Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Greičio matuokliai, kalneliai, salelės... arba važiuok lėtai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    LRT.lt 2020.11.21
    Dygsta dešimtys greičio matuoklių, tačiau iš karto veiks ne visi – dalis jų taps kalėdine staigmena vairuotojams
    Šalies keliuose ir didmiesčiuose masiškai dygsta naujutėlaičiai greičio matuokliai, tačiau dalis jų dar neveikia, o ir veiks ne visi iš karto. Tam, kad greičio matuokliai pradėtų darbą, neužtenka juos įrengti, todėl dalis greičio matuoklių turėtų pradėti veikti jau gruodį, o kiti – kitąmet.

    Pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos pateikiamą informaciją, šiemet darbą turėtų pradėti 70 naujų greičio matuoklių. Greičiausiai šie greičio matuokliai pradės veikti gruodžio pabaigoje. Taip pat dygsta 100 vidutinio greičio matuoklių (50 ruožų). Iki kitų metų pavasario planuojama įrengti dar 112 vidutinio greičio matuoklių, jie matuos greitį 56 ruožuose.
    Kitų metų balandį planuojama įrengti ir dalį vidutinio greičio matuoklių, 2022-aisiais – likusius.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-vairuotojams
    Žemėlapis, kuriame pavaizduota, kuriose vietose gruodžio mėnesį turėtų pradėti veikti momentiniai greičio matuokliai, kada - vidutinio greičio matuokliai


    Išdidintas Vilniaus apylinkių vaizdas

    https://gis.eismoinfo.lt/arcgis/apps...63ae0d166505a4

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, tai padaryk panašius, bet truputi protingiau įrengtus (kad būtų galima pataikyti ratais sulėtinus ir truputi pakoregavus trajektoriją) ir visi tikrai prilėtins, nes kitaip liks be buferio.

    Kokie skandinavai prieš perėjas mėgsta gatvėje padaryti salelių zigzagą, tarp kurių tenka iš lėto pramanevruoti, kad aš salelės neužšoktum. Ir esant tokiai infrastruktūrai pėstieji gali jaustis drąsiai, nes vairuotojai tiesiog fiziškai nebeturi galimybės "nespėti sureaguoti".
    Na jeigu padarytu protingesnius aš būčiau už, bet klaipėdoje esantys - netinkami. Salelių zigzagą teko matyti Upės gatvėje vilniuje tai buvau labai nustebęs nes pirmą (ir paskutinį) kartą tai mačiau vilniuje. Bet, kad privertė prilėtinti tai tiesa.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aš tai manau kad klaipėdos kalneliai nėra geri nes duslintuvą suvariau ir nesvarbu koks greitis tiesiog kalnelis buvo per aukštas ir persiauras, tilpo tarp ratų.

    Reiktu visus eismo dalyvius (įskaitant ir pėsčiuosius) versti elgtis kultūringai.
    Na, tai padaryk panašius, bet truputi protingiau įrengtus (kad būtų galima pataikyti ratais sulėtinus ir truputi pakoregavus trajektoriją) ir visi tikrai prilėtins, nes kitaip liks be buferio.

    Kokie skandinavai prieš perėjas mėgsta gatvėje padaryti salelių zigzagą, tarp kurių tenka iš lėto pramanevruoti, kad aš salelės neužšoktum. Ir esant tokiai infrastruktūrai pėstieji gali jaustis drąsiai, nes vairuotojai tiesiog fiziškai nebeturi galimybės "nespėti sureaguoti".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai tas būtų gerai jeigu visų automobiliai būtų vienodi. Dabar paprastas sedanas dugnu pasikabins, kol parketinis džipas ką pajus.



    Vakar mane iš dešinės aplenkė perėjoje nes aš drįsau pristabdyti prieš kalniuką, o jam norėjosi 50+ lėkti. Nepanašu, kad jam amortikai ar bamperiai išlėkė kur nors. Dar papypsėjo nuvažiuodamas. Ten yra 40 greičio zona prie mokyklos.


    Manyčiau visiškai atipinis atvejis. Pats kasdien važiuoju gatvėmis, kur yra ne vienas kalniukas jau ne pirmus metus ir dar nė karto neteko susidurti su tokiaus atvejais. Kitoje vietoje (Siemens arena) netgi video buvau įdėjęs, kaip tvarkingai ir gražiai sulėtina iki maždaug 20km/h prie perėjos po to, kai mano rpašymu VMS įrengė kalniukus, nors anksčiau ir 50 ir 60 nebuvo riba.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Didesnę dalį vis tiek prilėtina, kas jau gerai. Bet, aišku, visada galima daryti protingiau. Pvz. labai neblogi yra Klaipėdos kvadratiniai kalneliai, kurie netrukdo viešajam transportui, bet yra labai skausmingi lengviesiems automobiliams.

    Ir nors jokios priemonės nėra 100% veiksmingos, versti vairuotojus važiuoti kultūringai yra daug geriau nei patraukti pėsčiuosius jiems iš kelio, kad ramiai galėtų lakstyti.
    Aš tai manau kad klaipėdos kalneliai nėra geri nes duslintuvą suvariau ir nesvarbu koks greitis tiesiog kalnelis buvo per aukštas ir persiauras, tilpo tarp ratų.

    Reiktu visus eismo dalyvius (įskaitant ir pėsčiuosius) versti elgtis kultūringai.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai tas būtų gerai jeigu visų automobiliai būtų vienodi. Dabar paprastas sedanas dugnu pasikabins, kol parketinis džipas ką pajus.



    Vakar mane iš dešinės aplenkė perėjoje nes aš drįsau pristabdyti prieš kalniuką, o jam norėjosi 50+ lėkti. Nepanašu, kad jam amortikai ar bamperiai išlėkė kur nors. Dar papypsėjo nuvažiuodamas. Ten yra 40 greičio zona prie mokyklos.


    Didesnę dalį vis tiek prilėtina, kas jau gerai. Bet, aišku, visada galima daryti protingiau. Pvz. labai neblogi yra Klaipėdos kvadratiniai kalneliai, kurie netrukdo viešajam transportui, bet yra labai skausmingi lengviesiems automobiliams.

    Ir nors jokios priemonės nėra 100% veiksmingos, versti vairuotojus važiuoti kultūringai yra daug geriau nei patraukti pėsčiuosius jiems iš kelio, kad ramiai galėtų lakstyti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Kalniukas turi būti toks, kad per jį greitai važiuoti būtų tiesiog nemalonu.
    Tai tas būtų gerai jeigu visų automobiliai būtų vienodi. Dabar paprastas sedanas dugnu pasikabins, kol parketinis džipas ką pajus.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu kad nelaksto per pakeltas. Su sąlyga, kad normaliai pakeltos. Tiek amortikai, tiek bamperiai greit šaibom išlakstys, jei lakstysi per kalniukus. Net vienas mūsų gerbiamas forumietis skundėsi, kad Lukšio g. Šiaurės miestelyje uždėjo tokį didelį kalniuką, kad nebegalima normaliai per jį persinešti ant 70, nes bamperis asfaltą ima
    Vakar mane iš dešinės aplenkė perėjoje nes aš drįsau pristabdyti prieš kalniuką, o jam norėjosi 50+ lėkti. Nepanašu, kad jam amortikai ar bamperiai išlėkė kur nors. Dar papypsėjo nuvažiuodamas. Ten yra 40 greičio zona prie mokyklos.



    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    sunkioji pusė yra sukurti smegenų plovimo programą kuri pakeis visus vairuotojų įpročius nes kitaip jie ir toliau lakstys, kaip ir dabar lapsto per pakeltas perėjas.
    Nu kad nelaksto per pakeltas. Su sąlyga, kad normaliai pakeltos. Tiek amortikai, tiek bamperiai greit šaibom išlakstys, jei lakstysi per kalniukus. Net vienas mūsų gerbiamas forumietis skundėsi, kad Lukšio g. Šiaurės miestelyje uždėjo tokį didelį kalniuką, kad nebegalima normaliai per jį persinešti ant 70, nes bamperis asfaltą ima

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    ilguoju laikotarpiu taip. Bet pas mus nei vieno iš šių kolkas nėra. Išvis nesu girdėjęs kad kas nors bet kurioje šalyje būtų nubaustas už tai, kad neprilėtino prieš perėjos kalniuką.
    Kalniukas turi būti toks, kad per jį greitai važiuoti būtų tiesiog nemalonu.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    bent jau antroje prioritetų eilėje privelta visiškų nesąmonių:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200814-083225_Drive.jpg
Views:	626
Size:	252,6 kB
ID:	1821234
    Čia spėju tiesiog visos savivaldybės yra pasislinkusios per vieną eilutę žemyn nuo to, kur jos iš tiesų turėtų būti

    Komentuoti:


  • Xeonas
    replied
    Na https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...kliu-irengimo/ čia bent tvarkingiau atrodantis sarašas, bet nėra pririotitetų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    bent jau antroje prioritetų eilėje privelta visiškų nesąmonių:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200814-083225_Drive.jpg
Views:	626
Size:	252,6 kB
ID:	1821234

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pasirašyta sutartis dėl 112 naujų vidutinio greičio matuoklių įrengimo

    Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) pasirašė rangos darbų sutartį dėl 112 (56 ruožų) vidutinio greičio matavimo sistemų (VGMS) įrengimo valstybinės reikšmės keliuose. Sutartis, kurios vertė 1,9 mln. eurų, sudaryta su UAB „Fima“. Minėtus VGMS planuojama įrengti per 7 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
    Šiuo metu, pagal anksčiau pasirašytas sutartis, valstybinės reikšmės keliuose jau įrenginėjama 70 naujos kartos momentinių greičio matuoklių ir 100 VGMS (50 ruožų).
    MGM prioritetinė eilė (3500 vietų!)
    VGM prioritetinė eilė (4000 ruožų!)

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O sąlyga, kad Vilniuje irgi irgi tik Tarpukaris ir Šiandiena? Manau, kad, jei Kaunas liktų sostine, tai situacija būtų visai kitokia. Miestas, ko gero, būtų didesnis nei Vilnius.
    Daugiabučiai buvo statomi Kaune ir tarpukariu. Netgi miestas buvo išleidęs įsakymą centrinėmse gatvėse minimalaus aukščio ribas, kad būtų statomi daugiabučiai. Taip pat centrinėse gatvėse buvo uždrausta statyti medinius namus, nors faktiškai tikrai juos statė.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Na gerai, tas labiausiai galioja miegamųjų rajonų gatvėms, kurios buvo nutiestos kaip autostrados ir patyrusiam vairuotojui normalus greitis yra apytiksliai 80 km/h, kai nėra didelio eismo. Nebūtų šulinių, tai gal ir 120 km/h tiesioje atkarpoje. "Deja, 50 km/h", kaip vienoje senoje jau panaikintoje Kauno savivaldybės stendinėje reklamoje Tik drąsiausi išdrįsta
    Net nežinau kam skaitau ir atsakinėju į tokius kliedesius, bet tiek to.

    Kaune apskritai nėra greitojo eismo gatvių, tokių kaip GV Vilniuje. Taip, yra visokie Taikos. Šiaurės, Baltų ir pan. prospektai, bet žiūrint iš šiuolaikinės perspektyvos plati juosta palikta gatvei nėra blogai - pvz. nebūtų problemų įrengti normalius dviračių takus ir pan.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Jei ne sovietmetis, o tik Tarpukaris ir Šiandiena, tai koks 98% Kauno už Naujamiesčio/Senamiesčio ribų būtų individuali statyba Nori gyventi bute, kraustykis į Vilnių
    O sąlyga, kad Vilniuje irgi irgi tik Tarpukaris ir Šiandiena? Manau, kad, jei Kaunas liktų sostine, tai situacija būtų visai kitokia. Miestas, ko gero, būtų didesnis nei Vilnius.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.06.26, 08:30.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Na gerai, tas labiausiai galioja miegamųjų rajonų gatvėms, kurios buvo nutiestos kaip autostrados ir patyrusiam vairuotojui normalus greitis yra apytiksliai 80 km/h, kai nėra didelio eismo. Nebūtų šulinių, tai gal ir 120 km/h tiesioje atkarpoje. "Deja, 50 km/h", kaip vienoje senoje jau panaikintoje Kauno savivaldybės stendinėje reklamoje Tik drąsiausi išdrįsta

    Partizanų g. įrengė kalniukus (nors ir skirtus 50 km/h greičiui), tai chuliganiško vairavimo sumažėjo. Dar labiau tų kalniukų reikia V. Krėvės pr. nes nauji šviesoforai stabdo ir taip lėtą VT, kuris nespėja su žaliomis bangomis.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Geras pastebėjimas, šiaip turbūt dėl to ir butų Kaune stato mažai, tik individualius namus, nes visur autostrados be jokių greičio apribojių, kalniukų ir pan. Kaunas toks truputį miestas, kuriame nėra vietos žmonėms, tik automobiliams.
    Jei ne sovietmetis, o tik Tarpukaris ir Šiandiena, tai koks 98% Kauno už Naujamiesčio/Senamiesčio ribų būtų individuali statyba Nori gyventi bute, kraustykis į Vilnių
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.25, 23:55.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Na kodėl. Būtent mero su ferariu laikais pradėti masiškai remontuoti šaligatviai (netgi su nužemintais bortais prie perėjų), daugėja dviračių takų ir t.t. Tokioj centre esančioje A. Mickevičiaus g. automobiliai net buvo nuvaryti nuo šaligatvio į negarbingą pakelę,

    Prie mero dviratininko nieko panašaus nebuvo

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kauno valdžia šiuo metu yra ekstremaliai populistiška mano požiūriu.

    Kaune valdo TIK automobilis ir niekas kitas. Šaligatviai skirti nueiti kur reikia nuo automobilių, geriausia, kuo trumpiau.

    Vilniuje problemą kelia reljefas (judėjimui tarp rajonų), tai didžiausias automobilizmo išvešėjimas Lietuvoje yra Kaune

    Pabūsiu supratingas, gal idėjos ateis natūraliai, nuo Centro po truputį pereinant į rajonus. Nujaučiu, kad užtruks kokį dešimtmetį ar du.
    Geras pastebėjimas, šiaip turbūt dėl to ir butų Kaune stato mažai, tik individualius namus, nes visur autostrados be jokių greičio apribojių, kalniukų ir pan. Kaunas toks truputį miestas, kuriame nėra vietos žmonėms, tik automobiliams.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Tikrai pritariu, bet lietuviskoje realybeje deja realiau sulaukti pozemines pesciuju perejos nei nereikalingos juostos panaikinimo
    Kauno valdžia šiuo metu yra ekstremaliai populistiška mano požiūriu.

    Kaune valdo TIK automobilis ir niekas kitas. Šaligatviai skirti nueiti kur reikia nuo automobilių, geriausia, kuo trumpiau.

    Vilniuje problemą kelia reljefas (judėjimui tarp rajonų), tai didžiausias automobilizmo išvešėjimas Lietuvoje yra Kaune

    Pabūsiu supratingas, gal idėjos ateis natūraliai, nuo Centro po truputį pereinant į rajonus. Nujaučiu, kad užtruks kokį dešimtmetį ar du.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.25, 11:13.

    Komentuoti:

Working...
X