Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    Gaila kad žmonės nematė kitaip, gerai besitvarkančio miesto per visą...
    mate, todel ir isrinko. O gatves tvarko ne meras. Broka kelininkai istaisys be pinigu.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    Bjaurus tipas, cariukas. Gaila kad žmonės nematė kitaip, gerai besitvarkančio miesto per visą nepriklausomybę, ir laidoja demokratiškas vertybes dėl daug neefektyviai, nekokybiškai daromų darbų.
    Spjove i sulini, is kurio dabar paciam tenka gert. O veltui.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
    Prisiminiau dar kad kazkas kazka kazkada sake, besimusdamas kumsciu i krutine
    Ar nemoka susisiekimo ministras kelių tvarkyti? Tai atsiųskite jį į Kauną, į kursus“, – Vyriausybės susitikime su šalies merais pirmadienį pareiškė V. Matijošaitis.
    Bjaurus tipas, cariukas. Gaila kad žmonės nematė kitaip, gerai besitvarkančio miesto per visą nepriklausomybę, ir laidoja demokratiškas vertybes dėl daug neefektyviai, nekokybiškai daromų darbų.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Prisiminiau dar kad kazkas kazka kazkada sake, besimusdamas kumsciu i krutine
    Ar nemoka susisiekimo ministras kelių tvarkyti? Tai atsiųskite jį į Kauną, į kursus“, – Vyriausybės susitikime su šalies merais pirmadienį pareiškė V. Matijošaitis.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Ne tik. Kokybė baisi, svarbu "KAUNAS TVARKOSI".
    1.) https://www.15min.lt/gazas/galerija/...180974/4763944
    2.) https://kauno.diena.lt/galerijos/vai...lietaus-918322

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Žaliakalnyje lietus padarė savo – dar labiau įgriuvo šeštadienį atsivėrusi smegduobė
    Sekmadienį gausesnis lietus ne tik užliejo gatves, apsėmė automobilius, tačiau ir pridarė kiek didesnių rūpesčių vairuotojams. Ypač tiems, kurie važiuoja pro Žaliakalnyje esančią Zanavykų ir Kapsų gatvių sankryžą.

    Sekmadienio rytą portalo kauno.diena.lt fotožurnalistui pavyko užfiksuoti didžiulę smegduobę, kuri žiojėja Zanavykų ir Kapsų gatvių sankryžoje. Vairuotojai, planuojantys važiuoti šia kryptimi, turėti būti itin budrūs...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/kauna...egduobe-918310

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    https://www.15min.lt/gazas/galerija/...180974/4763944

    ta prasme čia Kaune mėnulio paviršius atsidarė, kad tiek vietų susmego? Oho darbų "kokibe". Skandalas jeigu atvirai

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Prie VI forto reiktų statyk-važiuok aikštelės.

    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-06-16 094400.png
Views:	17
Size:	228,5 kB
ID:	1728999

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Gal vietoj gaišaties reikėtų skenuoti numerius ir priskaičiuoti mokestį savininkui. Tik ne 2 eurai, o 5 eurai kaip minimum, nes 2030-ais 2 EUR bus labai mažai, čia 2 eurai nebent 2020 m. ir po 1 eurą didinti kiekvienais metais.

    2 EUR CO2 mokestis pagrindiniuose įvažiavimuose į miesto centrinę dalį. Mokestis rekomenduojamas atsižvelgiant į vidutinį valandinį darbo užmokestį, kurį gauna automobilio savininkas Lietuvoje. Modelis simuliuoja 3 min gaišatį mokesčiui sumokėti įvažiuojant į zoną.
    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-06-16 093121.png
Views:	20
Size:	292,5 kB
ID:	1728993

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Nežinau, kur dėti šitą, tai dedu čia. Kauno miesto darnaus judumo planas. Visuomenės svarstymai vyks iki liepos 7 d.

    http://www.kaunas.lt/2019/06/naujien...-ir-pasiulymu/

    Šito straipsnio pabaigoje yra kitos naudingos nuorodos.
    Reikės pasiskaitinėti ir ką nors nusiųsti prisėdus prie kompiuterio kokį vakarą.
    Gal kas nors turite kokių nors idėjų, prašymų? Nes tikrai kažkas gali pasimiršti, galbūt ne visi žino apie tam tikrus niuansus.
    Galbūt kokių pastabų iš kitų judumo planų, į ka atkreipti dėmesį?

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Nežinau, kur dėti šitą, tai dedu čia. Kauno miesto darnaus judumo planas. Visuomenės svarstymai vyks iki liepos 7 d.

    http://www.kaunas.lt/2019/06/naujien...-ir-pasiulymu/

    Šito straipsnio pabaigoje yra kitos naudingos nuorodos.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    studentu srauto palyginus su tranzitu ten nykstamai mažai
    Kažin, kad ten akligatvis principe, pravažiuot nebent Gričiupio gatve, bet kad nedaug ten važiuojančių, ne vienerius metus dirbau KTU miestelyje, tai vasara ten to eismo išvis nėra palyginus su rugsėju, kas tik patvirtina jog pagrindas - studentai.

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    čia iš fantastikos srities. KTU jau seniai norėjo tokį kaip pusiau uždarą miestelį pasdaryt, bet ne karta jiem buvo pasakyta NE. O dabar kai kiekvienam studentui būtina turėt automobilį tai ten uždaryti tą gavę būtų nerealu, nes ir dabar ne koks tranzitu pravažiuojantis eismas lemia automobilių skaičių, o tik pačių studentų ir dėstytojų transportas. Pirma reikia sumažinti automobilizacijos lygį, tada jau galima uždarineti gatves.
    Taip, fantastikos sritis, gaila. Nors aš būčiau visom keturiom už, kad būtų einama link to.
    Bet čia kaip ir netrukdytų studentams, pagal juos tai ir vietų stovėjimo padaugėtų +734, ir būtų nutiestas įtartinas slėnio gatvės prailginimas, kad kompensuotų atimtą gatvę, taip sujungtų ir su Baršausko pr.
    Tas ant to ir išeitų visai gal ok, nepyktų niekas.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    čia iš fantastikos srities. KTU jau seniai norėjo tokį kaip pusiau uždarą miestelį pasdaryt, bet ne karta jiem buvo pasakyta NE. O dabar kai kiekvienam studentui būtina turėt automobilį tai ten uždaryti tą gavę būtų nerealu, nes ir dabar ne koks tranzitu pravažiuojantis eismas lemia automobilių skaičių, o tik pačių studentų ir dėstytojų transportas. Pirma reikia sumažinti automobilizacijos lygį, tada jau galima uždarineti gatves.
    studentu srauto palyginus su tranzitu ten nykstamai mažai

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą

    Yra va tokia visų pamiršta sena vizija. Pagal ją miestelio teritorijoje Studentų gatvę universitetas įsivaizduoja kaip atiduotą viešajam transportui. Jeigu dar kažkiek norisi sekti tą viziją, tai sakyčiau reiktų bandyt įgyvendint ją, vis mažiau mašinų, daugiau žalumos ir kt.

    https://miestelis.ktu.edu/vizija/susisiekimas/
    čia iš fantastikos srities. KTU jau seniai norėjo tokį kaip pusiau uždarą miestelį pasdaryt, bet ne karta jiem buvo pasakyta NE. O dabar kai kiekvienam studentui būtina turėt automobilį tai ten uždaryti tą gavę būtų nerealu, nes ir dabar ne koks tranzitu pravažiuojantis eismas lemia automobilių skaičių, o tik pačių studentų ir dėstytojų transportas. Pirma reikia sumažinti automobilizacijos lygį, tada jau galima uždarineti gatves.

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Manau, reiktų praplatinti Studentų gatvę, kad ir iki trijų juostų, sutvarkyti parkingą. Gaila žiūrėt kažkaip į tą dabartinę Studentų gatvę, ypač prie studentų miestelio.
    Yra va tokia visų pamiršta sena vizija. Pagal ją miestelio teritorijoje Studentų gatvę universitetas įsivaizduoja kaip atiduotą viešajam transportui. Jeigu dar kažkiek norisi sekti tą viziją, tai sakyčiau reiktų bandyt įgyvendint ją, vis mažiau mašinų, daugiau žalumos ir kt.

    https://miestelis.ktu.edu/vizija/susisiekimas/
    Paskutinis taisė JPeters; 2019.06.10, 15:38.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Jei neklystu, gatvių tvarkymo programoje skirta pinigų projektuoti Studentų g-vės pratęsimą iki K. Baršausko g-vės.
    Manau, reiktų praplatinti Studentų gatvę, kad ir iki trijų juostų, sutvarkyti parkingą. Gaila žiūrėt kažkaip į tą dabartinę Studentų gatvę, ypač prie studentų miestelio.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė AndOne Rodyti pranešimą

    Pagal oficialų skirstymą, tai Kalniečiai yra Žaliakalnio seniūnijoje Na nežinau, man rajonas aplink studentų miestelį kur kas labiau į Žaliakalnį panašus nei Kalniečiai (ir yra arčiau bei, kaip paminėta - pagal tarpukarinius planus iki Varpo g. buvo miesto teritorija), na, bet čia jau offtopic.

    Labiau į tema - Studentų gatvę irgi pagaliau ruošia perasfaltavimui. Tikiuosi nepaliks ir šaligatvių, nes, apskritai, su šaligatviais Gričiupyje liūdnoka situacija - arba nutriušę, arba išvis jų nėra (Saulės g., Sruogos g. prie KTU).
    Jei neklystu, gatvių tvarkymo programoje skirta pinigų projektuoti Studentų g-vės pratęsimą iki K. Baršausko g-vės.

    Komentuoti:


  • AndOne
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Pagal tarpukarinius planus čia jau buvo miestas ir turbūt laikytas Žaliakalnio dalimi, nors dabar yra Gričiupio seniūnijojoje.
    Pagal oficialų skirstymą, tai Kalniečiai yra Žaliakalnio seniūnijoje Na nežinau, man rajonas aplink studentų miestelį kur kas labiau į Žaliakalnį panašus nei Kalniečiai (ir yra arčiau bei, kaip paminėta - pagal tarpukarinius planus iki Varpo g. buvo miesto teritorija), na, bet čia jau offtopic.

    Labiau į tema - Studentų gatvę irgi pagaliau ruošia perasfaltavimui. Tikiuosi nepaliks ir šaligatvių, nes, apskritai, su šaligatviais Gričiupyje liūdnoka situacija - arba nutriušę, arba išvis jų nėra (Saulės g., Sruogos g. prie KTU).

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Tunelio gatvės praeitas remontas buvo darytas Kupčinsko paskutinio pasispardymo metais ir jis buvo padarytas atmestinai. Kas iš karto į akis krenta tai kad gatvė beveik visiškai nebeturi bortelių nes jie visiškai kelio dangos lygyje, gerai kad šitas brokas bus sutaisytas.

    Komentuoti:

Working...
X