Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Greičio matuokliai, kalneliai, salelės... arba važiuok lėtai Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sveiki,

    Čia turbūt tema ištrynimui, bet neradau kur paklaust. Gal kas žinot kas atsakingas už tų geltonų greičio matuoklių priežiūrą Vilniuje? Ne tie kurie šaudo, bet tie kur tiesiog siūlo sumažint greitį.

    Prie Abraomo Kulviečio mokyklos darė 3 mėnesius ženklą ir pridarė taip, kad važiuojant greičiau negu 50km/h, vistiek dega žalia spalva, o ne raudona. 60km/h tas pats.. Testavau

    Į ką kreiptis? Per tvarkaumiesta jau užregistravau.

    Comment


      15min.lt 2019.02.05
      Valstybinės reikšmės keliuose bus išjungti 139 „inkilais“ vadinami greičio matuokliai
      Baigėsi sutartis, kurios pratęsti nėra jokio pagrindo, nes įsigyti naujus matuoklius yra ženkliai pigiau (...) sutartis itin brangi, nes mes sumokėjome 13,9 mln. eurų, o už 50 vidutinio greičio matuoklių sumokėjom 1,3 mln. eurų“, – žurnalistams sakė V.Andrejevas.

      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1098126

      Delfi.lt 2018.02.05
      Greičio matuokliai užmiesčiuose nebeveiks
      Pasak LAKD vadovo V. Andrejevo, šiuo metu vidutinio greičio matuoklių yra užtektinai ir toliau ieškoma ruožų, kuriuose jie geriausiai veiktų.„Iki 2020 metų yra numatyta įrengti 330 greičio matuoklių (...) “, – sakė jis.

      https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=80284457

      Comment


        15min.lt
        Kelių direkcija paskelbė, kur bus montuojami sektoriniai ir momentiniai greičio matuokliai

        Pasak LAKD vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki 2020 metų imtinai planuojama įsigyti 330 greičio matuoklių, iš kurių 70 bus sektoriniai (vidutinio greičio).

        Šiuo metu veikiančių vidutinio greičio matuoklių schema


        Naujieji stacionarūs greičio matuokliai: trys viename stovės net automagistralėse?
        LAKD vadovas Vitalijus Andrejevas žada, kad naujieji stacionarūs greičio matuokliai (konkursas jiems įsigyti dar nepaskelbtas) bus išmanesni, nei dabartiniai – tie, kurių atsisakyta, kaip ekonomiškai neefektyvių. (...)

        Pagal 2018 m. birželį patvirtintą metodiką, atsižvelgiant į specifinius kriterijus (vienas jų – reikšmė eismo saugumui), keliems kelio ruožams suteikiama maksimali 100 balų reikšmė. Kiti gavo mažiau (žiūr. lentelę). Kiekvienas kriterijus įvertinamas tam tikra balų suma. Tarkime, jei kelio ruožas eina per linijinio plano gyvenvietę, jam skiriama 30 balų. Jei gyvenvietė, per kurią eina valstybinės reikšmės kelias, yra išsidėsčiusi abipus kelio, tokiam kelio ruožui skiriama 10 balų, jei dominuojantis gyvenvietės užstatymas yra vienpusis, tačiau kitoje kelio pusėje yra 2–5 sodybos, tokiam kelio ruožui skiriami 5 balai (...)

        LAKD pateiktame sąraše matome, kad 100 balų įvertinti kelio ruožai:
        Kelio A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas (151-157 km ties Taurage),
        Kelio A9 Panevėžys–Šiauliai (53-60 km ties Radviliškiu),
        Kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (10-17 km ties Vilniumi).

        Kur gyvenvietėse bus montuojami nauji stacionarūs greičio matuokliai
        (paspaudus-pilna lentelė)



        Vidutinio greičio matuokliai: du ruožai itin aktualūs 100 balų vidutinių greičio matuoklių prioritetiniame sąraše vertinant eismo intensyvumą, eismo įvykių pasekmes ir kitus svarbius aspektus, sulaukė du ruožai:
        Kelio A9 Panevėžys–Šiauliai (5-8 km ties Panevėžiu),
        Kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis (28-30 km. Jonavos raj.).

        Kur bus montuojami nauji stacionarūs vidutinio greičio matuokliai
        (paspaudus-pilna lentelė)
        .

        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-787-1101126

        Comment



          Toks menkai užmaskuotas PiaRinis straipsnis
          Apklausoje yra tik tokie pasirinkimai:
          1) Puiku, reikia modernesnių priemonių, nei inkilai
          2) Blogas sprendimas, daugės avarijų ir žuvusių dėl viršyto greičio
          3) Neturiu nuomonės
          Nėra opcijų:
          4) Vidutinio greičio matuokliai statomi absurdiškose vietose, kur mažiausia grėsmė eismo saugumui
          5) Inkilai buvo visai neblogas dsprendimas - gresnis nei vidutinio greičio statomi
          6) Svarbu kuo daugiau pristatyti inkilų, nesvarbu kokiu tikslu ir už kokią kainą
          7) ...

          Paskaičius tas lenteles su balais dėl vidutinio greičio matuoklių kyla visiškai pagrįstų klausimų

          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-787-1101126

          Pažymėti 2*2 keliai, kur nėra konfliktų, pavyzdžiui A14 Vilnius - Riešė, KK 102 Vilnius Nemenčinė, ar A13 Klaipėdos aplinkkelis.
          Paimamas vienas ruožo taškas (pvz., A14 Riešės sankryža, KK 102 Miškonių šviesofors, kur ir taip ribojamas greitis) ir ten suskaičiuojami nukentėjusieji. Jie priskiriami kokio nori ilgio greitkelio ar autostrados ruožui - nors ir 15 ar 20 km
          Absurdo viršūnė, kai nukentėjusių skaičius magistralėje A5 Kaunas-Marijampolė suskaičiuotas, kai dar nebuvo autostrados

          Pagal šitą "Lakštingalų kotletų" metodiką (pusė arklio+pusė lakštingalos) visur gaunama minimum 85 taškai ir gali esimo saugumo vardan netiesti naujų bei nerekonstruoti esamų kelių, o tik įsisavinti pinigus matuokliams.
          Po 10 metų jie vel pasakys, kad senieji matuoklai buvo brangūs bei neefektyvūs ir reikai dar naujesnių matuoklių

          Naujas Kelių ir Radarų direkcijos išradimas autostradoje A2 Vilnius-Ukmergė:
          - 14,5 km matavimo ruožas nuo Vilniaus iki Maišiagalos (25,6 km),
          - po to iškart 20 km ruožas iki Širvintų (45,0 km)
          - ir po to iškart 25 km matavimo ruožas iki pat Ukmergės (70,0 km).
          Trijuose greičio ruožose vietoje 6 matuoklių užteks pastatyti tik 4.
          Klausimas, kam išvis tada Lietuvoje reikalingos autostrados. Užtektų įvesti visoje Lietuvoje ženklą "Zona 70"


          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Klausimas, kam išvis tada Lietuvoje reikalingos autostrados. Užtektų įvesti visoje Lietuvoje ženklą "Zona 70"
            Prie ko čia 70? Važiuoji leistinu greičiu ir ramu.

            Comment


              /\ O prie ko čia eismo saugumas?
              Čia atsieit metodika eismo saugumui gerinti? Nors ir autostradoje, nors ir vidury laukų bei miškų gaunama 85 taškai.

              Jei kokie nors eismo įvykiai vyksta viename taške, pvz., A2 Maišiagaloje 26 km (kur ir taip ribojamas greitis bei stovi radaras), o nustatomi vidutinio greičio ruožai į vieną pusę 15 km, į kitą 20 km atstumu - ten, kur praktiškai nėra jokių avarijų.
              Panašiau į metodiką ar didesniam pinigų įsisavinimui bei Kelių direkcijos darbo imitavimui.
              Tiesą sakant taškiniai matuokliai "juododiose dėmėse" buvo logiškesnis sprendimas, nei absurdiškas vidutinių matuoklių stayumas mažiausiai avaringose vietose.

              Comment


                A1 jokių matuoklių nenumatoma??

                Comment


                  ... bet tuo tarpu pačiam mazge jokio matuoklio nebus? T.y. kaip važiavai 140, taip ir per probleminę vietą praskrendi

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    A1 jokių matuoklių nenumatoma??
                    Kažkuriam straipsnyje rašė, kad bus, bet vėliau, ne prioritetas.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      /\ O prie ko čia eismo saugumas?
                      O autostrados skirtos nustatyto greičio viršijimui?

                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      A1 jokių matuoklių nenumatoma??
                      Galėtų ir visą A1 padengti, bet patys sau zapadlo juk nedarys.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        A1 jokių matuoklių nenumatoma??
                        Pirmas A1 paminėjimas:
                        442 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 95,520 Kauno r. sav. 101,400 Kauno m. sav. 5,880 57393 6247 20 25 30 Ne 0 0,000 0,00 5 55

                        per 14 numatomų ruožų susirenka 175.9 km ( 7 psl. VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ )
                        ir, vėlgi, o stebuklas - NĖ VIENAME ruože įvykių priežastimi nebuvo nesaugus greitis ...

                        http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...etine_eile.pdf
                        Paskutinis taisė Shernas; 2019.02.12, 02:05. Priežastis: pdf,o įkelti nepavyksta, papildyta nuoroda.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Prie ko čia 70? Važiuoji leistinu greičiu ir ramu.
                          Važiuoti būtina SAUGIU greičiu.

                          O kad pernelyg sumažintas leistinas greitis skatina teisinį nihilizmą ( aka BBD ) - RKB buvo lengviau pripažinti kad Žemė sukasi aplink Saulę.

                          Comment


                            Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                            Važiuoti būtina SAUGIU greičiu.
                            Tikrai taip. Leistinas greitis ne visada yra saugus greitis.

                            Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                            O kad pernelyg sumažintas leistinas greitis skatina teisinį nihilizmą ( aka BBD ) - RKB buvo lengviau pripažinti kad Žemė sukasi aplink Saulę.
                            Bet matuokliai juk leistino greičio nesumažino - jis lieka toks koks yra.

                            Comment


                              Prisimenu diskusiją Via Baltica temoje apie tai kaip reikia nedaryt nuvažiavimų "prie kiekvieno kaimo", tai dabar turesim puikius "matavimo" ruožus po 20km. Ir pinigų kelio statyboms sutaupem ir pinigelio gražaus iš baudžiauninkų bus galima surinkti.

                              Dar pamenu lozingus prieš statant pirmuosius sektorinius matuoklius, kad motyvacija yra skatinti saugumą keliuose, iš ruožų sąrašo tikrai puikiai matosi, kad saugumas ir tik saugumas "pirmoje" vietoje.

                              Comment


                                Įdomu ar įranga primityvi ar teisinis sprendimas nedaryti papildomų kombinuotų sektorių iš kelių skirtingų ruožų matuoklių. Būtų galima tuomet tais pačiais matuokliais matuoti ir trumpą ir ilgą sektorių.

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Tikrai taip. Leistinas greitis ne visada yra saugus greitis.
                                  Ir dauguma atveju leistiną būtų galima padidinti 10-50km/h . Mažiau būtų pagundų į išmanaus ekraną žiurėti ...

                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Bet matuokliai juk leistino greičio nesumažino - jis lieka toks koks yra.
                                  Sumažins FAKTINĮ ir prikurs aibes avarinių situacijų: kamerą išvydę per stabdžius kalantys mulkiai, 89km/h greičiu lenkiantis 88 km/h greičiu važiuojantį, į spidometrą vėpsantis o ne į kelią žiūrintis savaitgalinis vairuotojas .

                                  Ir prisiminus kiek truko jau esamų sektorinių matuoklių "pridavimas" metrologams .... sėkmės įrodinėjant automatizuotai baudų sistemai kad neviršijai leistino.

                                  Comment

                                  Unconfigured Ad Widget

                                  Collapse
                                  Working...
                                  X