Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 99
    replied
    O negali būti taip, kad yra kažkokie reikalavimai atitvarams įrengiamiems įkalnėse/nuokalnėse? Todėl ir buvo pasirinktas šis gan brutalus, bet labiau tvarus variantas?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Man tvorelės nei baisios, nei ką, bet tokios bedvasės Pvz. tvoreles vertinčiau 5. Grandinines vertinu 8. Tiesiog gerai, gal ir geriau galima (nors ir neišmanau apie tvoreles), bet blogiau tikrai nėra Gauti 8 jei neesi koks perfekcionistas, jau yra tiesiog gerai

    Pvz. būtų sudėję kokius surūdijusios lakštus kurie kažkada buvo Šauklių g., tai būtų jau neigiamas pažymys

    Norisi tikėtis, kad tas cinkuotas tvoreles pakeis į grandinines.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.14, 21:58.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Tvorelės tai baisios. Jaučiu pirkimuose buvo nurodyta, kad reikia įrengti tvorelę, tai kaip visad pasirinktas pigiausias variantas. Pastebėjau, kad tos vietos kuriose įrengtos grandinės nėjo per tipinį projekto viešinimą ir centrinius pirkimus. Tikiuosi nepriims tokios chalturos ir turės perdaryti.

    Vienintelė vieta kuri džiugina iš nuotraukų - atsiradus papildoma pėsčiųjų perėja kurios nebuvo ir projektiniam pasiūlyme ir visad buvo keista užlipus laiptais iš Putvinskio g. atsimušti į gatvė ir kirsti ją neleistinoje vietoje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Per ateinančius 3 m. bus įdomu įvertinti ar jau stoja Kauno remontai, nes susidarė įspūdis, kad 2019 m. buvo ramesni metai nei 2018 m., berods girdėjau iš savivaldybės atstovų per TV, kad susitelks ties svarbesniais objektais. Šiaip tokių stojimų atrodo lygioj vietoj nelabai pateisinu, net ir dabartinio Kauno infrastruktūros būklę vertinčiau kokiam trejetui (tiesa anksčiau galbūt būtų buvęs iš vis koks vienetas pagal mano dabartinius lūkesčius) ir manau, kad Kaunas galėtų geriau, tiek ekonomiškai, tiek finansiškai, tiek urbanistiškai. Laukčiau dienos, kada Kauną galėčiau vertinti 6-7, o pastarųjų metų progresas leido tikėti, kad kokius 7 įmanoma pasiekti. "Teigiamas" pažymys (5 ir daugiau) reikštų, kad situacija jau yra patenkinama.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.14, 21:49.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Paskutinėj foto, tai neregių vedimo sistema tiesiog nuostabiai sumontuota. Veda tiesiai žemyn nuo šlaito

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Žemaičių g. pradžia. Gatvė atitveriama jau nebe a'la senoviškais stulpeliais su grandinėm, bet cinkuotų vamzdžių konstrukcijomis. Baigėsi pinigai? Rajono tai dar neprisijungė...

    Click image for larger version

Name:	IMG_20191114_121601.jpg
Views:	29
Size:	209,6 kB
ID:	1762531

    Click image for larger version

Name:	IMG_20191114_121514.jpg
Views:	30
Size:	228,7 kB
ID:	1762532

    Perėjus per perėją ties Kauko laiptais kol kas gali sėkmingai nugarmėti žemyn. Gal čia padarys kokią užtvarą, iki rekonstrukcijos buvo bent tvorelė...

    Click image for larger version

Name:	IMG_20191114_121420.jpg
Views:	28
Size:	225,1 kB
ID:	1762533



    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dinux Rodyti pranešimą
    Vietoj Undinės atsirandančiam Lidlui jau beveik pilnai sutvarkyta aplinka. Naujas šaligatvis. Viena iš įdomybių, šiandiena buvo uždrausta sukti į kairę į Undinės/River Hall parkingus (atvažiavus nuo Varnių tilto), bet papildomai buvo padaryta viena juosta sukimui atvažiavus nuo pilies žiedo. Tad norint patekti į minėtus pastatus atvažiavus nuo Eigulių, reikia ... apsukti pilies žiedą... Nesuprantamas man šitas sprendimas.
    Perėja gal trukdo. Mačiau, kad įvažiavimą į IKEA/Senukus, kurioje paskui yra žiedas, nori padaryt reguliuojamą sankryžą, tai gal panaikins abi nereguliuojamas perėjas ir padarys vieną reguliuojamą per šviesoforinę sankryžą. Gal grąžins tada ir kairįjį posūkį.

    Komentuoti:


  • dinux
    replied
    Vietoj Undinės atsirandančiam Lidlui jau beveik pilnai sutvarkyta aplinka. Naujas šaligatvis. Viena iš įdomybių, šiandiena buvo uždrausta sukti į kairę į Undinės/River Hall parkingus (atvažiavus nuo Varnių tilto), bet papildomai buvo padaryta viena juosta sukimui atvažiavus nuo pilies žiedo. Tad norint patekti į minėtus pastatus atvažiavus nuo Eigulių, reikia ... apsukti pilies žiedą... Nesuprantamas man šitas sprendimas.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Tai čia gal ir pietrytinio aplinkelio statyba įskaičiuojama. Ten berods kelios skirtingo lygio sankryžos numatytos ar ne?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Galim daryt prielaidą, kad per 3 metus bus sutvarkyta panašiai dar tiek gatvių kiek buvo per pastaruosius 3 metus

    Komentuoti:


  • suoliuojantis
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Kaunas gatvių remontui per trejus metus ketina išleisti iki 164 mln. eurų. Dėl užsakymų, kaip ir iki šiol, konkuruos trys kelių statybos bendrovės – „Kauno tiltai“, „Kauno keliai“ ir „Autokausta“.

    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ln-euru-938319
    164 mln tai kosminė suma. Nesuprantu, kam tokias sumas vardinti. Juk akivaizdu, kad nebus tiek isleista. Prisiminkime is ten pat 2016 metų istoriją:

    2016 metais Kauno savivaldybė buvo pasirašiusi iki 170 mln. eurų vertės gatvių remonto sutartis su „Kauno tiltais“, „Kauno keliais“ ir bendrovių „Autokausta“ ir „Autokausta keliai“ konsorciumu. Kaip BNS informavo savivaldybė, per trejus metus pagal šias sutartis darbų atlikta už beveik 60 mln. eurų.

    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ln-euru-938319

    Faktas nuo vizijos skiriasi praktiškai tris kartus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Man atrodo, kad savivaldybė nustojo skaityti forumą
    O man atrodo, kad jo taip ir neatsivertė

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Prieš 5 mėnesius savivaldybė išsakė savo poziciją apie apie Kęstučio g.:

    Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis "Kauno dienai" teigė, kad Kęstučio gatvės remontą nuspręsta nustumti į kitus metus. "Šįmet miesto centre veiksmo ir taip netrūksta, todėl nesinori dar labiau apsunkti gyvenimo vairuotojams", – kalbėjo A.Pakalniškis.
    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...amybeje-916826

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    +Kęstučio g. remontas. Jis, sakyčiau, netgi gyvybiškai svarbus, matant, kad dauguma Naujamiesčio gatvių jau sutvarkyta, ir pati Kęstučio g. yra labiau apleista daugeliu prasmių nei K. Donelaičio g. Reikia tikėtis, kad greitai sulauksime remonto.
    Man atrodo, kad savivaldybė nustojo skaityti forumą

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    +Kęstučio g. remontas. Jis, sakyčiau, netgi gyvybiškai svarbus, matant, kad dauguma Naujamiesčio gatvių jau sutvarkyta, ir pati Kęstučio g. yra labiau apleista daugeliu prasmių nei K. Donelaičio g. Reikia tikėtis, kad greitai sulauksime remonto.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Kaunas gatvių remontui per trejus metus ketina išleisti iki 164 mln. eurų. Dėl užsakymų, kaip ir iki šiol, konkuruos trys kelių statybos bendrovės – „Kauno tiltai“, „Kauno keliai“ ir „Autokausta“.

    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ln-euru-938319
    Straipsnyje konkretumo nėra, nes nepaminėta kas konkrečiai bus tvarkoma, bet iš atminties pažymėsiu kas galbūt bus tvarkoma.

    Didesnė kaip 50% tikimybė:
    • Kovo 11-osios g. (Dainava ir Girstupis)
    • Taikos pr. ("pramonės rajonas", Dainava)
    • Tvirtovės al. ("Klinikų rajonas"/Žaliakalnis)
    • Piliuonos ir Didžioji g. (Vaišvydava)
    • Vandžiogalos g. (Sargėnai)
    • Romainių g. ir Šilainių pl. (Romainiai)
    Apytiksliai 50% tikimybė. Galimi remontai (nors niekur neminėti), įvertinant dangas ir gatvės reikšmę:
    • P. Lukšio g. (Kalniečiai/Eiguliai, Kalniečių parkas)
    • Garažų g. ("pramonės rajonas", šalia autoturgaus)
    • Baltijos g. ir Baltų pr. (Šilainiai)
    • Neries kr. (Vilijampolė)
    Gal ir ką praleidau. Labiausiai orientavausi į reikšmingesnes gatves.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Kaunas gatvių remontui per trejus metus ketina išleisti iki 164 mln. eurų. Dėl užsakymų, kaip ir iki šiol, konkuruos trys kelių statybos bendrovės – „Kauno tiltai“, „Kauno keliai“ ir „Autokausta“.

    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ln-euru-938319

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Prie „Depo“ vykdomi darbai kauniečius išvedė iš kantrybės: reikalas pasiekė prokurorus
    Kiek laiko reikia palyginti nedidelei sankryžai rekonstruoti? Kauniečiai greta „Depo“ parduotuvės jau metus važiuoja apkasais, o jei paklausite Latvijos kapitalo bendrovės, kada ketinama užbaigti darbus, ko gero, dar metus lauksite atsakymo. Ir nors pastarosiomis dienoms statybvietėje lyg tyčia įsisuko daugiau veiksmo, progreso čia nebuvo labai ilgai...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=82735555

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Ko gero perspektyviau būtų požeminė aikštelė po K. Mindaugo prospektu, tuo pačiu jį siaurinant iki 2 (?) juostų, įrengiant normalią upės krantinę ir numatant užstatymą palei upę tarp Kanto ir Mickevičiaus g.
    Būtų, bet turbūt kokia 50 kartų brangiau. Ir reiktų prieš tai pastatyti Kėdainių tiltą, kad sumažint srautą Mindaugo prospektu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės prie K.Donelaičio g. 65P projektinis pasiūlymas išlindo vėl. Gal pajudės galų gale.

    http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...%ABlymai-1.pdf
    Ko gero perspektyviau būtų požeminė aikštelė po K. Mindaugo prospektu, tuo pačiu jį siaurinant iki 2 (?) juostų, įrengiant normalią upės krantinę ir numatant užstatymą palei upę tarp Kanto ir Mickevičiaus g.

    Komentuoti:

Working...
X