Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prieš kelias dienas pastebėjau, kad Tvirtovės al. ir Sukilėlių pr sankryžoje važiuojant nuo centro link Klinikų palikta tik viena juosta tiesiai link Sukilėlių pr., o abi kraštinės tik posūkiams. Ir taip ryte dar vienaip, o vakare jau kitaip.... Panašu, kad eismo tvarkytojai-eksperimentatoriai nutarė išbandyti eismo dalyvių kantrybę. Kamščiai toje vietoje garantuoti.
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Jopapa, Kaune gatvės jau ant tiek geros, kad visi gatvių temoje varo antra savaitė apie šikinykus lauke ir namie. Atleiskit, bet nesusilaikiau
      As much power as necessary, as much freedom as possible

      Comment


        Ištrintas lyrinis nukrypimas apie namus be kanalizacijos.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Ištrintas lyrinis nukrypimas apie namus be kanalizacijos.
          Nu ilgai tie šikinykai čia gatvių temoje išsilaikė , nors mirk iš juoko
          As much power as necessary, as much freedom as possible

          Comment


            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
            Nu ilgai tie šikinykai čia gatvių temoje išsilaikė , nors mirk iš juoko
            Na, temos pavadinimas suponuoja, kad čia nėra gatvių tema. Miesto inžineriniai tinklai, tame tarpe ir kanalizacija, yra infrastruktūros dalis. Jeigu temoje galima diskutuoti tik apie gatves - reikėtų pakeisti temos pavadinimą į tinkamą. Nieko asmeniško, dzin man tie šikinykai, bet turėtume būti objektyvūs.

            Comment


              Diskusijas apie namus be patogumų būtų galima iškelti kur nors į nekilnojamojo turto temą, bet ten buvo tokios beviltiškos blevyzgos, kad paprasčiau tą atsitiktinio lankytojo pradėtą šlamštą liko tik ištrinti.

              Kaune yra apie ką diskutuoti ir be lauko būdelių. Grįžtame į temą.

              Comment


                šiemet vėl Kauną darkys

                Šįmet miestas imsis vienos pagrindinių miesto arterijų – Taikos prospekto. Taikos prospektas bus tvarkomas etapais, bet vis tiek ši eismo arterija taps iššūkiu vairuotojams. "Pirmiausia bus kapitališkai remontuojama atkarpa nuo Ateities plento iki Pramonės prospekto, vėliau – nuo Savanorių prospekto iki A.Baranausko gatvės", – pasakojo vicemeras A.Palionis. Pasak jo, šį rudenį turėtų prasidėti Vilniaus gatvės rekonstrukcija. Ši pagrindinė Senamiesčio gatvė turėtų pasikeisti neatpažįstamai. Anksčiau skelbta, kad Vilniaus gatvėje bus nuimta tašytų akmenų danga ir, pakeitus požemines komunikacijas, grąžinta. Rekonstrukcijos metu planuojama atnaujinti viršutinę šviestuvų dalį, paliekant apatinę dalį nepakitusią. Planuojama atnaujinti kanalizacijos sistemą, įrengti normalų gatvės pagrindą ir sutvarkyti mažosios architektūros elementus. "Vilniaus gatvės rekonstrukciją tikimės pradėti rudenį, kai baigsis lauko kavinių sezonas. Lygiagrečiai bus ruošiamas Rotušės aikštės techninis projektas. Dar vienas šių metų tikslas – užbaigti Santakos parko rekonstrukciją", – teigė A.Palionis. Išgražėjusi Laisvės alėja verčia savivaldybės atstovus atkreipti dėmesį ir į jos prieigas. "Remonto sulauks Kęstučio, L.Sapiegos, S.Daukanto gatvės. Kartu bus tvarkomi ir šaligatviai. Šįmet planuojame startuoti ir kapitališkai atnaujinant Muzikinio teatro prieigas. Kitaip sakant, turime gražią rekonstruotą Laisvės alėją, tad ir jos prieigos privalo būti sutvarkytos", – pastebėjo mero pavaduotojas."
                Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...aisiais-948110

                Comment


                  Parašė evil Rodyti pranešimą
                  šiemet vėl Kauną darkys



                  Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...aisiais-948110
                  kur dingo kalbos Vandžiogalos g? Juk 2019 m. sakė, kad tai viena pagrindinių Kauno gatvių, kurios rekonstrukcija leistų pagerinti eismo situaciją ir srautų pravažiavimą pro magistralę.

                  Comment


                    Parašė Tomkis Rodyti pranešimą

                    kur dingo kalbos Vandžiogalos g? Juk 2019 m. sakė, kad tai viena pagrindinių Kauno gatvių, kurios rekonstrukcija leistų pagerinti eismo situaciją ir srautų pravažiavimą pro magistralę.
                    Taigi vietiniai užprotestavo, nes norėjo panaikinti kairiuosius posūkius į gyventojų kiemus, būtų tekę jiems apsisukinėt, tai turbūt vėl koreguoja projektą.

                    Comment


                      Parašė Tomkis Rodyti pranešimą
                      kur dingo kalbos Vandžiogalos g? Juk 2019 m. sakė, kad tai viena pagrindinių Kauno gatvių, kurios rekonstrukcija leistų pagerinti eismo situaciją ir srautų pravažiavimą pro magistralę.
                      Ištrinta diskusija buvo ne apie pačią Vandžiogalos gatvę, o apie priemiesčiuose vystomu gyvenamuosius projektus be nuotekų ar kitų tinklų. Diskusija nukrypo į namus su būdelėmis, tai ją teko ištrinti.
                      Tais klausimais galima susirasti tinkamesnę temą projektų ar nekilnojamojo turto skiltyje.

                      Jei yra kas nors naujo dėl Vaišvydavos gatvės, prašom parašyti šioje temoje.

                      Comment


                        Pagal Like Bike Kaunas, Vandžiogalos g. dviračių taką žadama įrengti 2021 m., tai įtariu bus įrengtas kartu su gatvės rekonstrukcija.

                        Comment


                          Šaligatvių būklė žymiai blogesnė Kaune, negu gatvių būklė.

                          Džiugu dėl Pramonės pr. Ten šaligatvių būklė tikrai gėdinga, ypač prie Urmo bazės/Dainavos poliklinikos.

                          Kas liečia Šiaurės pr., turbūt atnaujins šaligatvį nuokalnėje link Jonavos g. Keista, kad jis liko nesutvarkytas tada, kai tvarkė visą gatvę.

                          Miesto centre turėtų atnaujinti Kęstučio g.

                          A.Baranausko, Ukmergės, S.Žukausko, J.Basanavičiaus, Linkuvos gatvėse, Raudondvario plente, taip pat Pramonės ir Šiaurės prospektuose bus atnaujinami šaligatviai.
                          Šiek tiek takų bus atnaujinta takų Eiguliuose ir Šilainiuose
                          "Kompleksiškai pėsčiųjų takai bus atnaujinti Šilainių ir Eigulių kvartaluose. Šilainiuose – prie Vėtrungės gatvės, Eiguliuose – prie Sukilėlių, Ukmergės, P.Plechavičiaus gatvių", – pasakojo A.Pakalniškis.
                          Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...aisiais-948110

                          Pasigendu Kovo 11-osios g. ir P. Lukšio g. tvarkymo darbų. Svarbu, nors Pramonės pr. sutvarkys. Ten irgi galėtų uždėti paskui pėsčiųjų ir dviračių takų ženklus ten kur mažiau pėsčiųjų (kalbu apie atkarpą tarp Elektrėnų g. ir VI forto žiedo).
                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.15, 12:38.

                          Comment


                            Manau kažką reikia daryti su Juozapavičiaus pr., nes eismo saugumas ten tragiškas, pėsčiuosius traiško kaip nukritusius obuolius. Aišku senovinis metodas būtų trikojai, bet manau kažko reikia modernesnio. Galimi variantai:
                            - pėsčiųjų perėjų (kai kurių) panaikinimas
                            - reguliuojamų (su mygtukais) perėjų įrengimas

                            Nereguliuojamų perėjų ten akivaizdžiai per daug, dar nuo sovietinių laikų ir naujų pridėta. Bėda su nereguliuojamom perėjom, kad pėstieji ten jaučiasi karaliais, eina nesidairydami, dairosi tai tik į mobilius, o paskui reikia atsakyti vairuotojams. Įdomiausia, kad stacionaraus radaro ten neįrengė, nors tikrai reikėjo. Įrengė nuokalnėse iš esmės pinigo prisirinkt, o ne saugumą pagerint. Ypač tas radaras Nuokalnės g. po perėjos panaikinimo arba Europos pr įkalnės viduryje.
                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              Juozapavičiaus pr. pirmiausia panaikinčiau apsaugines tvoreles.
                              Kaunas yra Kaunas

                              Comment


                                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                Manau kažką reikia daryti su Juozapavičiaus pr., nes eismo saugumas ten tragiškas, pėsčiuosius traiško kaip nukritusius obuolius. Aišku senovinis metodas būtų trikojai, bet manau kažko reikia modernesnio. Galimi variantai:
                                - pėsčiųjų perėjų (kai kurių) panaikinimas
                                - reguliuojamų (su mygtukais) perėjų įrengimas

                                Nereguliuojamų perėjų ten akivaizdžiai per daug, dar nuo sovietinių laikų ir naujų pridėta. Bėda su nereguliuojamom perėjom, kad pėstieji ten jaučiasi karaliais, eina nesidairydami, dairosi tai tik į mobilius, o paskui reikia atsakyti vairuotojams. Įdomiausia, kad stacionaraus radaro ten neįrengė, nors tikrai reikėjo. Įrengė nuokalnėse iš esmės pinigo prisirinkt, o ne saugumą pagerint. Ypač tas radaras Nuokalnės g. po perėjos panaikinimo arba Europos pr įkalnės viduryje.
                                Nėra čia apie ką diskutuoti. Eismo taisyklių Kaune bando laikytis apie 50 % vairuotojų.

                                Comment


                                  Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                                  Juozapavičiaus pr. pirmiausia panaikinčiau apsaugines tvoreles.
                                  Kaip tai pagerins saugumą?

                                  Comment


                                    Parašė XOZZIS Rodyti pranešimą

                                    Nėra čia apie ką diskutuoti. Eismo taisyklių Kaune bando laikytis apie 50 % vairuotojų.
                                    Čia tokį skaičių pats sugalvojai ar remiesi kokia nors statistika? Kam rašinėti tokias nesąmones?

                                    Comment


                                      Juozapavičiaus pr. išties reiktų rekonstruoti iš pagrindų, jis padarytas, kad atrodytų gražiai, bet iš saugaus esmo perspektyvos tai tragedija. Tvorelės užstoja pėsčiuosiuos stovinčius prie perėjos, šaligatvių apšvietimas silpnas ir t.t. Pėsčiųjų perėjos visos turėtų būti reguliuojamos ir suderintos su žaliąja banga. Naikinti nelabai yra ką nebent perėją ties 133 namu, ten nelabai yra traukos taškų (transporto stotelių, švietimo įstaigų, parduotuvių, etc.), o ties Lidlu yra reguliuojama pėsčiųjų perėja. Ką reikėtų sutvarkyti tai daugybę kairiųjų posukių (kurių ten virš 50) ir padaryti kur įmanoma dedikuotas juostas laukiantiems galimybės pasukti į kairę. Savanorių prospekte tai įgyvendinus ženkliai sumažino poreikį kaitalioti juostas ir padidino saugumą. Ties sandėlių g. tai išvis reikėtų reguliuojamos sankryžos.

                                      Comment


                                        Parašė skyrma Rodyti pranešimą

                                        Čia tokį skaičių pats sugalvojai ar remiesi kokia nors statistika? Kam rašinėti tokias nesąmones?
                                        Gaila gausim baną už diskusiją ne į forumo temą :-|
                                        Keletas punktų (vairuotojų kaltė), kurie žudo pėsčiuosius:
                                        1. Greitis. Įprastas srauto greitis = leistinas greitis + 10 km/h ir daugiau (važinėju daug, manau dėl procento neklystu)
                                        2. Mirksintis šviesoforas. Tapkė/gazas. Suspėsiu tikriausia.
                                        3. KET (kelių eiso taisyklės) Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“ (vaikštau daug, vairuotojamx +- px KET)

                                        Comment


                                          Tai tik tavo subjektyvi nuomone... Ner ka ir komentuot

                                          Comment

                                          Working...
                                          X