Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bootsy
    replied
    Apie tolimesnę Savanorių pr. rekonstrukciją, Vileišio tilto mazgą, Vandžiogalos plentą, Europos prospektą, Romainių g. tyla Žavu

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Gerai, kad pradės tvarkyt Kęstučio g., šaligatviai tragiški, bet man didžiausias nesusipratimas Kęstučio gatvėjė dabar yra prie muzikinio teatro stotelės sustatyti automobiliai vidury pėsčiųjų praėjimo, einant link stotelės nuo I.Kanto g. pusės reikia išeiti į gatvę norint praeiti, o jei dar prasilenkti su kitu žmogumi reikia, tikiuosi sutvarkys ten viską žmogiškai.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    kaunas.lt, 2020-02-07
    Kaunas skelbia gatvių tvarkymo sezono pradžią

    <...>

    Neįprastai šilta žiema kelininkams leido šios savaitės pradžioje pradėti Taikos prospekto kapitalinio remonto paruošiamuosius darbus. Bendrovė „Kauno vandenys“ ėmėsi lietaus, kanalizacijos ir vandens tiekimo tinklų atnaujinimo. Iki pavasario norima užbaigti lietaus tinklo ir vandens surinkimo šulinių remontą, reikiamose vietose numatyta įrengti vandens surinkimo trapus.

    Kapitalinį Taikos prospekto remontą ketiname pradėti dar kovą, kai tik leis oro sąlygos, o užbaigti rudenį. Vairuotojų iš karto norime atsiprašyti už neišvengiamus nepatogumus. Šiemet teks apsišarvuoti kantrybe, kad ateityje turėtume patogų ir kokybišką vieną pagrindinių įvažiavimų į miestą“, – kalbėjo Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

    Atkarpoje nuo Ateities pl. iki Pramonės pr. bus iš pagrindų atnaujinta važiuojamoji dalis, ties viešojo transporto stotelėmis įrengtos įvažos autobusams. Vienoje Taikos pr. pusėje suprojektuotas naujas pėsčiųjų ir dviračių takas, taip pat numatytos nedidelės poilsio aikštelės su suoliukais ir dviračių stovais.

    Po pusmečio tikimasi pradėti darbus ir Taikos prospekto atkarpoje nuo Savanorių pr. iki Studentų g. Visą Taikos prospekto projektą numatyta įgyvendinti per dvejus metus, tad likusi dalis nuo Pramonės pr. iki Studentų g. turėtų būti renovuota kitąmet.

    <...>

    Kęstučio gatvėje veiksmas jau prasidėjo. Kaip ir Taikos prospekte, pirmiausia bus atnaujinamos požeminės vandens komunikacijos, keičiamos kontaktinio tinklo atramos bei įrengiamas apšvietimas. Atlikus šiuos darbus nuo gegužės mėnesio prasidės pačios gatvės remonto darbai. Atnaujinta bus ne tik važiuojamoji dalis, bet ir šaligatvis“, – patikino A. Pakalniškis.

    Šįmet tikimasi startuoti ir su Kauno širdimi vadinama Vilniaus gatvės rekonstrukcija.

    <..>

    http://www.kaunas.lt/2020/02/naujien...NvfEuG0EEYqnW0

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    2019 m. tai buvo pati baisiausia Kauno reprezentacinė gatvė. Kreivi, ištrupėję šaligatviai, nenuleisti bordiūrai, tiesiog viskas viskas kreiva šleiva. Sutvarkys Kęstučio g., gal iš paskos ir pastatus surenovuos kur įmanoma.

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Prasideda Kęstučio gatvės rekonstrukcija. Pirmiausia bus įrengiami "pamatai" stulpams

    Click image for larger version

Name:	IMG_20200206_143857.jpg
Views:	146
Size:	233,1 kB
ID:	1781183

    Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.stulpams.jpg
Views:	145
Size:	80,2 kB
ID:	1781184

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Ką tai keičia? Avarinės situacijos vistiek susidaro kasdien KalvarijOS ir Via Baltica susikirtime...
    Neįtikėtina, kad tokį sprendimą suprojektuoja, pastato ir patvirtina. Tiek komisijų praeina ir visiems dzin elementarus dalykas, apsivers kokią fūra, tada atsibus.

    Komentuoti:


  • simsim
    replied
    Kaune pradėta tilto per Nerį statyba

    Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) gavo informaciją iš rangovo, kad Kaune, kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, jau pradėta tilto per Nerį statyba. Kadangi statomas tiltas patenka į Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją, čia vykdomiems darbams dėl gyvūnų ir augalų apsaugos keliami ypatingi reikalavimai. Darbai Neries upės apsaugos zonoje taip pat negali būti vykdomi žuvų migracijos ir neršto metu. Dėl šių priežasčių dalis darbų, tokių kaip privažiavimo kelių pačioje Neries upėje, tilto polių ir atramų įrengimas upės vagoje, gali būti atlikti tik žiemos metu.

    https://www.youtube.com/watch?v=lWPAF3Ybx1E

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Nėra Kaune Kalvarijų gatvės. Taip pat kaip ir nėra Kalvarijų pasienio pravažiavimo punkto į Lenkiją. Net žiniasklaidoje labai daug atvejų, kur Kalvarija painiojama su Kalvarijomis.
    Ką tai keičia? Avarinės situacijos vistiek susidaro kasdien KalvarijOS ir Via Baltica susikirtime...

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Per 1,5 metus gal kažkaip sugebės pabaigti Kalvarijų gatvės rekonstrukciją.
    Nėra Kaune Kalvarijų gatvės. Taip pat kaip ir nėra Kalvarijų pasienio pravažiavimo punkto į Lenkiją. Net žiniasklaidoje labai daug atvejų, kur Kalvarija painiojama su Kalvarijomis.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Per 1,5 metus gal kažkaip sugebės pabaigti Kalvarijų gatvės rekonstrukciją. Gatvė jau išasfaltuota, vietomis dar trūksta antro sluoksnio asfalto. Visa bėda, kad rekonstruodami gatvę, pamiršo pagalvoti apie greitėjimo/lėtėjimo juostas, kur Kalvarijų gatvė išeina į Via Baltica... Suprantu, kad tokiose vietose ko gero kertasi savivaldybės-LKAD atsakomybių ribos, bet kažkas turėtų pagalvoti apie tokius dalykus??

    Ten kasdien bele kiek avarinių situacijų susidaro, kai reikia išsukti iš arba įsilieti įsilieti į Via Balticą... Reikia rimtos avarijos, kad kažkas sukrustų?

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Kažkiek informacijos apie šį pakeitimą čia: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...negales-949813

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Puiku.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Buvo kazkur spaudoje

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Atsibodo lauko kaviniu klientams išmetimo dujomis kvėpuoti
    O buvo koks savivaldybės pranešimas apie tai?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Atsibodo lauko kaviniu klientams išmetimo dujomis kvėpuoti

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Taip

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Kaip suprantu, šventiniam laikotarpiui taikyta eismo tvarka Rotušės a. lieka visam laikui?

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Manau kažką reikia daryti su Juozapavičiaus pr., nes eismo saugumas ten tragiškas, pėsčiuosius traiško kaip nukritusius obuolius. Aišku senovinis metodas būtų trikojai, bet manau kažko reikia modernesnio. Galimi variantai:
    - pėsčiųjų perėjų (kai kurių) panaikinimas
    - reguliuojamų (su mygtukais) perėjų įrengimas

    Nereguliuojamų perėjų ten akivaizdžiai per daug, dar nuo sovietinių laikų ir naujų pridėta. Bėda su nereguliuojamom perėjom, kad pėstieji ten jaučiasi karaliais, eina nesidairydami, dairosi tai tik į mobilius, o paskui reikia atsakyti vairuotojams. Įdomiausia, kad stacionaraus radaro ten neįrengė, nors tikrai reikėjo. Įrengė nuokalnėse iš esmės pinigo prisirinkt, o ne saugumą pagerint. Ypač tas radaras Nuokalnės g. po perėjos panaikinimo arba Europos pr įkalnės viduryje.
    Aplamai ten galėtų ir šviesoforus perprogramuoti kad būtų galima saugiai atlikti kairįjį posūkį į Skuodo, į Geležinkelio g.(Turiu omenyje atvažiuojant nuo centro pusės)

    Komentuoti:


  • abatareika
    replied
    Tai tik tavo subjektyvi nuomone... Ner ka ir komentuot

    Komentuoti:


  • XOZZIS
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Čia tokį skaičių pats sugalvojai ar remiesi kokia nors statistika? Kam rašinėti tokias nesąmones?
    Gaila gausim baną už diskusiją ne į forumo temą :-|
    Keletas punktų (vairuotojų kaltė), kurie žudo pėsčiuosius:
    1. Greitis. Įprastas srauto greitis = leistinas greitis + 10 km/h ir daugiau (važinėju daug, manau dėl procento neklystu)
    2. Mirksintis šviesoforas. Tapkė/gazas. Suspėsiu tikriausia.
    3. KET (kelių eiso taisyklės) Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“ (vaikštau daug, vairuotojamx +- px KET)

    Komentuoti:

Working...
X