Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	33
Size:	9,7 kB
ID:	1761748
    Štai čia matome dar vieną debilizmo viršūnę. Visi tinklai esantys valstybinėje žemėje turėtų būti valdoma, arba bent jau už juos turėtų atsakyti, vienos įmonės ir matomai valstybinės, kad tokie dalykai nevyktų, nes dabar išeina, kad privatininkai kiekvienas su savo tinklais prisitiesia belekaip belekur tinklų, o kai nebelieka vietos tai jūs sukitės kaip norit. Man atrodo ar ne tokia pati situacija ir su gatvių apšvietimo stulpais bei elektros tiekimu, kai stulpai su lempom priklauso vieniem, o elektros tiekimo linijos kitiem, tad paskambinus vieniem ir paklausus dėl laidų pakišimo po žeme atsako, kad lyg ir negalim, nes eina kitų komunikacijos mūsų stulpais... Čia panašiai kaip pusė automobilio priklausytų vieniem, o pusė kitiem ir tu net varikio užvesti be atsiklausimo tyrimų aplklausų ir studijų negalėtum atlikti...

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Tikrai taip negalima paleist. Reikia daugiau demėsio.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Išversiu:

    Vilnius juda

    Porą dienų sukom galvas kaip išsisukt iš situacijos kai vėl prisidirbom, o kažkas tai pastebėjo, tačiau visgi nuspendėme, kad px.

    Situacija gavosi labai įdomi ir nemaloni - eilinį kartą nesugebėjom padaryt normaliai, bet oh well, mums kaip miestui px, o jūs pakentėsit ir priprasit, nes ką jūs dar galit padaryt?

    Bus dar daugiau klaidų ir kadangi jūs jau puikiai žinot, kad mes nieko normaliai nesugebantys padaryt imbicilai, tai darykit darbą už projektuotojus patys, o jeigu jie jūs ignoruoja ar pasiunčia nx, rašykit mums į infra@vilnius.lt ir mes su mielu noru padarysime tą patį.
    Šiaip jau ne pirmą kartą sakau, bet man dabartinė VMS labai primena seną gerą comedy gold sitcom'ą, kuriame viskas labai nuspėjama, bet vis tiek kaskart juokiga...

    P.S.

    Jeigu šita situacija taip ir praeis, galima bus pamiršti apie kokybišką infrastruktūrą. Nebent prie kiekvieno objekto 24/7 siųst požemines komunikacijas išmanančius profesionalus, kad jie pagal komunikacijų ir laidų klojimą nuspėtų kur tie imbicilai ruošiasi statyt stulpus, nes kai pradės statyt bus jau per vėlu, bus "šioje stadijoje tai kainuotų per daug laiko ir kaštų".
    Paskutinis taisė ttttt; 2019.11.12, 10:50.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Info@15min.lt

    info@delfi.lt

    ​​​​​Panorama?

    Komentuoti:


  • romm
    replied
    Manau reikia šitą info būtinai perduoti žiniasklaidai, niekas jų nejudins ir toliau matysim chaosą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Nu blemba šito reiktų neleisti taip užglaistyti, tegu verčiasi per galvą, leidžia milijonus, bet padaro normaliai, kad būtų normalus precedentas. Čia turbūt belieka žiniasklaidą įtraukti? Ir kur gauti GALUTINĮ projektą jei jame tikrai stulpai per vidurį įkišti?
    Pirkime buvo Techninis projektas, kas reiškia, kad po to dar sekė Darbo projektas, o pastarasis jau nebūna viešinamas. Taip kad visi tie PP viešinimai, pastabos ir atsakymai, jog bus sprendžiama projektavimo metu, yra cirkas liaudžiai, po kurio visvien viskas gali pasikeisti.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Žiūriu dabar projektą (turbūt negalutinį variantą), šiaip sutinku, kad turi būti stulpai atitraukti nuo dviračių tako, bet tai ar negalima jų montuoti pire tolimojo šaligatvio krašto arba apskritai suprojektuoti apšvietimą ir taką skirtingose pusėse, jeigu kitaip jau niekaip...

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Jei nieks jų neprivers perdaryti į tai kaip privalo būti, spėju ims jaustis dar laisviau ir galimas dalykas artimiausiu metu stulpus pamatysim ir vidury gatvių, nes nu kitaip mum nesigavo tai ir taip gal tiks gi perbrangu dabar perdaryti.

    O beje kelių, dviračių ar pėsčiųjų tiesimo standartas koks nors nepažeidžiamas čia kartais(ar standartų tokių nei girdėjom nei turim)? Kas priims tą objektą pabaigus?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Nu blemba šito reiktų neleisti taip užglaistyti, tegu verčiasi per galvą, leidžia milijonus, bet padaro normaliai, kad būtų normalus precedentas. Čia turbūt belieka žiniasklaidą įtraukti? Ir kur gauti GALUTINĮ projektą jei jame tikrai stulpai per vidurį įkišti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Čia pats VMS "Vilnius juda" atsakymas dėl Giedraičių gatvės ir kodėl nieko nedarys, nors patys susifakapino visiškai lygioje vietoje



    Ypač ciniškai skamba paskutinė pastraipa ir paryškinta jos dalis:
    Visų klaidų neišvengsime, tačiau norisi išvengti jų kuo daugiau. Pasiruošime kompleksinį priemonių planą projektavimo priežiūrai tobulinti, o iki kol rasime sisteminių patobulinimų: jeigu jaučiate, kad projektuotojai į jūsų pastabas neatkreipia reikiamo dėmesio - perduokite savo pastabas ir į infra@vilnius.lt, užtikrinsime, kad jos būtų rimtai įvertintos.
    N-ąjį kartą susimauna panašiose situacijose. Viskas yra literaliai parodoma pirštu, išaiškinama, pasakoma, kaip nedaryti. Ir vėl viskas iš pradžių su naujais projektais.
    Dar įdomu, kaip projektuotojai turėtų "kreipti dėmesį" į pastabas, kai vienaip renderiuose atrodantis projektas staiga realybėje atrodo kitaip? KAda tos pastabos turėtų būti daromos? Reikia turėti kažkokių pranašiškų galių ir sugebėti numatyti ateitį, kad žinoti, jog gatvėje neužteks vietos stulpams. Ir ar dabartinis VMS durniaus įmetimas ir nieko nedarymas irgi traktuojamas kaip dėmesio nekreipimas į pastabas? Ir kam tada reikalingi STR ir standartai, jeigu architektai ar rangovai, kurie yra kompetentingi tos srities profesionalai nesugeba suskaičiuoti ir įgyvendinti tokių dalykų, kaip stulpo pozicija gatvėje? Jeigu tokiose YPAČ lengvose ir paprastose situacijose prašoma visuomenės pagalbos darant pastabas projektuotojams, kurie nesugeba teisingai pastatyti sumauto stulpo, tai gal čia reiktų ne pastabų prašyti, o vyti lauk tokius "projektuotojus", kurie nesugeba atlikti labiausiai bazinių ir paprastų dalykų?
    Paskutinis taisė John; 2019.11.11, 22:55.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    "Trump is proud of Bannana republic decision makers."

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kad nelabai. Jis ten apsimeta kakojančiu katinu ir klausinėja žmonių apie projektą, nors pats yra jo užsakovas. Bijau, kad bus eilinis "nebegalima nieko padaryti".
    Na va, kaip ir reikėjo tikėtis. Nebegalima nieko padaryti. Šaunuoliai VMS su Poderskiu priešaky. Absoliutūs moliai.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pagal seną projektą stulpai viduryje šaligatvio nestovi, nei senoje sovietinėje atkarpoje, nei naujesnėje padarytoje prieš 10 metų, tai tokia atmaskė nepraeis.

    https://www.google.com/maps/@54.6972...7i13312!8i6656
    Įdomu tada kuriam etape susigeneruoja tokios bukos klaidos? CAD programa sugrybavo ar prarabs atsinešė ruletę, vietoj cm sugraduotą coliais? Gal geodeziniai prietaisai netikslūs ar kastuvų kotai perilgi ir be to rankos kai kam ne iš tos vietos .. tskant? Kažkur visvien gi yra priežastis jei ne ten tai kitur.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Irgi nematau ten jokių pažadų, juolab kad Poderskis plepa, o šiandien mačiau kaip ten toliau montuoja stulpus. Stulpai jau stovi nuo Lvovo gatvės iki šitos vietos, realiai liko dar kokie 4-5 stulpai iš 25, tad labiau apsimoka pasakyt "Tai yra senas projektas, tad viskas ok, pakentėsit, priprasit..." nei viską perdaryt taip kaip reikia.
    Pagal seną projektą stulpai viduryje šaligatvio nestovi, nei senoje sovietinėje atkarpoje, nei naujesnėje padarytoje prieš 10 metų, tai tokia atmaskė nepraeis.

    https://www.google.com/maps/@54.6972...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kad nelabai. Jis ten apsimeta kakojančiu katinu ir klausinėja žmonių apie projektą, nors pats yra jo užsakovas. Bijau, kad bus eilinis "nebegalima nieko padaryti".
    Irgi nematau ten jokių pažadų, juolab kad Poderskis plepa, o šiandien mačiau kaip ten toliau montuoja stulpus. Stulpai jau stovi nuo Lvovo gatvės iki šitos vietos, realiai liko dar kokie 4-5 stulpai iš 25, tad labiau apsimoka pasakyt "Tai yra senas projektas, tad viskas ok, pakentėsit, priprasit..." nei viską perdaryt taip kaip reikia.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    O su paprastais remontais dar blogiau - net rangovui prašant ir vos ne maldaujant leisti tiesti šaligatvį gatvėje kur nei vienoje pusėje jo nebuvo ištisinio asfaltavimo metu, VMS neleidžia.
    Na čia natūralu, nes rangovas ne už dyką juk daryti nori, o dažnai būna, kad nori daugiau daryti darbų, kuriuos jam apsimoka daryti. Tai norint suteikti tą leidimą reikia visų pirma įsivertinti ar tas šaligatvio tiesimas bus ok pagal visokius reglamentus ir sąlygas (ne remonto metu tas +/- įvertinama rengiant TP), tada pasiskaičiuoti kiek konkrečiai tai kainuos, susirasti iš ko bus finansuojama ir tik tada galima tvirtinti darbus. Jeigu nebus lėšų, tai rangovas irgi nebus nusiteikęs laukti metus pinigų, čia nesumokės, sustabdys darbus kitur. Taigi tai užtrunka, ypač tokioje sistemoje kai iš VMS nėra tiesioginio "projekto vadovo" kuris valdytų darbus ir visą informaciją tiesiogiai.

    Gerai, specialistų trūksta - tada kyla klausimas kodėl griūnama strimgalviais padaryti kuo daugiau. Tai mažų mažiausiai sustok, pažiūrėk, kad tavo daromi dalykai būtų bent ne barbariški ir tada daryk. Tas pats galioja nonsensiniams pasiteisinimams, kad matai pinigų nėra. Tai vietoj 2 gatvių tvarkyk vieną. Aš nesuprantu ar reikia būti genijui tokiem elementariem pricipams? Nu aišku, nereikia būt naiviam, - jei įsivėlė politikavimas pasipiarinimo tikslais tai tada aš suprantu kodėl taip daroma.
    Specialistai specialistais, tiesiog nėra sistemos. Nėra žmonių, kurie vykdytų projektų analizę, peržiūrą ir ekspertavimą bei nustatytų ar projektavimo užduotyje iškelti klausimai/užduotys projekte realizuoti taip, kaip geriausiai tas įmanoma ir atitiks užsakovo interesą. Jeigu tai būtų žmonių apkrovimo klausimas, tada vieno projekto įgyvendinimas vietoje 2 ar 3 pagelbėtu, tačiau net ir vienas nejudės sklandžiai kol nebus geros sistemos, aiškios atsakomybių grandinės. Sumažinus vykdomų projektų skaičių, tiesiog kitos grandys turėtų daugiau laiko kavai gerti ir miestas merdėtu, nes net ir dabar atliekamų darbų apimtys yra nepakankamos.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Gal galite linką numesti? Iš anksto dėkoju.
    Neišsaugojau. Čia dar pavasarį berods buvo

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Padavė skelbimą, kad ieško architekto projektams peržiūrinėti už 600€ pašalpą
    Gal galite linką numesti? Iš anksto dėkoju.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Čia tiesiog problema, kad nėra kas tą daro. Turėtų savivaldybė skirti savo resursų, kokius 2 žmones, ekspertuoti visus projektus prieš paleidžiant juos vykdymui, kad jie atitiktų visas savivaldybės strategijas ir vizijas. Nes dabartinėje situacijoje rangovas gauna projektą ir daro pagal jį. Ne rangovo ir statybos vadovo pareiga ir kompetencija yra peržiūrėti projektą ir jį tikrinti ar atitinka taisykles, reglamentus ir teikti pastabas. Iki statybos turi ateiti tvarkingi brėžiniai, bet kai projektavimo lygis dažnu atveju "ties plintusu" tai net atskiriems brėžiniams/detalėms, gavus juos vykdymui, tenka prirašyti po kelias ar net kelioliką pastabų.
    O šiandieninė projektų rengimo, tvirtinimo ir ekspertavimo sistema tiesiog neveikia. Ekspertai projektą tikrina formaliai, neatsižvelgdami į sprendinius, jų pritaikymą pagal situaciją ar realų poreikį. Projektus rengia projektuotojai, kurie orientuoti tik greičiau "kažką" nubraižyti, į AR pridėti "copy-paste" ir greičiau atiduoti atliktą darbą, nes už pigiai paimta projektuoti, laiko nėra, norint užsidirbti reikia "prikepti" krūvas tokių projektėlių.
    Galiausiai projektus irgi tvirtina ne statybų specialistai, o visokie įstaigų vadovai ar kt. asmenys, kurie to projekto net nežiūri. Taip ir gaunasi, kad kažkas kažkaip suprojektavo, formaliai pagal STR atitinka, ekspertizė atlikta, bei nukeliavo vykdymui projektas, kuris niekam tikęs ir neatitinka poreikio.
    O su paprastais remontais dar blogiau - net rangovui prašant ir vos ne maldaujant leisti tiesti šaligatvį gatvėje kur nei vienoje pusėje jo nebuvo ištisinio asfaltavimo metu, VMS neleidžia. Reikia kovoti tris mėnesius, kad leistų ir net tada baksnoti į kiekvieną gatvės atkarpą, kad būtų nutiestas per visą gatvės ilgį - antraip leis nutiesti tik dalyje gatvės. Kalbu iš praktikos...

    Gerai, specialistų trūksta - tada kyla klausimas kodėl griūnama strimgalviais padaryti kuo daugiau. Tai mažų mažiausiai sustok, pažiūrėk, kad tavo daromi dalykai būtų bent ne barbariški ir tada daryk. Tas pats galioja nonsensiniams pasiteisinimams, kad matai pinigų nėra. Tai vietoj 2 gatvių tvarkyk vieną. Aš nesuprantu ar reikia būti genijui tokiem elementariem pricipams? Nu aišku, nereikia būt naiviam, - jei įsivėlė politikavimas pasipiarinimo tikslais tai tada aš suprantu kodėl taip daroma.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Poderskis FB jau pažadėjo perdaryt.
    Kad nelabai. Jis ten apsimeta kakojančiu katinu ir klausinėja žmonių apie projektą, nors pats yra jo užsakovas. Bijau, kad bus eilinis "nebegalima nieko padaryti".

    Komentuoti:

Working...
X