Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Kalbant apie šulinius, Vilniuje tas pats.
    Situacija su šuliniais Vilniuje yra labai bloga ir aš keikiu Šimašių ir VMS už tokį klaikų aplaidumą. Bet Kaune tie dalykai yra visiškai kitoje dimensijoje. Negaliu su niekuo lyginti, nes jeigu palyginčiau su Kišiniovu, moldovanai tikriausiai visia pagrįstai įsižeistų. Man tik keista, kad žmonės Kaune sako, kad neva Kaune buvo kažkas tvarkoma ir kad anksčiau "buvo blogiau". Tiesiog smalsu įsivaizduoti, kaip tai turėjo atrodyti realybėje, nes blogiau, nei yra dabar, net teoriškai nelabai gali būti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Matyt Brastos gatve važiuot neteko, nes kitaip būtų iškeikti visi prisidėję prie jos nesusiaurinimo
    Kauno gatvių platumas ir tiesiog makabriškas aplinkos nepritaikymas neįgaliesiems, pėstiesiems, dviračiams, vežimėliams etc. yra atskira tema, kuri matyt nelabai čia tinka. Bet jo, reikalų Kaune yra toje srityje, ir, deja, gerokai daugiau, nei galėjau kada nors įsivaizduoti.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Yra gal vienas kitas geras pavyzdys, bet važinėjant po miestą skersai ir išilgai visuma atrodo klaikiai.
    Matyt Brastos gatve važiuot neteko, nes kitaip būtų iškeikti visi prisidėję prie jos nesusiaurinimo

    Komentuoti:


  • dinux
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    3. Mazo intensyvumo gatve 4 juostu plocio?? Matosi kad dar juostu plotis gana nemazas >3.75m
    Statybininkai pirmą juostą nustato mašinomis tad realus eismas vyksta tik viena.

    Kai pastatys tiltą prie buvusio Combo (turbūt niekada), tada tos dvi juostos atrodys normaliai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Biski nesupratau ar cia sarkazmas ar kas? Cia skaitosi geras pavyzdys? Galim pradeti vardinti akivaizdzias problemas:

    1. Dviraciu takai turi buti tiesiami arciau gatves - dviraciu takas, tada saligatvis;
    2. Dviraciu takas neatitinka plocio reikalavimu (taip atrodo is nuotraukos)
    3. Mazo intensyvumo gatve 4 juostu plocio?? Matosi kad dar juostu plotis gana nemazas >3.75m
    4. Gatves sviestuvai uzima puse saligatvio plocio;
    5. Kur gatves drenazas?
    6. Matosi tie nesimetriski geltoni pereju skydai toli toli - motina rusyja;
    2. Važiavau. Dviračių tako plotis yra 2,5 m
    3., 4. Sutinku.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Yra ir gerų pavyzdžių, pvz. mažo intensyvumo šalutinė, kur beveik nėra eismo, Brastos g. sutvarkyta idealiai.

    Click image for larger version Name:	IMG_20200713_174721.jpg Views:	0 Size:	263,5 kB ID:	1814780
    Biski nesupratau ar cia sarkazmas ar kas? Cia skaitosi geras pavyzdys? Galim pradeti vardinti akivaizdzias problemas:

    1. Dviraciu takai turi buti tiesiami arciau gatves - dviraciu takas, tada saligatvis;
    2. Dviraciu takas neatitinka plocio reikalavimu (taip atrodo is nuotraukos)
    3. Mazo intensyvumo gatve 4 juostu plocio?? Matosi kad dar juostu plotis gana nemazas >3.75m
    4. Gatves sviestuvai uzima puse saligatvio plocio;
    5. Kur gatves drenazas?
    6. Matosi tie nesimetriski geltoni pereju skydai toli toli - motina rusyja;


    Gal dar kazka praleidau?

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Yra gal vienas kitas geras pavyzdys, bet važinėjant po miestą skersai ir išilgai visuma atrodo klaikiai.
    Kalbant apie šulinius, Vilniuje tas pats.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.

    1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?
    Tarp Chemijos g. ir Biruliškių g. šaligatviai yra įrengti. Tiesa, atsirado trumpos dviračių takų atkarpos ties buv. Amalių ir Palemono g. pervažomis, tai norėtųsi naujo atskiro dviračių tako ties Ateities pl., kuris sujungtų šias atkarpas.

    Dėl likusios Ateities pl. atkarpos, tai taip, šaligatvių nėra. Kas įdomiausia, kad Taikos pr. naujai perasfaltuoti šaligatviai atsiremia į Ateities pl. kaip akligatviai (deadend'ai). Vienas iš jų yra 3 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas. Būtų logiška jei šaligatvius pratęstų palei Ateities pl.

    2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?
    Šoninėse gatvelėse, vietoje to, kad aklai žymėti ašines linijas, kuriomis niekas nesivadovauja ir apsunkina pvz. teisių laikymą, galėtų tvarkingai pažymėti parkavimosi juostas.

    Gera pradžia - Radastų g. Kaune.


    3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?
    Sutinku, kad nesaugūs sprendiniai. Jei įgundi judėti per mašinas kaip kokioj Indijoje, tai nebaisu Tik reikia labai žiūrėt.

    4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.
    Nu, jau ir taip daug sutvarkė Tiesa, šulinius galėtų prižiūrėti operatyviau, gal kas metus, o ne kas n metų.

    P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
    P.S. mane labiausiai žeidžia kauniečiai, kurie įsižeidžia
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.13, 19:04.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Yra ir gerų pavyzdžių, pvz. mažo intensyvumo šalutinė, kur beveik nėra eismo, Brastos g. sutvarkyta idealiai.

    Click image for larger version Name:	IMG_20200713_174721.jpg Views:	0 Size:	263,5 kB ID:	1814780
    Tik nuotrauką A1 magistralės įkėlei.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Yra gal vienas kitas geras pavyzdys, bet važinėjant po miestą skersai ir išilgai visuma atrodo klaikiai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.

    1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?

    2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?

    3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?

    4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.

    P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
    Yra ir gerų pavyzdžių, pvz. mažo intensyvumo šalutinė, kur beveik nėra eismo, Brastos g. sutvarkyta idealiai.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20200713_174721.jpg Views:	0 Size:	263,5 kB ID:	1814780

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.

    1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?

    2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?

    3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?

    4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.

    P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
    Paskutinis taisė John; 2020.07.13, 16:38.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė simsim Rodyti pranešimą

    galymybes turi, bet matyt nelabai stengiasi. Čia daugiau:

    Spūstims Kauno gatvėse valdyti – nauja išmanioji eismo valdymo sistema

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/03/...ldymo-sistema/

    Tai matyt dar jie ten treniruojasi

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Šaligatvio (galbūt pėsčiųjų ir dviračių tako) įrengimo darbai Raudondvario pl.
    Click image for larger version

Name:	raudondvario1.jpg
Views:	1805
Size:	472,9 kB
ID:	1813325

    Foto ties pėsčiųjų ir dviračių šviesoforu (vieninteliu tokiu Raudondvario pl.) ties Antagynės gatve.
    Click image for larger version

Name:	raudondvario2.jpg
Views:	1322
Size:	39,8 kB
ID:	1813323

    Statyba ties šviesoforu persikelia į kitą pusę. Foto ties Ramybės g. ir Viada degalinės.
    Click image for larger version

Name:	raudondvario3.jpg
Views:	1313
Size:	45,6 kB
ID:	1813324

    Sunku pasakyti ar tiesiamas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, ar paprastas šaligatvis trūkstamose atkarpose. Kadangi atvažiavau nuo Nevėžio ir Nemuno santakos, tai negaliu pasakyt ar darbai vyksta iki Kauno ribos ar tik nuo įvažos link Nevėžio santakos. Aišku, vietomis esamas šaligatvis dviračių eismui per siauras bei palyginti neblogai pasitarnauja kelkraštis, kurio ženklinimas labai panašus į dabartinį dviračių juostų žymėjimo standartą. Naujas šaligatvis (ar bendras pėsčiųjų ir dviračių takas(?)) galėtų nukreiptų dviratininkus nuo per siauro šaligatvio Nemuno šlaito pusėje.

    Didžiausias trūkumas kol kas atrodo yra tas, kad naujai tiesiamas takas Centro pusėje atsiremia į siaurą šaligatvį ties Maxima XX (Raudondvario pl. 284A). Neaišku ar jis bus tvarkomas. Už Maximos vėl panašaus pločio asfalto dangos šaligatvis, kuris prieš porą metų buvo tvarkytas. Šaligatvis kitoje gatvės pusėje tarp pėsčiųjų/dviračių šviesoforo ir Lampėdžių pliažo sankryžos taip pat buvo tvarkytas panašiu metu.

    Click image for larger version

Name:	raudondvario_zem.jpg
Views:	1314
Size:	275,8 kB
ID:	1813326

    Papaišiau situacijos schemą, kuriame plati linija yra apie 2-2,5 m pločio šaligatvis, o siaura linija pažymėti siauresni kaip 2 m pločio šaligatviai. Geltona spalva yra statomas takas, o žalia linija yra esami takai (beje, geros būklės).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Važiavau pakankamai vėlokai Savanorių pr., nuo Muravos iki K.Petrausko. Tai startavus pirmam nuo žalio prie Muravos sustoti teko gal 5 kartus, susidarė įspūdis, kad ant 80 būčiau prašokęs pro keletą mirksinčių žalių. Net prie Mituvos užsidegus žaliam, prie HyperMaximos teko vėl stot. Negi tokioje centrinėje gatvėje negalima sureguliuot normaliai šviesoforų, net prie sovietų ten buvo žalia banga ir veikė gana gerai.
    o gali žalia banga veikti į abi gatvės puses? gal tuo metu veikė į Muravos puse?

    Komentuoti:


  • simsim
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Važiavau pakankamai vėlokai Savanorių pr., nuo Muravos iki K.Petrausko. Tai startavus pirmam nuo žalio prie Muravos sustoti teko gal 5 kartus, susidarė įspūdis, kad ant 80 būčiau prašokęs pro keletą mirksinčių žalių. Net prie Mituvos užsidegus žaliam, prie HyperMaximos teko vėl stot. Negi tokioje centrinėje gatvėje negalima sureguliuot normaliai šviesoforų, net prie sovietų ten buvo žalia banga ir veikė gana gerai.
    galymybes turi, bet matyt nelabai stengiasi. Čia daugiau:

    Spūstims Kauno gatvėse valdyti – nauja išmanioji eismo valdymo sistema

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/03/...ldymo-sistema/


    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Važiavau pakankamai vėlokai Savanorių pr., nuo Muravos iki K.Petrausko. Tai startavus pirmam nuo žalio prie Muravos sustoti teko gal 5 kartus, susidarė įspūdis, kad ant 80 būčiau prašokęs pro keletą mirksinčių žalių. Net prie Mituvos užsidegus žaliam, prie HyperMaximos teko vėl stot. Negi tokioje centrinėje gatvėje negalima sureguliuot normaliai šviesoforų, net prie sovietų ten buvo žalia banga ir veikė gana gerai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gal man tik taip atrodo, bet miegamuosiuose rajonuose apskritai darbai lėčiau vyksta. Pradeda darbus vasaros pradžioj, baigia darbus rudenį, nors viską galėjo sutvarkyti dar toj pačioj vasaros pradžioj. Aišku, būna išimčių, pvz. šiemet sutvarkė keletą vietų mano rajone palyginti operatyviai. Užpernai kai tvarkė pėsčiųjų takus prie mokyklos, tai buvo taip kaip aprašiau, gana panašiai buvo su vienu kiemu prieš 3 metus. 2015 m. Pramonės pr. ties Partizanų g. irgi labai lėtai tvarkė mano požiūriu, o visas darbas buvo tiesiog permiksuoti gatvę ir keletoj vietoj nuleisti bortelius (tiesa, vietomis tai buvo padaryta nekokybiškai).
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.29, 11:19.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Užtai Ukmergės g. šaligatvis kaip lėtai darosi.. Trumputė gatvė, bet varge varge

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą
    Karaliaus Mindaugo pr. šaligatvis greitai darosi
    Atkreipiau dėmesį, kad visur, išskyrus Taikos pr., šaligatviams pradėtos dėlioti trinkelės vietoj asfalto.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 14:55.

    Komentuoti:

Working...
X