Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pirmadienį pradėjo remontuoti Partizanų g. tarp Basanavičiaus ir Birželio 23 g.

    Kokia firma remontuoja nemačiau, bet dirba pagal "geriausias" tradicijas - visa atkarpa išfrezuota, vairuotojai makaluojas po abi juostas, visas išfrezuotas "gėris" sumestas į krūvas kelkraščiuose.

    Tiesa, dar pažiūrėjau į kalendorių - rodo lapkričio vidurį. B...t kada tie mudakai iš savivaldybės išmoks tinkamai dirbti, kad tokie darbai būtų atliekami tinkamu metų laiku....

    Koks tikslas šiuo metu remontuoti tas duobes? Kiek laiko tie lopai laikys? Kodėl lopo kraštai nebituomuojami, taip apsaugant vandens patekimą į sujungimą?
    Mano blogas

    Comment


      pritariu

      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
      Pirmadienį pradėjo remontuoti Partizanų g. tarp Basanavičiaus ir Birželio 23 g.

      Kokia firma remontuoja nemačiau, bet dirba pagal "geriausias" tradicijas - visa atkarpa išfrezuota, vairuotojai makaluojas po abi juostas, visas išfrezuotas "gėris" sumestas į krūvas kelkraščiuose.

      Tiesa, dar pažiūrėjau į kalendorių - rodo lapkričio vidurį. B...t kada tie mudakai iš savivaldybės išmoks tinkamai dirbti, kad tokie darbai būtų atliekami tinkamu metų laiku....

      Koks tikslas šiuo metu remontuoti tas duobes? Kiek laiko tie lopai laikys? Kodėl lopo kraštai nebituomuojami, taip apsaugant vandens patekimą į sujungimą?
      pritariu. ir jau taip 20 m.
      be pykčio

      Comment


        Negi nera kokios nors darbu prieziuros sioj vietoj?

        Comment


          Pažiūrėk į pakalniškį ir pasidarys aišku

          Comment


            Aš manau, kad vienintelis bent kiek efektyvus būdas kovoti su tais savivaldybės tai viešinti jų "darbus".

            Senai kirba mintis sukurti kokį blogą, į kurį dėti va tokias nesąmones. Medžiagos manau ilgai nepritrūktų. Visa bėda man - laiko trūkumas.

            Kažkada rudeniop savanorių prospekte nudažė juostas ten ties stiklainių kvartalu (ko gero kai pastatė šviesoforą piestiesiems). Ten kur buvo ištisinė, pasidarė punktyrinė linija, ir pan. Viskas būtų gerai, bet darbininkai nudažė naujas linijas tiesiog ant senų, t.y. jei žiūri į tą liniją iš 2m atstumo matai, kad ten kaip ir nauja punktyrinė, o ne ištisinė, bet ką daryti važiuojant, prietemoje?

            Ir tokių neūkiškumo pavyzdžių pilna kiekviename žingsnyje.
            Mano blogas

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
              ...Senai kirba mintis sukurti kokį blogą, į kurį dėti va tokias nesąmones...
              Kodel nepradeti nuo musu forumo?...
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                Kodel nepradeti nuo musu forumo?...
                Puiki mintis.

                Comment


                  Miesto mero ir verslininkų susitikime - pasiūlymai ir idėjos dėl Senamiesčio


                  Vilniaus gatvę paskelbti pėsčiųjų zona, keisti automobilių parkavimo tvarką Rotušės aikštėje ir dviem mėnesiais pratęsti laikotarpį, kuriam išduodamos licencijos prekiauti alkoholiniais gėrimais lauko terasose. Tokius pasiūlymus Kauno miesto merui Andriui Kupčinskui pateikė Senamiestyje dirbantys verslininkai.

                  Anot verslininkų, tokių priemonių būtina imtis siekiant į šią miesto erdvę pritraukti daugiau miestiečių bei norint ją paversti dar patrauklesne turistams.

                  Vilniaus gatvė - pėsčiųjų takas

                  Didžioji dalis Vilniaus gatvėje šiuo metu veikiančių kavinių šiltuoju metu sezonu savo klientus kviečia prisėsti lauko terasose, kurios išdėstytos ant Vilniaus gatvės šaligatvio. Vienas iš verslininkų siūlymų - vasaros sezono metu Kauno senamiesčio maitinimo įstaigoms leisti lauko terasas išplėsti iki Vilniaus gatvės grindinio.

                  „Kuo daugiau lauko terasų vasaros sezono metu, tuo miestas jaukesnis, gyvesnis. Būtų puiku, jeigu kavinių savininkai galėtų neapsiriboti vien tik šaligatviu, bet staliukus, kurie pasibaigus darbui būtų surenkami, statyti ir pačioje Vilniaus gatvėje", - teigė Kauno Senamiesčio draugijos pirmininkas Edmundas Kolevaitis.

                  Šiam siūlymui pritarė tiek miesto vadovai, tiek verslininkai, tačiau, pasak susirinkime dalyvavusių policijos atstovų, kol Vilniaus gatvė nėra paskelbta pėsčių taku, šį sumanymą bus sunku įgyvendinti.

                  „Vilniaus gatvė, nors joje ir yra apribotas eismas, nėra pėsčių takas, dėl to leisti važiuojamoje dalyje statyti staliukus mes negalime. Visai kita situacija yra Laisvės alėjoje, kuri yra paskelbta pėsčiųjų taku", - teigė Kauno apskrities VPK Viešosios tvarkos valdybos viršininkas Remigijus Stukas.

                  Kauno senamiesčio draugija ketina kreipti į Eismo saugumo komisiją su prašymu pakeisti Vilniaus gatvės statusą bei paskelbti ją pėsčiųjų zona.

                  Siūlo keisti parkavimo tvarką

                  Verslininkai taip pat ketina kreiptis į Eismo saugumo komisiją prašydami Rotušės aikštėje uždrausti automobilių stovėjimą dešinėje važiuojamosios dalies pusėje, pakeisti rinkliavos už automobilių stovėjimą laiką nuo 14 iki 22 val. bei leisti Kauno pilies aikštelėje iki 24 val. automobilius statyti nemokamai.

                  „Iki pietų Rotušės aikštė nėra apkrauta, o vakare automobilių itin gausu. Be to, aikštė po truputį tampa susirinkimo vieta, kur jaunimas tiesiog sėdi savo automobiliuose, niekur neina ir bendrauja tarpusavyje. Tokia situacija užkerta kelią palikti automobilius tiems miestiečiams, kurie atvažiuoja į Senamiestyje vykstančius renginius ar kavines", - teigė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.

                  Poilsio ir turizmo sezonas - iki septynių mėnesių

                  Senamiesčio verslininkai taip pat norėtų poilsio ir turizmo sezoną, kurio metu yra išduodamos licencijos dėl alkoholinių gėrimų mažmeninės prekybos lauko terasose, pradėti mėnesiu ankščiau ir pabaigti mėnesiu vėliau.

                  „Šiuo metu licencija verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais viešoje vietoje yra išduodama penkis mėnesius trunkančio poilsio ir turizmo sezono metu, kuris prasideda nuo gegužės 1 d. ir trunka iki rugsėjo 30 d. Senamiesčio verslininkai siūlo sezoną pratęsti iki septynių mėnesių", - teigė Kauno miesto savivaldybės Licencijų ir paslaugų skyrius vedėja Rasa Palevičienė.

                  Pasak E. Kolevaičio, pratęsus alkoholinių gėrimų mažmeninės prekybos lauko terasose laikotarpį nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d., Senamiesčio kavinės pritrauktų daugiau klientų, o miestas taptų patrauklesnis turistams.

                  Kauno miesto savivaldybės informacija
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Miesto mero ir verslininkų susitikime - pasiūlymai ir idėjos dėl Senamiesčio

                    Siūlo keisti parkavimo tvarką

                    Verslininkai taip pat ketina kreiptis į Eismo saugumo komisiją prašydami Rotušės aikštėje uždrausti automobilių stovėjimą dešinėje važiuojamosios dalies pusėje, pakeisti rinkliavos už automobilių stovėjimą laiką nuo 14 iki 22 val. bei leisti Kauno pilies aikštelėje iki 24 val. automobilius statyti nemokamai.

                    „Iki pietų Rotušės aikštė nėra apkrauta, o vakare automobilių itin gausu. Be to, aikštė po truputį tampa susirinkimo vieta, kur jaunimas tiesiog sėdi savo automobiliuose, niekur neina ir bendrauja tarpusavyje. Tokia situacija užkerta kelią palikti automobilius tiems miestiečiams, kurie atvažiuoja į Senamiestyje vykstančius renginius ar kavines", - teigė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
                    Rotušę reikia išvalyti nuo automobilių. Ypatinga vieta paversta stovėjimo aikštele. Kai kurie sugeba ir į aikštę įvažiuoti.

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Kodel nepradeti nuo musu forumo?...
                      Laisvai. Tik kaip ir rašiau, tam reikia skirti laiko, o kadangi ryte vakare važiuoju 50 km namo/į darbą, tai gaunasi toks pastovus skubėjimas, kaip ir nebelieka laiko sustoti, fotkinti, paskui rašyti..

                      Bet.. reikia pabandyti. Būtų gerai, kad ir kiti prie to prisidėtų, gal ir būtų kažkoks atoveiksmis..
                      Mano blogas

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                        Laisvai. Tik kaip ir rašiau, tam reikia skirti laiko, o kadangi ryte vakare važiuoju 50 km namo/į darbą, tai gaunasi toks pastovus skubėjimas, kaip ir nebelieka laiko sustoti, fotkinti, paskui rašyti..

                        Bet.. reikia pabandyti. Būtų gerai, kad ir kiti prie to prisidėtų, gal ir būtų kažkoks atoveiksmis..
                        Galeciau pakurt puslapi-bloga ant normalaus domeno jei atsirastu daugiau zmoniu, kurie noretu talpint panasius irasus ar/ir foto

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Miesto mero ir verslininkų susitikime - pasiūlymai ir idėjos dėl Senamiesčio


                          Vilniaus gatvę paskelbti pėsčiųjų zona, keisti automobilių parkavimo tvarką Rotušės aikštėje

                          Vilniaus gatvė - pėsčiųjų takas
                          Kažkas siūlė gaivinti Laisvės al. paleidžiant ten automobilių eismą?

                          Comment


                            Planuojama Savanorių prospekto estakados rekonstrukcija

                            Parodos gatvėje ir A. Juozapavičiaus prospekte vykstantiems rekonstrukcijos darbams artėjant į pabaigą, Kauno miesto savivaldybės vadovų žvilgsniai krypsta į prastos būklės Savanorių prospekto estakadą. Planuojama, kad rekonstrukcijos darbai šioje miesto vietoje galėtų užvirti kitų metų viduryje.

                            „Baigus Parodos kalno rekonstrukciją, bus planuojami prioritetiniai gatvių remonto darbai. Patvirtinus kitų metų biudžetą, miesto taryba turės spręsti, ar rekonstruoti likusią K. Petrausko g. atkarpą, ar imtis rekonstruoti Savanorių pr. estakadą, kurios būklė artėja prie avarinės. Jos rekonstrukcijos projektas įtrauktas į Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamų projektų rezervinį sąrašą. Tikimės, kad pavyks sutaupyti A. Juozapavičiaus pr. ir Parodos g. rekonstrukcijoms skirtų lėšų. Papildomai lėšų sieksime gauti iš ES fondų. Kada bus pradėta estakados rekonstrukcija priklausys nuo to, ar šis projektas taps prioritetiniu ir bus numatyta lėšų miesto biudžete", - situaciją komentavo Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.

                            Miesto vadovas atkreipė dėmesį, kad Parodos gatvėje įrengus troleibusų liniją ir pradėjus estakados rekonstrukciją, dalį Savanorių prospekto įkalne važiuojančių troleibusų būtų galima nukreipti Parodos kalnu.

                            Vietoj estakadų - atraminė siena

                            „Savanorių prospekto estakados ir šlaito būklė yra kritiška. Pažeisti laikančios konstrukcijos betoniniai sluoksniai, išilginė armatūra. Prieš kelerius metus pagal anksčiau rengtą projektą buvo sustiprintos estakados konstrukcijos, tačiau tai problemos iš esmės neišsprendė", - aiškino Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

                            Šlaito pusėje esančią estakadą sudaro dvi 22 ir 29 m ilgio estakadų perdangos. Naujame Savanorių prospekto įkalnės žemutinės dalies estakados ir šlaitų rekonstravimo techniniame projekte numatyta jas išardyti. Taip pat neliks senųjų turėklų su pamatais ir viršutinės atraminės sienos dalies šlaito apačioje.

                            Vietoje išardytų estakadų bus įrengta atraminė siena iš gręžtinių 60 cm skersmens, 12 ir 13 m ilgio polių. Jie bus sutvirtinti gruntiniais inkarais. Virš polių suplanuota įrengti monolitinę sienelę, senus šaligatvio turėklus pakeis nauji. Beveik 400 m rekonstruojamame ruože 12 m ilgio grunto inkarais ir gelžbetoninėmis plokštėmis bus stiprinami prospekto įkalnės šlaitai.

                            Sutvirtins gatvės pagrindą

                            „Estakados rekonstrukcijos metu, kaip ir Parodos gatvės atveju, kelininkai įrengs gatvės pagrindą ir sutvarkys asfaltbetonio sluoksnį, perklos šaligatvį", - apie būsimus darbus pasakojo A. Pakalniškis.

                            Šaligatvių dangai planuojama naudoti 6 cm storio betonines plyteles, o nuovažų dangą suformuoti iš 8 cm storio granitinių plytelių. Techniniame rekonstrukcijos projekte numatyta įkalnės viduryje dešinėje pusėje įrengti poilsio aikštelę su suoliukais. Šioje vietoje bus pastatytos ir šiukšliadėžės.

                            Rekonstruos ir prospekto apšvietimo tinklą

                            Rekonstruojant gatvę numatyti ir drenažo įrengimo darbai, o paviršinių nuotekų surinkimui ir nuleidimui suprojektuotas nuotekų tinklas. Numatyta iškirsti šlaitus ardančius medžius bei krūmus. Kad naujų sodinukų šaknys neardytų kanalizacijos ir šlaito, suprojektuotos specialios spraustasienės.

                            Baigiant tvirtinti Savanorių prospekto estakadą ir šlaitą, planuojami ir gatvės apšvietimo rekonstrukcijos darbai. Bus tvarkomi apšvietimo tinklai, troleibusų kontaktinis tinklas ir atramos. Bendrovės „Kelprojektas" parengtas Savanorių prospekto įkalnės žemutinės dalies estakados ir šlaitų rekonstravimo techninis projektas kauniečiams bus pristatytas šį pirmadienį, 17 val. (lapkričio 26 d.) Centro seniūnijoje (Šv. Gertrūdos g. 7).

                            Kauno miesto savivaldybės informacija
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Planuojamų darbų sąraše – Studentų gatvės rekonstrukcija

                              Kauno miesto savivaldybės užsakymu parengtas dar vienos miesto gatvės rekonstrukcijos techninis projektas. Į rekonstrukcijos planus įtraukta Studentų gatvės atkarpa tarp A. Baranausko ir Gričiupio gatvių.

                              Pagal projektą, rekonstruojamoje gatvės atkarpoje pirmiausia bus pakloti nauji paviršinių nuotekų tinklai. Tuomet kelininkai suformuos kelio apsauginį šalčiui atsparų sluoksnį, supils dolomitinės skaldos pagrindus. Tik po to ant šių pagrindų bus klojami trys asfaltbetonio sluoksniai. Prie naujos gatvės dangos ir šaligatvio trinkelių bus pritaikyti ir vadinamieji „plaukiojantys" vandentiekio bei buitinių nuotekų šulinių dangčiai.

                              Projekte nubraižytas ir dviračių takas. Jis eis greta šaligatvio ir nuo betoninių natūralios spalvos trinkelių skirsis kitu atspalviu. Rekonstrukcijos metu suplanuota atnaujinti ir gatvės apšvietimą. Tarp A. Baranausko ir Gričiupo gatvių esančios susidėvėjusios apšvietimo atramos bus išmontuotos ir pakeistos naujomis. Gatvė bus apšviečiama iš abiejų pusių, o A. Baranausko ir Studentų gatvių sankryžą reguliuos nauji, šiandieninius reikalavimus atitinkantys šviesoforai.

                              Siekiant geriau apsaugoti pėsčiuosius, sankryžoje esančiose perėjose suprojektuoti greičio mažinimo kalneliai.

                              „Artimiausiu metu turėtume gauti leidimą statybos darbams, tada ieškosime finansavimo. Tikėtina, kad pavyks gauti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų 2014-2020 metų projektams", - teigė Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

                              Viešas UAB „Patvanka" parengto rekonstrukcijos techninio projekto svarstymas vyks šį ketvirtadienį (lapkričio 29 d.), 17 val., Gričiupio seniūnijoje (Chemijos g. 11).

                              Viešųjų ryšių poskyrio informacija

                              Comment


                                Pasipyle gerybes is gausybes rago

                                Comment


                                  vz.lt:

                                  Pasak Kauno mero, kol ruošiami projektų namų darbai, savivaldybė koncentruojasi į gatvių, ne tik duobių, sutvarkymą. „Jau baigiami 43 mln. Lt kainuojantys A.Juozapavičiaus pr. rekonstrukcijos darbai, kuriems gauta ir ES parama, - vardija p. Kupčinskas. – Už 7,8 mln. Lt sutvarkyta Parodos g. Šįmet biudžete planuojami 9 mln. Lt Petrašiūnų g. tvarkymui. Toliau tęsiami AB „Kauno tiltai“ pernai pradėti Panemunės tilto rekonstrukcijos darbai – šįmet numatoma atlikti darbų už 30 mln. Lt“.

                                  Comment


                                    O kur yra Petrašiūnų g.?
                                    www.kaunotvirtove.lt

                                    Comment


                                      Gal Petrausko?...
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Bet jie man juokingi, ims paskolą 100 mln., bet už tuos pinigus sutvarkys tik kelias pagrindines gatves? Juk gi žadėjo rekonstruoti Karaliaus Mindaugo pr., Jonavos g., Pramonės pr., Tunelio g. Kodėl kituose miestuose už gerokai mažesnę sumą sutvarko daugiau gatvių?

                                        Comment


                                          /\ pvz kurie miestai ir kurios gatvės tuose miestuose?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X