Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Jeigu ta gatvė užsikimštų, tai niekas per ją kamščių neapvažinėtų, nes tik prarastų laiko, o ne sutaupytų. Juk iš esmės ten galima ir dabar pravažiuoti, bet tų važiuojančių labai nedaug. O ir pačioje Linkmenų g., dėl sustatytų automobilių sudėtinga prasilenkti ir jokių ten neveiksnių gyvenamosios zonos ženklų nereikia, nes ir taip transportas juda ~30 km/h.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kadangi čia ne greitkelis, tai tokio spindulio kreivė nėra būtina Ten tarp garažų ir individualių namų, kur dabar yra siauras pravažiavimas, yra numatytas pakankamo pločio tarpas gatvei nutiesti.
    Vietinio susisiekimo gatvei (kaip dabartinė Linkmenų ar Kernavės) ten vietos pilnai pakaktų. Bėda, kad atsiradus tranzitiniam eismui (apvažiuoti Geležinio Vilko kamščius pvz.) ten atsirastų tiesiog naujas ištisinis kamštis siauroje gatvėje. Aišku, variantas yra ten pastatyti gyvenamosios zonos ženklus ir tankius iškilusio asfalto kalniukus, kad kamščius apvažiuoti būtų lėčiau ir nepatogiau ir būtų sunkiau lakstant užmušinėti vietinius vaikus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kadangi čia ne greitkelis, tai tokio spindulio kreivė nėra būtina Ten tarp garažų ir individualių namų, kur dabar yra siauras pravažiavimas, yra numatytas pakankamo pločio tarpas gatvei nutiesti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Bet tas garažų sklypas turbūt jau parduotas?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kurios gatvės vagą? Linkmenų ar Kernavės? Ir koks tikslas tai daryti?
    Čia apie šitą vietą eina kalba, kad yra sočiai vietos padaryti normalią gatvę iki pat Ozo g. ir toliau ir paleisti VT, kuris dabar Linkmenų g. važiuoja tik iki Žalgirio g. ir Ozo parko bei Linkmenų g. galo gyventojai likę be patogaus susisiekimo VT.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	0 Size:	2,31 MB ID:	1854371

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė skliautas Rodyti pranešimą
    Problematiškiausia vieta nuo linkmenų g. 50 iki kernavės g., tačiau kernavės g yra garažai, kurių sąskaita galima pasukti gatvės "vagą".
    Nemoku įkelti paveiksliuko puikiai matosi per šį žemėlapį
    https://erdvinis.vilnius.lt/
    Kurios gatvės vagą? Linkmenų ar Kernavės? Ir koks tikslas tai daryti?

    Komentuoti:


  • skliautas
    replied
    Problematiškiausia vieta nuo linkmenų g. 50 iki kernavės g., tačiau kernavės g yra garažai, kurių sąskaita galima pasukti gatvės "vagą".
    Nemoku įkelti paveiksliuko puikiai matosi per šį žemėlapį
    https://erdvinis.vilnius.lt/

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai paprasčiausia būtų (nereiktų ir jokių tranzitinių gatvių) paleisti Senamiesčio stiliau Šnipiškių autobusiukus žiediniu Linkmenų-Kernavės (gal kurioje vietoje persimetant į Giedraičių) gatvėmis nuo Compensos iki Europos aikštės. Kur jau būtų galima persėsti į gausybę maršrutų, važiuojančių visokiomis kryptimis.
    Kaip suprantu pati siauriausia vieta yra čia
    https://www.mapillary.com/app/?lat=5...=0&focus=photo

    Tranzito galima išvengti per siauriausią vietą uždedant šlagbaumus arba kuoliukus, kurie atsidarytų tik autobusams. Tokiu būdu gal net nieko ir nereiktų apskritai platinti. Kitos vietos atrodo pravažiuojamos, tik parkingą reiktų uždrausti gatvėje, o kur galima įrenti tam skirtas parkavimo kišenes.

    https://youtu.be/nzHBOOEz41g
    Paskutinis taisė Blaze; 2021.01.10, 10:58.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pridiskutuota pora puslapių apie Linkmenų gatvę. Pasirodo, tankiai uzstatytoms Šnipiškėms reikalingas ne tik gatvių siaurinimas ir dvirtakiai.
    Iš vienos pusės šaukiama apie platinimo grėsmę, iš kitos - suprantama, kad siaurose gatvėse nebus normalaus viešojo transporto.

    Jei būtų normali 2*2 Kernavės gatvė, kuri eitų nuo Konstitucijos pr. iki Ozo gatvės ar net.iii Rubikonišių kvartalo (už PC "Ozas"), nereikėtų tiek improvizacijų Linkmenų gatvės temą. Dabar iš Kernavės gatvės bus daroma tik siaura vietinės reikšmės gatvė tik nuo Lvovo g. iki Žalgirio gatvės.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Dėl to, kad gatvė siaura ir platesnės ten neįtalpinsi. Juo labiau jei leisti tokiu maršrutu važiuoti ne tik nedideliems autobusiukams, o bandyti sukišti normalaus dydžio autobusus ir dar automobilių tranzitą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

    Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
    Jei Linkmenų gatvė jungia Konstitucijos pr. su Žalgirio, kodėl negalėtų jungti ir su Ozo g.? Aplink Linkmenų g. ir Ozo parke daug gyventojų, tai ten VT tikrai reiktų. Juolab visi VT maršrutai iš Linkmenų g. eina pro Kalvarijų g., kur ir taip krūva maršrutų eina ir tuos kelis geriau būtų išnaudoti pajungiant Ozo parką su visais paslaugų centrais ir Linkmenų g. galo kvartalus prie VT tinklo.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	1312
Size:	875,5 kB
ID:	1853230

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Teoriškai gal ir būtų įmanoma Linkmenų gatvę tarp Žalgirio ir Ozo platinti iki 3 juostų kaip nors. Aišku, visiškai naikinant bet kokį parkavimą, nes jam tiesiog fiziškai neliktų vietos. Bet reiktų visaip pavingiuoti, vietomis naikinti arba siaurinti šaligatvį ir apskritai visiškai paminti bet kokius apeliavimus į "darnų judumą".

    Šiaip ko realiai reiktų Linkmenų gatvei į šiaurę nuo Žalgirio gatvės, tai kažko panašaus, kaip Didlaukio g "siaurinimas" t.y. dabar esamų faktinių parkavimo vietų legitimizavimas ir civilizavimas, įrengiant parkavimo kišenes, normalų ženklinimą ir sutvarkant estetiką, kad atrodytų panašiau į Europą, o ne Rusiją.
    Kokios dar 3 juostos? Kelias turi būti maždaug 6 metrų pločio. Jau dabar pavyzdžiui Moliakalnio gatvėje važinėja midibusai. Pristabdo ir prasilenkia. Plotis ten va toks - https://maps.app.goo.gl/aKZJdnt2Rsyw3nXo6

    Viena iš kertinių darnaus judumo dalių yra patogus viešasis transportas. Ne visi, kaip tu ir aš, yra drūti, jauni, sportiški vyrai galintys arba tiesiog netingintys kasdien važinėti dviračiu ir vaikščioti pėsčiomis. Todėl jeigu norime padaryti gerai, tai VT sustojimai turi būti arti namų, idealiu atveju iki 5 minučių pėsčiomis. Vaikščioti 10min ir daugiau Vilniuje nepasiteisina. Čia ne Londonas, nevaikšto žmonės tokių atstumų. Viskas turi būti arti. Šiaurės miestelio ir Užupio automobilizacijos lygis tą puikiai parodo. Tad jeigu savivaldybė nesugebės suorganizuoti jokio VT, tai gyventojai susiras alternatyvų. Automobiliu iki Seimo nuo Šnipiškių viso labo 5 minutės per GV Darnu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Teoriškai gal ir būtų įmanoma Linkmenų gatvę tarp Žalgirio ir Ozo platinti iki 3 juostų kaip nors. Aišku, visiškai naikinant bet kokį parkavimą, nes jam tiesiog fiziškai neliktų vietos. Bet reiktų visaip pavingiuoti, vietomis naikinti arba siaurinti šaligatvį ir apskritai visiškai paminti bet kokius apeliavimus į "darnų judumą".

    Šiaip ko realiai reiktų Linkmenų gatvei į šiaurę nuo Žalgirio gatvės, tai kažko panašaus, kaip Didlaukio g "siaurinimas" t.y. dabar esamų faktinių parkavimo vietų legitimizavimas ir civilizavimas, įrengiant parkavimo kišenes, normalų ženklinimą ir sutvarkant estetiką, kad atrodytų panašiau į Europą, o ne Rusiją.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taigi ten dabar jau viskas kitaip?
    Taip. Atsirado namai, šaligatviai, susiaurinę gatvę ir salelė viduryje sankryžos tvarkingam apsisukimui. Pati gatvė dabar siauresnė nei Street view.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Labiausiai tai čia. Iš visų pusių namai prie pat gatvės ir parkas.
    https://goo.gl/maps/arq3zQizYMYYhKhQA
    Taigi ten dabar jau viskas kitaip?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kurioj čia vietoj ji užstatyta perimetriniu užstatymu, o tuo labiau tokiu, kad nebūtų galimybės praplatint gatvės? Žinau tik vieną tikrai siaurą vietą (kurioje dabar nėra jokių pastatų) ir esu įsitikinęs, kad jeigu būtų noro, vystant tą teritoriją su vystytoju būtų susitarta dėl gatvės tiesimo per mažą dalį sklypo.
    Labiausiai ten kur gatvė daro posūkį link Kernavės gatvės. Priekyje Linkmenų ežerai, dešinėje Paparčių namai, kairėje privatūs namai ir Senvagės parkas. Nei vieno iš jų nepatrauksi, šaligatvių iki dviejų plytelių nesusiaurinsi, nes pėsčiųjų ten daug ir kai susikraustys visi nauji gyventojai, bus dar daugiau.

    Jei ten daryti kokią jungtį tarp Žalgirio ir Ozo gatvių tai nebent jau ties BOD Utenos gatve kreipti eismą į Kernavės gatvę. Bet ten irgi būtų nesąmonė tranzitiniam eismui važiuoti siauromis gatvelėmis tarp privačių namų. Dėl to ten greičiausiai visada ir liks siauros gatvelės vietiniam privažiavimui.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais.
    Kurioj čia vietoj ji užstatyta perimetriniu užstatymu, o tuo labiau tokiu, kad nebūtų galimybės praplatint gatvės? Žinau tik vieną tikrai siaurą vietą (kurioje dabar nėra jokių pastatų) ir esu įsitikinęs, kad jeigu būtų noro, vystant tą teritoriją su vystytoju būtų susitarta dėl gatvės tiesimo per mažą dalį sklypo.

    Be to dar nuolat pusiau užparkuota.
    Kaip rodo praktika (Giedraičių g.), tai sprendžiama per savaitę su kelių aktyvesnių piliečių kamerų pagalba.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Labiausiai tai čia. Iš visų pusių namai prie pat gatvės ir parkas.

    https://goo.gl/maps/arq3zQizYMYYhKhQA

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

    Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
    Kur ten jau taip nėra vietos platinti? Parkingą galima apriboti.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).

    Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.

    Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
    Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

    Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.

    Komentuoti:

Working...
X