Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teko pasinaudoti Kęstučio gatvės parkavimu kairėje kelio pusėje, dvi blogybės:
    1) Išlipimas keleiviui labai nesaugus.
    2) Parkavimas sukelia didelių problemų, kad gražiai įsiparkuoti (iš galo važiuojantys nelaukia), reikia parkuotis atbuliniu. Parkuojantys priekiu palieka automobilius apie metrą nuo šaligatvio. Tada ir įsiparkuoti sekančiam sunku ir antra važiavimo juosta susiaurėja.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Parašė booraz Rodyti pranešimą
      Teko pasinaudoti Kęstučio gatvės parkavimu kairėje kelio pusėje, dvi blogybės:
      1) Išlipimas keleiviui labai nesaugus.
      2) Parkavimas sukelia didelių problemų, kad gražiai įsiparkuoti (iš galo važiuojantys nelaukia), reikia parkuotis atbuliniu. Parkuojantys priekiu palieka automobilius apie metrą nuo šaligatvio. Tada ir įsiparkuoti sekančiam sunku ir antra važiavimo juosta susiaurėja.
      taip kaip padaryta dabar - absoliutus nesusipratimas. ir saugumo, ir ergonomikos, ir galų gale kamščių prasme.
      *censored*

      Comment


        Sprogstant medžiams ir pavasariui žengiant į miestą visu smarkumu, prasideda gatvių tvarkymo sezonas. „Kas vyksta Kaune“ apžvelgia Kauno miesto savivaldybės paviešintą numatomų 2018 m. darbų sąrašą, valstybės ir savivaldybės šiam reikalui skirtas lėšas bei pateikia vakar vykusiame tarybos posėdyje išsakytą kritiką. Nors kelininkų techniką matysime daug kur, miesto opoziciją programa tenkino ne visiškai

        Read more: http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/04/2...#ixzz5DhOFfQ1O

        Comment


          Click image for larger version

Name:	20180430_135335.jpg
Views:	1
Size:	283,0 kB
ID:	1638205

          VI fortas. Spėju, ruošia naujiems želdiniams?

          Comment


            Grybausko gatvė uždaryta

            Click image for larger version  Name:	20180502_153821.jpg Views:	1 Size:	151,7 kB ID:	1639075

            Comment


              įrengiami taip laukti šviesoforai V. Krėvės ir Partizanų gatvių sankryžoje

              Click image for larger version  Name:	20180503_123136.jpg Views:	1 Size:	135,3 kB ID:	1639077

              Comment


                Parašė simsim Rodyti pranešimą
                Grybausko gatvė uždaryta

                Click image for larger version Name:	20180502_153821.jpg Views:	1 Size:	151,7 kB ID:	1639075
                Patikslinsiu - uždarytos Vilties ir J.Pabrėžos gatvės atkarpos, o kaip tik K.Grybausko gatvė yra remontuojamų gatvių apvažiavimo trasoje - įvažiavimas į ją koks 300-400m toliau nuo vietos iš kur fotografuota.
                Paskutinis taisė Vakaris; 2018.05.03, 22:49.

                Comment


                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą

                  Patikslinsiu - uždarytos Vilties ir J.Pabrėžos gatvės atkarpos, o kaip tik K.Grybausko gatvė yra remontuojamų gatvių apvažiavimo trasoje - įvažiavimas į ją koks 300-400m toliau nuo vietos iš kur fotografuota.
                  Paantrinu - prieš valandą važiavau K. Grybausko gatve, neuždaryta.

                  Comment


                    Parašė simsim Rodyti pranešimą
                    įrengiami taip laukti šviesoforai V. Krėvės ir Partizanų gatvių sankryžoje
                    Pernai metais perasfaltavus Partizanų gatvę, atkarpoje nuo Pramonės pr. link Krėvės pr. padarė ties perėjomis kitokį horizontalųjį ženklinimą dėl salelių, tačiau ties pat sankryža su V. Krėvės pr. buvo palikta perėja be salelės. Šiais metais tokio sprendimo priežastis pasidaro aiški - įrengiamas šviesoforas

                    Lieka neaišku, ar numatys ties čia skaidymą į juostas, nes pvz. važiuojant iš Partizanų g. į Garažų g., reikia perisirikiuoti kairiau, nes pati gatvė už sankryžos prasideda kiek kairiau. Tokiu atveju, Partizanų g. reiktų padalinti į taip: pirma juosta - tik į dešinę, antra juosta - tiesiai ir į kairę. Panašiai, dėl gatvės pločio būtų galima padaryti ir Krėvės pr. nuo Centro pusės.

                    Pasižiūrėjau, kad Garažų g. kartu su keliu link autoturgaus/elektrinės taip pat yra išplatėjusios. Čia geriau palikti panašią tvarką, kad eismas būtų sklandesnis nuo Partizanų g. ir Saulėtekio pusės, susiaurinti juostą, vedančią į sankryžą, kad nebūtų situacijų, kai du automobiliai stovi vienoje juostoje. Arba iš visų keturių pusių padaryti atskiras dešinio posūkio juostas dėl patogumo kaip mano siūlomam variante nuo Partizanų g.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.05, 17:36.

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                      Teko pasinaudoti Kęstučio gatvės parkavimu kairėje kelio pusėje, dvi blogybės:
                      1) Išlipimas keleiviui labai nesaugus.
                      2) Parkavimas sukelia didelių problemų, kad gražiai įsiparkuoti (iš galo važiuojantys nelaukia), reikia parkuotis atbuliniu. Parkuojantys priekiu palieka automobilius apie metrą nuo šaligatvio. Tada ir įsiparkuoti sekančiam sunku ir antra važiavimo juosta susiaurėja.
                      Manau tik laiko klausimas kada ta nesąmonė bus panaikinta, nes nepatogu ir nesaugu.
                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                        Manau tik laiko klausimas kada ta nesąmonė bus panaikinta, nes nepatogu ir nesaugu.
                        1) Išlipti galima saugiai, tik reikia palaukti raudonos spalvos kol eismas sustos, bet visiem yra svarbiausia jis pats, o ne dauguma.
                        2) Mokant vairuoti didelių problemų lyg nebuvo, tik žinoma kad mažiau patogu.

                        O pliusai kad šaligatviai automobiliais nebeužgrūsti, yra vietos pėstiesiems.
                        Taip pat įvedama tvarka, o ne kas kaip nori taip tas daro.

                        Comment


                          Parašė Smauglys Rodyti pranešimą

                          1) Išlipti galima saugiai, tik reikia palaukti raudonos spalvos kol eismas sustos, bet visiem yra svarbiausia jis pats, o ne dauguma.
                          2) Mokant vairuoti didelių problemų lyg nebuvo, tik žinoma kad mažiau patogu.

                          O pliusai kad šaligatviai automobiliais nebeužgrūsti, yra vietos pėstiesiems.
                          Taip pat įvedama tvarka, o ne kas kaip nori taip tas daro.
                          Aš pritarčiau, kad ten iš vis nebūtų parkavimo nei ant gatvės, nei ant šaligatvių.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Pernai metais perasfaltavus Partizanų gatvę, atkarpoje nuo Pramonės pr. link Krėvės pr. padarė ties perėjomis kitokį horizontalųjį ženklinimą dėl salelių, tačiau ties pat sankryža su V. Krėvės pr. buvo palikta perėja be salelės. Šiais metais tokio sprendimo priežastis pasidaro aiški - įrengiamas šviesoforas

                            Lieka neaišku, ar numatys ties čia skaidymą į juostas, nes pvz. važiuojant iš Partizanų g. į Garažų g., reikia perisirikiuoti kairiau, nes pati gatvė už sankryžos prasideda kiek kairiau. Tokiu atveju, Partizanų g. reiktų padalinti į taip: pirma juosta - tik į dešinę, antra juosta - tiesiai ir į kairę. Panašiai, dėl gatvės pločio būtų galima padaryti ir Krėvės pr. nuo Centro pusės.

                            Pasižiūrėjau, kad Garažų g. kartu su keliu link autoturgaus/elektrinės taip pat yra išplatėjusios. Čia geriau palikti panašią tvarką, kad eismas būtų sklandesnis nuo Partizanų g. ir Saulėtekio pusės, susiaurinti juostą, vedančią į sankryžą, kad nebūtų situacijų, kai du automobiliai stovi vienoje juostoje. Arba iš visų keturių pusių padaryti atskiras dešinio posūkio juostas dėl patogumo kaip mano siūlomam variante nuo Partizanų g.
                            Nemanau, kad bus koks nors skaidymas į juostas, nes neužtenka gatvės pločio trims juostom. Kazkada jau buvo toks pasiūlimas saugaus eismo komisijai, jei gerai pamenu. Tuo pačiu projektuotoju kliurka, sviesaforo ar apsvietimo atrama ant saligatvio, galetu patraukt i sona, kol dar kabeliu nesutampe.

                            Comment


                              Parašė plepys Rodyti pranešimą

                              Nemanau, kad bus koks nors skaidymas į juostas, nes neužtenka gatvės pločio trims juostom. Kazkada jau buvo toks pasiūlimas saugaus eismo komisijai, jei gerai pamenu.
                              Partizanų g. ties Pramonės pr. yra suskirstyta į tris juostas. Gatvės plotis nuo Pramonės pr. iki Krėvės pr. vizualiai yra visur vienodas (negi ties ten gatvė yra šiek tiek susiaurėjusi?).

                              Dar pastebiu yra visiškai ydinga praktika, kurios beveik niekur, žiūrint į vakarus, neteko pastebėti, tai žymėti labai plačias juostas, kuriose išsitenka du lengvieji automobiliai.

                              Partizanų gatvę reiktų paženklinti linijomis iš šonų, kad pvz. spūsčių metu, vairuotojai tvarkingai išsirikiuotų viena eile ir nekurtų chaoso. Ten kur numatyta automobiliams parkuotis, šoninė linija būtų pažymėta punktyrais. Siūlau visokiais būdais esamos ženklinimo praktikos atsisakyti: pažymint parkingo vietas, pažymint šonines linijas arba perbraižant gatvę į 2+1 juostas. Reiktų aiškai reglamentuoti, kad kelio juosta gali būti tik iki tam tikro pločio.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.12, 16:23.

                              Comment


                                Perėjau šiandien Kauną:

                                Trūkumai darbų vietose: tenka eiti per žvyruotus nelygumus, nepagalvojama apie neįgaliųjų poreikius, galvoju, visu Gedimino g. ilgiu galėjo laikinai padaryt gyvenamąją zona, kad pėstieji važiuojamojoje dalyje gautų daugiau teisių. Reikia džiaugtis, kad darbai vyksta, o kokybinio šuolio norėtųsi tikėtis ateityje.

                                Gedimino g.

                                Važiuojamosios dalies dangos dar neliečia, perklojami šaligatviai visu gatvės ilgiu. Ties Akropoliu link Kęstučio g. atkarpoje jau sudėti nauji šaligatviai.

                                V. Putvinskio g.

                                Tikiuosi požeminis parking'as ties karo muziejumi išspręs esamas parkavimosi problemas šioje gatvėje. Itin daug mašinų riboja matomumą. Atrodo, kad ir pats gatvės ženklinimas yra nevisiškai baigtas, trūksta parking'o vietų žymėjimo.

                                Savanorių pr.

                                Vyksta dviračių tako ir naujo šaligatvio įrengimo darbai atkarpoje tarp Aukštaičių g. ir Tvirtovės al. Atkarpoje tarp Utenos g. ir Tvirtovės al. jau galima vaikščioti 1,5 m pločio šaligatviu, sudėtu stačiakampėmis trinkelėmis. Dviračių tako dar tik kontūrai, matosi, kad išskirtas 2 m plotis (suprantama, nes vietos mažai). Darbai už Tvirtovės al. link Hyper Maximos, PC "Savo" dar nepradėti. Čia vietos daugiau. Tikiuosi čia atsiras platesnis 2,5 m ilgio dviračių takas.

                                Partizanų g.

                                Jau pradėti sankryžos su Pramonės pr. platinimo darbai. Nuskustas senas šaligatvis iki Partizanų g. 134 IKI. Pagal nuskusto šaligatvio žymėjimą (pažymėti mediniai stulpeliai yra toliau nuo gatvės nei likusioje dalyje) ir nuimtus bortelius, panašu, kad Partizanų g. 160 m ilgio atkarpa nuo Pramonės pr. link Dvarčionių Keramikos išplatės iki 4 juostų. Nori išspręsti pralaidumo problemas. Spėju, nori įrengti atskirą dešinįjį posūkį link įvažos, nuo kurios galima nuvažiuoti tiesiai link V. Krėvės pr. Taip pat vykdomi platinimo darbai ir Partizanų g. atkarpoje link PC "Savo". Platinama 100 m ilgio atkarpa nuo atsistiktinės įvažos. Spėju padarys tokią schemą: pirma juosta - tiesiai ir į dešinę, antra juosta - tiesiai ir į kairę. Nenustebčiau, jei šis srautas bus valdomas vieno šviesoforo.

                                Dėl dviračių takų: nesinorėtų 1,5 m pločio dviračių juostos Partizanų g., nes mininalus dviračių tako plotis 2,5 m (išimtis - 2 m). Pramonės prospekte dviračių takui (juostai) iš vis vietomis išskirta gal kiek daugiau nei metras, o vietomis gal net mažiau. Nesinorėtų matyti panašios praktikos ateityje.

                                Comment


                                  Pėsčiųjų tiltų į Nemuno salą konkursas: http://pilotas.lt/2018/05/15/archite...eju-konkursas/

                                  Comment


                                    Partizanų g. pradėjo esfaltuoti pėsčiųjų takus Click image for larger version

Name:	20180518_183833.jpg
Views:	1
Size:	398,2 kB
ID:	1642350 . Trinkelės miestui labiau tiktų, mano galva..

                                    Comment


                                      Banditen strase labai gerai ir asfaltas, ypac dviraciams

                                      Comment


                                        Prie mano namų irgi išasfaltavo tokį patį bendrą dviračių ir pėsčiųjų taką. Bendrai paėmus man kaip pėsčiajam patogiau asfaltas, nes jis visiškai lygus. Dviratininkams juo labiau patogiau važiuoti lygiu keliu.

                                        Comment


                                          Šilainiuose, Baltų pr. Pėsčiųjų takas klojamas trinkelėmis, o dvigubai platesnis lygiagrečiai dviračių takas - greičiausiai bus lygus asfaltinis.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X