Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jei tavo per plati mašina netelpa, ieškaisi kitos parkavimo vietos.
    arba tiesiog bandai priparkuot kaip įmanoma arčiau krašto, kaip dabar gatvė ir skatina daryti. Vėlgi mano numone tai ne trūkumas, o privalumas skatinantis vairuotojus laikytis saugaus greičio ir pakelti akis nuo telefono.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Jei tavo per plati mašina netelpa, ieškaisi kitos parkavimo vietos.
      Aš turiu tokią nuojautą, kad ten viskas ok su visais pločiais. Aišku turbūt teks pačiam atvažiuoti, išmatuoti ir išbandyti.
      Panašiai turbūt ir atsiradus šiuolaikiniams tualetams daug kam atrodė, kad jie "per siauri" ir kad gali "nepataikyti" darydami No.2. Bet išmokom. Manau išmoks ir kauniečiai mašinas parkuoti.

      Comment


        Nežinau, parkavausi ne kartą ir viskas ten gerai. Išmokti reikia parkuotis pirmiausiai. Nei veidrodėliai kažkam kliudė (kuriuos prisiparkavus visada visur užlenkiu) nei kokie ratai lipo į važiuojamą juostą.O kad visokiems SUV ir kitoms didėlėms vietos ten nėra - tuo dar geriau.

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą

          O kur tu matai, kad jos netinkamo pločio? Juk, buvo padarytas projektas, projektas patvirtintas šimtas trisdešimt penkių susijusių institucijų parašais, tai kaip gali būti netinkama? Rangovai, kurie įrenginėjo, juk nedarė pagal paniatkes, o vadovavosi projektu.
          Yra tokia naujai irengta aikstele Garliavoje, padaryta "pagal projekta". Sunku joje parkuotis, o zalia zona didziausia padaryta. Arba nusitaupe, arba nusiprojektavo. Jei daro aikstele automobiliams, tai ji ir turi buti patogi vairuotojams, o kad ne tik "atitiktu normas".
          Kaunas yra Kaunas

          Comment


            Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
            Yra tokia naujai irengta aikstele Garliavoje, padaryta "pagal projekta". Sunku joje parkuotis, o zalia zona didziausia padaryta. Arba nusitaupe, arba nusiprojektavo. Jei daro aikstele automobiliams, tai ji ir turi buti patogi vairuotojams, o kad ne tik "atitiktu normas".
            Yra tekę girdėti apie Water sensitive urban design? Forume iš vis pasigendu diskusijų vertinant aplinkosauginius aspektus.

            Bent jau tokios ir turi būt aikštelės:
            Click image for larger version  Name:	Green parking lot Nashville cleanwaternashville org (1).jpg Views:	0 Size:	99,5 kB ID:	1889006

            Click image for larger versionName:	55044e560780ab9fb6eb5fa1d636a6f1.jpgViews:	0Size:	190,3 kBID:	1889007

            Comment


              Lietuvoj baustų už parkavimą ant žalios vejos

              Comment


                Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
                Lietuvoj baustų už parkavimą ant žalios vejos
                Ta parkingo pievute man rodos neimanomas dalykas, arba reikia kaskokios kosmines prieziuros. Realiai tai isdziusta ta zole ir is esmes purvo/dulkiu aikstele pasidaro. Gal kokiam privaciam prabangiam kvartaliuke kur ja laistys, pjaus ir dar ko gero pakeis ta zole reguliariai ir suveiktu, bet to kaina yra didele, ir apie viesas miesto aiksteles tokio tipo geriau net negalvoti

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Olandijoje daug kur šoninio parkavimo vietos per siauros net ir ten kur vietos pakaktų. Turbūt taip skatina žmones parkuotis kuo arčiau krašto. o gal tiesiog dar iš tų laikų kai visi važinėjo mažytėm mašinom, bet nieks neskuba dėl to jų dabar platinti (offtopic bet pagal naują politiką bent jau centre senesnes parkavimo vietas kur su leidimais išvis šalina, nes kažkam numirus ar atsisakius leidimo jis nebeperleidžiamas kitiems; taip mažina automobilizmą olandai).

                  Turėti siauras parkingo vietas yra logikos, nes jei bandysi daryti platesnes kad tilptų dauguma automobilių tuomet visokie nauji SUV vis tiek netilps, o vidutinis automobilis tiesiog turės daugiau vietos ir mažiau paskatos skirti kelias sekundes prisiparkavimui arčiau krašto. Galų gale ir eismą šiek tiek prilėtina, juk ten kur priparkuoti automobiliai išsikiša į gatvę absoliuti dauguma prilėtina greitį, o tie kurie neprilėtina dažniausiai yra priversti tai padaryti nes važiuojantis priešais prilėtina.
                  Ką ten prilėtini. Jei per daug išsikišęs, tai tu su ratu lipi ant autobusų juostos. Ar taip turi būti? Niekas nesako, kad reikia 4 m pločio parkavimo juostos, bet protingas plotis turi būti. Kas įdomu, nuo sankryžos su Maironio gatve iki Kanto gatvės žymiai platesnės juostos.

                  Comment


                    Sveiki, kas girdėjote apie Aleksote (Šeštokų g., Alyvų g.) rekonstrukciją, kuri dabar pradedama. Kiek supratau Seniavos pl., bus žiedas, bet kas įdomu, kad žiedo viduryje bus aukštos įtampos stulpas?

                    Comment


                      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                      Ta parkingo pievute man rodos neimanomas dalykas, arba reikia kaskokios kosmines prieziuros. Realiai tai isdziusta ta zole ir is esmes purvo/dulkiu aikstele pasidaro. Gal kokiam privaciam prabangiam kvartaliuke kur ja laistys, pjaus ir dar ko gero pakeis ta zole reguliariai ir suveiktu, bet to kaina yra didele, ir apie viesas miesto aiksteles tokio tipo geriau net negalvoti
                      Kiekvienam žemyne taip daroma, o jau Kaune klimatas ir sąlygos kaip kokiam Marse? Asfalto laukai su nuotakynais ir naftos gaydyklėm irgi ne centus kainuoja, o dar palyginus būvio ciklą... Galima aišku ir kiek kitokių variantų, bet esmė ta pati:
                      Attached Files
                      Paskutinis taisė Palpatine; 2021.05.28, 14:19.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Aš turiu tokią nuojautą, kad ten viskas ok su visais pločiais. Aišku turbūt teks pačiam atvažiuoti, išmatuoti ir išbandyti.
                        Panašiai turbūt ir atsiradus šiuolaikiniams tualetams daug kam atrodė, kad jie "per siauri" ir kad gali "nepataikyti" darydami No.2. Bet išmokom. Manau išmoks ir kauniečiai mašinas parkuoti.
                        Pirma pasižiūrėk, po to eilinį kartą varyk ant kauniečių

                        Comment


                          Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                          Kiekvienam žemyne taip daroma, o jau Kaune klimatas ir sąlygos kaip kokiam Marse? Asfalto laukai su nuotakynais ir naftos gaydyklėm irgi ne centus kainuoja, o dar palyginus būvio ciklą... Galima aišku ir kiek kitokių variantų, bet esmė ta pati:
                          Būtų nerealu tokios aikštelės, bet mums dar toli iki jų.

                          Čia štai tokia suprojektuota nauja aikštelė Garliavoje(šalia mano minėtos esamos aikštelės). Jau pagal projektą matosi, kad bandyta išspausti kuo daugiau parkavimo vietų, parkavimo kokybę paliekant kažkur toli: https://www.krs.lt/media/24656/proje...Blymai-1-2.pdf
                          Kaunas yra Kaunas

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Aš turiu tokią nuojautą, kad ten viskas ok su visais pločiais. Aišku turbūt teks pačiam atvažiuoti, išmatuoti ir išbandyti.
                            Panašiai turbūt ir atsiradus šiuolaikiniams tualetams daug kam atrodė, kad jie "per siauri" ir kad gali "nepataikyti" darydami No.2. Bet išmokom. Manau išmoks ir kauniečiai mašinas parkuoti.
                            Taigi buvo foto prikelta, kur akivaizdžiai viskas matosi. Kelios vos ne išlindusios auto, kurios gana arti bortelio stovi (daug arčiau nei tavo cituotas UK standartas leidžiamas).

                            Čia dauguma priešgyniauja vien su stereotipiniu "tie automobilistai tai labai nori sklaidytis" argumentu.

                            Beje čia visi labai puikūs vairuotojai, o realybėje 9 iš 10 nesugebės prisiparkuoti prie pat bortelio jei stovės už ir prieš priparkuota mašina.

                            Comment


                              Įdomu girdėti abi puses. Aš šiaip palaikau mintį, kad greitį reikia mažinti siauresnėmis juostomis, o ne visokiais kalniukais, gulinčiais (juokingas žodis, kodėl ne miegančiais) policininkais. Dėl parkavimo vietų dizaino susilaikau, nors girdėjau įdomių minčių, kodėl tokius įrengiama.

                              Esmė, kad Vakarų Europoje būdinga viską suspausti, o Olandija iš vis legendinė tuo požiūriu. Rytų Europai (kalbu apie "paprastus" žmones) tas kažkiek nepriimtina, nes daug atviros nenaudojamos erdvės yra įprasta. Iš čia ateina plačios juostos, o iš biednumo ir visokios nereguliuojamos perėjos per šešias juostas.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2021.05.28, 20:02.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Įdomu girdėti abi puses. Aš šiaip palaikau mintį, kad greitį reikia mažinti siauresnėmis juostomis, o ne visokiais kalniukais, gulinčiais (juokingas žodis, kodėl ne miegančiais) policininkais. Dėl parkavimo vietų dizaino susilaikau, nors girdėjau įdomių minčių, kodėl tokius įrengiama.

                                Esmė, kad Vakarų Europoje būdinga viską suspausti, o Olandija iš vis legendinė tuo požiūriu. Rytų Europai (kalbu apie "paprastus" žmones) tas kažkiek nepriimtina, nes daug atviros nenaudojamos erdvės yra įprasta. Iš čia ateina plačios juostos, o iš biednumo ir visokios nereguliuojamos perėjos per šešias juostas.
                                Matyt, po sovietmečio, kai visi prisivažinėjo prigrūstais autobusais, mažais prigrūstais automobiliais, ir gyveno gana mažuose butuose, kuriuose riejosi ir mušėsi, nes neturėjo net kur viens nuo kito pailsėt, automobilių ir namų didumas vis dar atrodo kaip komfortas, kurio niekas neturi teisės atimti, jeigu jau aš jį nusipirkau.
                                Pirma reikėtų įtikinti žmones nepirkti ir/arba nenaudoti miestuose didelių, plačių kaimiškų automobilių. Iš karto ir tyliai (be paaiškin8mų, socialinės propagandos) darant mažas parkavimo vietas, tai tik siutina didelių auto vairuotojus ir skatina juos važiuoti ratais ant šaligatvių ir pievų.
                                O gerų kalnelių ir nepadarysi plačiose gatvėse. Ties perėjomis reikėtų daryti daugiau salelių, kas juostą, ir siaurinti tas juostas. Daugiau perėjų mieste. Na, ir daugiau šviesoforų. Bet tam mūsų vairuotojai irgi iškart nepritars, neapsidžiaugs. Be to, tam reikia žymiai daugiau pinigų negu guminiam “policininkui”.
                                Paskutinis taisė manometras; 2021.05.29, 09:24.

                                Comment


                                  Parašė manometras Rodyti pranešimą

                                  Matyt, po sovietmečio, kai visi prisivažinėjo prigrūstais autobusais, mažais prigrūstais automobiliais, ir gyveno gana mažuose butuose, kuriuose riejosi ir mušėsi, nes neturėjo net kur viens nuo kito pailsėt, automobilių ir namų didumas vis dar atrodo kaip komfortas, kurio niekas neturi teisės atimti, jeigu jau aš jį nusipirkau.
                                  Pirma reikėtų įtikinti žmones nepirkti ir/arba nenaudoti miestuose didelių, plačių kaimiškų automobilių. Iš karto ir tyliai (be paaiškin8mų, socialinės propagandos) darant mažas parkavimo vietas, tai tik siutina didelių auto vairuotojus ir skatina juos važiuoti ratais ant šaligatvių ir pievų.
                                  O gerų kalnelių ir nepadarysi plačiose gatvėse. Ties perėjomis reikėtų daryti daugiau salelių, kas juostą, ir siaurinti tas juostas. Daugiau perėjų mieste. Na, ir daugiau šviesoforų. Bet tam mūsų vairuotojai irgi iškart nepritars, neapsidžiaugs. Be to, tam reikia žymiai daugiau pinigų negu guminiam “policininkui”.
                                  Pradžioje užtektų, kad juostų plotis daug kur būtų 3,25 m, tam tikrais atvejais 3 m. Nei tie guminiai policininkai, nei kalniukai, nei kartais net salelės nelabai kam patinka, tai siauresnė juostą matyčiau mažiausia blogybe, ypač kai prisižiūriu kiek pridaryta kalnelių magistraliniuose keliuose Lietuvoje miesteliuose. Pradžioje užtektų pradėti ženklinti juostas su kelkraštinėmis juostomis, kad visur būtų daugmaž 3,25 m pločio.

                                  Dėl mažų butų. Praktiškai dar ir dabar nemaža dalis taip ir gyvena, spėju, dar auga dar viena mažose butuose užaugusi paauglių ir jaunų suaugusiųjų karta, nors ir per pus mažesnė nei ankstesniais dešimtmečiais. Ilgas procesas. Tie miegamieji rajonai, ypač Vilijampolės daugiabuč. kvartalai ir Dainava, tai kažkoks wtf visomis prasmėmiskai vaikštau, priedo dar matau kai kuriuos praeivius, tai kartais susidaro įspūdis, kad turbūt toks jausmas vaikščioti po įkalinimo įstaigos kiemelį, tik gal kažkur 100 kartų didesnį, kai kam tai Lietuva kokią supranta (ale failed state elementas), kitiems tai kažkokia nenormalybė ir tiek. Eiguliai ir Šilainiai kažkodėl man nepalieka tokio gilaus depresyvaus rajono įspūdžio, nors taip pat miegamieji rajonai. Patys rajonai truputį tvarkingesni.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2021.05.29, 09:58.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Jei tavo per plati mašina netelpa, ieškaisi kitos parkavimo vietos.
                                    Jeigu netelpa arba mato kitų pavyzdį, lietuviai neieško kitos vietos, o lipa ratais ant šaligatvio arba lenda į eismo juostą. Mačiau net taip, kad picerija pasidariusi stalelius ant kelių parkavimo vietų, tai liaudis vis tiek priparkavus eglute (skersai) mersus už tų stalelių ir mersai smarkiai išlenda į juostą (kas važiuoja, apvažiuoja), nors tai nėra labai saugu.

                                    Comment


                                      Kaip suprantu iš viso vaizdo jau rimtai vyksta ir Dariaus ir Girėno gatvės rekonstrukcija? Tai iš Noreikiškių atvykstant tuoj visai nebus pro kur važiuoti, Europos remontas, čia remontas, kažkada žada ir Marvelės nuvažiavimą nuo via Baltica tvarkyti...

                                      Comment


                                        O ją irgi planuoja uždaryti visiškai, ne dalimis tvarkyti?

                                        Marvelės žadėjo iki rugsėjo neliesti.

                                        Comment


                                          Lrytas.lt 2021.06.06
                                          Eismo pertvarka Kaune: nelikus dvipusio eismo Algirdo gatvėje gyventojai į namus važiuoja dvigubai ilgiau
                                          https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...giau-19546222/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X