Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Taip, gatvė ne per plačiausia, bet atitinkanti reikalavimus. Suprantu, kad kai Lietuvoje 50 km/h yra rekomendacinio pobūdžio ir beveik visi laksto 60/70 km/h, tai darosi ankšta. Važiavau šimtą kartų ir niekur už nieko neužkliuvau. Mašina Audi TT.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kęstučio g. nebuvo jokių 70-80 kmh, ten dėl greičio viršijimo problemų nebuvo, nelabai kur įsibėgėsi tarp sankryžų, tad atmestinas variantas, kad dėl to specialiai taip padaryta.
    Taip pat ir praktiškai niekur Kaune naujose gatvėse nedaromos tokios siauros juostos, tad atmetu variantą, kad "nuo dabar darysime siaurai kaip vakaruose".
    Gal tiesiog bandoma ir žiūrima, kaip veiks. Vilniuje irgi padarė vieną ar dvi, toliau daro dar daugiau ir panašu, kad tai tampa nauju standartu. Kaunas paprastai kopijuoja Vilnių su šiokiu tokiu atsilikimu ir Kęstučio gatvė matyt buvo toks atsargus bandymas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kęstučio g. nebuvo jokių 70-80 kmh, ten dėl greičio viršijimo problemų nebuvo, nelabai kur įsibėgėsi tarp sankryžų, tad atmestinas variantas, kad dėl to specialiai taip padaryta.
    Taip pat ir praktiškai niekur Kaune naujose gatvėse nedaromos tokios siauros juostos, tad atmetu variantą, kad "nuo dabar darysime siaurai kaip vakaruose".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kai nubrėš parkavimo linijas, galėsiu prilėkt su metru ir pamatuot. Bet iškart matėsi, kad siauresnė nei beveik bet kuri kita gatvė ir jos juosta. Iškart net nesupratau, galvojau negi paliko 1 juostą ir super platų parkavimą
    Na tiesiog pas mus pernelyg ilgai gatvės buvo tvarkomos ir remontuojamos pagal sovietinius standartus, kai nebuvo jokių kalbų apie jokį saugumą ar eismo efektyvumą, o 5 metrų pločio eismo juostos buvo norma. Apie 2020 pradėjom bandyti daryti taip, kaip gatvės daromos likusioje civilizuotoje Europoje. Kažkaip nei UK, nei Švedijos vairuotojai neverkia dėl siaurų juostų ir veidrodėlių, nors ten siauros gatvės yra praktiškai visur. Tiesiog gali tekti pradėti mokytis mieste važinėti 50km/h ar net lėčiau vietoj dabartinių 70-80km/h.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kai nubrėš parkavimo linijas, galėsiu prilėkt su metru ir pamatuot. Bet iškart matėsi, kad siauresnė nei beveik bet kuri kita gatvė ir jos juosta. Iškart net nesupratau, galvojau negi paliko 1 juostą ir super platų parkavimą

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jau rašė forumietis, kad lipo ant skiriamosios linijos, kad stovinčių nekabinti.
    Bent 20-30 cm iš akies trūksta iki saugaus važiavimo.
    Jei greitis būtų 30kmh, gal ir ok, bet ten yra 50 kmh.
    Prognozuoju numuštų veidrodėlių.
    Vieno forumiečio patirtis, deja, nera pakankama daryti išvadas. Juo labiau, kad kai kurių kitų forumiečių patirtys kitokios. Dėl to būtų įdomu sužinoti tikslesnius saičius. Kad ir tikslų juostų plotį. Na kaip bebūtų, jaučiu, kad teks pačiam važiuoti ir tikrinti bei matuoti.
    Bet šiaip nuo manęs pliusas Kęstučio gatvei, nepaisant per siaurų dviračio takų ir pėsčiųjų šviesoforų su 70s laukimu (kurio, be abejo, niekas nepaiso).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Turėtų keistis mąstymas ženklinime, kad juostos plotis yra surištas su greičiu. Jei juosta 4 m pločio (mano rajone ir 5,5-6 m pločio), tai ir tikėtinas "laukinis" greitis bus 90 km/h, o pėsčiųjų perėjos tokioje gatvėje yra tik erzinanti kliūtis. Turėtų Lietuvoje 50 km/h gatvėse juostos būti griežtai max 3,25 m pločio.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Na reiks tyčia išbandyti, kaip ten mašina važiuojasi realybėje. Kiek mačiau, tai niekas nei lėtai važiavo, nei kokių kitų problemų turėjo. Po teisybei, aš tada ten tik vaikštinėjau pėsčias. Ar negali būti taip, kad problema yra ne per siaura gatvė, o Kauno vairuotojų įpratimas važinėti gerokai per plačiomis gatvėmis, kur juostų plotis 3.5-4 metrai? Susiaurėjus iki normalesnių 2.75-3 metrų aišku, kad pradžioje gali būti neįprasta ir "per siaura"? Ypač, kai reikia palaikyti protingą 70-80km/h greitį, norint laiku suspėti į kebabų prekybos vietą arba garažiuką.
    Jau rašė forumietis, kad lipo ant skiriamosios linijos, kad stovinčių nekabinti.
    Bent 20-30 cm iš akies trūksta iki saugaus važiavimo.
    Jei greitis būtų 30kmh, gal ir ok, bet ten yra 50 kmh.
    Prognozuoju numuštų veidrodėlių.

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vienas įdomesnių sprendimų - 70s laukimo laikas prie pėsčiųjų šviesoforo, norint legaliai kirsti 2 eismo juostas
    Tas teisybė. Pėstieji turi laukti per ilgai, o mašinų srautas net kelis kartus nutrūksta, o tu stovi prie tuščios, keliais žingsniais pereinamos gatvės. Na, pasižiūri į vieną pusę, iki horizonto nėra mašinų, ir peršoki gatvę. Ir tokių šokinėjančių daug. Kol nebuvo sureguliuoti šviesoforai, pastarieji elgėsi labai normaliai - ir pėstieji neturėdavo laukti amžinybę, ir automobiliai važiavo nesudarydami kamščių.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Vaikščiojau Kęstučio gatve, labai malonu, kai geri šaligatviai, gan normalūs dvirtakiai (tiesa, su kalniukais ties įvažiavimais į kiemus), medžiai ir pristabdyti automobiliai. Europoje daug miestų, kuriuose siauros eismo juostos, todėl visi važiuoja lėtai, nelenkia vienas kito ir VT. Kaunui gal neįprasta.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kęstučio g. pilnai baigta?

    Jeigu nežiūrėti dvirtakio, tai visai įdomių yra sprendimų. Apželdinimo norėtųsi daugiau.
    Vienas įdomesnių sprendimų - 70s laukimo laikas prie pėsčiųjų šviesoforo, norint legaliai kirsti 2 eismo juostas

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kęstučio g. pilnai baigta?

    Jeigu nežiūrėti dvirtakio, tai visai įdomių yra sprendimų. Apželdinimo norėtųsi daugiau.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Pasijuokčiau, kai bandytum man įrodyti, kad tarp mano X5 ir bordiūro yra 45.73, o ne 45.72 cm

    P.S. labai gerai, kad susiaurino ir padarė erdvius šaligatvius su dvirtakiais. Nepatinka - nevažinėkit.
    žmogus tau iš colių išvertė į centimetrus 18 colių, 45,72cm. Kita broblema, kad lietuvis bandys plėšyti akis ir ignoruoti įstatymus ir taisykles, o UK ir kitose vakarų Europos valstybėse, jeigu policininkas nubaudė, vadinasi buvo už ką, o čia plėš akis: "stačiau ir statysiu kaip noriu, važiavau ir važiuosiu kaip man patogiau". Jeigu turi problemų prisiparkuoti X5, pirk X3, ar X1.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Mačiau nuo Daukantog. iki Vytauto pr. atkarpą. Tik rodos pločiai kiek skirtingi priklausomai nuo gatvės atkarpų.
    Ten sunku išmatuoti juostos plotį, nes (galiu blogai atsiminti) nėra išskirta antra juosta nuo stovėjimo vietų ("trečios juostos").
    Na reiks tyčia išbandyti, kaip ten mašina važiuojasi realybėje. Kiek mačiau, tai niekas nei lėtai važiavo, nei kokių kitų problemų turėjo. Po teisybei, aš tada ten tik vaikštinėjau pėsčias. Ar negali būti taip, kad problema yra ne per siaura gatvė, o Kauno vairuotojų įpratimas važinėti gerokai per plačiomis gatvėmis, kur juostų plotis 3.5-4 metrai? Susiaurėjus iki normalesnių 2.75-3 metrų aišku, kad pradžioje gali būti neįprasta ir "per siaura"? Ypač, kai reikia palaikyti protingą 70-80km/h greitį, norint laiku suspėti į kebabų prekybos vietą arba garažiuką.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    Keletas Kęstučio gatvės nuotraukų. Tikrai nebuvo verta jos siaurinti dėl niekam nereikalingų dvirtakių abejose gatvės pusėse.

    Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.1.JPG
Views:	1159
Size:	82,7 kB
ID:	1878915

    Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.2.JPG
Views:	1146
Size:	73,2 kB
ID:	1878916

    Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.3.JPG
Views:	1137
Size:	73,0 kB
ID:	1878917

    Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.4.JPG
Views:	1145
Size:	66,5 kB
ID:	1878918

    Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.5.JPG
Views:	1128
Size:	70,8 kB
ID:	1878919
    Realiai net matosi pirmoj foto, kad net ir dviratį antrą galima palikti, tik dar susiaurinti šaligatvį (ten niekada jokių pėsčiųjų kamščių nebus).

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O tai krabas dar ne visus medžius išpjovė?

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Bus malonu šiltais gegužės vakarais kabriku lėtai praslinkt Kęstučio g. su bum-cik bum-cik muzikite ...
    Varna galvą apšiks.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė senis Rodyti pranešimą

    Turbūt siaurina gatvę dėl kitų priežasčių. Daugiau erdvės pėstiesiems, dviratininkams, mažiau transportui. Siaura gatvė- lėtesnis eismas, nepatogu važiuoti, dauguma vairuotojų nebesirinks šios gatvės viendėl šių priežasčių. Tai kaip ir natūralus būdas išguiti transporto priemones iš miesto centro.
    Bus malonu šiltais gegužės vakarais kabriku lėtai praslinkt Kęstučio g. su bum-cik bum-cik muzikite ...

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Kęstučio g. kai subraižys stovėjimo juostas, tada gal parkuojantys nenumes automobilių bet kaip, o priparkuos prie bordiūro. Ir tada nereikės lipti ant viešojo transporto juostos ar baimintis numušti veidrodėlį į bet kaip priparkuotą automobilį. Beje ten mažai kas mato, kad dešinė juosta yra VT, ženklai jau seniai sudėti, o dabar jau ir nudažyta linija, trūksta dar A raidžių ant asfalto.
    Turbūt siaurina gatvę dėl kitų priežasčių. Daugiau erdvės pėstiesiems, dviratininkams, mažiau transportui. Siaura gatvė- lėtesnis eismas, nepatogu važiuoti, dauguma vairuotojų nebesirinks šios gatvės viendėl šių priežasčių. Tai kaip ir natūralus būdas išguiti transporto priemones iš miesto centro.

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Miško gatvėje prasideda darbai. Jau net trijose vietose išardytas šaligatvis, plytelėmis nuo vienos duobės prie kitos zuja vikšrinis ekskavatoriukas, vienu žodžiu, knisamės...

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210419_171038.jpg
Views:	386
Size:	1,46 MB
ID:	1879045

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210419_171700.jpg
Views:	360
Size:	1,49 MB
ID:	1879046

    Komentuoti:

Working...
X