Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Jurbarko, jonavos, savanorių viskas susiveda gražiai į viena sankryžą. Juozapavičius, europos pr, tunelio - sėkmingai į dvi kitas. Aik mylmerui toliau lyžčiot kur nesueina.
    Tai visos jos susiveda į centrą. Nelabai supratau ką čia norėjai pasakyti, kad jei jos susiveda į vieną vietą reiškia nėra skirtingos gatvės...Juk iš paties pasakymo "gatvės į centrą" aišku, kad jos susiveda į vieną vietą.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Juokingiausia, kad kai buvo vienu metu uždaryta K. Petrausko ir Savanorių pr. (dvi magistralinės gatvės) ~2014m ir ne tik vasarą - viskas buvo gerai, nėra skundų, visi pravažiavo viskas puiku buvo. Dabar uždaro šalutinę Žemaičių gatvę - viskas šakės, pravažiuot neina, miestas perkastas. Išvada - rėkiantiems svarbiausia ne kas uždaryta, o kas uždarė.

    Pagrinde nepatogu yra ne Kaune gyvenantiems, bet Kaune dirbantiems, nes daug darbų aplinkeliuose ir įvažiavimuose į miestą, bet miestiečiams - minimalūs nepatogumai, pats kertu centrą kasdien bent po porą kartų - Rugsėjį būna kur kas didesni kamščiai ir intensyvesnis eismas nei dabar.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prašom apsieti be emocijų.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Mėgstu tikslumą, paskaičiuokim:
    Uždaryta: Žemaičių, Aleksoto tiltas - 2
    Neuždaryta: Jurbarko, Jonavos, Savanorių, Parodos, Tunelio, Juozapavičiaus, Europos - 7
    Jūsų teiginys apie pusę gatvių yra šyvos kumelės briedas.
    Jurbarko, jonavos, savanorių viskas susiveda gražiai į viena sankryžą. Juozapavičius, europos pr, tunelio - sėkmingai į dvi kitas. Aik mylmerui toliau lyžčiot kur nesueina.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Pvz į centra uždaryta pusė gatvių. Savanoriai, žemaičių, aleksoto tiltas.
    Mėgstu tikslumą, paskaičiuokim:
    Uždaryta: Žemaičių, Aleksoto tiltas - 2
    Neuždaryta: Jurbarko, Jonavos, Savanorių, Parodos, Tunelio, Juozapavičiaus, Europos - 7
    Jūsų teiginys apie pusę gatvių yra šyvos kumelės briedas.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Jei uždarytų visus pagrindinius kelius vienu metu, eismas visai nevyktų. Kad uždarė kelias arterines atkarpas iš daugybės, nereiškia, kad miestas nepravažiuojamas. Čia turbūt labiau lietuvių bruožas – piktintis, jei tik yra galimybė. Asmeniškai rekomenduoju Google traffic, dažnai padeda išvengti labiausiai apkrautų vietų.
    Tai tame ir problema - uždarė tiek, kad piko metu nepravažiuojamas. Ir ne kelias iš daugybės, o kelias iš kelių. Pvz į centra uždaryta pusė gatvių. Savanoriai, žemaičių, aleksoto tiltas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rimta tema, atrodo, tampa balaganu.
    Prašom naudotis asmeninėmis žinutėmis ar kitais būdais pasikeisti tarpusavio replikomis. Prašom negadinti geros temos.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Kaip žirniai į sieną čia. Savais išvedžiojimais primesti paties susigalvotų minčių kiekvienas gali, bet tai nieko nepakeis, tik pagilins konfliktą. Niekas čia nekalba, kad nereikia tvarkyti ir stebūklų nesitiki, bet tvarkyti visus pagrindinius kelius vienu metu yra absurdas. Jei jau reikia rinktis tarp visko arba nieko, tai praktiškai kiekvienas pasirinks viską, bet tai nereiškia kad negali išreikšti nepasitenkinimo ir viltis, jog kada nors atsiras planavimas aukšeniame lygmenyje.
    Jei uždarytų visus pagrindinius kelius vienu metu, eismas visai nevyktų. Kad uždarė kelias arterines atkarpas iš daugybės, nereiškia, kad miestas nepravažiuojamas. Čia turbūt labiau lietuvių bruožas – piktintis, jei tik yra galimybė. Asmeniškai rekomenduoju Google traffic, dažnai padeda išvengti labiausiai apkrautų vietų.

    Komentuoti:


  • Tadasv
    replied
    Viadukas prie LEZ
    Darbininkai birželio pabaigoje ėmė bruzdėti prie Kauno laisvosios ekonominės zonos (LEZ). Čia virš A6 kelio iškils tiltas, bus nutiestas naujas kelias, o darbų metu laukia eismo ribojimai.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Mažiau dejuokit. Toks vaizdas, kad gatvės pačios per naktį susitvarkys. Vaje vaje, neduok dieve kamštukyje pastovėti truputį ilgiau reikės. Neįmanoma atlikti tokių darbų nesukeliant nepatogumų.
    Kaip žirniai į sieną čia. Savais išvedžiojimais primesti paties susigalvotų minčių kiekvienas gali, bet tai nieko nepakeis, tik pagilins konfliktą. Niekas čia nekalba, kad nereikia tvarkyti ir stebūklų nesitiki, bet tvarkyti visus pagrindinius kelius vienu metu yra absurdas. Jei jau reikia rinktis tarp visko arba nieko, tai praktiškai kiekvienas pasirinks viską, bet tai nereiškia kad negali išreikšti nepasitenkinimo ir viltis, jog kada nors atsiras planavimas aukšeniame lygmenyje.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Be abejonės blogai, o kodėl turėtų būti kitaip? Jei planavimo nėra, tai žmonės ir nepatenkinti. Visko po truputį, o dabar viskas arba nieko. Lankstumo nulis. Ir dar matai tu, žmogau, džiaukis, gi tvarko!
    Mažiau dejuokit. Toks vaizdas, kad gatvės pačios per naktį susitvarkys. Vaje vaje, neduok dieve kamštukyje pastovėti truputį ilgiau reikės. Neįmanoma atlikti tokių darbų nesukeliant nepatogumų.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nieko nedaro - blogai. Daro - vėl blogai. Na uždarė tas gatves, bet vasarą. Ar geriau reikėjo rudenį uždaryt? Dėl Kauno vandenų atskira istorija. Laimėtas didelio masto europinis projektas, pagal kurį keičiami vamzdynai daugelyje rajonų.
    Be abejonės blogai, o kodėl turėtų būti kitaip? Jei planavimo nėra, tai žmonės ir nepatenkinti. Visko po truputį, o dabar viskas arba nieko. Lankstumo nulis. Ir dar matai tu, žmogau, džiaukis, gi tvarko!

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Nieko nedaro - blogai. Daro - vėl blogai. Na uždarė tas gatves, bet vasarą. Ar geriau reikėjo rudenį uždaryt? Dėl Kauno vandenų atskira istorija. Laimėtas didelio masto europinis projektas, pagal kurį keičiami vamzdynai daugelyje rajonų.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Aš persėdau ant motociklo paskutiniu metu, ir naglai tarp eilių važiuoju, nes realiai tai idealiai "suderinti" darbai, kad piko metu pasidaro miestas vienas stovintis kamštis. Labai džiaugiuos kai tvarko gatves, bet kai padaro tokį bardaką - tai aina jie nx... Ai ir linkėjimai kauno vandenims. Bandau atspėt ar beliko kokia per paskutinius pora metų naujai išasfaltuota gatvė kurios tie padlos neperkasė.

    Komentuoti:


  • Palergonijus
    replied
    Oras geras, smagu važiuoti dviračiu ir stebėti kamštyje vargstančius varguolius, o visiems, kuriu atmintis kaip auksinės žuvelės, noriu priminti, kad dar visai nesenai Kaune gatvės buvo tvarkomos Rudenį-Žiemą , o pavasarį nutirpus asfaltui, Kupčinas aiškino. kad mes esame atšiauraus klimato šalis, todėl asfaltas ant ledo nesilaiko. (Čia dar kai skalda buvo deficitas)
    Dar pamenu kaip Kupčinas nugriovė Panemunės tiltą, kad Matijošius nespėtų į rinkimus, bet nespėjo tik Kupčino rinkėjai....
    O ar pamenate kai gatvėje nebūdavo nupieštų eismo juostų ir reikėdavo jas išsivaizduoti, blogai tik, kad visi įsivaizduodavo skirtingai...
    Žinoma kai pakeitė šviesoforus naujais, iškart supratau - Černobilio Kaune nefilmuos..... Ir buvau teisus... -20 000 000 eu nesurinktų serialo mokesčiu Kauno biudžetui....
    Yra kaip yra, bet nuvertus šprotų partiją, Kaunas išgražėjo visomis prasmėmis, net mokesčius norisi mokėti....
    Paskutinis taisė Palergonijus; 2019.07.01, 23:18.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Kauniečių sapnas baigėsi: išraustomis gatvėmis negali važiuoti, visur kitur – spūstys
    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...stys-10920192/



    Nieko nedarai - blogai, kažką darai - blogai. Pigi lietryčio nesąmonė.
    Gyvenimas mieste negali sustoti dėl to, kad reikia kelius remontuoti... Deja. Neįsivaizduoju, ką daro vairuotojai, kurie kas rytą atvažiuoja link Megos, ir atsistoja į eilės galą ties Lampėdžiais??? Kodėl ženklai ties Depo vis dar rodo, kad pirma juosta į Klaipėdą, antra į Vilnių, lėtėjimo juosta į Kauną - o pavažiavę dar 100m visi turi susispausti į 1 juostą?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Ant rudens viska sutvarkys ir dings visi kamsciai

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    Nu bet *let nesikeikiant visas įmanomas arterijas uždaryti irgi toks "įdomus" sprendimas

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Kauniečių sapnas baigėsi: išraustomis gatvėmis negali važiuoti, visur kitur – spūstys
    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...stys-10920192/

    „Matijošaitis karui ruošiasi, kad kone visas miestas apkasuose?“, „Pusės Kauno pravažiuoti neįmanoma dėl remonto, kitos pusės – dėl kamščių“, „Gal gyventojams jau laikas bėgti iš išrausto Kauno?“ Tokios kalbos šiuo metu užvaldė kauniečius. Dar visai neseniai kauniečiai džiaugėsi ir didžiavosi, kad miestas po tam tikro sąstingio atgijo: uoliai imtasi Kauno tvarkymo darbų. Žmonės vien dėl to net merą Visvaldą Matijošaitį beveik sutartinai palaikė, kai jis antrąkart susiruošė atsisėsti į mero kėdę.
    Nieko nedarai - blogai, kažką darai - blogai. Pigi lietryčio nesąmonė.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Pradėtas Aleksoto tilto remontas: apie eismo pasikeitimus žino ne visi kauniečiai

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1164584?copied

    Komentuoti:

Working...
X