Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas321
    replied
    Tas tai taip, aš apie borto formą, kuri skirta kuo arčiau privažiuoti prie krašto.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    dar asfalta uzlies

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Taikos pr. ties elektrine. Aš tokiu stotelės bortu nemačiau Lietuvoje kolkas.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Click image for larger version

Name:	128842140_3726245797435225_3134377824614221243_o.jpg
Views:	1650
Size:	932,5 kB
ID:	1843183
    Attached Files

    Komentuoti:


  • negative
    replied
    Progresas P.Kalpoko/Žemaičių g.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Jau kelis mėnesius draudžiamas eismas iš Vytauto pr. į Kęstučio g. Ar tam yra kažkoks rimtas pagrindas ir, gal kas žino, kada planuoja nuimti draudimą?

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    KasVykstaKaune 2020.10.27
    Gyvename pačiame miesto centre, o jaučiamės kaip užkampyje
    2020-11-13 Visi šviestuvai šviečia

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KasVykstaKaune 2020.10.27
    Gyvename pačiame miesto centre, o jaučiamės kaip užkampyje
    „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė darbų organizavimu miesto centre pasipiktinusio skaitytojo laiškas. Pasak žmogaus, dalis rekonstruojamos S. Daukanto gatvės yra apšviesta ir praeiti ja pėstiesiems palygint paprasta, o kita atkarpa paskendusi tamsoje, neatidžių gyventojų tyko išsišovę šuliniai.


    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/10/...aip-uzkampyje/

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Aš galvojau kad čia irgi bus rombai, bet sakyčiau gerai jų atsisakė nes šitos didesnės kvadratinės turėtų laikyt geriau, kampai gal nelūžinės ir dėt turbūt greičiau

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    S. Daukanto gatvės nauja danga.
    Click image for larger version

Name:	Daukanto g..jpg
Views:	994
Size:	1,08 MB
ID:	1839665

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Turbūt paskutinis elementas Brastos g. tvarkyme (iki tol kol prasidės Vileišio tilto mazgo įrengimas) - sodinami medžiai.

    Click image for larger version  Name:	brastos.jpg Views:	0 Size:	2,10 MB ID:	1835958

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Dar kalbant apie kamscius ir nenumaldoma Kauno augima. Kuri laika Kestucio g. buvo uzdaryta, viena pagrindiniu Kauno centro gatviu, salia visu NMC, paraleliai vienu metu buvo uzdaryta ir Maironio g. Na, ar labai padidejo kamsciai mieste? Miestas tapo nepravaziuojamas?
    Taip vengiau ten važiuot. Ten troleibusas su nukritusiais ūsais problema. O tai kaip vengiau? KM pr. arba ratais kvadratais per Savanorius
    Paskutinis taisė VNS; 2020.10.27, 13:50.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VNS

    Penkios juostos? Kodėl tada NMC nesiūlot sodint ant dviračių? O plečiat gretutinę gatvelę iki 2X2?
    Tiesa, pagrinde 4ios juostos, bet vietomis isplateja iki 5iu. Visu pirma, tada reiketu nusistatyti, kokia problema sprendzia tokio platumo KM prospektas? Nes dauguma gatviu, i kurias isilieja eismas is KM yra 2x2 ar dar mazesnes (Sv. Gertrudos per Birstono g., Aleksoto tiltas, Mickeviciaus, Maironio). Tai butelio kakliukai, kurie ta 4x4 gatve padaro neefektyvia.

    Vilniuj buciau uz tunelio po Konstitucijos g. rengima, taip pat uz estakada per pedagogini zieda, kas yra kolkas daug realesne perspektyva. Ant dviraciu persesti nesiulau, bet koreguoti iprocius siulau. Kas reiskia, dazniau naudotis VT, dazniau naudotis Bolt, dazniau naudotis dviraciu, eit peskom.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Haha, good point. Visu pirma, Kestucio g. islieka tas pats juostu skaicius, bet vaziuojamoji dalis siaurinama. Tikrai nesidziaugciau juostu mazinimu Kestucio g. (Karaliaus Mindaugo zinoma, kad reiketu), bet pats saligatviu pritraukimas salia vaziuojamosios dalies, dviraciu tako perkelimas ant saligatvio, vaziuojamosios dalies formavimas pagal vaziavimo trajektorija yra pozityvus pokytis.

    O ten Vilniuje Lvovo g. nelogiskai susiaureja del to issikisusio sklypo. Tokioje miesto vietoje, su tokiu eismu, manau, priklauso tureti 2x2 gatve.
    O kiek ten eismas didesnis nei Kęstučio gatvėje. VT yra? Neabejoju kartais mažesnis. Nekalbu net apie KM pr. Kam ten 2X2?
    Paskutinis taisė VNS; 2020.10.27, 10:28.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VNS

    Bet temoje apie NMC džiaugiesi platinama gatve? Kaip čia yra, kad vienur džiaugiesi siaurinama gatve, kitur platinama? Čia tik šiaip klausimas
    Haha, good point. Visu pirma, Kestucio g. islieka tas pats juostu skaicius, bet vaziuojamoji dalis siaurinama. Tikrai nesidziaugciau juostu mazinimu Kestucio g. (Karaliaus Mindaugo zinoma, kad reiketu), bet pats saligatviu pritraukimas salia vaziuojamosios dalies, dviraciu tako perkelimas ant saligatvio, vaziuojamosios dalies formavimas pagal vaziavimo trajektorija yra pozityvus pokytis.

    O ten Vilniuje Lvovo g. nelogiskai susiaureja del to issikisusio sklypo. Tokioje miesto vietoje, su tokiu eismu, manau, priklauso tureti 2x2 gatve.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ši tema nėra pati geriausia vieta aptarinėti Izraelio gynybinės doktrinos niuansus.
    Ta proga kolegai PoDV suteiktos atostogos.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė PoDV

    ...arba kosminis neonkėmis apšviestas tunelių tinklas tarp Slabotkės, Jonavos g., Šančių ir Aleksoto
    Tokiu atveju, jau reiktų keltis diskutuot į Baltijos sostinių temą

    Komentuoti:


  • simsim
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Parkavimo panaikinimas, tiesą sakant, nustebino, nesitikėjau, kad šiek tiek populistinė valdžia taip eis prieš žmones Aš asmeniškai būčiau bijojęs naikinti parkovkes Kęstučio g. kaip projektuotojas

    Tiesa plytelių forma pasirinkta miesto centre man ne itin imponuoja, geriau smulkesnėm stačiakampėm plytelėm sudėtų. Atrodo, kad per pusmetį jos sutrupės (nors sutinku, kad seniau sudėtos nesutrupėjo, tik kai kurios spėjo susidevėti, kurias berods pakeitė paskui). Tiesa, svarbu, kad surišimas būtų panašus kaip dabar klojamų plytelių Centre (nėra tokių tarpų paliktų dėl plytelės dizaino). Beje, vienintelis dalykas dėl kurių galiu pagirti Centro plyteles, kad nereikia ratuotiems pėstiesiems ar dviračiams taip dardėti.
    Gaila kad Naujamiestyje neparinko vieningo plytelių/trinkelių stiliaus. Pvz vieno stiliaus Laisvės al, na tai ji gali skirtis, tačiau Maironio g. vienokios. o Vasario 16-osios kitokios, dar kitos dabar Kęstučio, o štai Moxy susidėjo sau juodas trinkeles.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    As asmeniskai dziaugiuosi susiaurejusia gatve. Daugiau jaukumo, daugiau Vakaru Europos. Atsiminkim, kad placios gatves - sovietinis planavimas, darytas kariniam judejimui, kas siuo metu nebeaktualu. Sekantis Karaliaus Mindaugo prospektas.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Pagal sudėtus bortelius tai parkavimas liks per visa gatve, ties sankryžom, perėjom gatvė susiaurėja, o poto vėl išplatėja kaip tik parkavimui.

    Komentuoti:

Working...
X