Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • oxygens
    replied
    sorry, nepaziurejau, kazkas jau ikele nuotraukas i kita tema. my mistake.

    Komentuoti:


  • oxygens
    replied
    kazkas minejo Maskvos kamscius - turiu keleta nuotrauku (bent jau saltiniai sake, kad tikrai Maskva):



    o del carpool - tikrai nerealus dalykas, teko paciam ilinojuje ir masaciusetse isitikinti.

    Komentuoti:


  • naglisc
    replied
    nežinau to žiedo Klaipėdoje. tiksliau neatsirenku kuris iš visų žiedų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
    racijos yra. tačiau kas tada liktų iš kraštinės juostos. apskritai nubraižius tas juostas galima sukurti negera precedenta: daugeliu atrodys, kad tokiu atveju jam įvažiuojant į žiedą yra pirmenybė, nes juostos taip rodo
    Nekalbėjau apie eiliškumą. Važiuojantis žiedu turi turėti pirmenybę (kaip ir dabar be poros išimčių - prie Vilniaus Operos ar poros minėtų Kaune). Kalbėjau apie būdus padidinti pralaidumą, bent nužymint juostas kaip Klaipėdos Taikos prospekte

    Kelios nuotraukos prie Antakalnio / Olandų žiedo. Fotografuota šiandien apie 19:00. Jei fotografuočiau darbo dieną, nesimatytų nieko, išskyrus ištisinį kamštį

    Čia tas ženklas, apie kurį kalbėjau


    Dauguma mašinų naudoja tik antrą juostą, kažkas (sukantis į kairę) persirikiuoja iki trečios juostos


    Naudojama tik antra juosta - važiavimas žiedu


    Naudojama tik antra juosta - sukimas į Olandų g.


    Įvažiuojant į žiedą net troleibusas naudoja tik antrą juostą, pirma - tuščia
    Paskutinis taisė Romas; 2006.11.11, 21:59.

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    pasiklausinėk pažystamų, kodėl žiede važiuojančios mašinos turi pirmenybę. dar gali pridėti dešinės rankos taisyklę, kaip argumentą. ir pamatysi didžioji dalis žmonių nežino arba pasakys kokią nesamonę. aš tą eksperimentą esu padaręs apie 2000 metus.

    Beje, Kaune yra dvi sankryzos (viena - Jonavos g./Saukliu g./Vilijampoles tiltas, antra - Birzelio 23-osios g./Kreves pr.), kuriose ziede vaziuojancios masinos turi stabtelti ir praleisti pagrindiniu keliu judanti transporta. Paprastai yra priesingai -judantys ziede turi pirmenybe.

    Komentuoti:


  • naglisc
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Savo ruožtu patarčiau pažiūrėti, kaip nužymėti tie įvažiavimai į žiedines sankryžas ir kaip išties vyksta eismas. Visi iš antros juostos važiuoja į antrą juostą, į ją bando bruktis ir važiuojantys iš pirmos juostos, o trečia lieka laisva - niekas nenori iš ten vėliau persirikiuoti.

    Todėl gerai būtų, jei tos žiedinės sankryžos būtų ir tinkamai nužymėtos, kad srautas vyktų bent dviem juostomis. Tam tikrai nereikia daug pinigų

    racijos yra. tačiau kas tada liktų iš kraštinės juostos. apskritai nubraižius tas juostas galima sukurti negera precedenta: daugeliu atrodys, kad tokiu atveju jam įvažiuojant į žiedą yra pirmenybė, nes juostos taip rodo.
    todėl mano nuomone geriau palikti taip kaip yra. kodėl aš taip manau? pasiklausinėk pažystamų, kodėl žiede važiuojančios mašinos turi pirmenybę. dar gali pridėti dešinės rankos taisyklę, kaip argumentą. ir pamatysi didžioji dalis žmonių nežino arba pasakys kokią nesamonę. aš tą eksperimentą esu padaręs apie 2000 metus.

    beje, dabar jau nepamenu kur, bet prieš keletą metų yra tekę matyti STOP ženklą prie įvažiavimo į žiedą. va čia jau yra nesamonė, nes žiedinės sankryžos esmė ir yra sudaryti sąlygas kirsti sankryžą be sustojimo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
    gerbiamasai, siūlau dar karta pasiskaityti KET, po to nueiti prie žiedo ir pastovėti bei pastudijuoti situaciją.
    ten nieko nėra nieko draudžiančio įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos, tačiau vėliau, žiede, jau turi rikiuoti į viduriniają juostą, nes iš pirmos žiedo juostos galima tik išvažiuoti iš žiedo. iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą.
    Savo ruožtu patarčiau pažiūrėti, kaip nužymėti tie įvažiavimai į žiedines sankryžas ir kaip išties vyksta eismas. Visi iš antros juostos važiuoja į antrą juostą, į ją bando bruktis ir važiuojantys iš pirmos juostos, o trečia lieka laisva - niekas nenori iš ten vėliau persirikiuoti.

    Todėl gerai būtų, jei tos žiedinės sankryžos būtų ir tinkamai nužymėtos, kad srautas vyktų bent dviem juostomis. Tam tikrai nereikia daug pinigų
    Paskutinis taisė Romas; 2006.11.11, 07:39.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Gal pervadinkim šią temą į „KET“ ar ką panašaus?

    Komentuoti:


  • naglisc
    replied
    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu, tie, kurie iššoka iš šalutinio kelio į plentą ir spėja atkišti šikną (važiuodami ~40 km/h lėčiau) irgi nieko nepažeidžia.
    pažeisti 147 ir 157 punktai

    tie, kurie nerodo posukių
    127

    o paskui stabdo staiga, kad įsuktų į kiemą, taip pat nieko nepažeidžia.
    179 punktas

    Yra daugybė būdų vairuoti griežtai priešingai normaliam supratimui, bet formaliai nieko nepažeisti.
    o tamsta pasirodo esat piktybiškas pažeidėjas nes jumei normalu, nerodyti posūkių, staigiai stabdyti ir etc.

    o įvažiavimas į žiedą iš pirmos eilės formaliai yra paprasčiausias persirikiavimas iš vienos juostos į kitą.pastaba- persirikiuoti reikia iki 507 ženklo, nes po to tai bus pažeidimas. čia tas pats, kas aš tiesiame kelyje persirikiuočiau. aišku persirikiavime irgi yra daugybę niuansų, kurių čia neaiškinsiu. kitas dalykas, persirikiuoti maždaug 30 m. prieš žiedą paprastai yra draudžiama, todėl laiku nepersirikiavus norint nepažeisti taisyklių, belieka įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos.

    Komentuoti:


  • Svecias
    replied
    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu, tie, kurie iššoka iš šalutinio kelio į plentą ir spėja atkišti šikną (važiuodami ~40 km/h lėčiau) irgi nieko nepažeidžia. Ir tie, kurie nerodo posukių, o paskui stabdo staiga, kad įsuktų į kiemą, taip pat nieko nepažeidžia. Yra daugybė būdų vairuoti griežtai priešingai normaliam supratimui, bet formaliai nieko nepažeisti. Va todėl ir negali žiede dažnai laisvai pasukti į dešinę, nes kažkoks erelis yra gudresnis už 15 kitų vairuotojų, kurie laukia antroje juostoje. Gal formaliai jis ir teisus (erelis).
    Švelniai sakant tu ne visai teisus, šie tavo pateikti pavyzdžiai aiškiai pažeidžia KET ir užtraukia atsakomybę už tai.
    Taip, kad tavo pateikti pavyzdžiai nepriimtini ir reiškia, kad galima į žiedinę sankryžą įvažiuoti iš kraštinės dešinės juostos.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
    KET aš nepažeidinėju. baudų per aštuonerių metų vairavimo stažą nesu gavęs. tiesa sakant policija manęs ir nestabdo, net ir per reidus mosteli lazdele, kad pravažiuočiau.
    Kiek suprantu, tie, kurie iššoka iš šalutinio kelio į plentą ir spėja atkišti šikną (važiuodami ~40 km/h lėčiau) irgi nieko nepažeidžia. Ir tie, kurie nerodo posukių, o paskui stabdo staiga, kad įsuktų į kiemą, taip pat nieko nepažeidžia. Yra daugybė būdų vairuoti griežtai priešingai normaliam supratimui, bet formaliai nieko nepažeisti. Va todėl ir negali žiede dažnai laisvai pasukti į dešinę, nes kažkoks erelis yra gudresnis už 15 kitų vairuotojų, kurie laukia antroje juostoje. Gal formaliai jis ir teisus (erelis).

    Komentuoti:


  • naglisc
    replied
    Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
    Tavo aprašyta situacija yra visiškai analogiška šviesoforinei sankryžai, jei aš apvažiuočiau visus iš dešinės, skirta juosta sukti į dešinę ir "persirikiuoju" įvažiavęs į sankryžą.
    ne tas pats. sankryžoje tokia situacija paprastai nelegali, o žiede tai yra leidžiama. apskritai, tai vietoje to, kad piktintumėtės, eikit skaityt taisykles ir studijuoti sankryžas.

    ir specialiai nesakau kur tai parašyta. tiesiog tam kad išmoktumėte taisykles. abiem kritikam taikau.


    P.S. šiaip informacijai - KET aš nepažeidinėju. baudų per aštuonerių metų vairavimo stažą nesu gavęs. tiesa sakant policija manęs ir nestabdo, net ir per reidus mosteli lazdele, kad pravažiuočiau.

    Komentuoti:


  • Qbazzz
    replied
    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
    gerbiamasai, siūlau dar karta pasiskaityti KET, po to nueiti prie žiedo ir pastovėti bei pastudijuoti situaciją.
    ten nieko nėra nieko draudžiančio įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos, tačiau vėliau, žiede, jau turi rikiuoti į viduriniają juostą, nes iš pirmos žiedo juostos galima tik išvažiuoti iš žiedo. iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą. o tas nenoras pasitraukti mano nuomone atsiranda dėl paprasčiausio nepagarbos vienas kitam.

    Tavo aprašyta situacija yra visiškai analogiška šviesoforinei sankryžai, jei aš apvažiuočiau visus iš dešinės, skirta juosta sukti į dešinę ir "persirikiuoju" įvažiavęs į sankryžą.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
    iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą. o tas nenoras pasitraukti mano nuomone atsiranda dėl paprasčiausio nepagarbos vienas kitam.
    Mano nuomone iš pirmos juostos sukantys į žiedą neturi pagarbos nei iš antros juostos sukantiems, lįsdami prieš juos nei už jų laukiantiems sukti į dešinę. Stengiuosi į žiedą įvažiuoti iš antros juostos ir nesitraukiu žiede į trečiąją, nepraleidžiu sukančių iš pirmosios, nes tai paprasčiausi gudručiai,tingintys šiek tiek pastovėti eilėje ir stabdantys eismą už jų laukiantiems sukti į dešinę.
    Paskutinis taisė deep'as; 2006.11.10, 11:31.

    Komentuoti:


  • naglisc
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Jau minėjau, kad Vilniuje tik viena juosta galima įvažiuoti į žiedą (viena juosta - tik į dešinę) ir prieš įvažiuojant į tą sankryžą visiems reikia persirikiuoti .
    gerbiamasai, siūlau dar karta pasiskaityti KET, po to nueiti prie žiedo ir pastovėti bei pastudijuoti situaciją.
    ten nieko nėra nieko draudžiančio įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos, tačiau vėliau, žiede, jau turi rikiuoti į viduriniają juostą, nes iš pirmos žiedo juostos galima tik išvažiuoti iš žiedo. iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą. o tas nenoras pasitraukti mano nuomone atsiranda dėl paprasčiausio nepagarbos vienas kitam.

    P.S.: apskritai tai KET reikia žinoti mintinai, ne tik dėl to, kad jų laikytumeis, bet ir dėl to, kad tavęs neteisingai nenubaustu policija. t.y. neteisingai traktuodami atskirus KET punktus, arba apskritai ištraukdami kažkokį draudimą iš konteksto.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ To nesiūlau, tik įkvėptas umbrellos "įdėjų" siūlau įrengti žiedines sankryžas prie visų didelių prekybos centrų.
    Tai labai prisidėtų prie smulkaus verslo (to, kur galima pasiekti pėsčiomis) ir ekologiško biotransporto suklestėjimo.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    - Penktą savaitę būtų pradėtas griauti “Akropolis“

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė umbrella Rodyti pranešimą
    seip ziedines sankryzos irengemos todel kad teoriskai jos yra saugesnes nei standartine 4X4 sviesoforine sankryza. Ir normali ziedine sankryza turi didesni pralaiduma iki tam tikros ribos (tam tikro srauto). (...) Beto ir musu vairuotojai nevisada moak teisingai vaziuoti ziedu.
    Visi žinom, kad resursai visada yra riboti ir visų žiedų per vieną mėnesį nepertvarkysi. Bet jas geriau nužymėti pinigų daug nereikėtų.

    Jau minėjau, kad Vilniuje tik viena juosta galima įvažiuoti į žiedą (viena juosta - tik į dešinę) ir prieš įvažiuojant į tą sankryžą visiems reikia persirikiuoti .
    Įsivaizduokime, kad kokioj nors dviejų juostų gatvėj (Kalvarijų gatvėj, Savanorių ar Laisvės prospekte) per visą gatvės visur važiuoti tiesiai galėtum tik iš antros juostos (dori vairuotojai tvarkingai susiprastintų prieš kiekvieną sankryžą). Pirma juosta būtų skirta tik sukimui į dešinę. Žinoma, atsirastų nedorų (ar "nemokančių" važiuoti, kaip teisingai pastebėta) vairuotojų, kurie ir iš pirmos juostos drįstų važiuoti tiesiai. Gėda jiems
    Situacija atrodo gana idiotiškai, bet kažką panašaus galima pastebėti visose Vilniaus žiedinėse sankryžose.

    Parašė umbrella Rodyti pranešimą
    O del akropolio sankryzos tai jei tu manai kad ji geresne nei ziedine tai turbut nematei nuolatinio kamscio ozo gatve kuris dinksta ti velai vakare.
    Atrodo, kad padarius prie "Akropolio" žiedinę sankryžą:
    - Pirmą savaitę sankryža užsikimštų visiškai
    - Antrą savaitę išsilakstytų pusė "Akropolio" nuomininkų
    - Trečią savaitę užsidarytų "Akropolis"
    - Ketvirtą savaitę išnyktų kamščiai prie "Akropolio".
    Paskutinis taisė Romas; 2013.11.24, 21:40.

    Komentuoti:


  • Faktas
    replied
    Parašė umbrella Rodyti pranešimą
    O del akropolio sankryzos tai jei tu manai kad ji geresne nei ziedine tai turbut nematei nuolatinio kamscio ozo gatve kuris dinksta ti velai vakare.
    o gal ten problema tik lievame sviesoforo cikle? pvz pagal projekta akropolis del savo srautu turejo pasistatyti viaduka, net berods ne viena. o jie pastate viena sankryza ir tokius ciklus nustate, kad nebutu kamciu isvaizuoti is akropolio, daznai ir ivaizuoti labai lengav, bet visiems kitiems srautams, kurie tik pravaizuoti nori pro ta sankryza didziausios problemos, nes nukencia ju ciklo laikas, kuris atiduotas akropolio srautu poreikiams.

    Komentuoti:


  • umbrella
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Žiedinės sankryžos - visiškai atgyvenęs dalykas, ypač, kai skirtingi srautai įvairiu paros metu

    Šiaip tai žiedinės sankryžos užima tiek brangios miesto žemės , kad jose galima būtų padaryti 4 ar 5 juostų įvažiavimą su visomis sekcijomis (panašiai kaip prie Vilniaus "Akropolio") ir pralaidumas padidėtų palyginti mažesnėmis sąnaudomis.
    pvz., Kaune panaikintas žiedą Taikos / Baranausko g. (prie "Telekomo")

    seip ziedines sankryzos irengemos todel kad teoriskai jos yra saugesnes nei standartine 4X4 sviesoforine sankryza. Ir normali ziedine sankryza turi didesni pralaiduma iki tam tikros ribos (tam tikro srauto). as galeciau irgi pasakyti kad man Kauno ziedai tai yra totalus nesusipratimas nes juose labai mazai vietos. Beto ir musu vairuotojai nevisada moak teisingai vaziuoti ziedu. O del akropolio sankryzos tai jei tu manai kad ji geresne nei ziedine tai turbut nematei nuolatinio kamscio ozo gatve kuris dinksta ti velai vakare.

    Komentuoti:

Working...
X