Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Gal jau laikas būtų 2020-tais Kaunui išsikelti tokį tikslą: Kaunas be žvyrkelių?
    ir būtų puiku šį tikslą įgyvendinti greičiau nei visa Lietuva taps be žvyrkelių. Centriniai miesto rajonai tai jau padoriai apsitvarkę, bet nulėkus kur į periferiją, kad ir Vaišvydavą (kuri prieš 20+ metų patapo Kauno dalimi), tai situacija liūdnoka.
    700 m nuo pilies Vilijampolėje yra žvyruota Platelių g. Aplinkiniuose kvartaluose dar bent 5 g. iki šiol žvyruotos, nors miesto teritorijoje jau 100 metų.

    Comment


      Prieš kelias dienas pastebėjau, kad Tvirtovės al. ir Sukilėlių pr sankryžoje važiuojant nuo centro link Klinikų palikta tik viena juosta tiesiai link Sukilėlių pr., o abi kraštinės tik posūkiams. Ir taip ryte dar vienaip, o vakare jau kitaip.... Panašu, kad eismo tvarkytojai-eksperimentatoriai nutarė išbandyti eismo dalyvių kantrybę. Kamščiai toje vietoje garantuoti.
      As much power as necessary, as much freedom as possible

      Comment


        Jopapa, Kaune gatvės jau ant tiek geros, kad visi gatvių temoje varo antra savaitė apie šikinykus lauke ir namie. Atleiskit, bet nesusilaikiau
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Ištrintas lyrinis nukrypimas apie namus be kanalizacijos.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Ištrintas lyrinis nukrypimas apie namus be kanalizacijos.
            Nu ilgai tie šikinykai čia gatvių temoje išsilaikė , nors mirk iš juoko
            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
              Nu ilgai tie šikinykai čia gatvių temoje išsilaikė , nors mirk iš juoko
              Na, temos pavadinimas suponuoja, kad čia nėra gatvių tema. Miesto inžineriniai tinklai, tame tarpe ir kanalizacija, yra infrastruktūros dalis. Jeigu temoje galima diskutuoti tik apie gatves - reikėtų pakeisti temos pavadinimą į tinkamą. Nieko asmeniško, dzin man tie šikinykai, bet turėtume būti objektyvūs.

              Comment


                Diskusijas apie namus be patogumų būtų galima iškelti kur nors į nekilnojamojo turto temą, bet ten buvo tokios beviltiškos blevyzgos, kad paprasčiau tą atsitiktinio lankytojo pradėtą šlamštą liko tik ištrinti.

                Kaune yra apie ką diskutuoti ir be lauko būdelių. Grįžtame į temą.

                Comment


                  šiemet vėl Kauną darkys

                  Šįmet miestas imsis vienos pagrindinių miesto arterijų – Taikos prospekto. Taikos prospektas bus tvarkomas etapais, bet vis tiek ši eismo arterija taps iššūkiu vairuotojams. "Pirmiausia bus kapitališkai remontuojama atkarpa nuo Ateities plento iki Pramonės prospekto, vėliau – nuo Savanorių prospekto iki A.Baranausko gatvės", – pasakojo vicemeras A.Palionis. Pasak jo, šį rudenį turėtų prasidėti Vilniaus gatvės rekonstrukcija. Ši pagrindinė Senamiesčio gatvė turėtų pasikeisti neatpažįstamai. Anksčiau skelbta, kad Vilniaus gatvėje bus nuimta tašytų akmenų danga ir, pakeitus požemines komunikacijas, grąžinta. Rekonstrukcijos metu planuojama atnaujinti viršutinę šviestuvų dalį, paliekant apatinę dalį nepakitusią. Planuojama atnaujinti kanalizacijos sistemą, įrengti normalų gatvės pagrindą ir sutvarkyti mažosios architektūros elementus. "Vilniaus gatvės rekonstrukciją tikimės pradėti rudenį, kai baigsis lauko kavinių sezonas. Lygiagrečiai bus ruošiamas Rotušės aikštės techninis projektas. Dar vienas šių metų tikslas – užbaigti Santakos parko rekonstrukciją", – teigė A.Palionis. Išgražėjusi Laisvės alėja verčia savivaldybės atstovus atkreipti dėmesį ir į jos prieigas. "Remonto sulauks Kęstučio, L.Sapiegos, S.Daukanto gatvės. Kartu bus tvarkomi ir šaligatviai. Šįmet planuojame startuoti ir kapitališkai atnaujinant Muzikinio teatro prieigas. Kitaip sakant, turime gražią rekonstruotą Laisvės alėją, tad ir jos prieigos privalo būti sutvarkytos", – pastebėjo mero pavaduotojas."
                  Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...aisiais-948110

                  Comment


                    Parašė evil Rodyti pranešimą
                    šiemet vėl Kauną darkys



                    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...aisiais-948110
                    kur dingo kalbos Vandžiogalos g? Juk 2019 m. sakė, kad tai viena pagrindinių Kauno gatvių, kurios rekonstrukcija leistų pagerinti eismo situaciją ir srautų pravažiavimą pro magistralę.

                    Comment


                      Parašė Tomkis Rodyti pranešimą

                      kur dingo kalbos Vandžiogalos g? Juk 2019 m. sakė, kad tai viena pagrindinių Kauno gatvių, kurios rekonstrukcija leistų pagerinti eismo situaciją ir srautų pravažiavimą pro magistralę.
                      Taigi vietiniai užprotestavo, nes norėjo panaikinti kairiuosius posūkius į gyventojų kiemus, būtų tekę jiems apsisukinėt, tai turbūt vėl koreguoja projektą.

                      Comment


                        Parašė Tomkis Rodyti pranešimą
                        kur dingo kalbos Vandžiogalos g? Juk 2019 m. sakė, kad tai viena pagrindinių Kauno gatvių, kurios rekonstrukcija leistų pagerinti eismo situaciją ir srautų pravažiavimą pro magistralę.
                        Ištrinta diskusija buvo ne apie pačią Vandžiogalos gatvę, o apie priemiesčiuose vystomu gyvenamuosius projektus be nuotekų ar kitų tinklų. Diskusija nukrypo į namus su būdelėmis, tai ją teko ištrinti.
                        Tais klausimais galima susirasti tinkamesnę temą projektų ar nekilnojamojo turto skiltyje.

                        Jei yra kas nors naujo dėl Vaišvydavos gatvės, prašom parašyti šioje temoje.

                        Comment


                          Pagal Like Bike Kaunas, Vandžiogalos g. dviračių taką žadama įrengti 2021 m., tai įtariu bus įrengtas kartu su gatvės rekonstrukcija.

                          Comment


                            Šaligatvių būklė žymiai blogesnė Kaune, negu gatvių būklė.

                            Džiugu dėl Pramonės pr. Ten šaligatvių būklė tikrai gėdinga, ypač prie Urmo bazės/Dainavos poliklinikos.

                            Kas liečia Šiaurės pr., turbūt atnaujins šaligatvį nuokalnėje link Jonavos g. Keista, kad jis liko nesutvarkytas tada, kai tvarkė visą gatvę.

                            Miesto centre turėtų atnaujinti Kęstučio g.

                            A.Baranausko, Ukmergės, S.Žukausko, J.Basanavičiaus, Linkuvos gatvėse, Raudondvario plente, taip pat Pramonės ir Šiaurės prospektuose bus atnaujinami šaligatviai.
                            Šiek tiek takų bus atnaujinta takų Eiguliuose ir Šilainiuose
                            "Kompleksiškai pėsčiųjų takai bus atnaujinti Šilainių ir Eigulių kvartaluose. Šilainiuose – prie Vėtrungės gatvės, Eiguliuose – prie Sukilėlių, Ukmergės, P.Plechavičiaus gatvių", – pasakojo A.Pakalniškis.
                            Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...aisiais-948110

                            Pasigendu Kovo 11-osios g. ir P. Lukšio g. tvarkymo darbų. Svarbu, nors Pramonės pr. sutvarkys. Ten irgi galėtų uždėti paskui pėsčiųjų ir dviračių takų ženklus ten kur mažiau pėsčiųjų (kalbu apie atkarpą tarp Elektrėnų g. ir VI forto žiedo).
                            Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.15, 13:38.

                            Comment


                              Manau kažką reikia daryti su Juozapavičiaus pr., nes eismo saugumas ten tragiškas, pėsčiuosius traiško kaip nukritusius obuolius. Aišku senovinis metodas būtų trikojai, bet manau kažko reikia modernesnio. Galimi variantai:
                              - pėsčiųjų perėjų (kai kurių) panaikinimas
                              - reguliuojamų (su mygtukais) perėjų įrengimas

                              Nereguliuojamų perėjų ten akivaizdžiai per daug, dar nuo sovietinių laikų ir naujų pridėta. Bėda su nereguliuojamom perėjom, kad pėstieji ten jaučiasi karaliais, eina nesidairydami, dairosi tai tik į mobilius, o paskui reikia atsakyti vairuotojams. Įdomiausia, kad stacionaraus radaro ten neįrengė, nors tikrai reikėjo. Įrengė nuokalnėse iš esmės pinigo prisirinkt, o ne saugumą pagerint. Ypač tas radaras Nuokalnės g. po perėjos panaikinimo arba Europos pr įkalnės viduryje.
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Juozapavičiaus pr. pirmiausia panaikinčiau apsaugines tvoreles.
                                Kaunas yra Kaunas

                                Comment


                                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                  Manau kažką reikia daryti su Juozapavičiaus pr., nes eismo saugumas ten tragiškas, pėsčiuosius traiško kaip nukritusius obuolius. Aišku senovinis metodas būtų trikojai, bet manau kažko reikia modernesnio. Galimi variantai:
                                  - pėsčiųjų perėjų (kai kurių) panaikinimas
                                  - reguliuojamų (su mygtukais) perėjų įrengimas

                                  Nereguliuojamų perėjų ten akivaizdžiai per daug, dar nuo sovietinių laikų ir naujų pridėta. Bėda su nereguliuojamom perėjom, kad pėstieji ten jaučiasi karaliais, eina nesidairydami, dairosi tai tik į mobilius, o paskui reikia atsakyti vairuotojams. Įdomiausia, kad stacionaraus radaro ten neįrengė, nors tikrai reikėjo. Įrengė nuokalnėse iš esmės pinigo prisirinkt, o ne saugumą pagerint. Ypač tas radaras Nuokalnės g. po perėjos panaikinimo arba Europos pr įkalnės viduryje.
                                  Nėra čia apie ką diskutuoti. Eismo taisyklių Kaune bando laikytis apie 50 % vairuotojų.

                                  Comment


                                    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                                    Juozapavičiaus pr. pirmiausia panaikinčiau apsaugines tvoreles.
                                    Kaip tai pagerins saugumą?

                                    Comment


                                      Parašė XOZZIS Rodyti pranešimą

                                      Nėra čia apie ką diskutuoti. Eismo taisyklių Kaune bando laikytis apie 50 % vairuotojų.
                                      Čia tokį skaičių pats sugalvojai ar remiesi kokia nors statistika? Kam rašinėti tokias nesąmones?

                                      Comment


                                        Juozapavičiaus pr. išties reiktų rekonstruoti iš pagrindų, jis padarytas, kad atrodytų gražiai, bet iš saugaus esmo perspektyvos tai tragedija. Tvorelės užstoja pėsčiuosiuos stovinčius prie perėjos, šaligatvių apšvietimas silpnas ir t.t. Pėsčiųjų perėjos visos turėtų būti reguliuojamos ir suderintos su žaliąja banga. Naikinti nelabai yra ką nebent perėją ties 133 namu, ten nelabai yra traukos taškų (transporto stotelių, švietimo įstaigų, parduotuvių, etc.), o ties Lidlu yra reguliuojama pėsčiųjų perėja. Ką reikėtų sutvarkyti tai daugybę kairiųjų posukių (kurių ten virš 50) ir padaryti kur įmanoma dedikuotas juostas laukiantiems galimybės pasukti į kairę. Savanorių prospekte tai įgyvendinus ženkliai sumažino poreikį kaitalioti juostas ir padidino saugumą. Ties sandėlių g. tai išvis reikėtų reguliuojamos sankryžos.

                                        Comment


                                          Parašė skyrma Rodyti pranešimą

                                          Čia tokį skaičių pats sugalvojai ar remiesi kokia nors statistika? Kam rašinėti tokias nesąmones?
                                          Gaila gausim baną už diskusiją ne į forumo temą :-|
                                          Keletas punktų (vairuotojų kaltė), kurie žudo pėsčiuosius:
                                          1. Greitis. Įprastas srauto greitis = leistinas greitis + 10 km/h ir daugiau (važinėju daug, manau dėl procento neklystu)
                                          2. Mirksintis šviesoforas. Tapkė/gazas. Suspėsiu tikriausia.
                                          3. KET (kelių eiso taisyklės) Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“ (vaikštau daug, vairuotojamx +- px KET)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X