Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomizmas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Problema su NMC, kad jis statomas labiau kaip ofisų parkas: jokių komercinių patalpų pirmame aukšte, atitraukimas nuo šaligatvio (patologinė Vilniaus liga su visais projektais), parkingų prikišimas prie pagrindinio įėjimo vietoje šaligatvio ir t.t.

    Kol kas vienintelis tikrai nepriekaištingas pavyzdys, kaip turi atrodyti tokie projektai mieste yra Quadrum. Na gal dar iš dalies Swedbank su savo terasa. Visa kita, deja, yra gaidelis.
    Taip, su komercijos nebuvimu pirmuose aukštuose tikrai yra promachas, bet turbūt dar ne vėlu taisyti situaciją, ir daryti išvadas ateičiai, būsimiems projektams.

    Tuo tarpu Konstitucijos prospekto plotis man asmeniškai tinka. Tai atrodo didinga gatvė, ir tas įspūdis turėtų stiprėti ateityje, atsirandant daugiau naujų pastatų. Tuo labiau, gatvės plotis taptų ypatingai dideliu pliusu, jeigu atsirastų daugiau tos pačios komercijos, kavinių, staliukų lauke ir t. t. Jeigu ateityje tai taptų iš tiesų gyva miesto širdimi (kartu su Senamiesčiu), tai gautųsi kaip du viename - ir automobilių, ir pėsčiųjų gatvė.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą
    Leisiu ir sau įterpti trigrašį. Vilniuje negyvenu, bet bent keletą kartų per metus atvažiuju praleist laisvo laiko. Taip pat teko aplankyt ir ne vieną Europos didmiestį. Galiu pasakyt, kad Vilniaus NMC tikrai atrodo įspūdingai iš tolo - pvz., važiuojant nuo Geležinio Vilko g. ar nuo A. Goštauto g. Vaizdas tikrai nenusileidžia Varšuvos, Frankfurto ar net gi Londono finansiniams centrams. Bet, deja, įvažiaus į patį NMC, ypač Konstitucijos pr., įspūdis kone kardinaliai pasikeičia. Plačios gatvės, dideli atstumai nuo gatvės iki pastatų, žmonių palyginus, nedaug, pastatai iš arti tampa neįdomiomis ilgomis sienomis be paruotuvių, kavinių, klubų, muziejų ir kitokios veiklos. Žodžiu NMC viduje atrodo tuščias, neįdomus, jame (bent jau mano nuomone) yra per daug laisvos erdvės. Vienąkart ten pasivaikščiojus tikrai nekilo noras čia grįžti.
    Teisybė, bet visa esmė yra tame, kad NMC yra dar NEBAIGTAS. Dar net 50% jo nėra pastatyta.

    Bet iš kitos pusės - jeigu jau dabar jis miesto svečiams atrodo įspūdingai (na, bent iš tolo), tai kaip atrodys po 10 ar 20 metų?

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia faktas, jo nenuneigsi niekaip. Problema, kad NMC turi vieną gatvę ir ta nėra pilnai užstatyta. Labai reikia bent jau Lvovo g. užstatyti iš abiejų pusių, tada jau galima bus kalbėti apie kažkokį tankumą.
    Ne viena. Konstitucijos, Lvovo, Upės, LEU žiedo apylinkės, Saltoniškių g. ir Narbuto g. pradžia, su laiku - Krokuvos g. Kai prasidėjo statybos vietoj Žalgirio stadiono, tai NMC galima laikyti ir dalį Šeimyniškių gatvės iki prokuratūros (irgi labai geras pastatas) ir Rinktinės gatvės atkarpą, nes pabaigus toje vietoje tikrai bus daug judesio, veiksmo, miestiškumo ir centriškumo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą
    Leisiu ir sau įterpti trigrašį. Vilniuje negyvenu, bet bent keletą kartų per metus atvažiuju praleist laisvo laiko. Taip pat teko aplankyt ir ne vieną Europos didmiestį. Galiu pasakyt, kad Vilniaus NMC tikrai atrodo įspūdingai iš tolo - pvz., važiuojant nuo Geležinio Vilko g. ar nuo A. Goštauto g. Vaizdas tikrai nenusileidžia Varšuvos, Frankfurto ar net gi Londono finansiniams centrams. Bet, deja, įvažiaus į patį NMC, ypač Konstitucijos pr., įspūdis kone kardinaliai pasikeičia. Plačios gatvės, dideli atstumai nuo gatvės iki pastatų, žmonių palyginus, nedaug, pastatai iš arti tampa neįdomiomis ilgomis sienomis be paruotuvių, kavinių, klubų, muziejų ir kitokios veiklos. Žodžiu NMC viduje atrodo tuščias, neįdomus, jame (bent jau mano nuomone) yra per daug laisvos erdvės. Vienąkart ten pasivaikščiojus tikrai nekilo noras čia grįžti.
    Čia faktas, jo nenuneigsi niekaip. Problema, kad NMC turi vieną gatvę ir ta nėra pilnai užstatyta. Labai reikia bent jau Lvovo g. užstatyti iš abiejų pusių, tada jau galima bus kalbėti apie kažkokį tankumą.

    Komentuoti:


  • Efka_01
    replied
    Leisiu ir sau įterpti trigrašį. Vilniuje negyvenu, bet bent keletą kartų per metus atvažiuju praleist laisvo laiko. Taip pat teko aplankyt ir ne vieną Europos didmiestį. Galiu pasakyt, kad Vilniaus NMC tikrai atrodo įspūdingai iš tolo - pvz., važiuojant nuo Geležinio Vilko g. ar nuo A. Goštauto g. Vaizdas tikrai nenusileidžia Varšuvos, Frankfurto ar net gi Londono finansiniams centrams. Bet, deja, įvažiaus į patį NMC, ypač Konstitucijos pr., įspūdis kone kardinaliai pasikeičia. Plačios gatvės, dideli atstumai nuo gatvės iki pastatų, žmonių palyginus, nedaug, pastatai iš arti tampa neįdomiomis ilgomis sienomis be paruotuvių, kavinių, klubų, muziejų ir kitokios veiklos. Žodžiu NMC viduje atrodo tuščias, neįdomus, jame (bent jau mano nuomone) yra per daug laisvos erdvės. Vienąkart ten pasivaikščiojus tikrai nekilo noras čia grįžti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Manau mokamų zonų plėtimas labai puikiai spręstų kamščių problemą.
    Ir taip apmokestinta daug, kur įmanoma. Vis vien nesprendžia automobilizavimo augimo. Be normalaus VT ar kitokių novatoriškesnių sprendimų nieko nebus.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Manau mokamų zonų plėtimas labai puikiai spręstų kamščių problemą. Naujuose pastatuose parkingų skaičius labai neguminis, o lietuvis geriau savo mašinos pakabą tarkuos bulviakasyje ir po to šūdinais batais kilometrą į ofisą eis iš tešlynų prie Arfos, negu susimokes 30 eur už mėnesinį parkavimą žalioj zonoj. Kai užstatys visus tokius laukus centre ir miškelius, tai nebelabai išeis parkuotis "nachaliavu" ir kažkaip jau tie Vilniaus trūlai visai nieko pasirodys.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
    Sakyčiau be kalvos, jei būtų leista užstatyti visą gatvę dangoraižiais, pati gatvė mirtų nuo kamščių, kristų tų pastatų ir žemės kaina ir pan problemos. Net dabar tos problemos yra, Quadrumas geras pavyzdys kaip DnB darbuotojai kėlė ko ne streiką, kai buvo visi keliami ten - nebuvo pakankamai parkingo, piko metu eismas nejuda, tas žiedas užsikemša. Vienpusio eismo nėra kaip padaryti, kad būtų koks nors vienkryptis žiedas aplink tuos pastatus ir pan. Tai ta kalva pasitarnaus kaip atbaidanti priemonė ten pristatyti per daug.
    Tai apskritai gal reik uždrausti beleka statyti prie judresniu gatviu, ne gi jos tada užsikimš ir numirs?

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    Parašė Ghetto1 Rodyti pranešimą
    viska issprestu monorail manau geriausia iseitis butu. Pasilaiciai, nmc rata apsuka ir atgal.
    https://www.youtube.com/watch?v=ALuU_-8Mnwo
    taip taip, dar pafantazuokim kai per penkmetį vos ne vos su skandalais sukrapšto keliasdešimt limonų kad pusėtinai atnaujinti autobusus, tai čia mat sukrapštys keliskart miesto skolos dydžio fantasmagoriją, į kurią didžioji dalis užkietėjusių automobiliastų vistiek neperlips..

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ghetto1 Rodyti pranešimą

    Vilniuje viesasis transportas gal blogiausias Europoje ,todel ir kamsciai yra .NMC viska issprestu monorail manau geriausia iseitis butu. Pasilaiciai, nmc rata apsuka ir atgal.
    https://www.youtube.com/watch?v=ALuU_-8Mnwo
    Parašyta, kad nufilmuota neužilgo iki jo uždarymo. Kodėl?

    Komentuoti:


  • Ghetto1
    replied
    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
    Sakyčiau be kalvos, jei būtų leista užstatyti visą gatvę dangoraižiais, pati gatvė mirtų nuo kamščių, kristų tų pastatų ir žemės kaina ir pan problemos. Net dabar tos problemos yra, Quadrumas geras pavyzdys kaip DnB darbuotojai kėlė ko ne streiką, kai buvo visi keliami ten - nebuvo pakankamai parkingo, piko metu eismas nejuda, tas žiedas užsikemša. Vienpusio eismo nėra kaip padaryti, kad būtų koks nors vienkryptis žiedas aplink tuos pastatus ir pan. Tai ta kalva pasitarnaus kaip atbaidanti priemonė ten pristatyti per daug.
    Vilniuje viesasis transportas gal blogiausias Europoje ,todel ir kamsciai yra .NMC viska issprestu monorail manau geriausia iseitis butu. Pasilaiciai, nmc rata apsuka ir atgal.
    https://www.youtube.com/watch?v=ALuU_-8Mnwo

    Komentuoti:


  • dr-rox
    replied
    Sakyčiau be kalvos, jei būtų leista užstatyti visą gatvę dangoraižiais, pati gatvė mirtų nuo kamščių, kristų tų pastatų ir žemės kaina ir pan problemos. Net dabar tos problemos yra, Quadrumas geras pavyzdys kaip DnB darbuotojai kėlė ko ne streiką, kai buvo visi keliami ten - nebuvo pakankamai parkingo, piko metu eismas nejuda, tas žiedas užsikemša. Vienpusio eismo nėra kaip padaryti, kad būtų koks nors vienkryptis žiedas aplink tuos pastatus ir pan. Tai ta kalva pasitarnaus kaip atbaidanti priemonė ten pristatyti per daug.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nežinau ką Šimašius padarė, bet projektai pagaliau ruošiami normalūs, europietiški, pagal naujus standartus. Tas yra labai džiugu.
    O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą Širvintų gatvės, pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Širvintų ir Kernavės gatvių bei Kernavės gatvės atkarpos nuo Linkmenų iki Ozo gatvės Vilniuje, projektavimą

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?2761389456
    Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio gatvės atkarpos nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?3361492973
    p.s. iš tikro tai dviračių takų įrengimas

    Komentuoti:


  • avs
    replied
    Iš Žvėryno bendruomenės pranešimo facebooke:
    "Atnaujinti planai įrengti estakadą tarp Konstitucijos pr. ir Narbuto g.
    Artimiausiu metu rengiamasi plėtoti Baravyko g. (prie „Forum palace“), įrengti šviesoforą jos susikirtime su Konstitucijos pr., įrengti atskira sekciją kairiam posūkiui iš Kalvarijų g. į Konstitucijos pr. Tai turėtų mažinti Upės g. važiuojantį srautą.
    Bus peržiūrimas eismo organizavimas Saltoniškių/Upės/Sėlių g. sankirtose.
    Bus peržiūrimas eismo organizavimas Liepyno, Sakalų, Erelių g. Siuloma riboti kairįjį posūkį iš Liepyno į Saltoniškių g., Liepyno g. atkarpoje tarp „Pigu“ įvažiavimo ir Sakalų g. organizuoti vienos krypties eismą."

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Siūloma nauja šviesoforinė sankryža bus apie 200 m nuo esamos ties Swedbank pastatu. B1, B2 kategorijos gatvėje siūlomas minimalus atstumas tarp sankryžų 600-800 metrų. Aš apeliavau į tai.
    Tai suderins tarpusavyje sankryžas. Pvz. Kareivių Mc Donalds ir Kareivių Žirmūnų.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Neatsakingas požiūris būtų, jei tie šviesoforai taip ir nebūtų įrengti, motyvuojant jog po kokių poros metų gal pastatys naują sankryžą. Trūksta tokių pavyzdžių? Ar reikia, kad žūtų tamstai artimas žmogus, kad truputį susimastytum, ką parašei?
    Siūloma nauja šviesoforinė sankryža bus apie 200 m nuo esamos ties Swedbank pastatu. B1, B2 kategorijos gatvėje siūlomas minimalus atstumas tarp sankryžų 600-800 metrų. Aš apeliavau į tai.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O Kernavės tilto nebus.
    Bus prie kito mero. Jei ne prie kito, tai prie dar kito.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Labiausiai jo reikėjo Imbrasui, nes jo chebra vis bandė stumti metro

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kreivojo tilto atsisakyta daug seniau, nei Šimašius patapo meru.
    Jis tikrai niekuo dėtas. Tikrai

    Komentuoti:

Working...
X