Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Greičio matuokliai, kalneliai, salelės... arba važiuok lėtai Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [LT] Greičio matuokliai, kalneliai, salelės... arba važiuok lėtai Lietuvoje

    Jakų žiede - kalniukai

    VINCAS GRIGAS

    Jakų žiede automobilių vairuotojai bus verčiami mažinti greitį.

    Jį ribos vakar pradėti įrenginėti penki „gulintys policininkai“.

    „Kalniukai yra 9,8 metro pločio ir 12 centimetrų aukščio. Jie bus įrengti prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą“ kelią, - „Klaipėdai“ sakė kelių tiesimo įmonės „Lemminkainen Lietuva“ techninis direktorius Vytautas Babarskis.

    Kalniukai suformuoti iš tvirtesnio nei įprasta asfalto.

    Apačioje paklotas mišinys su dideliu granitinės skaldos kiekiu. Toks asfaltas geriau atlaiko dideles apkrovas.

    „Tai bus pirmas žiedas Lietuvoje su tokiais kalniukais. Išlieti juos kainuos 110 tūkstančių litų“, - teigė V.Babarskis.

    „Su Klaipėdos policija diskutavome, ką daryti, kad Jakų žiede nesusidarytų spūstys ir sumažėtų avarijų. Nusprendėme įrengti kalniukus“, - pasakojo Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas Gintautas Ruzgus.

    Anot jo, kalniukai turėtų būti naudingi tuo, kad sumažės norinčiųjų įvažiuoti į žiedą spūstys.

    Žiede greitis nebebus toks didelis, ir taip sumažės avarijų skaičius.

    „Žiedo perimetras - beveik kilometras. Faktiškai tai net nėra žiedas, nes kiek yra įsiliejimų į žiedą, tiek yra ir keturšalių sankryžų. Jų yra penkios, taigi pavojus patekti į avariją yra padaugintas iš šio skaičiaus“, - tikino G.Ruzgus.

    Ties Jakų žiedu reikia labai ilgai laukti, kad į jį būtų galima saugiai įvažiuoti.

    „Manau, kad tokios permainos vairuotojams nepatiks. Jakų žiedą ateityje reikės pertvarkyti į dviejų ar trijų lygių sankryžą. Tai kol kas tik planai, o kažką daryti reikia jau šiandien“, - mano G.Ruzgus.

    www.klaipeda.daily.lt

  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, yra valstybės išlaidos "inkilo" įrengimui bei jo eksploatacijai. Bet tuo pačiu į biudžetą yra surenkami pinigai (t.y. baudos už greičio viršijimą), taip pat nemažai vairuotojų šitame ruože sumažina greitį, t.y. mažėja avaringumas ir t.t. (kas taip pat į naudą Lietuvai).
    Ten kur aš važinėju ir buvo įrengti sektoriniai matuokliai, mano subjektyvia nuomone avaringumas padidėjo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Brangus karas keliuose: jei „inkilas“ – kaip butas, kiek kainuos sektoriniai matuokliai?https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326
    Taip, yra valstybės išlaidos "inkilo" įrengimui bei jo eksploatacijai. Bet tuo pačiu į biudžetą yra surenkami pinigai (t.y. baudos už greičio viršijimą), taip pat nemažai vairuotojų šitame ruože sumažina greitį, t.y. mažėja avaringumas ir t.t. (kas taip pat į naudą Lietuvai).

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Brangus karas keliuose: jei „inkilas“ – kaip butas, kiek kainuos sektoriniai matuokliai?
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326

    Vienas greitį matuojantis „inkilas“ valstybei per dešimtmetį kainavo maždaug 84 tūkstančius eurų. Anksčiau už tokią sumą buvo galima pastatyti namą, o šiuo metu – nupirkti butą. Žadama, kad naujieji sektoriniai matuokliai yra pigesni, bet jau įrengimo metu vienas sektorius atsiėjo 60 tūkst. eurų, o jo priežiūra teks valstybei. Numatoma įrengti daugiau ruožų, kurie didins bendrą kainą.

    Komentuoti:


  • Fish-Bone
    replied
    Gal kas žinote, kokios čia naujoviškos kameros pastatytos Vilniuje - Ateities ir Baltupio gatvių sankryžoje? Panašu, kad filmuoja automobilius, važiuojančius nuo Jeruzalės link Fabijoniškių.
    Kameros Vilniuje - Ateities - Baltupių g. sankryžoje

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tikrai taip. Leistinas greitis ne visada yra saugus greitis.
    Ir dauguma atveju leistiną būtų galima padidinti 10-50km/h . Mažiau būtų pagundų į išmanaus ekraną žiurėti ...

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Bet matuokliai juk leistino greičio nesumažino - jis lieka toks koks yra.
    Sumažins FAKTINĮ ir prikurs aibes avarinių situacijų: kamerą išvydę per stabdžius kalantys mulkiai, 89km/h greičiu lenkiantis 88 km/h greičiu važiuojantį, į spidometrą vėpsantis o ne į kelią žiūrintis savaitgalinis vairuotojas .

    Ir prisiminus kiek truko jau esamų sektorinių matuoklių "pridavimas" metrologams .... sėkmės įrodinėjant automatizuotai baudų sistemai kad neviršijai leistino.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Įdomu ar įranga primityvi ar teisinis sprendimas nedaryti papildomų kombinuotų sektorių iš kelių skirtingų ruožų matuoklių. Būtų galima tuomet tais pačiais matuokliais matuoti ir trumpą ir ilgą sektorių.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Prisimenu diskusiją Via Baltica temoje apie tai kaip reikia nedaryt nuvažiavimų "prie kiekvieno kaimo", tai dabar turesim puikius "matavimo" ruožus po 20km. Ir pinigų kelio statyboms sutaupem ir pinigelio gražaus iš baudžiauninkų bus galima surinkti.

    Dar pamenu lozingus prieš statant pirmuosius sektorinius matuoklius, kad motyvacija yra skatinti saugumą keliuose, iš ruožų sąrašo tikrai puikiai matosi, kad saugumas ir tik saugumas "pirmoje" vietoje.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    Važiuoti būtina SAUGIU greičiu.
    Tikrai taip. Leistinas greitis ne visada yra saugus greitis.

    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    O kad pernelyg sumažintas leistinas greitis skatina teisinį nihilizmą ( aka BBD ) - RKB buvo lengviau pripažinti kad Žemė sukasi aplink Saulę.
    Bet matuokliai juk leistino greičio nesumažino - jis lieka toks koks yra.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Prie ko čia 70? Važiuoji leistinu greičiu ir ramu.
    Važiuoti būtina SAUGIU greičiu.

    O kad pernelyg sumažintas leistinas greitis skatina teisinį nihilizmą ( aka BBD ) - RKB buvo lengviau pripažinti kad Žemė sukasi aplink Saulę.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    A1 jokių matuoklių nenumatoma??
    Pirmas A1 paminėjimas:
    442 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 95,520 Kauno r. sav. 101,400 Kauno m. sav. 5,880 57393 6247 20 25 30 Ne 0 0,000 0,00 5 55

    per 14 numatomų ruožų susirenka 175.9 km ( 7 psl. VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ )
    ir, vėlgi, o stebuklas - NĖ VIENAME ruože įvykių priežastimi nebuvo nesaugus greitis ...

    http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...etine_eile.pdf
    Paskutinis taisė Shernas; 2019.02.12, 01:05. Priežastis: pdf,o įkelti nepavyksta, papildyta nuoroda.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ O prie ko čia eismo saugumas?
    O autostrados skirtos nustatyto greičio viršijimui?

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    A1 jokių matuoklių nenumatoma??
    Galėtų ir visą A1 padengti, bet patys sau zapadlo juk nedarys.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    A1 jokių matuoklių nenumatoma??
    Kažkuriam straipsnyje rašė, kad bus, bet vėliau, ne prioritetas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    ... bet tuo tarpu pačiam mazge jokio matuoklio nebus? T.y. kaip važiavai 140, taip ir per probleminę vietą praskrendi

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    A1 jokių matuoklių nenumatoma??

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ O prie ko čia eismo saugumas?
    Čia atsieit metodika eismo saugumui gerinti? Nors ir autostradoje, nors ir vidury laukų bei miškų gaunama 85 taškai.

    Jei kokie nors eismo įvykiai vyksta viename taške, pvz., A2 Maišiagaloje 26 km (kur ir taip ribojamas greitis bei stovi radaras), o nustatomi vidutinio greičio ruožai į vieną pusę 15 km, į kitą 20 km atstumu - ten, kur praktiškai nėra jokių avarijų.
    Panašiau į metodiką ar didesniam pinigų įsisavinimui bei Kelių direkcijos darbo imitavimui.
    Tiesą sakant taškiniai matuokliai "juododiose dėmėse" buvo logiškesnis sprendimas, nei absurdiškas vidutinių matuoklių stayumas mažiausiai avaringose vietose.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Klausimas, kam išvis tada Lietuvoje reikalingos autostrados. Užtektų įvesti visoje Lietuvoje ženklą "Zona 70"
    Prie ko čia 70? Važiuoji leistinu greičiu ir ramu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Toks menkai užmaskuotas PiaRinis straipsnis
    Apklausoje yra tik tokie pasirinkimai:
    1) Puiku, reikia modernesnių priemonių, nei inkilai
    2) Blogas sprendimas, daugės avarijų ir žuvusių dėl viršyto greičio
    3) Neturiu nuomonės
    Nėra opcijų:
    4) Vidutinio greičio matuokliai statomi absurdiškose vietose, kur mažiausia grėsmė eismo saugumui
    5) Inkilai buvo visai neblogas dsprendimas - gresnis nei vidutinio greičio statomi
    6) Svarbu kuo daugiau pristatyti inkilų, nesvarbu kokiu tikslu ir už kokią kainą
    7) ...

    Paskaičius tas lenteles su balais dėl vidutinio greičio matuoklių kyla visiškai pagrįstų klausimų

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-787-1101126

    Pažymėti 2*2 keliai, kur nėra konfliktų, pavyzdžiui A14 Vilnius - Riešė, KK 102 Vilnius Nemenčinė, ar A13 Klaipėdos aplinkkelis.
    Paimamas vienas ruožo taškas (pvz., A14 Riešės sankryža, KK 102 Miškonių šviesofors, kur ir taip ribojamas greitis) ir ten suskaičiuojami nukentėjusieji. Jie priskiriami kokio nori ilgio greitkelio ar autostrados ruožui - nors ir 15 ar 20 km
    Absurdo viršūnė, kai nukentėjusių skaičius magistralėje A5 Kaunas-Marijampolė suskaičiuotas, kai dar nebuvo autostrados

    Pagal šitą "Lakštingalų kotletų" metodiką (pusė arklio+pusė lakštingalos) visur gaunama minimum 85 taškai ir gali esimo saugumo vardan netiesti naujų bei nerekonstruoti esamų kelių, o tik įsisavinti pinigus matuokliams.
    Po 10 metų jie vel pasakys, kad senieji matuoklai buvo brangūs bei neefektyvūs ir reikai dar naujesnių matuoklių

    Naujas Kelių ir Radarų direkcijos išradimas autostradoje A2 Vilnius-Ukmergė:
    - 14,5 km matavimo ruožas nuo Vilniaus iki Maišiagalos (25,6 km),
    - po to iškart 20 km ruožas iki Širvintų (45,0 km)
    - ir po to iškart 25 km matavimo ruožas iki pat Ukmergės (70,0 km).
    Trijuose greičio ruožose vietoje 6 matuoklių užteks pastatyti tik 4.
    Klausimas, kam išvis tada Lietuvoje reikalingos autostrados. Užtektų įvesti visoje Lietuvoje ženklą "Zona 70"


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt
    Kelių direkcija paskelbė, kur bus montuojami sektoriniai ir momentiniai greičio matuokliai

    Pasak LAKD vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki 2020 metų imtinai planuojama įsigyti 330 greičio matuoklių, iš kurių 70 bus sektoriniai (vidutinio greičio).

    Šiuo metu veikiančių vidutinio greičio matuoklių schema


    Naujieji stacionarūs greičio matuokliai: trys viename stovės net automagistralėse?
    LAKD vadovas Vitalijus Andrejevas žada, kad naujieji stacionarūs greičio matuokliai (konkursas jiems įsigyti dar nepaskelbtas) bus išmanesni, nei dabartiniai – tie, kurių atsisakyta, kaip ekonomiškai neefektyvių. (...)

    Pagal 2018 m. birželį patvirtintą metodiką, atsižvelgiant į specifinius kriterijus (vienas jų – reikšmė eismo saugumui), keliems kelio ruožams suteikiama maksimali 100 balų reikšmė. Kiti gavo mažiau (žiūr. lentelę). Kiekvienas kriterijus įvertinamas tam tikra balų suma. Tarkime, jei kelio ruožas eina per linijinio plano gyvenvietę, jam skiriama 30 balų. Jei gyvenvietė, per kurią eina valstybinės reikšmės kelias, yra išsidėsčiusi abipus kelio, tokiam kelio ruožui skiriama 10 balų, jei dominuojantis gyvenvietės užstatymas yra vienpusis, tačiau kitoje kelio pusėje yra 2–5 sodybos, tokiam kelio ruožui skiriami 5 balai (...)

    LAKD pateiktame sąraše matome, kad 100 balų įvertinti kelio ruožai:
    Kelio A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas (151-157 km ties Taurage),
    Kelio A9 Panevėžys–Šiauliai (53-60 km ties Radviliškiu),
    Kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (10-17 km ties Vilniumi).

    Kur gyvenvietėse bus montuojami nauji stacionarūs greičio matuokliai
    (paspaudus-pilna lentelė)



    Vidutinio greičio matuokliai: du ruožai itin aktualūs 100 balų vidutinių greičio matuoklių prioritetiniame sąraše vertinant eismo intensyvumą, eismo įvykių pasekmes ir kitus svarbius aspektus, sulaukė du ruožai:
    Kelio A9 Panevėžys–Šiauliai (5-8 km ties Panevėžiu),
    Kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis (28-30 km. Jonavos raj.).

    Kur bus montuojami nauji stacionarūs vidutinio greičio matuokliai
    (paspaudus-pilna lentelė)
    .

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-787-1101126

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2019.02.05
    Valstybinės reikšmės keliuose bus išjungti 139 „inkilais“ vadinami greičio matuokliai
    Baigėsi sutartis, kurios pratęsti nėra jokio pagrindo, nes įsigyti naujus matuoklius yra ženkliai pigiau (...) sutartis itin brangi, nes mes sumokėjome 13,9 mln. eurų, o už 50 vidutinio greičio matuoklių sumokėjom 1,3 mln. eurų“, – žurnalistams sakė V.Andrejevas.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1098126

    Delfi.lt 2018.02.05
    Greičio matuokliai užmiesčiuose nebeveiks
    Pasak LAKD vadovo V. Andrejevo, šiuo metu vidutinio greičio matuoklių yra užtektinai ir toliau ieškoma ruožų, kuriuose jie geriausiai veiktų.„Iki 2020 metų yra numatyta įrengti 330 greičio matuoklių (...) “, – sakė jis.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=80284457

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X