje akmenimis grįstas serpantinas, laikinai buvo paklota asfalto danga. Atlikus specialiąją paveldosauginę ekspertizę, projektui pritarus Kultūros paveldo apsaugos skyriui ir Kultūros paveldo departamentui bus skelbiamas viešųjų pirkimų konkursas.“

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...c4SnQ#_&copied

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Pritariu, ši vieta labai prašosi papildomos juostos, o ir vietos jai daugiau nei pakankamai. Investicijos palyginus su viso vakarinio aplinkkelio būtų minimalios, o efektas milžiniškas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Galima būtų netgi dabar, be jokio platinimo, žymiai pagerinti situaciją padarant taip, kad ant viaduko link Vakarinio aplinkkelio patekti būtų galima iš abiejų juostų, ne tik kairiosios - taip, kaip nubrėžta Lettered nuotraukoje palei degalinę (dabar ant viaduko veda tik viena juosta nuo Oslo g., nes antroji juosta - tai išvažiavimo nuo degalinės greitėjimo juosta). Užtektų greitėjimo jusotą visai panaikinti - tik pakeisti ženklus ir nudažyti linijas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Ten visus įvažiavimus/išvažiavimus reikia platinti/ilginti.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Ten tikrai galima papildomą juostą ir nuo Titnago g. paleisti, nes tiltui ploto užtenka, tikrai panaikintų kamštį.

    Taip pat ir kitoje pusėje nuo aplinkkelio įsiliejimas problematinis, galima pratęsti lėtėjimo juostą iki tilto ir padaryt 3 juostą iki Titnago g. ar net toliau, nes vėl tilto plotis leidžia. Saugumas tikrai padidėtų, o investicijos nedidelės.

    Komentuoti:


  • Romualdas19
    replied
    Taip nuo šios vietos. (panašiai čia)
    https://www.google.lt/maps/@54.67003...2!8i6656?hl=en

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Ten reikia iškarto už tilto papildomą juostą daryti.

    Komentuoti:


  • Romualdas19
    replied
    Visiškai sutinku. Tik manau ten turi būti 4 juostos. Dvi į Centrą ir dvi į A2. Ten kamščiai tik didės, kai atsidarys visas aplinkkelis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažin, ar šios keliasdešimties metrų atkarpos, lemiančios kamštį nuo Maximos Bazės, negalima praplatinti iki trijų juostų???

    https://www.google.lt/maps/@54.67073...2!8i6656?hl=en

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ne visai tradicinė nesamonė, bet vis gi nesamonė. Parduotuvė "Iki" Vilniuje, Buivydiškių g. Privažiavimas prie prekių iškrovimo rampos (pažymėjau raudonai) tiesiog idealus:

    Atvaizdas
    Jurbarko IKI panasi situacija Labai daznai atvaziavus man issikraut prekiu su pusfure kildavo problemu,jau nekalbu apie IKI furistus kurie atvaziuodavo furom su priekabom

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ne visai tradicinė nesamonė, bet vis gi nesamonė. Parduotuvė "Iki" Vilniuje, Buivydiškių g. Privažiavimas prie prekių iškrovimo rampos (pažymėjau raudonai) tiesiog idealus:

    Atvaizdas
    Jei didesnė fūra atvažiuoja tai iškrauna tiesiog aikštelei ar kur invalidų vietos ir vežioja paletės. Tuo pačiu ir išvažiuoti iš aikštelės pasidaro sunku.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Ne visai tradicinė nesamonė, bet vis gi nesamonė. Parduotuvė "Iki" Vilniuje, Buivydiškių g. Privažiavimas prie prekių iškrovimo rampos (pažymėjau raudonai) tiesiog idealus:

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dabartinė Lukšio - Kalvarijų sankryža - kompleksinio absurdo pavyzdys.
    Be visų įmanomų nesąmonių panaikinta žalia rodyklė sukant iš Lukšio į dešinę link Kalvarijų / Ozo g. sankryžos
    Sėdi kamščiuose visas Šiaurės miestelis ir jo lankytojai...

    Stebėtina, kad ten įsikūrusios įmonės nieko neadaro savivaldybei už tokią kalėdinę dovanėlę.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.13, 19:34.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien įjungė tą nelaimingą šviesoforą prie Kalvarijų / Lukšio sankryžos Lidlio.
    Katastrofa. Viskas užkimšta.
    Nuo Kalvarijų gatvės ryte per vieną ciklą pravažiuoja 3-4 mašinos. 1 km srautas į miesto pusę iki tos sankryžos važiuoja apie 40 minučių.

    Vietoj Lidl ten eikėjo daryti sankryžos platinimą. Bet...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    ...o toliau juosta prasideda tik nuo Giedraičių stotelės pabaigos (žemėlapis).
    Gal nuo Tauragnų stotelės vėl prasideda A juosta? Bent jau pagal žemėlapį taip.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Dar toks pastebėjimas apie P. Lukšio-Kalvarijų-Lidl'o sankryžą. Dėl įrengiamo posūkio nuo Santariškių į Lidl ir iš Lidl link centro yra naikinama A juosta. Jau dabar iš A juostos pagal kelio žymėjimą liko tik Pramogų arenos stotelė, o toliau juosta prasideda tik nuo Tauragnų stotelės pabaigos (žemėlapis).
    Paskutinis taisė Mettal; 2014.11.18, 18:51. Priežastis: Giedraičių >> Tauragnų

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Ta sankryža jau seniai prašosi platinama, bet turbūt ir vėl išlys tas kvailas pasiteisinimas, kad "oro uosto komunikacijos trukdo"
    Tuo labiau, kad ten nėra jokių svarbių komunikacijų.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Iš tos juostos galima važiuoti tik į kairę, ar tiesiai ir į kairę? Jei tik į kairę- vakare bus tikrai didelį kamščiai.

    Panašus absurdas yra Dariaus ir Girėno gatvėje važiuojant į oro uosto pusę, sankryžoje su Eišiškių pl. Esmė tame, kad ten yra dvi juostos- viena tiesiai į oro uostą, kita- į dešinę į Eišiškių pl. Problema tame, kad ta tiesiai važiuoti skirta juosta naudojasi ir sukantys į kairę- į Lukoil degalinę arba ten esančių kelių įmonių teritorijas. Tai tiems sukantiems belaukiant galimybės pasukti į kairę (o eismas ten, patys žinote, intensyvus), už jų laukia važiuojantys tiesiai ir dėl to įvairiu dienos metu susidaro spūstis. Nors ženklai ten draudžia sukti į kairę, berods, 6-9 valandomis, bet daug kas to draudimo nesilaiko. Ta sankryža jau seniai prašosi platinama, bet turbūt ir vėl išlys tas kvailas pasiteisinimas, kad "oro uosto komunikacijos trukdo"
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.11.13, 09:14.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Naujas absurdas Kalvarijų - Lukšio g. sankryžoje.
    Po kelių savaičių krapštymosi gatvė nepraplatėjo, tačiau atsirado papildoma sukimo juosta (ir dar vienas šviesoforo ciklas sukimui) iš miesto pusės į statomą Lidl parduotuvę.

    Be to, vėl bus galoma sukti iš Lukšio gatvės į kairę - sankryžos pralaidumas Kalvarijų gatvėje dar labiau sumažės.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.15, 20:01.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Ar tik ne juosta posūkiui į Lidl?
    Ten planuojama išplatinti visa Kalvarijų-Lukšio sankryža, padarant po papildomą juostą kairiam posūkiui, pėsčiųjų perėjomis bei saugumo salelėmis.

    Komentuoti:

Working...
X