Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Greičio matuokliai, kalneliai, salelės... arba važiuok lėtai Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [LT] Greičio matuokliai, kalneliai, salelės... arba važiuok lėtai Lietuvoje

    Jakų žiede - kalniukai

    VINCAS GRIGAS

    Jakų žiede automobilių vairuotojai bus verčiami mažinti greitį.

    Jį ribos vakar pradėti įrenginėti penki „gulintys policininkai“.

    „Kalniukai yra 9,8 metro pločio ir 12 centimetrų aukščio. Jie bus įrengti prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą“ kelią, - „Klaipėdai“ sakė kelių tiesimo įmonės „Lemminkainen Lietuva“ techninis direktorius Vytautas Babarskis.

    Kalniukai suformuoti iš tvirtesnio nei įprasta asfalto.

    Apačioje paklotas mišinys su dideliu granitinės skaldos kiekiu. Toks asfaltas geriau atlaiko dideles apkrovas.

    „Tai bus pirmas žiedas Lietuvoje su tokiais kalniukais. Išlieti juos kainuos 110 tūkstančių litų“, - teigė V.Babarskis.

    „Su Klaipėdos policija diskutavome, ką daryti, kad Jakų žiede nesusidarytų spūstys ir sumažėtų avarijų. Nusprendėme įrengti kalniukus“, - pasakojo Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas Gintautas Ruzgus.

    Anot jo, kalniukai turėtų būti naudingi tuo, kad sumažės norinčiųjų įvažiuoti į žiedą spūstys.

    Žiede greitis nebebus toks didelis, ir taip sumažės avarijų skaičius.

    „Žiedo perimetras - beveik kilometras. Faktiškai tai net nėra žiedas, nes kiek yra įsiliejimų į žiedą, tiek yra ir keturšalių sankryžų. Jų yra penkios, taigi pavojus patekti į avariją yra padaugintas iš šio skaičiaus“, - tikino G.Ruzgus.

    Ties Jakų žiedu reikia labai ilgai laukti, kad į jį būtų galima saugiai įvažiuoti.

    „Manau, kad tokios permainos vairuotojams nepatiks. Jakų žiedą ateityje reikės pertvarkyti į dviejų ar trijų lygių sankryžą. Tai kol kas tik planai, o kažką daryti reikia jau šiandien“, - mano G.Ruzgus.

    www.klaipeda.daily.lt

  • dinux
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Pasitatė radaras, atsirado važinėjančiu 70km/h greičiu ruože kur greitis 90km/h (duok Dieve nenubaustų).
    329 - Ribotas greitis
    Draudžiama važiuoti greičiau (km/h), negu nurodyta kelio ženkle

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Avaringumas - labai objektyvus ir jišmatuojamas dydis.



    Kol nebuvo radaro, visi daugmaž važinėjo tvarkingai. Pasitatė radaras, atsirado važinėjančiu 70km/h greičiu ruože kur greitis 90km/h (duok Dieve nenubaustų). Matomumas prastas, ruožas 4km, daug ištisinių linijų, eismas intensyvus, daugybę pavojingų lenkimų mačiau ir pačiam teko. Pastoviai važinėju tuo ruožu ir prieš radaro pastatymą niekas ten 70km/h nevažinėjo. Statistikoj tokie dalykai neatsispindi.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Britai sugalvojo, kaip sugauti vairuotojus, kalbančius telefonu
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...nu-787-1132514


    Žinoma, tikslumas šitos priemonės abejotinas, bet pats principas labai geras. Pas mus reiketų kažką daryti su tuo, nes kažkokia beprotybė keliuose.
    O kaip bus su laidinėmis laisvų rankų įrangomis? Gal jos šiai dienai ir mažiau paplitusios, bet vistiek įmanomos. Nematau šios priemonės naudojamos kaip baudžiamosios, bet kaip prevencinė tai sveikintina.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Avaringumas - labai objektyvus ir jišmatuojamas dydis.


    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Ten kur aš važinėju ir buvo įrengti sektoriniai matuokliai, mano subjektyvia nuomone avaringumas padidėjo.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Britai sugalvojo, kaip sugauti vairuotojus, kalbančius telefonu
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...nu-787-1132514
    Kol Didžiosios Britanijos politikai vis neapsisprendžia dėl „Brexit“, šalies kelių policija rado naują kovos su plepiais vairuotojais būdą. Keliuose pradėti montuoti davikliai, atpažįstantys vairuotojus, kalbančius telefonais be laisvų rankų įrangos, praneša „Trucker“.
    Sistema gali atpažinti 2G, 3G ir 4G standartus bei „Bluetooth“ signalą. Tuos atvejus, kai bus pastebėtas veikiantis telefonas, tačiau nebus gautas patvirtinimas apie „Bluetooth“, sistema vertins kaip telefono naudojimą be laisvų rankų įrangos. Užfiksavus pažeidimą keliuose esančiuose švieslentėse užsidegs perbraukto telefono signalas.
    Kol kas tokie kompleksai sumontuoti kelyje A34 Oksfordšyre, o vėliau jie turėtų išplisti po visus Hempšyro grafystės kelius. Šiuo metu sistema naudojama tik perspėjimui, nes ji dar nesugeba nustatyti kuris, vairuotojas ar keleivis, naudoja telefoną. Visgi tikėtina, ji bus tobulinama, nes pagal Didžiosios Britanijos Kelių eismo taisykles kalbėjimas vairuojant gali būti įvertintas 6 baudos balais ir 200 svarų sterlingų (apie 231 euro) bauda. O jeigu įklius mažą vairavimo stažą turintis vairuotojas, jam gali tekti iš naujo laikyti vairavimo egzaminus.
    Žinoma, tikslumas šitos priemonės abejotinas, bet pats principas labai geras. Pas mus reiketų kažką daryti su tuo, nes kažkokia beprotybė keliuose.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, yra valstybės išlaidos "inkilo" įrengimui bei jo eksploatacijai. Bet tuo pačiu į biudžetą yra surenkami pinigai (t.y. baudos už greičio viršijimą), taip pat nemažai vairuotojų šitame ruože sumažina greitį, t.y. mažėja avaringumas ir t.t. (kas taip pat į naudą Lietuvai).
    Ten kur aš važinėju ir buvo įrengti sektoriniai matuokliai, mano subjektyvia nuomone avaringumas padidėjo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Brangus karas keliuose: jei „inkilas“ – kaip butas, kiek kainuos sektoriniai matuokliai?https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326
    Taip, yra valstybės išlaidos "inkilo" įrengimui bei jo eksploatacijai. Bet tuo pačiu į biudžetą yra surenkami pinigai (t.y. baudos už greičio viršijimą), taip pat nemažai vairuotojų šitame ruože sumažina greitį, t.y. mažėja avaringumas ir t.t. (kas taip pat į naudą Lietuvai).

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Brangus karas keliuose: jei „inkilas“ – kaip butas, kiek kainuos sektoriniai matuokliai?
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326

    Vienas greitį matuojantis „inkilas“ valstybei per dešimtmetį kainavo maždaug 84 tūkstančius eurų. Anksčiau už tokią sumą buvo galima pastatyti namą, o šiuo metu – nupirkti butą. Žadama, kad naujieji sektoriniai matuokliai yra pigesni, bet jau įrengimo metu vienas sektorius atsiėjo 60 tūkst. eurų, o jo priežiūra teks valstybei. Numatoma įrengti daugiau ruožų, kurie didins bendrą kainą.

    Komentuoti:


  • Fish-Bone
    replied
    Gal kas žinote, kokios čia naujoviškos kameros pastatytos Vilniuje - Ateities ir Baltupio gatvių sankryžoje? Panašu, kad filmuoja automobilius, važiuojančius nuo Jeruzalės link Fabijoniškių.
    Kameros Vilniuje - Ateities - Baltupių g. sankryžoje

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tikrai taip. Leistinas greitis ne visada yra saugus greitis.
    Ir dauguma atveju leistiną būtų galima padidinti 10-50km/h . Mažiau būtų pagundų į išmanaus ekraną žiurėti ...

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Bet matuokliai juk leistino greičio nesumažino - jis lieka toks koks yra.
    Sumažins FAKTINĮ ir prikurs aibes avarinių situacijų: kamerą išvydę per stabdžius kalantys mulkiai, 89km/h greičiu lenkiantis 88 km/h greičiu važiuojantį, į spidometrą vėpsantis o ne į kelią žiūrintis savaitgalinis vairuotojas .

    Ir prisiminus kiek truko jau esamų sektorinių matuoklių "pridavimas" metrologams .... sėkmės įrodinėjant automatizuotai baudų sistemai kad neviršijai leistino.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Įdomu ar įranga primityvi ar teisinis sprendimas nedaryti papildomų kombinuotų sektorių iš kelių skirtingų ruožų matuoklių. Būtų galima tuomet tais pačiais matuokliais matuoti ir trumpą ir ilgą sektorių.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Prisimenu diskusiją Via Baltica temoje apie tai kaip reikia nedaryt nuvažiavimų "prie kiekvieno kaimo", tai dabar turesim puikius "matavimo" ruožus po 20km. Ir pinigų kelio statyboms sutaupem ir pinigelio gražaus iš baudžiauninkų bus galima surinkti.

    Dar pamenu lozingus prieš statant pirmuosius sektorinius matuoklius, kad motyvacija yra skatinti saugumą keliuose, iš ruožų sąrašo tikrai puikiai matosi, kad saugumas ir tik saugumas "pirmoje" vietoje.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    Važiuoti būtina SAUGIU greičiu.
    Tikrai taip. Leistinas greitis ne visada yra saugus greitis.

    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    O kad pernelyg sumažintas leistinas greitis skatina teisinį nihilizmą ( aka BBD ) - RKB buvo lengviau pripažinti kad Žemė sukasi aplink Saulę.
    Bet matuokliai juk leistino greičio nesumažino - jis lieka toks koks yra.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Prie ko čia 70? Važiuoji leistinu greičiu ir ramu.
    Važiuoti būtina SAUGIU greičiu.

    O kad pernelyg sumažintas leistinas greitis skatina teisinį nihilizmą ( aka BBD ) - RKB buvo lengviau pripažinti kad Žemė sukasi aplink Saulę.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    A1 jokių matuoklių nenumatoma??
    Pirmas A1 paminėjimas:
    442 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 95,520 Kauno r. sav. 101,400 Kauno m. sav. 5,880 57393 6247 20 25 30 Ne 0 0,000 0,00 5 55

    per 14 numatomų ruožų susirenka 175.9 km ( 7 psl. VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ )
    ir, vėlgi, o stebuklas - NĖ VIENAME ruože įvykių priežastimi nebuvo nesaugus greitis ...

    http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...etine_eile.pdf
    Paskutinis taisė Shernas; 2019.02.12, 01:05. Priežastis: pdf,o įkelti nepavyksta, papildyta nuoroda.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ O prie ko čia eismo saugumas?
    O autostrados skirtos nustatyto greičio viršijimui?

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    A1 jokių matuoklių nenumatoma??
    Galėtų ir visą A1 padengti, bet patys sau zapadlo juk nedarys.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    A1 jokių matuoklių nenumatoma??
    Kažkuriam straipsnyje rašė, kad bus, bet vėliau, ne prioritetas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    ... bet tuo tarpu pačiam mazge jokio matuoklio nebus? T.y. kaip važiavai 140, taip ir per probleminę vietą praskrendi

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    A1 jokių matuoklių nenumatoma??

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X