Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Trimitas
    replied
    Nemuno krantinės gatvės rekonstrukcija. Paklausius gyventojų ir susiaurinus iki 2 juostų, atrodo labai gerai. Pirmą kartą sužinojau, kad yra tokia Nemuno krantinės gatvė. Taip šiuo metu vadinamas tas molynas.
    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ekimas-1014870
    Click image for larger version

Name:	Nemuno krantinės g..jpg
Views:	70
Size:	586,5 kB
ID:	1866700

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Žemaičių gatvės viadukas. Technika dirba, o arkos tebestovi taip pat, kokios ir stovėjo. Reikia laiko, tikriausiai...

    Click image for larger version

Name:	Viadukas1.JPG
Views:	339
Size:	174,6 kB
ID:	1866030

    Click image for larger version

Name:	viadukas2.JPG
Views:	336
Size:	196,2 kB
ID:	1866031

    Click image for larger version

Name:	viadukas3.JPG
Views:	334
Size:	160,5 kB
ID:	1866032

    Click image for larger version

Name:	Viadukas4.JPG
Views:	335
Size:	170,5 kB
ID:	1866033

    Komentuoti:


  • MintiesRatas
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Manau turėtų pagalvoti apie Nemuno gatvės tvarkymą ir važiuojamosios dalies siaurinimą. Ten neįmanoma praeiti ir turėtų būti 1 juosta su truputį parkavimo. Tas naujas tiltas atsuktas į Nemuno g. ir tai tiesiausias kelias iš salos, kuri dabar bus labai svarbi, į senamiestį. Iš tikrųjų tai labai svarbi gatvė ir galėtų ten būt kavinės ir nauja traukos gatvė, nes dabar turim tik Laisvės al. ir Vilniaus g. Kitur beveik nieko arba labai mažai.
    Teisingas pasiūlymas, ta gatvė nors strategiškai svarbioje ir vertingoje vietoje, bet pėsčiajam itin nepatraukli..

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Troleibusų laidai lankstūs, nereikia tiesiai po jais važiuoti, tai nereikia 2 juostų. Žinoma reikėtų troleibusus ir autobusus perkelti į Mindaugo pr., nes kitaip labai nepatrauklu pėstiesiems siauroje gatvė su autobusais

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Nemanau kad pakaktų nes ten važinėja ir viešasis transportas ir kaip matosi viršuje dviem juostomis. Bet tai jau offtopic.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Click image for larger version

Name:	12.PNG
Views:	666
Size:	2,29 MB
ID:	1864646Ten tikrai tilptų kelių metrų šaligatvis+ juosta + parkavimas bent keliose vietose. Aišku galima būtų išvis be mašinų bet vietiniai suisterikuotų ir galbūt kol kas per daug drastiška, o gal ir ne

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Siaurinti dviejų juostų kelią kur viena juosta jau ir taip sunaudota parkingui ir dviračių takui? Are you out of your mind? Gal tada tiesiog išvis padarom pėsčiųjų gatvę ir ramu.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Manau turėtų pagalvoti apie Nemuno gatvės tvarkymą ir važiuojamosios dalies siaurinimą. Ten neįmanoma praeiti ir turėtų būti 1 juosta su truputį parkavimo. Tas naujas tiltas atsuktas į Nemuno g. ir tai tiesiausias kelias iš salos, kuri dabar bus labai svarbi, į senamiestį. Iš tikrųjų tai labai svarbi gatvė ir galėtų ten būt kavinės ir nauja traukos gatvė, nes dabar turim tik Laisvės al. ir Vilniaus g. Kitur beveik nieko arba labai mažai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Šv. Gertrūdos g. tikrai reikalinga rekonstrukcija. Ypač dėl Kaunas 2022.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Atsisakė ar niekada ir neplanavo? Ar čia atskiras projektas?
    Aš išvis jokio projekto nematau.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Trečias variantas: nebus jokio šaligatvio.
    Atsisakė ar niekada ir neplanavo? Ar čia atskiras projektas?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Dabar teoriškai toje atkarpoje telpa 5 juostos. Įtalpinus šaligatvį, liktų tik 4 juostos.

    Spėju, du galimi variantai Šv. Gertrūdos g. tarp Gimnazijos g. ir Laisvės al.
    • Trys juostos link pilies/Aleksoto (kaip dabar), viena juosta link Laisvės al. (vieną juostą paaukojus šaligatviui) Toliau už sankryžos, link Laisvės al. siauresnis 2+2.
    • Siauresnis 2+2 visu ilgiu. Mažėja juostų skaičius iš 3 į 2 sankryžoje link pilies, Aleksoto.
    Trečias variantas: nebus jokio šaligatvio.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dabar teoriškai toje atkarpoje telpa 5 juostos. Įtalpinus šaligatvį, liktų tik 4 juostos.

    Spėju, du galimi variantai Šv. Gertrūdos g. tarp Gimnazijos g. ir Laisvės al.
    • Trys juostos link pilies/Aleksoto (kaip dabar), viena juosta link Laisvės al. (vieną juostą paaukojus šaligatviui) Toliau už sankryžos, link Laisvės al. siauresnis 2+2.
    • Siauresnis 2+2 visu ilgiu. Mažėja juostų skaičius iš 3 į 2 sankryžoje link pilies, Aleksoto.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Niekur nerandu detalizuotų planų kaip bus rekonstruojama Gertrūdos g. dalis nuo sankryžos su Gimnazijos g. ligi Laisvės alėjos. Savivaldybės pristatyme buvo minėta, jog toje atkarpoje, kairėje pusėje (žiūrint nuo Laisvės al. link senamiesčio) atsiras šaligatvis per visą atkarpą. Kaip suprantu, tam turėtų būti paaukota pirma juosta?

    Click image for larger version  Name:	chrome_OEHFg3mWBz.jpg Views:	0 Size:	422,1 kB ID:	1862660

    Dabar ten ir taip toks susiaurėjimas, bet aš už, jog ten atsirastų šaligatvis. Klausimas, kieno sąskaita jis bus įrengtas?

    Click image for larger version  Name:	chrome_qsNNaWOI0F.png Views:	0 Size:	1,15 MB ID:	1862661

    Pirminė mintis buvo, kad važiuojant link senamiesčio iš trijų juostų padarys dvi, o tą trečią permes važiuojantiems link Laisvės al. Būtų logiška, nes net ir automobilių trajektorijos atitiktų. Bet pagal šią schemą (paimta iš savivaldybės pristatymo) matom, kad važiuojant link senamiesčio bus paliktos trys juostos. Tai kokiu būdu atsiras tas šaligatvis?

    Palikta viena juosta? Bet važiuojantiems link Laisvės al. yra skirtos dvi juostos, tad dvi turėtų būti ir už sankryžos.

    Click image for larger version  Name:	chrome_neoz11E9qN.jpg Views:	0 Size:	261,2 kB ID:	1862659
    Paskutinis taisė 99; 2021.02.18, 13:01.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

    11 metru kai sniego nera,o dabar, su autobusu kaip ir daugeliui gatviu vos ne viduriu tenka vaziuot
    Nu jo, gali būti tokia situacija dėl VT. Reiktų arba statyti naują pėsčiųjų tiltą arčiau Santakos (kaip planuoja/planavo) ir praplėsti važ. dalį bent jau iki 12 m (+50 cm iš kiekvienos pusės), o geriausia būtų pridėti po +75 cm, kad bent pirmos juostos būtų 3,25 m kas bent šiek tiek palengvintų gyvenimą VT vairuotojams, arba daryti 2 juostas į vieną pusę, ir 1 juostą į kitą pusę, gal tas naujas Vilijampolės mazgas padidintų pralaidumą ir toks sprendimas būtų įmanomas.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Vilijampolės (Vileišio) tilto važ. dalies plotis yra 11 m pagal Google Maps ir ORT2LT duomenis bei savivaldybės vengimą subraižyti juostos ir realų važiavimo pojūtį, kas reiškia, kad vienos juostos plotis keturių juostų profilyje būtų 2,75 m. Įdomu, ar savivaldybė surizikuotų subraižyti tokias juostos, nors gatvės kategorija berods C? Eismas ir taip vyksta keturiomis juostomis.
    11 metru kai sniego nera,o dabar, su autobusu kaip ir daugeliui gatviu vos ne viduriu tenka vaziuot

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vilijampolės (Vileišio) tilto važ. dalies plotis yra 11 m pagal Google Maps ir ORT2LT duomenis bei savivaldybės vengimą subraižyti juostos ir realų važiavimo pojūtį, kas reiškia, kad vienos juostos plotis keturių juostų profilyje būtų 2,75 m. Įdomu, ar savivaldybė surizikuotų subraižyti tokias juostos, nors gatvės kategorija berods C? Eismas ir taip vyksta keturiomis juostomis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kauno pilies žiede prasidės didžioji rekonstrukcija: kelis mėnesius bus apribotas eismas
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/02/...ibotas-eismas/
    Ten įdėtos tik dabartinės Pilies žiedinės sankryžos nuotraukos, nėra naujų sprendinių.
    Kauno pilies žiedą kapitaliai remontuoti planuojama šiais metais. Dabar yra rengiamas techninis projektas ir planuojami sprendiniai, kurie turėtų palengvinti ir sudaryti geresnes eismo judėjimo sąlygas šioje žiedinėje sankryžoje.
    Taip pat šioje teritorijoje bus atnaujinamas kontaktinis tinklas ir apšvietimas. Tam tikri transporto eismo ribojimai tikrai bus, bet detalesnę informaciją žinosime parinkę rangovą



    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/02/...y496974-496973
    Straipsnyje įdėtos vizijos, kaip atrodys eismas kitoje Vilijampolės tilto pusėje.
    Pasiteiravus apie kiek pritilusius planus iš esmės pertvarkyti ir Neries krantinės, Jurbarko ir Brastos gatvių sankryžą kitoje Vilijampolės tilto pusėje, Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas nurodė, kad savivaldybė turi šio transporto mazgo techninį projektą.
    "Kol kas ieškomos finansinės galimybės šio infrastruktūros projekto įgyvendinimui. Planuojama, kad šių darbų vertė gali siekti apie 6 mln. Eur“, – įvardijo A. Pakalniškis.

    Tilto prieigose planuojama įrengti dvi žiedines sankryžas ir po tiltu einančią jungtį. Tokiu atveju vairuotojai, atvykstantys nuo centro, galėtų be stabdymų kirtę tiltą važiuoti Jurbarko gatve, o norėdami judėti link Brastos gatvės ar Neries krantinės turėtų įveikti žiedines sankryžas.



    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/02/...ibotas-eismas/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Straipsnio pavadinime rekonstrukcija, tekste kapitalinis remontas. Suprask kaip nori.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O žurnaliūgos klaidina skaitytojus: žiede didžioji rekonstrukcija (asfalto keitimas pasirodo)

    Komentuoti:

Working...
X