Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Tai juk visiškai nesvarbu įsitikinimui pagrįsti, jei kartais statistika netinka nuomonei, tai reikia statistiką ignoruoti (jei yra galimybė tai ją pakeisti į tinkamą). Šiuo atveju galiu padėti - paimkime sužeistų skaičių - tikrai nebus 0, va ir pagrindimas. O nulis nebus ilgai, vis tiek koks erelis ką nutrėkš, tada bus galima vėl varyt, kad jau ženkliai (šimtais procentų) padidėjo žuvusių skaičius.
    Čia forumiečiai perėjų garbintojai tikriausiai net nepagalvojo, kad nesaugios nevietoje įrengtos ir nereguliuojamos perėjos yra mirtini spąstai pėstiesiems ir kalėjimas vairuotojams. Nes kažkodėl ne per perėją dažniausiai žmonės pereina saugiai, o per perėją to padaryti nesugeba. Dabar parėkit, kad reiktų naikinti visas perėjas.... (ir aš sutikčiau )
    Su nesaugiai (t.y. be greičio mažinimo priemonių: kalnelių, paaukštintų perėjų, gatvės susiaurėjimo) įrengtomis perėjomis yra ta, kad vairuotojai turėtų sustoti ir praleisti (ir šiaip sulėtinti prieš perėją, kad jei reiktų spėtų sustoti), bet lekia ir to nedaro. Taigi situaciją pagerintų elementarios priemonės, kurios net ir lekiantį erelį prieš perėją priverstų sulėtinti. Didelio greičio gatvėse padėtį labai taiso šviesoforais reguliuojamos perėjos.

    Kai kur iš tikro perėjų nebuvimas padėtų didinti saugumą (daugiausia gal miestų centruose, kad ir toje forume jau aptartoje Kęstučio gatvės sankryžoje), tik tam reikia sumažinti leistiną greitį iki 30 km/h ir padaryti pėsčiųjų pirmenybę visur.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Matyt Kauno savivaldybė paskaito forumą ir tokį PR užsakė, pamatę kas čia vyksta
      As much power as necessary, as much freedom as possible

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        2 mėnesiai yra gana ženklus skaičius.
        Kaip bebūtų, tiek po pasivažinėjimo mašina, tiek po pasivaikščiojimo įvairiose Kauno vietose, peršasi viena išvada - tai yra by far pėstiesiems nesaugiausias ir nedraugiškiausias miestas Lietuvoje ir matyt regione. Dėl to tas Kauno savivaldybės PR straipsnelis atrodo ypač ciniškai.
        by far, by far, kur užkasei tuos kas antrą savaitę pervažiuotus kauniečius?
        Show must go von!

        Comment


          Parašė VNS Rodyti pranešimą

          by far, by far, kur užkasei tuos kas antrą savaitę pervažiuotus kauniečius?
          Klausimas, kiek ilgai teks laukti? Savaitę? Mėnesį?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Klausimas, kiek ilgai teks laukti? Savaitę? Mėnesį?
            Viskas ok. Tiesiog trololo. Iš esmės tavo aprašytos problemos yra, pats važinėju everyday ir klaustukų daug su perėjom, kaip ir tau besisvečiuojant.
            Show must go von!

            Comment


              Kaune tikrai per daug plačių nereguliuojamų perėjų su bendruoju 50 km/h greičiu Neatrodo, kad tiek daug tokių perėjų yra Vilniuje, kiek teko lankytis (ir gyventi ). Geltoni skydai netgi blaško

              Comment


                O siaube. Pasirodo Kaune taško pėsčiuosius kas antrą savaitę ir yra by far pavojingiausias miestas pėstiesiems. Kokioje teroro zonoje mes gyvenam. Keista, kad apskritai gyvų dar likę, kai tiek visus taško.
                Bet Kaune šiemet dar niekas nežuvo perėjose. Dziiiiin, karantinas ten buvo žinai, šiaip pasisekė ten va, vis tiek by far nesaugiausia čia, gi va jau nudauš ką nors tuoj tuoj, jau tuoj.

                Keisti jūs žmonės (gal labiau vienas).

                Neneigiu, kad yra taisytinų dalykų, bet blemba. Yra du labai paprasti dalykai:

                1. pėstiesiems nebūt po**uistais, vertint savo gyvybę ir prieš einant per perėją atsimerkt
                2. vairuotojam nebūt gaideliais, prieš perėją prilėtint, jei ten yra žmonių netoliese.

                Kol kas panašu šie du būdai veikia. Tenka man ir mašina nemažai pavažinėt, atsiranda, aišku, skraidančių šalimais, bet jų yra tiek Kaune, tiek Klaipėdoj, tiek Rygoj, tiek ir surprise surprise Vilniuj. Tenka nemažai ir pėsčiomis pavaikščioti. Per tas baisiąsias 4 juostų abiem kryptim nereguliuojamas perėjas. Kažkaip nepartrenkė dar.
                Parašė John Rodyti pranešimą

                Klausimas, kiek ilgai teks laukti? Savaitę? Mėnesį?
                Bet jau gali greitai. Pfu pfu pfu.

                Comment


                  Kad reiktų Daugiau atsargumo vairuotojams tai taip. Bet tokių išsigandusių ir atsargių pėsčiųjų, kaip Kaune, matyti neteko niekur. Ne tik Lietuvoje, bet ir Pietryčių Azijoje. Stoviu prie perėjos mašinoje, laukiu, kol išsidrasins eiti. Po kokių 10 sekundžių jau supranta, kad tikrai čia sustojau jo praleisti
                  Bet šiaip yra ir kita problema. Dizainas. Nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos per 6 eismo juostas gatvėje be greičio malšinimo priemonių yra didelis no no ir tai turi būti pakeista. Ir čia reiktų ne ant John putotis, kad jis atvažiavęs į Kauną pirštu rodo į akivaizdžiais problemas. O spausti miesto valdžią įgyvendinti civilizuotus sprendimus. Jau parodžiau pavyzdį, kaip galima greit sutvarkyti šviesoforą. Tai esu tikras, kad patys kauniečiai irgi gali panašiais būdais taisyti akivaizdžiais problemas. Koncentravimasis ant John ir jo tikro ar tariamo trolinimo problemos nesprendžia. Protingas kaunietis vietoj to pasistengtų padaryti taip, kad pužonui John tieisog nebūtų dėl ko "trolinti".
                  Paskutinis taisė John; 2020.07.22, 08:47.

                  Comment


                    Gali būti geriau ir yra taisytinų dalykų, tačiau per pastaruosius kelius metus tapo saugiau eiti per perėjas, nes atsirado kelio viduryje salelių, nemažai šviesoforų, eismo juostų susiaurinimo (pvz. Draugystės žiedas).

                    Tad situacija tikrai pagerėjo lyginant Kauną dabar ir ankščiau (ne su kitais miestais).

                    Comment


                      Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
                      Gali būti geriau ir yra taisytinų dalykų, tačiau per pastaruosius kelius metus tapo saugiau eiti per perėjas, nes atsirado kelio viduryje salelių, nemažai šviesoforų, eismo juostų susiaurinimo (pvz. Draugystės žiedas).

                      Tad situacija tikrai pagerėjo lyginant Kauną dabar ir ankščiau (ne su kitais miestais).
                      Problema, kurią matau Kaune šiuo metu, kad daugelis infrastuktūros dizaino sprendimų yra elementariai Sovietiniai ir atgyvenę. Trūksta grįžtamojo ryšio ir pačios visuomenės įsitraukimo. Kai rekonstruojama svarbi gatvė, bet nepadaromas JOKS pėsčiųjų takas šalia jos, tai jau rodo rimtą problemą savivaldybės suvokime, kaip turi būti tvarkoma miesto infrastruktūra. Naujos tvoros, skirtos riboti pėsčiųjų judėjimą centre irgi rodo problemą. Tai dėl to būtų labai naudinga užuot plojus katučių dėl poros užlopytų duobių pabandyti kelti problemas ir jas spręsti, nes kitaip kyla grėsmė, kad tie miesto gerinimai nuvažiuos ne į Europos pusę, o į Minską. Ten irgi juk "gerina" labai viską.

                      Comment


                        John, kur dar Kaune likę nereguliuojamų perėjų per 6 juostas? Jonavos g. prie Senukų tikrai yra.

                        Comment


                          Manyčiau tokie toli siekiantys apibendrinimai, daromi iš kelių pavienių atvejų, o ne visumos, tai neveda prie jokios diskusijos, o tik prie kraštutinumų. Spėju pėsčiųjų takas tai ATeities plente, o tvorelė Kęstučio/Mickevičiaus? Pirmasis yra beveik užmiestyje, ten nėra pėsčiųjų eismo, nes nėra kur jiems ten eiti. Aš už ten pėsčiųjų/dviračių taką (beje, kažką apie tai girdėjau, kad gal bus daromas, nes tuneliai po Amaliais tai 4, jei pastebėjote). O ta tvorelė ir perėjos nebuvimas tai sprendžia rimtą transporto problemą (buvo jau aprašyta), kurios sprendimas greitu laiku vėl keisis, taigi visa diskusija apie tai neverta grieko.
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            2020-07-22 Pramonės ir Elektrėnų gatvių sankryža

                            Click image for larger version

Name:	20200723_140035.jpg
Views:	643
Size:	339,1 kB
ID:	1816545 Daro dvi tokias salas vienoje ir kitoje pusėje Elektrėnų gatvės.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Spėju (ir tikiuosi), daro pėsčiųjų perėjimą per Elektrėnų g. panašų į Karaliaus Mindaugo-Maironio g. sankryžoje per Maironio g.:
                              Nereguliuojama perėja - salelė - reguliuojama perėja - salelė - nereguliuojama perėja.

                              Tokiu atveju, galėtų neįrenginėti pėsčiųjų iškvietimo sensorių, o pagal nutylėjimą leisti iš abejų pusių Pramonės pr. žalią ir dvi trumpas fazes skirti kairiems posūkiams iš/į Elektrėnų g. Automatiškai žalia būtų ir pėstiesiems, einantiems per Elektrėnų g., nes nesikirstų srautai.

                              Pėsčiųjų perėjimas per Pramonės pr. būtų iškviečiamas mygtukais, bet jei leidžiamas eismas nuo Elektrėnų g. į kairę, žalia galėtų užsidegti automatiškai.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.23, 14:05.

                              Comment


                                Naujai išasfaltavo Muravos sankryžą - valio.

                                Naujas asfaltas yra tarka - WTF?

                                Comment


                                  Parašė edvvis Rodyti pranešimą
                                  Naujai išasfaltavo Muravos sankryžą - valio.

                                  Naujas asfaltas yra tarka - WTF?
                                  Nuėmė viršutinį sluoksnį ir uždėjo naują, bet greičiausiai pagrindai neblogai susidevėję per tiek metų

                                  Comment


                                    Click image for larger version

Name:	money.jpg
Views:	544
Size:	17,5 kB
ID:	1816553

                                    O neturėjo šiemet nuo aklųjų iki miesto ribos kapitaliai? Kaip kad pernai buvo nuo aklųjų iki centro?

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                      2020-07-22 Pramonės ir Elektrėnų gatvių sankryža

                                      Click image for larger version

Name:	20200723_140035.jpg
Views:	643
Size:	339,1 kB
ID:	1816545 Daro dvi tokias salas vienoje ir kitoje pusėje Elektrėnų gatvės.
                                      Dešinieji posūkiai bus nereguliuojami šviesoforais.

                                      Comment


                                        Labai problemiška buvo Europos pr ir Veiverių sankryža, žiūriu jau kasa žalią juostą su nuo centro geram gabale bus 3 juostos - tikiuosi situacija ten pagerės ženkliai.
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Dešinieji posūkiai bus nereguliuojami šviesoforais.
                                          Įdomu iki kurios vietos Elektrėnų gatvėje bus keturios juostos? Jei bus.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X