Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Man tik keista, kad žmonės Kaune sako, kad neva Kaune buvo kažkas tvarkoma ir kad anksčiau "buvo blogiau". Tiesiog smalsu įsivaizduoti, kaip tai turėjo atrodyti realybėje, nes blogiau, nei yra dabar, net teoriškai nelabai gali būti.
    Visos gatvės buvo provėžotos su duobėmis šalutinėse gatvėse. Ženklinimas dažniausiai nusitrynęs. Visi šaligatviai susidėvėję, niekur nenuleisti borteliai. Užkonservuota 1980-ųjų Sovietų Sąjunga gryniausiame savo pavidale + visa tai susidevėję. Gali ir būti ir tiek blogai Kauniečių pyktis ant Vilniaus, kad pasiėmė jų visų šlovę nėra visiškai be pagrindo ir kažkokios deliuzijos

    Dabar situacija geresnė, keletu balų pakilo virš vieneto Teigiamo pažymio dar nerašyčiau, nes dalykai galėtų būti tvarkomi geriau nei dabar.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.14, 00:39.

    Comment


      palei Nemuną





      https://a.radikal.ru/a43/2001/a1/e42110b5e86c.png

      Comment


        Kodėl Kaune, ypač ne centre, viską tvarko lėtai ir/arba nekokybiškai, sovietiškai? Tikriausiai todėl, kad vsus konkursus laimėjo Autokausta ir Kauno tiltai ir nėra kam dirbt. O kodėl laimėjo? Tikriausiai pasiūlė pigiausia pigiausiai.

        Comment


          Įkišiu irgi savo trigrašį.

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.

          1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?
          Šiaip tai Ateities plentas tėra niekam neįdomi periferinė gatvė, kurios dalis ateityje turėtų virsi pilnaverčiu aplinkeliu, dalis - privažiuojamąja gatve. Kol kas tikrai nėra prasmės ten eikvoti asfalto ir cemento.

          2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?
          Specifinė priežastis matyt yra ta, kad horizontalusis ženklinimas turi savybę nusitrinti. Važiuoti reikia vadovaujantis KET ir kelio ženklais. Ar žiemą prisnigus irgi nebemoki važiuoti, nes nesimato horizontalaus ženklinimo?

          3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?
          Dabar galvoju, kas yra didesnė nesamonė - ar nereguliuojama perėja 2+2 gatvėje, ar ta pati perėja su greičio kalneliu?

          4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.
          Pats rašai, kad netiki, kad galėjo būti dar blogiau. Tai patikėk buvo, ir buvo gerokai blogiau Kai ketvirtį amžiaus praktiškai nieko neinvestuoji į infrastruktūrą, tai paskui pasivyti prarastą laiką ir atstatyti tai kas sugriuvo yra sunku, o procesas nelabai greitas.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Dėl horizontalaus ženklinimo tai kaip tik mano akimis situacija gan gera, nes ženklinama plastiku, kuris laikosi žymiai ilgiau nei dažai. Man važinėjant Vilniuje kaip tik užkliuvo, kad nusitrynęs ženklinimas net kai kuriose intensyviose gatvėse... Kaune jau kažkaip atpratau nuo važiavimo iš akies, kas būdavo seniau, kai pavasarį-vasarą ženklindavo dažais ir žiemą ženklinimo jau nelikdavo. Kaune su tuo ženklinimu net persistengta, nes suženklintos net mažo intensyvumo gatvelės 1+1. Jose parkuojamasi kažkurioje pusėje, tai apvažiuodamas turi išvažiuoti į priešingą eismą...

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Kaune su tuo ženklinimu net persistengta, nes suženklintos net mažo intensyvumo gatvelės 1+1. Jose parkuojamasi kažkurioje pusėje, tai apvažiuodamas turi išvažiuoti į priešingą eismą...
              Tokiose gatvelėse geriau arba jokio ženklinimo, arba toks ženklinimas, kuris padeda paskirstyti eismą tarp parkuojančių ir važiuojančių.

              Comment


                Pritariu kad yra vietų, ir kaip tyčia sudėtingesnių, kur ženklinimas nusitrynęs, ir nesimato jo. Manau dėl to kad tose vietose žmonės iš įpratimo važinėja per juostas, jų nesilaiko dėl to jos nusitrina greičiau. Tiesios vietos lieka geros, ir neskubama atnaujinti.
                Problematiška vieta šiuo metu yra draugystės žiedas, atvažiavus nuo draugystės parko pirma juosta važiuojantieji prieš kovo 11osios nusukimą važiuoja tiesiai į antrą juostą (link draugystės), taip antra juosta važiuojantiems užkertamas kelias važiuoti link girstučio antra juosta. ženklai yra, bet niekas jų nemato. baltos linijos bent įneša drausmės. Tas pats prie draugystės/pramonės sankryžos. Atvažiavę pirma juosta važiuoja tiesiai į antrą juostą prie šviesoforo. Nors buvęs ženklinimas rodo kad į antrą šviesaforo juostą galima stoti tik iš antros juostos. Jei neklystu toj vietoj net ženklų nėra.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Kaune su tuo ženklinimu net persistengta, nes suženklintos net mažo intensyvumo gatvelės 1+1. Jose parkuojamasi kažkurioje pusėje, tai apvažiuodamas turi išvažiuoti į priešingą eismą...
                  Čia tai jau tikrai, belieka tik policiją nusiųsti baudų susirinkti, nes dalis mašinų parkuojasi prie ištisinės linijos (draudžiama), prie įsukimų (sankryžose) etc.

                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    Parašė manometras Rodyti pranešimą
                    Kodėl Kaune, ypač ne centre, viską tvarko lėtai ir/arba nekokybiškai, sovietiškai? Tikriausiai todėl, kad vsus konkursus laimėjo Autokausta ir Kauno tiltai ir nėra kam dirbt. O kodėl laimėjo? Tikriausiai pasiūlė pigiausia pigiausiai.
                    Naujausias pavyzdys Baltijos g. "tvarkymas" - kažkoks ruožinis, su belekokiais nelygumais ir duobių palikimu. Kosmosas.

                    Comment


                      Šiuo metu perasfaltuojama Muravos sankryža (Pramonės-Šiaurės-Savanorių pr.). Iki remontų pasižymėjo banguotumu ir provėžomis. Aplinkinės gatvės jau buvo išasfaltuotos. Savanorių pr. apie 2005, Pramonės pr. 2015 m., Šiaurės pr. irgi panašiu metu kaip Pramonės pr.

                      Savanorių pr. danga link miesto ribos liko sena, triukšminga, bet būklė palyginti nebloga. Dar būtų galima būtų tvarkyt kitas vietas, paliekant seną Savanorių pr. dangą Prioritetas turėtų būti teikiamas detalių būklei ir kokybei įvertinti, priimant atitinkamus sprendimus.

                      ---
                      Dėl Ateities pl. Gali būti, kad laukia normalaus išplatinimo, paverčiant gatvę panašia į Kirtimų g. Vilniuje. Dabar tiesiog pasinaudojo esamu dangos pločiu, todėl tiek daug nedadarytų vietų.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.17, 23:36.

                      Comment


                        pradėjo tvarkyti Taikos pr atkarpą tarp Pramonės ir Kovo 11 osios

                        Click image for larger version

Name:	20200720_143353.jpg
Views:	661
Size:	76,3 kB
ID:	1816052

                        Comment


                          Parašė simsim Rodyti pranešimą
                          pradėjo tvarkyti Taikos pr atkarpą tarp Pramonės ir Kovo 11 osios

                          Click image for larger version  Name:	20200720_143353.jpg Views:	1 Size:	76,3 kB ID:	1816052
                          Lyg tais minėjo, kad kitąmet tvarkys šį ruožą Šiemet nusimatė Taikos pr. link Palemono ir berods darbai ties Aklųjų sankryža.

                          Smagu matyti darbus

                          Comment


                            Parašė simsim Rodyti pranešimą
                            pradėjo tvarkyti Taikos pr atkarpą tarp Pramonės ir Kovo 11 osios

                            Click image for larger version

Name:	20200720_143353.jpg
Views:	661
Size:	76,3 kB
ID:	1816052
                            įdomu bus trys juostos iki žiedo ar tik apsisukimui čia daro?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?


                              P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.


                              Kauno investicijos į pėsčiųjų saugumą atsipirko: pirmasis pusmetis – be aukų


                              http://www.kaunas.lt/2020/07/naujien...metis-be-auku/
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė VNS Rodyti pranešimą



                                Kauno investicijos į pėsčiųjų saugumą atsipirko: pirmasis pusmetis – be aukų


                                http://www.kaunas.lt/2020/07/naujien...metis-be-auku/
                                Kokios dar investicijos. Karantinas tiesiog buvo.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Kokios dar investicijos. Karantinas tiesiog buvo.
                                  Karantinas buvo tik 2 mėn. iš to pusmečio.
                                  Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                  Comment


                                    Parašė 99 Rodyti pranešimą
                                    Karantinas buvo tik 2 mėn. iš to pusmečio.
                                    Tai juk visiškai nesvarbu įsitikinimui pagrįsti, jei kartais statistika netinka nuomonei, tai reikia statistiką ignoruoti (jei yra galimybė tai ją pakeisti į tinkamą). Šiuo atveju galiu padėti - paimkime sužeistų skaičių - tikrai nebus 0, va ir pagrindimas. O nulis nebus ilgai, vis tiek koks erelis ką nutrėkš, tada bus galima vėl varyt, kad jau ženkliai (šimtais procentų) padidėjo žuvusių skaičius.
                                    Čia forumiečiai perėjų garbintojai tikriausiai net nepagalvojo, kad nesaugios nevietoje įrengtos ir nereguliuojamos perėjos yra mirtini spąstai pėstiesiems ir kalėjimas vairuotojams. Nes kažkodėl ne per perėją dažniausiai žmonės pereina saugiai, o per perėją to padaryti nesugeba. Dabar parėkit, kad reiktų naikinti visas perėjas.... (ir aš sutikčiau )

                                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                                    Comment


                                      Parašė paliusL Rodyti pranešimą

                                      įdomu bus trys juostos iki žiedo ar tik apsisukimui čia daro?
                                      Spėju apsisukimui, nelabai ten dabar reikia 3 juostų, nors pieva plati ir bet kada prireikus galima bus įrengti

                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        Parašė 99 Rodyti pranešimą

                                        Karantinas buvo tik 2 mėn. iš to pusmečio.
                                        2 mėnesiai yra gana ženklus skaičius.
                                        Kaip bebūtų, tiek po pasivažinėjimo mašina, tiek po pasivaikščiojimo įvairiose Kauno vietose, peršasi viena išvada - tai yra by far pėstiesiems nesaugiausias ir nedraugiškiausias miestas Lietuvoje ir matyt regione. Dėl to tas Kauno savivaldybės PR straipsnelis atrodo ypač ciniškai.

                                        Comment


                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                          Čia forumiečiai perėjų garbintojai tikriausiai net nepagalvojo, kad nesaugios nevietoje įrengtos ir nereguliuojamos perėjos yra mirtini spąstai pėstiesiems ir kalėjimas vairuotojams. Nes kažkodėl ne per perėją dažniausiai žmonės pereina saugiai, o per perėją to padaryti nesugeba. Dabar parėkit, kad reiktų naikinti visas perėjas.... (ir aš sutikčiau )
                                          Kur buvo kalbama apie perėjų garbinimą? Kaune šiaip perėjų yra ne taip ir mažai (iškyrus kai kurias vietas, kur jų išvis nėra, bet čia atskira tema). Problema, kad jos įrengtos blogai: dažnai kerta 4 juostas gatvėje, kur dažnas važiuoja 60-70km/h ir nėra jokių greičio mažinimo priemonių. Tokios vietos yra užprogramuotos būti nesaugiomis ir jų Kaune yra ypač daug.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X