Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #4860 rašydamas apie tvarkomą Perkūno alėją pagalvojau, gal ir reikia šioms prestižinio rajono gatvėms atnaujinimo, bet kodėl nesutvarkius, pvz. B.Sruogos gatvės. Ji irgi Žaliakalny, na, neatvažiuoja japonai, bet muziejus B.Sruogos irgi yra. Ir gana greitai mano mintys tapo realybe.
    Keletas gegužės pabaigos nuotraukų iš B. Sruogos gatvės

    Click image for larger version

Name:	IMG_20190523_161958.jpg
Views:	1
Size:	208,4 kB
ID:	1727422

    Click image for larger version

Name:	IMG_20190523_162211.jpg
Views:	1
Size:	238,7 kB
ID:	1727423

    O čia šiandieninės. Valio, faina, kad ir tokia gatvė gavo dozę šviežio asfalto. Beje, ir nauji hidrantai pastatyti, ir, matyt, ateis šaligatvių eilė...

    Click image for larger version

Name:	IMG_20190608_162357.jpg
Views:	1
Size:	257,7 kB
ID:	1727424

    Click image for larger version

Name:	IMG_20190608_162543.jpg
Views:	1
Size:	232,5 kB
ID:	1727425

    Click image for larger version

Name:	IMG_20190608_162614.jpg
Views:	1
Size:	224,8 kB
ID:	1727426

    Click image for larger version

Name:	IMG_20190608_162631.jpg
Views:	1
Size:	381,2 kB
ID:	1727427

    Keliauju per Lietuvą

    Comment


      http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...nelio-g_PP.pdf
      Tunelio gatvės rekonstrukcijos projektas. Turbūt dėl statomo stadiono ir renginių dainų slėnyje, kuris tolimoje perspektyvoje turėtų būti atnaujintas, beveik nuo pat Radvilėnų pl iki Dainų slėnio įrengiamas parkingas.

      Comment


        Parašė Missoni Rodyti pranešimą
        #4860 rašydamas apie tvarkomą Perkūno alėją pagalvojau, gal ir reikia šioms prestižinio rajono gatvėms atnaujinimo, bet kodėl nesutvarkius, pvz. B.Sruogos gatvės. Ji irgi Žaliakalny, na, neatvažiuoja japonai, bet muziejus B.Sruogos irgi yra. Ir gana greitai mano mintys tapo realybe.
        Keletas gegužės pabaigos nuotraukų iš B. Sruogos gatvės
        Po teisybei Sruogos gatvė nėra Žaliakalnyje - tai Gričiupio seniūnija. Bet šiaip Žaliakalnio daugelio gatvelių tik važiuojamoji dalis sutvarkyta, o šaligatviai tragiški - pvz Lietuvių, Tulpių, Aguonų, Kalpoko. Net tar Radvilėnų pl. prašosi bent bortelių ir šaligatvių.

        Comment


          Parašė evil Rodyti pranešimą

          Po teisybei Sruogos gatvė nėra Žaliakalnyje - tai Gričiupio seniūnija. Bet šiaip Žaliakalnio daugelio gatvelių tik važiuojamoji dalis sutvarkyta, o šaligatviai tragiški - pvz Lietuvių, Tulpių, Aguonų, Kalpoko. Net tar Radvilėnų pl. prašosi bent bortelių ir šaligatvių.
          Jūs visiškai teisus. Bet tada reikėtų rudas informacines kelio rodykles su užrašu "Senosios Žaliakalnio žydų kapinės" pervadinti "Senosios Gričiupio žydų kapinės". Ir visiems taptų aiškiau, nei aišku. O dabar blaškosi žmonės po miestą ieškodami Žaliakalnio...
          Keliauju per Lietuvą

          Comment


            Parašė Missoni Rodyti pranešimą

            Jūs visiškai teisus. Bet tada reikėtų rudas informacines kelio rodykles su užrašu "Senosios Žaliakalnio žydų kapinės" pervadinti "Senosios Gričiupio žydų kapinės". Ir visiems taptų aiškiau, nei aišku. O dabar blaškosi žmonės po miestą ieškodami Žaliakalnio...
            Pagal tarpukarinius planus čia jau buvo miestas ir turbūt laikytas Žaliakalnio dalimi, nors dabar yra Gričiupio seniūnijojoje.

            Comment


              Parašė Malach Rodyti pranešimą
              http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...nelio-g_PP.pdf
              Tunelio gatvės rekonstrukcijos projektas. Turbūt dėl statomo stadiono ir renginių dainų slėnyje, kuris tolimoje perspektyvoje turėtų būti atnaujintas, beveik nuo pat Radvilėnų pl iki Dainų slėnio įrengiamas parkingas.
              Kas naujo šioje gatvėje:
              • Minima aikštelė tarp Radvilėnų pl. ir Dainų slėnio.
              • Trinkelių dangos šaligatviai
              • Atskiru projektu bus tiesiamas atskirtas (segreguotas) pėsčiųjų/dviračių takas, todėl šaligatvių darbai vaizduojami tik vienoje gatvės pusėje, kur nenumatytas dviračių takas.
              • Nauja dešinio posūkio juosta į Breslaujos g.
              • Sunku pasakyti, bet galimai bus prailginta ir kairiojo posūkio juosta į Radvilėnų pl.
              Ko trūksta:
              Šaligatvio tarp Breslaujos g. ir Radvilėnų pl. šiaurinėje gatvės pusėje. Vienas turistas klausė manęs kaip nueiti į Mickevičiaus slėnį, bet tokiems kaip jis šaligatvis nenumatytas.
              Esamas nereguliuojamas perėjas ties Viaduko ir Dainų slėnio stoteles reikia rekonstruoti į šviesoforines, nes vairuotojai neturi įpročio sustoti tokiose vietose.
              Turbūt nebus naujų apšvietimo stulpų atramų, nes neradau, kad būtų projekte aprašyta.

              Comment


                Tunelio gatvės praeitas remontas buvo darytas Kupčinsko paskutinio pasispardymo metais ir jis buvo padarytas atmestinai. Kas iš karto į akis krenta tai kad gatvė beveik visiškai nebeturi bortelių nes jie visiškai kelio dangos lygyje, gerai kad šitas brokas bus sutaisytas.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Pagal tarpukarinius planus čia jau buvo miestas ir turbūt laikytas Žaliakalnio dalimi, nors dabar yra Gričiupio seniūnijojoje.
                  Pagal oficialų skirstymą, tai Kalniečiai yra Žaliakalnio seniūnijoje Na nežinau, man rajonas aplink studentų miestelį kur kas labiau į Žaliakalnį panašus nei Kalniečiai (ir yra arčiau bei, kaip paminėta - pagal tarpukarinius planus iki Varpo g. buvo miesto teritorija), na, bet čia jau offtopic.

                  Labiau į tema - Studentų gatvę irgi pagaliau ruošia perasfaltavimui. Tikiuosi nepaliks ir šaligatvių, nes, apskritai, su šaligatviais Gričiupyje liūdnoka situacija - arba nutriušę, arba išvis jų nėra (Saulės g., Sruogos g. prie KTU).

                  Comment


                    Parašė AndOne Rodyti pranešimą

                    Pagal oficialų skirstymą, tai Kalniečiai yra Žaliakalnio seniūnijoje Na nežinau, man rajonas aplink studentų miestelį kur kas labiau į Žaliakalnį panašus nei Kalniečiai (ir yra arčiau bei, kaip paminėta - pagal tarpukarinius planus iki Varpo g. buvo miesto teritorija), na, bet čia jau offtopic.

                    Labiau į tema - Studentų gatvę irgi pagaliau ruošia perasfaltavimui. Tikiuosi nepaliks ir šaligatvių, nes, apskritai, su šaligatviais Gričiupyje liūdnoka situacija - arba nutriušę, arba išvis jų nėra (Saulės g., Sruogos g. prie KTU).
                    Jei neklystu, gatvių tvarkymo programoje skirta pinigų projektuoti Studentų g-vės pratęsimą iki K. Baršausko g-vės.

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                      Jei neklystu, gatvių tvarkymo programoje skirta pinigų projektuoti Studentų g-vės pratęsimą iki K. Baršausko g-vės.
                      Manau, reiktų praplatinti Studentų gatvę, kad ir iki trijų juostų, sutvarkyti parkingą. Gaila žiūrėt kažkaip į tą dabartinę Studentų gatvę, ypač prie studentų miestelio.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Manau, reiktų praplatinti Studentų gatvę, kad ir iki trijų juostų, sutvarkyti parkingą. Gaila žiūrėt kažkaip į tą dabartinę Studentų gatvę, ypač prie studentų miestelio.
                        Yra va tokia visų pamiršta sena vizija. Pagal ją miestelio teritorijoje Studentų gatvę universitetas įsivaizduoja kaip atiduotą viešajam transportui. Jeigu dar kažkiek norisi sekti tą viziją, tai sakyčiau reiktų bandyt įgyvendint ją, vis mažiau mašinų, daugiau žalumos ir kt.

                        https://miestelis.ktu.edu/vizija/susisiekimas/
                        Paskutinis taisė JPeters; 2019.06.10, 14:38.

                        Comment


                          Parašė JPeters Rodyti pranešimą

                          Yra va tokia visų pamiršta sena vizija. Pagal ją miestelio teritorijoje Studentų gatvę universitetas įsivaizduoja kaip atiduotą viešajam transportui. Jeigu dar kažkiek norisi sekti tą viziją, tai sakyčiau reiktų bandyt įgyvendint ją, vis mažiau mašinų, daugiau žalumos ir kt.

                          https://miestelis.ktu.edu/vizija/susisiekimas/
                          čia iš fantastikos srities. KTU jau seniai norėjo tokį kaip pusiau uždarą miestelį pasdaryt, bet ne karta jiem buvo pasakyta NE. O dabar kai kiekvienam studentui būtina turėt automobilį tai ten uždaryti tą gavę būtų nerealu, nes ir dabar ne koks tranzitu pravažiuojantis eismas lemia automobilių skaičių, o tik pačių studentų ir dėstytojų transportas. Pirma reikia sumažinti automobilizacijos lygį, tada jau galima uždarineti gatves.

                          Comment


                            Parašė evil Rodyti pranešimą

                            čia iš fantastikos srities. KTU jau seniai norėjo tokį kaip pusiau uždarą miestelį pasdaryt, bet ne karta jiem buvo pasakyta NE. O dabar kai kiekvienam studentui būtina turėt automobilį tai ten uždaryti tą gavę būtų nerealu, nes ir dabar ne koks tranzitu pravažiuojantis eismas lemia automobilių skaičių, o tik pačių studentų ir dėstytojų transportas. Pirma reikia sumažinti automobilizacijos lygį, tada jau galima uždarineti gatves.
                            studentu srauto palyginus su tranzitu ten nykstamai mažai
                            *censored*

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą

                              čia iš fantastikos srities. KTU jau seniai norėjo tokį kaip pusiau uždarą miestelį pasdaryt, bet ne karta jiem buvo pasakyta NE. O dabar kai kiekvienam studentui būtina turėt automobilį tai ten uždaryti tą gavę būtų nerealu, nes ir dabar ne koks tranzitu pravažiuojantis eismas lemia automobilių skaičių, o tik pačių studentų ir dėstytojų transportas. Pirma reikia sumažinti automobilizacijos lygį, tada jau galima uždarineti gatves.
                              Taip, fantastikos sritis, gaila. Nors aš būčiau visom keturiom už, kad būtų einama link to.
                              Bet čia kaip ir netrukdytų studentams, pagal juos tai ir vietų stovėjimo padaugėtų +734, ir būtų nutiestas įtartinas slėnio gatvės prailginimas, kad kompensuotų atimtą gatvę, taip sujungtų ir su Baršausko pr.
                              Tas ant to ir išeitų visai gal ok, nepyktų niekas.

                              Comment


                                Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                studentu srauto palyginus su tranzitu ten nykstamai mažai
                                Kažin, kad ten akligatvis principe, pravažiuot nebent Gričiupio gatve, bet kad nedaug ten važiuojančių, ne vienerius metus dirbau KTU miestelyje, tai vasara ten to eismo išvis nėra palyginus su rugsėju, kas tik patvirtina jog pagrindas - studentai.

                                Comment


                                  Nežinau, kur dėti šitą, tai dedu čia. Kauno miesto darnaus judumo planas. Visuomenės svarstymai vyks iki liepos 7 d.

                                  http://www.kaunas.lt/2019/06/naujien...-ir-pasiulymu/

                                  Šito straipsnio pabaigoje yra kitos naudingos nuorodos.

                                  Comment


                                    Parašė manometras Rodyti pranešimą
                                    Nežinau, kur dėti šitą, tai dedu čia. Kauno miesto darnaus judumo planas. Visuomenės svarstymai vyks iki liepos 7 d.

                                    http://www.kaunas.lt/2019/06/naujien...-ir-pasiulymu/

                                    Šito straipsnio pabaigoje yra kitos naudingos nuorodos.
                                    Reikės pasiskaitinėti ir ką nors nusiųsti prisėdus prie kompiuterio kokį vakarą.
                                    Gal kas nors turite kokių nors idėjų, prašymų? Nes tikrai kažkas gali pasimiršti, galbūt ne visi žino apie tam tikrus niuansus.
                                    Galbūt kokių pastabų iš kitų judumo planų, į ka atkreipti dėmesį?

                                    Comment


                                      Gal vietoj gaišaties reikėtų skenuoti numerius ir priskaičiuoti mokestį savininkui. Tik ne 2 eurai, o 5 eurai kaip minimum, nes 2030-ais 2 EUR bus labai mažai, čia 2 eurai nebent 2020 m. ir po 1 eurą didinti kiekvienais metais.

                                      2 EUR CO2 mokestis pagrindiniuose įvažiavimuose į miesto centrinę dalį. Mokestis rekomenduojamas atsižvelgiant į vidutinį valandinį darbo užmokestį, kurį gauna automobilio savininkas Lietuvoje. Modelis simuliuoja 3 min gaišatį mokesčiui sumokėti įvažiuojant į zoną.
                                      Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-06-16 093121.png
Views:	1
Size:	292,5 kB
ID:	1728993
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Prie VI forto reiktų statyk-važiuok aikštelės.

                                        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-06-16 094400.png
Views:	1
Size:	228,5 kB
ID:	1728999
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          https://www.15min.lt/gazas/galerija/...180974/4763944

                                          ta prasme čia Kaune mėnulio paviršius atsidarė, kad tiek vietų susmego? Oho darbų "kokibe". Skandalas jeigu atvirai

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X