Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    logiška, ten jau šių metų pradžioje buvo išbraižyta dviguba ištisinė, bet greit viena liniją padarė punktyrinę ir korį nubraižė, neilgai korys išgyveno, teks apsisukinėti ties Taubūčių IKI kas norės į kiemus patekti, arba daryti garbės ratą pro Šarkuvos gatvę.
    Tas korys ten kaip rakštis važiuojantiems iš Rasytės g. į sankryžą.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Dėl visą laiką degančios rodyklės jūs teisus. O korį nutrynė, nes uždraus sukti į kairę į kiemus. Nes dabar nuo Grušo g. tiesiai ir nuo poliklinikos į kairę bus galima patekti tik į antrą juostą. Tai kad netrukdytų važiuoti antra juosta, uždraus posūkį į kairę į kiemus iš šios juostos.
    logiška, ten jau šių metų pradžioje buvo išbraižyta dviguba ištisinė, bet greit viena liniją padarė punktyrinę ir korį nubraižė, neilgai korys išgyveno, teks apsisukinėti ties Taubūčių IKI kas norės į kiemus patekti, arba daryti garbės ratą pro Šarkuvos gatvę.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    ši šviesoforų tema bus aktuali kokį pusmetį, kol pripras prie panaikintų žalių rodyklių, dabar palaipsniui visur perdarinėja sankryžas.
    Dar viena jau perdaryta yra Baltų-Rasytės/Jotvingių sankryža. Tai iš Baltų pr. į Rasytės g.padarė apsaugotą dešinį posūkį ir ten manau visa laiką degs žalia rodyklė. Atvažiuojant nuo Grušo g. į Rasytės bus galima patekti tik per antrą juosta.
    Tik nesuprantu kodėl nutrynė geltoną korį Rasytės g.
    Dėl visą laiką degančios rodyklės jūs teisus. O korį nutrynė, nes uždraus sukti į kairę į kiemus. Nes dabar nuo Grušo g. tiesiai ir nuo poliklinikos į kairę bus galima patekti tik į antrą juostą. Tai kad netrukdytų važiuoti antra juosta, uždraus posūkį į kairę į kiemus iš šios juostos.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal reikėtų atskiros temos Kauno šviesoforams.
    ši šviesoforų tema bus aktuali kokį pusmetį, kol pripras prie panaikintų žalių rodyklių, dabar palaipsniui visur perdarinėja sankryžas.
    Dar viena jau perdaryta yra Baltų-Rasytės/Jotvingių sankryža. Tai iš Baltų pr. į Rasytės g.padarė apsaugotą dešinį posūkį ir ten manau visa laiką degs žalia rodyklė. Atvažiuojant nuo Grušo g. į Rasytės bus galima patekti tik per antrą juosta.
    Tik nesuprantu kodėl nutrynė geltoną korį Rasytės g.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal reikėtų atskiros temos Kauno šviesoforams.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    iš kur žinai, kad paliko? Gal dar nepakeitė? Ar jau nuėmė žalią rodyklę ir pridėjo papildomą sekciją?
    Man susidarė toks įspūdis kai užvakar pro ten važiavau. Šiaip pro ten dabar retokai pravažiuoju.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kiek mačiau Neries kr.-Varnių g. sankryžoj paliko seną tvarką, kuri vietomis panaši, kaip čia buvo prie Stoties, o prikabino rodykles/sekcijas tik ten kur jau yra dešinys posūkis. Įdomu, kodėl prie Stoties pakeitė, o ten nepakeitė.
    iš kur žinai, kad paliko? Gal dar nepakeitė? Ar jau nuėmė žalią rodyklę ir pridėjo papildomą sekciją?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Gaila kažkaip. Reikalingas tas projektas kaip ir pėsčiųjų tiltas per Nerį šalia dabartinio P. Vileišio tilto.
    Reikalingas ir pėsčiųjų tiltas, ir Kėdainių tiltas, ir Vileišio transporto mazgo rekonstrukcija, ir Neries krantinės rekonstrukcija įskaitant šaligatvių ir dviračių takų tiesimą (šiuo metu ten nėra normalių šaligatvių, perėjos per gatvę vedą tiesiai į pievą), ir neries Krantinės parko rekonstrukcija..
    Bet kol kas šitam "gale" visi skambūs projektai sustoję

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Savivaldybės atsakymas šia tema buvo, kad nenumatytas finansavimas šiems metams šiems darbams.
    Keista, kuomet skelbė kad šiemet bus sutvarkyta, o realiai net nebuvo paskirtas finansavimas.
    Kaip suprantu po skambaus projekto pristatymo, projektas nukeltas neribotam laikui, kaip ir daugiau panašių projektų..
    Gaila kažkaip. Reikalingas tas projektas kaip ir pėsčiųjų tiltas per Nerį šalia dabartinio P. Vileišio tilto.

    Komentuoti:


  • MJar
    replied
    gal ką nors žinot apie šitą?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Kalbant apie Neries transporto mazgus, buvo žadėta jau 2019m. baigti Jurbarko - Brastos - Krikščiukaičio - Neries krantinės mazgo rekonstrukciją, bet ji net nepradėta. Tam yra vienas logiškas paaiškinimas: darbai A1 magistralėje, dėl kurios būtų nusikalstama apsunkinti dar vieną pravažiavimą pro Nerį. Bet kokia tikroji priežastis?
    Savivaldybės atsakymas šia tema buvo, kad nenumatytas finansavimas šiems metams šiems darbams.
    Keista, kuomet skelbė kad šiemet bus sutvarkyta, o realiai net nebuvo paskirtas finansavimas.
    Kaip suprantu po skambaus projekto pristatymo, projektas nukeltas neribotam laikui, kaip ir daugiau panašių projektų..

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    Na taip, dabar čia kamščiai padidės... Į dešinę sukančių niekada nebūna daug, bet į kairę palikus tik vieną juostą... Reikės galvoti, kaip apvažiuoti šią vietą gudriau.
    Tikrai taip - jau ten ir taip buvo kamsčiai ir kai iš abejų buvo galima sukti. Man tai ten į dešinę reikia, tai, kad išvengti tos vietos važiuodavau pro Karo ligoninės - Kaunakiemio gatves, dabar teoriškai galėčiau ir pro čia važiuoti, bet jaučiu kamštis autobusų stotį sieks rytinio piko metu.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Kalbant apie Neries transporto mazgus, buvo žadėta jau 2019m. baigti Jurbarko - Brastos - Krikščiukaičio - Neries krantinės mazgo rekonstrukciją, bet ji net nepradėta. Tam yra vienas logiškas paaiškinimas: darbai A1 magistralėje, dėl kurios būtų nusikalstama apsunkinti dar vieną pravažiavimą pro Nerį. Bet kokia tikroji priežastis?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kiek mačiau Neries kr.-Varnių g. sankryžoj paliko seną tvarką, kuri vietomis panaši, kaip čia buvo prie Stoties, o prikabino rodykles/sekcijas tik ten kur jau yra dešinys posūkis. Įdomu, kodėl prie Stoties pakeitė, o ten nepakeitė.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.07, 19:31.

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Na taip, dabar čia kamščiai padidės... Į dešinę sukančių niekada nebūna daug, bet į kairę palikus tik vieną juostą... Reikės galvoti, kaip apvažiuoti šią vietą gudriau.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Ties stotimi nuo Vytauto pr.
    Didžiausia bėda šitoje sankryžoje į kairę sukantys troleibusai, kažkodėl pradedant sukti jie nesugeba iš karto važiuoti į pirmą Tunelio gatvės juostą ir tada į stotelę, reikia ten turbūt kontaktinį tinklą atstumti toliau link gel.stoties.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Ties stotimi nuo Vytauto pr.

    Komentuoti:


  • Palergonijus
    replied
    Kaip acto garintojas ir šiek tiek žinantis apie sklypų situaciją Kaune bei rajone, galiu teigti, kad nei Kauno Rajono savivaldybė nei Kauno miesto, nieko nedaro, kad pritrauktų investuotojus. Iš esmės pramonė kuriasi tik Leze, kurį kuruoja centrinė valdžia. Kaune nelabai yra didelių sklypų, o jei ir koks atsiranda, kaina tokia, kad tik vietiniai spekuliantai įperka. Kauno rajone yra puikus Kumpių kaimas, bet dėl komunikacijų nebuvimo, statybos tenai taip pat nėra labai patrauklios, O Rajono valdžia nemato prasmės investuoti į Kumpių infrastruktūrą, bet kas keli metai atvažiuoja su svita į Kumpių kaimo įmones ištiestu delnu ir prašo, kad vietiniai mestųsi ant miesto komunikacijų.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Su Vilnium paprasta, su kitais mietais be centrines valdzios jokios dideles investijos nejudes. Pvz, kam investuoti i KUN, jei ateityje statys nauja oro uosta, ir tt, ir pan.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Pritraukti užsienio investuotojus kartu diirba ir Investtuok Lietuvoje ir savivaldybės. Pvz Vilnius gi turi GoVilnius, kurie taip pat rūpinasi investicijų pritraukimu.

    Komentuoti:

Working...
X