Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Ar kur nors yra rekonstrukcijos projektas?
    Pagal projektą numatyta rekonstruoti apie 63 m ilgio Žemaičių g. atkarpos, kurioje bus įrengtos dvi 3 m pločio eismo juostos. Viaduko šonuose bus 1,5 m pločio šalitilčiai, viaduko perdanga – per 14 m tarpatramio ilgio ir apie 4 m aukščio pakylos gelžbetoninė arka, atremta ant gelžbetoninių ramtų. Ramtų pamatai numatyti ant gręžtinių polių, apjungtų rostverku. Planuojama, kad rekonstravimo metu automobilių eismas Žemaičių g. bus organizuojamas laikina apylanka esamomis gatvėmis.

    Taip pat bus rekonstruojama po viaduku esanti P. Kalpoko gatvės atkarpa, kurioje bus įrengtos dvi 3 m pločio eismo juostos su 0,5 m saugos juostomis (aukščio gabaritas – 5,5 m). Abiejose gatvės pusėse bus 2 m pločio šaligatviai (aukščio gabaritas – 2,5 m).

    „Daugiau kaip prieš pusę amžiaus statytas viadukas yra vienoje seniausių Kauno miesto dalių – Žaliakalnyje. Bendradarbiaujant su statytoju ir statybų rangovu bus atsakingai parinkti tinkamiausi projekto sprendiniai, saugant unikalų miesto veidą, derinant su techninėmis galimybėmis juos įgyvendinti“, – pasakoja TEC Infrastructure projektų vadovas-koordinatorius Andrius Indriliūnas.

    Comment


      darbai S. Daukanto gatvėje

      Click image for larger version

Name:	20201026_123323.jpg
Views:	2099
Size:	521,0 kB
ID:	1834959 Click image for larger version

Name:	20201026_123832.jpg
Views:	2099
Size:	523,2 kB
ID:	1834960

      Comment


        Susiaurėjusi Kęstučio gatvė. Mano galva būtų užtekę dviračio tako vienoje pusėje, kad liktų ir vietos parkavimui. Dabar gi panašu parkavimo visiškai nenusimato.

        Click image for larger version  Name:	20201026_122959.jpg Views:	0 Size:	663,4 kB ID:	1834967 Click image for larger version  Name:	20201026_123058.jpg Views:	0 Size:	794,3 kB ID:	1834968 Click image for larger version  Name:	20201026_123216.jpg Views:	0 Size:	394,6 kB ID:	1834969

        Comment


          Nereikia fetišizuoti to parkavimo.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parkavimo panaikinimas, tiesą sakant, nustebino, nesitikėjau, kad šiek tiek populistinė valdžia taip eis prieš žmones Aš asmeniškai būčiau bijojęs naikinti parkovkes Kęstučio g. kaip projektuotojas

            Tiesa plytelių forma pasirinkta miesto centre man ne itin imponuoja, geriau smulkesnėm stačiakampėm plytelėm sudėtų. Atrodo, kad per pusmetį jos sutrupės (nors sutinku, kad seniau sudėtos nesutrupėjo, tik kai kurios spėjo susidevėti, kurias berods pakeitė paskui). Tiesa, svarbu, kad surišimas būtų panašus kaip dabar klojamų plytelių Centre (nėra tokių tarpų paliktų dėl plytelės dizaino). Beje, vienintelis dalykas dėl kurių galiu pagirti Centro plyteles, kad nereikia ratuotiems pėstiesiems ar dviračiams taip dardėti.
            Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.26, 18:12.

            Comment


              O tai neisliks parkavimo lygiagreciai gatves? Matosi ir foto, jog masinos priparkuotos ir ten vietomis, prie sviesoforu saligatvis uzsisuka ir padaro tokia salele kaip tik parkavimui

              Comment


                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                O tai neisliks parkavimo lygiagreciai gatves? Matosi ir foto, jog masinos priparkuotos ir ten vietomis, prie sviesoforu saligatvis uzsisuka ir padaro tokia salele kaip tik parkavimui
                Nors jo, kažkada ėjau, tai berods prisimenu, kad lyg tarp medžių kažkokias parkovkes talpina vietomis.

                Comment


                  Pagal sudėtus bortelius tai parkavimas liks per visa gatve, ties sankryžom, perėjom gatvė susiaurėja, o poto vėl išplatėja kaip tik parkavimui.

                  Comment


                    As asmeniskai dziaugiuosi susiaurejusia gatve. Daugiau jaukumo, daugiau Vakaru Europos. Atsiminkim, kad placios gatves - sovietinis planavimas, darytas kariniam judejimui, kas siuo metu nebeaktualu. Sekantis Karaliaus Mindaugo prospektas.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Parkavimo panaikinimas, tiesą sakant, nustebino, nesitikėjau, kad šiek tiek populistinė valdžia taip eis prieš žmones Aš asmeniškai būčiau bijojęs naikinti parkovkes Kęstučio g. kaip projektuotojas

                      Tiesa plytelių forma pasirinkta miesto centre man ne itin imponuoja, geriau smulkesnėm stačiakampėm plytelėm sudėtų. Atrodo, kad per pusmetį jos sutrupės (nors sutinku, kad seniau sudėtos nesutrupėjo, tik kai kurios spėjo susidevėti, kurias berods pakeitė paskui). Tiesa, svarbu, kad surišimas būtų panašus kaip dabar klojamų plytelių Centre (nėra tokių tarpų paliktų dėl plytelės dizaino). Beje, vienintelis dalykas dėl kurių galiu pagirti Centro plyteles, kad nereikia ratuotiems pėstiesiems ar dviračiams taip dardėti.
                      Gaila kad Naujamiestyje neparinko vieningo plytelių/trinkelių stiliaus. Pvz vieno stiliaus Laisvės al, na tai ji gali skirtis, tačiau Maironio g. vienokios. o Vasario 16-osios kitokios, dar kitos dabar Kęstučio, o štai Moxy susidėjo sau juodas trinkeles.

                      Comment


                        Parašė PoDV

                        ...arba kosminis neonkėmis apšviestas tunelių tinklas tarp Slabotkės, Jonavos g., Šančių ir Aleksoto
                        Tokiu atveju, jau reiktų keltis diskutuot į Baltijos sostinių temą
                        Show must go von!

                        Comment


                          Ši tema nėra pati geriausia vieta aptarinėti Izraelio gynybinės doktrinos niuansus.
                          Ta proga kolegai PoDV suteiktos atostogos.

                          Comment


                            Parašė VNS

                            Bet temoje apie NMC džiaugiesi platinama gatve? Kaip čia yra, kad vienur džiaugiesi siaurinama gatve, kitur platinama? Čia tik šiaip klausimas
                            Haha, good point. Visu pirma, Kestucio g. islieka tas pats juostu skaicius, bet vaziuojamoji dalis siaurinama. Tikrai nesidziaugciau juostu mazinimu Kestucio g. (Karaliaus Mindaugo zinoma, kad reiketu), bet pats saligatviu pritraukimas salia vaziuojamosios dalies, dviraciu tako perkelimas ant saligatvio, vaziuojamosios dalies formavimas pagal vaziavimo trajektorija yra pozityvus pokytis.

                            O ten Vilniuje Lvovo g. nelogiskai susiaureja del to issikisusio sklypo. Tokioje miesto vietoje, su tokiu eismu, manau, priklauso tureti 2x2 gatve.

                            Comment


                              Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                              Haha, good point. Visu pirma, Kestucio g. islieka tas pats juostu skaicius, bet vaziuojamoji dalis siaurinama. Tikrai nesidziaugciau juostu mazinimu Kestucio g. (Karaliaus Mindaugo zinoma, kad reiketu), bet pats saligatviu pritraukimas salia vaziuojamosios dalies, dviraciu tako perkelimas ant saligatvio, vaziuojamosios dalies formavimas pagal vaziavimo trajektorija yra pozityvus pokytis.

                              O ten Vilniuje Lvovo g. nelogiskai susiaureja del to issikisusio sklypo. Tokioje miesto vietoje, su tokiu eismu, manau, priklauso tureti 2x2 gatve.
                              O kiek ten eismas didesnis nei Kęstučio gatvėje. VT yra? Neabejoju kartais mažesnis. Nekalbu net apie KM pr. Kam ten 2X2?
                              Paskutinis taisė VNS; 2020.10.27, 11:28.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė VNS

                                Penkios juostos? Kodėl tada NMC nesiūlot sodint ant dviračių? O plečiat gretutinę gatvelę iki 2X2?
                                Tiesa, pagrinde 4ios juostos, bet vietomis isplateja iki 5iu. Visu pirma, tada reiketu nusistatyti, kokia problema sprendzia tokio platumo KM prospektas? Nes dauguma gatviu, i kurias isilieja eismas is KM yra 2x2 ar dar mazesnes (Sv. Gertrudos per Birstono g., Aleksoto tiltas, Mickeviciaus, Maironio). Tai butelio kakliukai, kurie ta 4x4 gatve padaro neefektyvia.

                                Vilniuj buciau uz tunelio po Konstitucijos g. rengima, taip pat uz estakada per pedagogini zieda, kas yra kolkas daug realesne perspektyva. Ant dviraciu persesti nesiulau, bet koreguoti iprocius siulau. Kas reiskia, dazniau naudotis VT, dazniau naudotis Bolt, dazniau naudotis dviraciu, eit peskom.

                                Comment


                                  Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                  Dar kalbant apie kamscius ir nenumaldoma Kauno augima. Kuri laika Kestucio g. buvo uzdaryta, viena pagrindiniu Kauno centro gatviu, salia visu NMC, paraleliai vienu metu buvo uzdaryta ir Maironio g. Na, ar labai padidejo kamsciai mieste? Miestas tapo nepravaziuojamas?
                                  Taip vengiau ten važiuot. Ten troleibusas su nukritusiais ūsais problema. O tai kaip vengiau? KM pr. arba ratais kvadratais per Savanorius
                                  Paskutinis taisė VNS; 2020.10.27, 14:50.
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Turbūt paskutinis elementas Brastos g. tvarkyme (iki tol kol prasidės Vileišio tilto mazgo įrengimas) - sodinami medžiai.

                                    Click image for larger version  Name:	brastos.jpg Views:	0 Size:	2,10 MB ID:	1835958

                                    Comment


                                      S. Daukanto gatvės nauja danga.
                                      Click image for larger version

Name:	Daukanto g..jpg
Views:	778
Size:	1,08 MB
ID:	1839665

                                      Comment


                                        Aš galvojau kad čia irgi bus rombai, bet sakyčiau gerai jų atsisakė nes šitos didesnės kvadratinės turėtų laikyt geriau, kampai gal nelūžinės ir dėt turbūt greičiau

                                        Comment


                                          KasVykstaKaune 2020.10.27
                                          Gyvename pačiame miesto centre, o jaučiamės kaip užkampyje
                                          „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė darbų organizavimu miesto centre pasipiktinusio skaitytojo laiškas. Pasak žmogaus, dalis rekonstruojamos S. Daukanto gatvės yra apšviesta ir praeiti ja pėstiesiems palygint paprasta, o kita atkarpa paskendusi tamsoje, neatidžių gyventojų tyko išsišovę šuliniai.


                                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/10/...aip-uzkampyje/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X