Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    . Čia jūsų nuomonė ar turite kažkokių rimtesnių argumentų, kodėl siaurinimo jau nebeužtenka? Ar argumentas, "nu nes Europa taip daro".
    Teritorijų planavimo dokumentai nusako gatvių kategorijas (konkrečiai Kauno miesto Bendrasis planas), o gatvių kategorijų funkcijas nusako STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“.

    Griunvaldo gatvė yra D kategorijos, aplinkinės arterijos: Vytauto g., M. K. Čiurlionio g. ir K. Mindaugo pr., atitinkamai B ir C kategorijų:
    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	38,2 kB ID:	2161444

    Savivaldybe turi visas teisės uždrausti tranzitą ar eismą kitiems miestiečiams, palikdama privažiavimo galimybę tos gatvės gyventojams ar veikiančioms įmonems (tas ir bus padaryta).

    Comment



      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

      Teritorijų planavimo dokumentai nusako gatvių kategorijas (konkrečiai Kauno miesto Bendrasis planas), o gatvių kategorijų funkcijas nusako STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“.

      Griunvaldo gatvė yra D kategorijos, aplinkinės arterijos: Vytauto g., M. K. Čiurlionio g. ir K. Mindaugo pr., atitinkamai B ir C kategorijų:
      Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	3 Size:	38,2 kB ID:	2161444
      Jūs juokaujat ar aš čia kažkokio juokelio šiame forume nežinau?
      Aš paklausiau kodėl teigiat, kad "taip turėtų būti", jūs atsakot, nes taip nusprendė "gosplanas"?
      "Kodėl neturėtume vogti - nes tai draudžia teisės sistema". Ne, netodėl vogti yra blogai.

      - Ar ta gatvė tapo visiškai nereikalinga automobiliams, nes automobilių eismas joje antūraliai nunyko visiškai?
      - Ar ta gatvė komerciškai kažkam labai patraukli (aš net tokią priežastį tiesa sakant priimčiau, nors daugumai čia prasidėtų konvulsijos, jei kažkokio verslo intereso labui būtų keičiama miesto infrastruktūra) bet norint gauti komercinę naudą ten reikia įrengti pedestrian only zone?
      - Ar yra kokia kita priežastis dėl ko ši gatvė uždaroma automobiliams - gal planuojamas pagerėjimas Vytauto pr. eismo, nes trumpiau švies šviesoforas? Leisiu sau suabejoti tuo

      Šis projektas yra puikus pavyzdys, kai galima buvo padaryti ir dviratininkam gerai ir pėstiesiem ir automobiliam nepabloginti reikalų. Šaligatvį suvarkius ten išsitenka daug žmonių, dviračių taką sutvarkius ir dviratininkai ten gali puikiai važiuoti.

      Comment


        Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

        - Ar ta gatvė tapo visiškai nereikalinga automobiliams, nes automobilių eismas joje antūraliai nunyko visiškai?
        Taip

        Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

        - Ar ta gatvė komerciškai kažkam labai patraukli (aš net tokią priežastį tiesa sakant priimčiau, nors daugumai čia prasidėtų konvulsijos, jei kažkokio verslo intereso labui būtų keičiama miesto infrastruktūra) bet norint gauti komercinę naudą ten reikia įrengti pedestrian only zone?
        Taip, šalia didžiulis prekybos centras, didžiulis srautas žmonių.



        Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
        Gal planuojamas pagerėjimas Vytauto pr. eismo, nes trumpiau švies šviesoforas?
        Taip

        Tai... Kame bėda?

        Comment


          Griunvaldo g.

          Click image for larger version  Name:	464606369_961966345958696_110045610932804916_n.jpg Views:	0 Size:	343,7 kB ID:	2161455
          Šaltinis

          Comment


            Dėl pralaidumo ties ta sankryža, tai geriau atvažiuojant nuo Parodos g. Vytauto prospekte panaikintų autobusų juostą, o sankryžoje su Griunvaldo g. tos sekundės laukimo gali būti vienodos (nekeisti išvis), nes šviesoforai +/- pareguliuoti su srautu, bet srautas pastoviai stringa dėl vienos eismo juostos Vytauto pr.

            Comment


              Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

              Taip



              Taip, šalia didžiulis prekybos centras, didžiulis srautas žmonių.





              Taip

              Tai... Kame bėda?
              LOL.

              - Kur duomenys?
              - Tai didžiulis srautas žmonių negalėtų įsitekti susiaurintoje gatvėje? Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.
              Paskutinis taisė m1ndas; 2024.10.25, 16:18.

              Comment


                Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                LOL.

                - Kur duomenys?
                - Tai didžiulis srautas žmonių negalėtų įsitekti susiaurintoje gatvėje? Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.
                Su tavo logika ir Laisvės alėją reikia automobiliams atiduoti. Būtu tiesi gatvė nuo pilies iki Vytauto pr. Koks pralaidumas būtu!

                Comment


                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                  Su tavo logika ir Laisvės alėją reikia automobiliams atiduoti. Būtu tiesi gatvė nuo pilies iki Vytauto pr. Koks pralaidumas būtu!
                  Išvesk iš to ką pasakiau, kad reikia pagal mano logiką atiduoti automobiliams Laisvės alėją? Ar aš tipo galiu pasakyt: "pagal tavo logiką reiktų atiduoti cente 5 km spinduliu tik pėstiesiems" ir čia būtų legit pointas?

                  Comment


                    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                    Išvesk iš to ką pasakiau, kad reikia pagal mano logiką atiduoti automobiliams Laisvės alėją? Ar aš tipo galiu pasakyt: "pagal tavo logiką reiktų atiduoti cente 5 km spinduliu tik pėstiesiems" ir čia būtų legit pointas?
                    Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja

                    Comment


                      Parašė Effka Rodyti pranešimą

                      Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja
                      Ten senai laikas padaryti pėsčiųjų gatve. Gal žmogus ten tik su auto pravažiavęs, tai jam kitaip atrodo

                      Comment


                        Kartais tenka ten ir praeiti ir pravažiuoti. Nebuvo nei karto kad būtų sunku praeiti, nei Gedimino, nei Griunvaldo. Pravažiuoti kartais sunku, nes ištisinis pėsčiųjų srautas tarp Vytauto pr. ir Akropolio. Išvada - reikia riboti kenkėjišką pėsčiųjų srautą.
                        -

                        Comment


                          Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                          Nu va - "nEi wIeNoz gaTvęS neUždar0" .. Galėjo susiaurinti, bet palikti alternatyvą pravažiavimui. Bet kam siaurinti, jei gali sunaikinti. Eismas toliau bus koncentruojamas į dezignuotas "arterijas"
                          Įsivaizduoju subalansuotą variantą. Vis tiek Griunvaldo g. pėsčiųjų srautai nemaži, yra poreikis patogiai patekti į Akropolį nuo stotelės.
                          Palikt dvi siauras juostas per viduį, šaligatvius išplatint, išvažiavimą į Vytauto pr. uždaryt. Ten įrengt pėsčiųjų šviesoforą kaip prie Vienybės aikštės.
                          Realiai gatvelės užtektų kiemams aptarnaut. Nereiktų net kažkokiais aukštais bordiūrais išskirt, užtektų dangą kitokios spalvos trinkelėm įrengt, apribot greitį iki gal 20 km/h (nes vis tiek kiemams aptarnaut). Išvažiuot į Vytauto pr. yra Miško g., kur kaip santykinai šalutinei gatvei yra net trys juostos išvažiavimui į Vytauto pr. vienpusio eismo. Nepamenu kad ten kamščiuotųsi ar pan.
                          Dėl parkovkių irgi reik nepersūdyt. Centrinė dalis turi ieškot būdų kaip balansuot parkavimo poreikį Centre. Manau, Griunvaldo g. tikrai reiktų daugiau atiduot pėstiesiems, o parkovkei yra Akropolio garažas.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.25, 23:14.

                          Comment


                            Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                            Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.
                            Nu tu bl*t, Lietuvoje iš visų civilizuotos Europos šalių yra sudarytos turbūt geriausios sąlygos automobilistams iki tokio lygio, kad pagrindinės upės krantinė antro pagal dydį miesto centre iki šiol yra AŠTUONIŲ JUOSTŲ greitkelis, o senamiestį vos ne per pusę kerta šešių juostų prospektas, bet verksniai negalintys į tūliką nuvaryt pašikti be savo dviejų tonų narvų ant ratų skundžiasi, kad miesto centrą bando padaryti draugiškesniu ir patrauklesniu normaliam ir sveikam laiko praleidimui, o ne tranzavimui nuo ofiso iki dėžinių kotedžų visokiuose Chujūkuose. Absoliuti dauguma civilizuoto pasaulio urbanistikos ir transporto specialistų sutinka, kad miesto erdvių, ypač miestų centruose, prioritizavimas pėstiesiems, dviratininkams ir VT sukuria objektyvią ekonominę, fizinę ir netgi psichologinę naudą. Bandymas sukurti "lygybę" transporto eismo hierarchijoje visados sukuria privilegijuotas sąlygas automobiliams, VISADOS. Va, pora iš šimtų straipsnių pasiskaitymui prieš miegą:

                            The business case for better streets and places

                            Reasons to Pedestrianise Urban Centres: Impact Analysis on Mobility Habits, Liveability and Economic Activities

                            VIENAS VIENINTELIS iš didžiųjų miestų Lietuvoje bando iš tikrųjų paversti savo miesto centrą draugišku pėstiesiems (Vilnius nebesiskaito po eksvaldo benkunsko atėjimo į valdžią), bet neeeee, verksniai nepralėks ant 70 su savo bemvais, tragedija, visiškas komunyyyyzmas ir dyskrymynacyja. Ačiū Dievui, Alachui, Budai ir Skraidančiam Spagečių Monstrui, kad Lietuvoje nors viena savivaldybė neklauso tokių, o jūs melskitės tiems patiems dievams, kad tokie kaip aš neateitų į Kauno miesto savivaldybę, nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas.

                            Ai dar, kažkuris čia klausė, kodėl vietoj to nenorim statyti tramvajaus ar šiaip gerinti VT. Tame ir esmė, kad norim, bet tuo pačiu garantuoju, kad jūs žviegsit kruvinom dramblio ašarom jeigu Kaunas kada nors visgi nuspręs tramvajų pasistatyti, nes jam gatvėse reikės vietos, o tai reikš, kad jėzus marija švenčiausioji dievo motina iš kokio nors Taikos prospekto reikės dvi juostas atimti, teliks per dvi juostas į vieną pusę kažkaip išsitekti, vietoj 70 ne piko metu tegalėsit išspausti 60, čia jau tikrų tikriausia CCCP būtų.

                            Linkiu Kaunui toliau klestėti, toliau būti civilizuoto miesto ir transporto planavimo sala Marijos užmirštoje Lietuvėlėje, toliau siaurinti gatves, kurti daugiau pėsčiųjų zonų, o Laisvės alėjos barams toliau klestėti iš cuba librių pagardintų automobilistų ašaromis.
                            Paskutinis taisė Elis; 2024.10.26, 00:49.

                            Comment


                              Karaliaus Mindaugo pr. reikia aiškiai iškomunikuot, kad Nemuno senvagė gali būt jauki ir tylesnė vieta su mažesniu automobilių poveikiu. Atsiras Minkovskių gatvė ir Kėdainių gatvės tiltas, bus galima modeliuoti geriausius Karaliaus Mindaugo prospekto optimizavimo sprendimus. Kaip minimum tilptų dviračių takai, atitolinti gatvę nuo Nemuno senvagės ir Nemuno upės. Galutinis rezultatas turėtų būt geresnis.
                              Birštono gatvė taip pat turėtų būti draugiškesnė pėstiesiems. Realiai labai sunku kažką vystyti pietinėje Senamiesčio dalyje, nes tiesiog per sunkus patekimas, kai pagal idėją patekimas ten turi būti pėsčiomis ar smulkiomis tr. priemonėmis. Reikalingi du patogūs pėsčiųjų perėjimai ties Vilniaus gatve ir Puodžių gatve. Požeminės perėjos manau nereikia. Nukreipus tranzitą per Minkovskių gatvę, turėtų sumažėti kamščiai Birštono gatvėje, kurie važinėja tarp Šilainių ir Aleksoto ar Panemunės.

                              Vis tik Centro seniūnijos ribose reiktų daugiau investuot į pėsčiųjų judėjimą, teikt pirmumą judėjimui pėsčiomis ir dviračiais dėl mažesnių ten vyraujančių atstumų, mažinti tranzitą. Dėl likusio miesto nesakau nieko, ironiška, kad ir tokių absurdiškai plačių gatvių ten beveik nėra, išskyrus gal Žemaičių plentą Šilainiuose.

                              Parašė Elis Rodyti pranešimą
                              VIENAS VIENINTELIS iš didžiųjų miestų Lietuvoje bando iš tikrųjų paversti savo miesto centrą draugišku pėstiesiems (Vilnius nebesiskaito po eksvaldo benkunsko atėjimo į valdžią), bet neeeee, verksniai nepralėks ant 70 su savo bemvais, tragedija, visiškas komunyyyyzmas ir dyskrymynacyja. Ačiū Dievui, Alachui, Budai ir Skraidančiam Spagečių Monstrui, kad Lietuvoje nors viena savivaldybė neklauso tokių durnių, o jūs melskitės tiems patiems dievams, kad tokie kaip aš neateitų į Kauno miesto savivaldybę, nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas.
                              Benkunskas praeina tą etapą Vilniuje, kurį Kaunas jau praėjo prieš 5-10 metų. Prisimenat remixer'į ar kaip jį ten vadino? Visi jį liaupsino kai išvažiavo į Jonavos g., Baršausko g. ir pan. Visa esmė yra atnaujinta danga, lygi, o ne gumbuota danga. Labai nenoriu visiškai nurašyt Vilniaus, tik neįsivaizduoju ar įmanoma atrišt tą neadekvačios kokybės viešojo administravimo Gordijaus mazgą Vilniuje.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.26, 00:38.

                              Comment


                                Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja
                                Nice theory, tik bėda ta, kad aš nesu "automobilistas". Vaikštau ir dviračiu važinėjau (ir net netik pramogai) ir laibai dažnai nuomoju paspirtuką mieste judėt. Automobilį naudoju tarm miestų judėt daugiausiai, ir mieste didelius atstumus jei reikia, arba kažką didelio parsivežt.
                                Vaikščiojau Griunvaldu kelis metus dažnai (2-4 kart per savaitę) ir galvojau, galėtų šaligatvį sutvarkyt, nes visas šaknų iškilnotas.
                                Bet nebuvo idėjos žinot kokios? "Blet tie tipiški automobilistai su savo BMW kaip už***a, galėtų jų čia nebūt". Matyt nesu toks kenkėjas kaip galvojau.

                                Comment


                                  Parašė Elis Rodyti pranešimą

                                  Nu tu bl*t, Lietuvoje iš visų civilizuotos Europos šalių yra sudarytos turbūt geriausios sąlygos automobilistams iki tokio lygio, kad pagrindinės upės krantinė antro pagal dydį miesto centre iki šiol yra AŠTUONIŲ JUOSTŲ greitkelis, o senamiestį vos ne per pusę kerta šešių juostų prospektas, bet verksniai negalintys į tūliką nuvaryt pašikti be savo dviejų tonų narvų ant ratų skundžiasi, kad miesto centrą bando padaryti draugiškesniu ir patrauklesniu normaliam ir sveikam laiko praleidimui, o ne tranzavimui nuo ofiso iki dėžinių kotedžų visokiuose Chujūkuose. Absoliuti dauguma civilizuoto pasaulio urbanistikos ir transporto specialistų sutinka, kad miesto erdvių, ypač miestų centruose, prioritizavimas pėstiesiems, dviratininkams ir VT sukuria objektyvią ekonominę, fizinę ir netgi psichologinę naudą. Bandymas sukurti "lygybę" transporto eismo hierarchijoje visados sukuria privilegijuotas sąlygas automobiliams, VISADOS. Va, pora iš šimtų straipsnių pasiskaitymui prieš miegą:

                                  The business case for better streets and places

                                  Reasons to Pedestrianise Urban Centres: Impact Analysis on Mobility Habits, Liveability and Economic Activities

                                  VIENAS VIENINTELIS iš didžiųjų miestų Lietuvoje bando iš tikrųjų paversti savo miesto centrą draugišku pėstiesiems (Vilnius nebesiskaito po eksvaldo benkunsko atėjimo į valdžią), bet neeeee, verksniai nepralėks ant 70 su savo bemvais, tragedija, visiškas komunyyyyzmas ir dyskrymynacyja. Ačiū Dievui, Alachui, Budai ir Skraidančiam Spagečių Monstrui, kad Lietuvoje nors viena savivaldybė neklauso tokių, o jūs melskitės tiems patiems dievams, kad tokie kaip aš neateitų į Kauno miesto savivaldybę, nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas.

                                  Ai dar, kažkuris čia klausė, kodėl vietoj to nenorim statyti tramvajaus ar šiaip gerinti VT. Tame ir esmė, kad norim, bet tuo pačiu garantuoju, kad jūs žviegsit kruvinom dramblio ašarom jeigu Kaunas kada nors visgi nuspręs tramvajų pasistatyti, nes jam gatvėse reikės vietos, o tai reikš, kad jėzus marija švenčiausioji dievo motina iš kokio nors Taikos prospekto reikės dvi juostas atimti, teliks per dvi juostas į vieną pusę kažkaip išsitekti, vietoj 70 ne piko metu tegalėsit išspausti 60, čia jau tikrų tikriausia CCCP būtų.

                                  Linkiu Kaunui toliau klestėti, toliau būti civilizuoto miesto ir transporto planavimo sala Marijos užmirštoje Lietuvėlėje, toliau siaurinti gatves, kurti daugiau pėsčiųjų zonų, o Laisvės alėjos barams toliau klestėti iš cuba librių pagardintų automobilistų ašaromis.
                                  Emociškai pakrikusio žmogaus rašliava ​ .

                                  Aš ir buvau tas, kuris rašė apie tramus, ir jei tavo emocinis reguliavimas būtų ne primato lygio - beje, kogero toks pats kaip tų BMW vairuotojų, kurių taip nekenti - tai orientuotumeisi erdvėj, kad aš ir sakiau - gerinam alternatyvas, tada uždarom jei nebėra prasmės laikyti. O ne: uždarom, tada pažiūrėsim kas bus, nes remiamės vairuotojų incentyvizacijos argumentais, kur valdžia auklės žmones kaip judėti, taip blogindama jų gyvenimus. Kaip su politiniais procesais šiek tiek susipažinęs žmogus, žinau, jog tai duos priešingą efektą ir taip "švytuoklės" principu ir judėsit - viena valdžia asfaltuos, kita siaurins ir uždarinės.

                                  "[...] nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas" - Va čia apie ką aš ir kalbu. Jei šitam forume, būtų bent vienas suaugęs žmogus, tai tokie kliedesiai automatiškai turėtų tave išeliminuoti iš diskusijos. Bet taip nebus. Aš netgi įtariu, jog paklausus, kodėl čia yra kliedesiai, didelė dalis forumiečių net nesugebėtų atskyti į šį klausimą.

                                  Studijos kurias pasharinai tai kaip visada, nepagrindžia to kas teigiama:
                                  - apklausų metodologija, Madride, be jokių long term išvadų apie naudą lokaliam gyvenimui bei žalą platesniame kontekste. Apie ką mes kalbam? Investuoti į dviračių, paspirtukų judėjimą madride galima kur kas lengviau nei Kaune ar Vilniuje kur pusę metų turime blogą orą.
                                  - kita - teigiamas impact for local economies pedestrianizuotose vietose. O kur negative impact? O kur non-local impact? Kur paminėta, jog nebuvo padidėjusių kamščių, neprailgėjo greitosios pagalbos/gaisrinės/policijos response time'as tose vietose?
                                  Žodžiu, sorry, bet studijos visiškai nepasako to, ką aš noriu žinoti. Mes visi sutinkam, kad lokaliai yra naudinga turėti ramias, tylias gatves, kur viską pasiektum pėškom. Ir ką? Kritika, juk buvo tame kaip tai daroma - pirmiausia naikinant, o vėliau gal kažką darant. Tiesiog skamba taip, kad tu niekada nesi susidūręs su argumentais, kurie nepritaria tavo pozicijai.

                                  Comment


                                    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                                    Nice theory, tik bėda ta, kad aš nesu "automobilistas". Vaikštau ir dviračiu važinėjau (ir net netik pramogai) ir laibai dažnai nuomoju paspirtuką mieste judėt. Automobilį naudoju tarm miestų judėt daugiausiai, ir mieste didelius atstumus jei reikia, arba kažką didelio parsivežt.
                                    Vaikščiojau Griunvaldu kelis metus dažnai (2-4 kart per savaitę) ir galvojau, galėtų šaligatvį sutvarkyt, nes visas šaknų iškilnotas.
                                    Bet nebuvo idėjos žinot kokios? "Blet tie tipiški automobilistai su savo BMW kaip už***a, galėtų jų čia nebūt". Matyt nesu toks kenkėjas kaip galvojau.
                                    Oho kokie pasiteinimai Kaip ten sakoma, teisinasi tik kaltieji. Grįžtant prie temos, tai einant matot tik kaip šaknys trukdo eiti, plytelės prastos, tai pabandykite akis pakelt aukščiau, gal padės suvokt, koks srautas žmonių vaikšto ten

                                    Comment


                                      Griunvaldo g. remontas. Kol kas nieko įdomaus nėra, tik pradėti rausimai karo ligoninės sienos pusėje.
                                      Pafotkinau įdomybių nuo PC Akropolio pusės. Gal Tomas ir John bus įdomu.

                                      Neįprastas kelio ženklo dizainas "Motorinių tr. priemonių eismas draudžiamas". Ilgai google'inau, kol atradau, kad tai Serbijoje ir Slovėnijoje naudojamas dizainas. Berods de jure Lietuvos gatvėje neturėtų galioti, nes neatitinka šiandienos oficialaus dizaino.
                                      Click image for larger version  Name:	JPGserbiskas kelio zenklas.jpg Views:	0 Size:	229,6 kB ID:	2161791

                                      Click image for larger version

Name:	grazuolis is serbijos.jpg
Views:	701
Size:	87,5 kB
ID:	2161793

                                      Statybos įmonės pavadinimas. Keistesnis nei įmonė Serfas, bet ne toks neįprastas kaip Molėtų statybos trumpinys. Vyresnei kartai gal ne taip, bet jaunesnei kartai anglų kalba į pasąmonę įsirėžus gana smarkiai, kad būtų galima juokaut su anglų kalboje analogus turinčiais pavadinimais ar jų trumpiniais Nerda panašus į anglišką žodį nerd - flegmatiškas moksliukas
                                      Click image for larger version  Name:	JPGnerdu statybos imone.jpg Views:	0 Size:	247,8 kB ID:	2161792

                                      Tai tiek.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.27, 21:09.

                                      Comment


                                        Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                        Oho kokie pasiteinimai Kaip ten sakoma, teisinasi tik kaltieji. Grįžtant prie temos, tai einant matot tik kaip šaknys trukdo eiti, plytelės prastos, tai pabandykite akis pakelt aukščiau, gal padės suvokt, koks srautas žmonių vaikšto ten
                                        Aha, "teisinasi tik kaltieji" dažnai recidyvistų ir manijakų kartojama liaudies išmintis.
                                        Manote srautui nebūtų pagerinimas, kad nereiktų nuleidus akių vaikščioti?
                                        Bet netgi sutikus su šaligatvių platinimu revoliucinieriams to nepakaks.

                                        Comment


                                          Sveiki,gal kas galite patikslinti, kas yra statoma užnemunės gatvėj, tuoj už Kėdainių tilto statybvietės? ar tai stovėjimo aikštelė, ar kas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X