Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Per ateinančius 3 m. bus įdomu įvertinti ar jau stoja Kauno remontai, nes susidarė įspūdis, kad 2019 m. buvo ramesni metai nei 2018 m., berods girdėjau iš savivaldybės atstovų per TV, kad susitelks ties svarbesniais objektais. Šiaip tokių stojimų atrodo lygioj vietoj nelabai pateisinu, net ir dabartinio Kauno infrastruktūros būklę vertinčiau kokiam trejetui (tiesa anksčiau galbūt būtų buvęs iš vis koks vienetas pagal mano dabartinius lūkesčius) ir manau, kad Kaunas galėtų geriau, tiek ekonomiškai, tiek finansiškai, tiek urbanistiškai. Laukčiau dienos, kada Kauną galėčiau vertinti 6-7, o pastarųjų metų progresas leido tikėti, kad kokius 7 įmanoma pasiekti. "Teigiamas" pažymys (5 ir daugiau) reikštų, kad situacija jau yra patenkinama.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.14, 22:49.

    Comment


      Tvorelės tai baisios. Jaučiu pirkimuose buvo nurodyta, kad reikia įrengti tvorelę, tai kaip visad pasirinktas pigiausias variantas. Pastebėjau, kad tos vietos kuriose įrengtos grandinės nėjo per tipinį projekto viešinimą ir centrinius pirkimus. Tikiuosi nepriims tokios chalturos ir turės perdaryti.

      Vienintelė vieta kuri džiugina iš nuotraukų - atsiradus papildoma pėsčiųjų perėja kurios nebuvo ir projektiniam pasiūlyme ir visad buvo keista užlipus laiptais iš Putvinskio g. atsimušti į gatvė ir kirsti ją neleistinoje vietoje.

      Comment


        Man tvorelės nei baisios, nei ką, bet tokios bedvasės Pvz. tvoreles vertinčiau 5. Grandinines vertinu 8. Tiesiog gerai, gal ir geriau galima (nors ir neišmanau apie tvoreles), bet blogiau tikrai nėra Gauti 8 jei neesi koks perfekcionistas, jau yra tiesiog gerai

        Pvz. būtų sudėję kokius surūdijusios lakštus kurie kažkada buvo Šauklių g., tai būtų jau neigiamas pažymys

        Norisi tikėtis, kad tas cinkuotas tvoreles pakeis į grandinines.
        Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.14, 22:58.

        Comment


          O negali būti taip, kad yra kažkokie reikalavimai atitvarams įrengiamiems įkalnėse/nuokalnėse? Todėl ir buvo pasirinktas šis gan brutalus, bet labiau tvarus variantas?
          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

          Comment


            baisios tos tvorelės, nematau prasmės jas daryti, įdomu kodėl nedaro per visą gatvės ilgį, juk pėstysis bet kur gali iššokti į gatvę?
            Kaunas yra Kaunas

            Comment


              Grandinės labiau trukdis neiti per gatvę. Bet jei žmogus grius tai grandinė ko gero nesulaikys. Čia stebina ne tik sovietiškas vamzdiškas primityvumas, bet ir keistas sumontavimo aukštis.

              Comment


                O kokia tikroji paskirtis tokios tvorelės/atitvarų? Neleisti pėsčiajam eiti į gatvę, ar apsaugoti pėstįjį nuo automobilio įvykus eismo įvykiui?
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                  O kokia tikroji paskirtis tokios tvorelės/atitvarų? Neleisti pėsčiajam eiti į gatvę, ar apsaugoti pėstįjį nuo automobilio įvykus eismo įvykiui?
                  Prie Donelaičio g. akivaizdu, kad neleisti išeiti į gatvę, o įkalnėje kur sudėti gal kokiems dviratininkams apsaugoti... ar kad girti pėstieji nenugarmėtų

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Prie Donelaičio g. akivaizdu, kad neleisti išeiti į gatvę, o įkalnėje kur sudėti gal kokiems dviratininkams apsaugoti... ar kad girti pėstieji nenugarmėtų
                    Na kur prie šlaito tai aišku, bet va šitoj foto:
                    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-11-16 214324.png
Views:	1
Size:	225,3 kB
ID:	1763052
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Tvorelės tam, kad pėstieji neitų per gatvę, nuo automobilių jie visiškai neapsaugo. Grandinės irgi tam skirtos, nors daug lengviau perlipamos - jos daugiau veikia kaip samoningumą skatinanti priemonė.

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                        Na kur prie šlaito tai aišku, bet va šitoj foto:
                        Click image for larger version  Name:	Annotation 2019-11-16 214324.png Views:	1 Size:	225,3 kB ID:	1763052
                        Panašu, kad čia matosi sankryža su Donelaičio g. ir tvorelės saugo nuo pėsčiųjų, kad neeitų belekur, o tik per pėsčiųjų perėją.

                        Girdėjau iš forumo vilniečių, kad šitie smūgio atvejams pėstiesiems nėra saugūs, nes nelabai sulaiko ir gali sužaloti pėsčiuosius. Žodžiu, jie saugo pėsčius nuo automobilio, bet ne atvirkščiai
                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.16, 22:44.

                        Comment


                          Pasirodo Chemijos gatvėje yra šaligatvis, šiandien mačiau, kaip darbininkai kastuvų ir rankų pagalba atkasinėja, jau gerą galą atkasė. Jeigu Važiuojant nuo Policijos komisariato tai po kaire puse apie metro pločio šaligatvis visai šalia kelio atkastas. Kaip sakant tiesiog lobis.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Planuojama nauja jungtis tarp A1 ir A6 (lygiagrečiai dabartiniam keliui Nr. 1919 per Ramučius).
                            Turėtų pagerėti susisiekimas su Kauno LEZ ir Karmėlavos (Kauno) oro uostu


                            TPD Nr. S-VT-52-19-394
                            Kauno r. sav. kelio jungties tarp kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Petrašiūnų sankryžos ir kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis specialusis planas






                            Preliminari kelio kryptis



                            http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Planuojama nauja jungtis tarp A1 ir A6 (lygiagrečiai dabartiniam keliui Nr. 1919 per Ramučius).
                              Turėtų pagerėti susisiekimas su Kauno LEZ ir Karmėlavos (Kauno) oro uostu

                              http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
                              Tikiuosi nesisackins ir iš karto įrengs I kategorijos kelią su 110-120 km/h greičiu. Gal LEZ valdytojai ir nusities Todėl gal nereikia ir įtraukinėti į LAKD naujai statomų kelių planus.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Tikiuosi nesisackins ir iš karto įrengs I kategorijos kelią su 110-120 km/h greičiu. Gal LEZ valdytojai ir nusities Todėl gal nereikia ir įtraukinėti į LAKD naujai statomų kelių planus.
                                Ar yra toks srautas, kad būtų verta investuot į I kategorijos kelią? Manau, geriausia ko galima tikėtis, tai besikeičiančio 2+1.

                                Comment

                                Working...
                                X