Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Vilniaus miesto savivaldybė ir toliau aktyviai tęsia senamiesčio gatvių rekonstrukcijos (mano galva tai dezinformacija - vykdyti remonto darbai, išskyrus gal Vilniaus g.) darbus.

    Vilniaus gatvė – viena svarbiausių sostinės gatvių. 2017 metais miesto savivaldybė atnaujino Vilniaus gatvės atkarpą nuo Gedimino prospekto iki Islandijos g. Po rekonstrukcijos gatvė tapo draugiškesnė pėstiesiems ir dviratininkams, joje buvo pakeista danga, sutvarkytos požeminės komunikacijos (pala, jei tai tiesa, jie nepajungė lietvamzdžių į kanalizaciją keisdami/tvarkydami komunikacijas?? Be to, pradėjau abejoti ir ar Vilniaus g buvo rekonstruota, nes jei tai buvo rekonstrukcija tai atkarpos nuo Labdarių iki Islandijos sutvarkymas yra labai prastas), atnaujintas apšvietimas.
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	159
Size:	174,2 kB
ID:	1812802

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...atves-atkarpa/ .

    Įdomu ar bus pasimokyta iš praeities klaidų?
    Paskutinis taisė spekas; 2020.07.02, 19:05.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vat už šitą iniciatyvą savivaldybei atsistojęs ploju. Klausimas tik kodėl taip ilgai užtruko (kokia 20 metų). Žinoma, tai pirmieji žingsniai senamiesčio infrastruktūros modernizavime. Kad tik nesustotų.

    Senamiestis pagal kilpas bus suskirstytas į keturias spalvines zonas: rudą (Trakų gatvės), oranžinę (Islandijos gatvės), violetinę (Subačiaus gatvės) ir žydrą (Latako gatvės). Pagrindiniai įvažiavimai bus Trakų, Islandijos, Subačiaus ir Latako gatvėse, o išvažiavimai – Visų Šventųjų, Klaipėdos ir Universiteto gatvėse. Į senamiesčio teritoriją bus įmanoma patekti ir smulkesnėmis gatvelėmis, tačiau visos jos priklausys vienai iš keturių kilpų.

    Pasak savivaldybės, šiuo metu tranzitinis eismas senamiestyje sudaro 40 proc., o rytais – iki 70 procentų
    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-kita-savaite/ .


    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Eismo organizavimo pakeitimai nuo liepos 7 d.



    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gal žinote ar, ir jei taip, - kas daroma Dominikonų ir Subačiaus gatvės senamiestinėje dalyje? Mane neramina, kad jie neapsiribotų dangų pakeitimu, bet kad ir šaligatvius suvienodintų su važiuojamąja dalimi ir visų eismo dalyvių eismą paleistų kartu. Kad nesikartotų kaip Totorių, Vilniaus ir kitose gatvėse.

    https://vilnius.lt/lt/2020/06/17/sos...-batoro-gatve/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Visuomenės informavimas apie numatomą Subačiaus g. atkarpos nuo Maironio g. iki Žiupronių g. Vilniuje, rekonstravimą
    (priešais Misionierių bažnyčią)

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	734
Size:	376,6 kB
ID:	1796563

    2020-06-15

    Vadovaujantis VMSA Infrastruktūros darbų priežiūros ir inžinerinių statinių projektų ir projektinių pasiūlymų vertinimo darbo grupės raštu, Nr. A51-76144/20(3.3.2.26E-INF), projektinių pasiūlymų viešinimo procedūra stabdoma.

    2020-06-15 d., 17:00 val. susirinkimas neįvyks.

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...konstravima-2/

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Aišku, kad tik dėl PR, nieks daugiau tokių galingų stotelių neįrenginės. Net Tesla Model 3 nepalaiko tokios galios, turbūt apart Taycan nieks daugiau ir negalės pilnai jos išnaudoti.
    On the other hand, PR'as šiaip neblogas, vietos tik 2, vietos yra ne dyzeliniams traktoriams, o elektromobiliams, ir +2 į Senamiestį pusvalandžiui ar valandai užsukę Taycan'ai , su jų keliaiviais, kurie gali sau leisti išleist aplinkinėse kavinėse ir parduotuvėse žymiai daugiau, nei pusė Vokiečių gatvėje priparkuotų mašinų keleiviai, nėra kažkas labai jau blogo...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tas El skydelis tikrai nereikalingas, prie kitų ignočio taškų jo nėra. Pati dežė galbūt turi būti virš žemės dėl vedinimo, kad neperkaistų? Plius kinda atkartoja benzino kolonėlę, kuri irgi gali būti po žeme, bet nėra.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Aišku gerai, kad statomi įkrovimo taškai. Bet kokie jie baisus. Tie nauji Ignitis dizainas, tiesiog dežė. o prie jo dar ele. skydelis didžiulis. Negi techniškai nįmanoma viso to po žeme sukišti? Ar kažkaip gražiau įkomponuoti?

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Hm. Reiktų pasižiūrėti Vokiečių g. tvarkybos planus, nes gal reiks perkelti tą stotelę.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Vieta tikrai tragiška. Kaip ir visas tas pseudo parkingas.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Aišku, kad tik dėl PR, nieks daugiau tokių galingų stotelių neįrenginės. Net Tesla Model 3 nepalaiko tokios galios, turbūt apart Taycan nieks daugiau ir negalės pilnai jos išnaudoti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Irengė senamiestyje nes ten geresnis PR gaunasi. O šiaip tai ne pirma gi greito pakrovimo stotelė, nors paprastai tai tn reikai klubo narystę turėti ar pan kiek žinau.

    Beje tos 3 minutes labai priklauso nuo: dabartinio baterijos tūrio (kuo pilnesnė tuo ilgiau), mašinos krovimo palaikymo ir krovimo trnasformatoriaus. Teslos pasikraus greitai, leafai nelabai naudos turės.

    P.S. iš nuotraukos tai stotelė ant šaligatvio... Ten panašu kad pėstiesiems jau 2,5 metro nebeliko?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Senamiestyje pradeda veikti itin greito elektromobilių įkrovimo stotelė: 100 km pakrauti prireiks vos 3 minučių (nuotraukos)

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iu-nuotraukos/ .

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	61
Size:	175,7 kB
ID:	1805556

    Kodėl tokie objektai įrengiami senamiestyje? Kam senamiestyje auto traukos taškai? Mano nuomonė: žmogus su nepilnavertiškumo kompleksu gavęs pinigų įsirengė sau pakrovimo stotelę viešai deklaruodamas, kad čia visiem, kad galbūt nebūtų taip akivaizdu. Jei argumentuosite kodėl gerai senamiestyje įrenginėti pakrovimo stoteles - kritiką priimsiu ir pakeisiu požiūrį. Gal aš kažko nematau.

    Kodėl negalima palei, pvz, senamiesčio ribą įrenginėti? Juk ir pasiekimas stotelių tada būtų geresnis kas reikštų geresnį e auto skatinimą.

    PS.
    Aš pats esu už elektromobilius jei ką : ).

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    lyg ir buvo kalbėta, kad padarytas išvažiavimas gyventojams.
    Toje vietoje vyko(?) nesusipratimas su eismo planavimu buvo. Iš pradžių buvo Vilniaus 20 gyventojams eismas pro didžiuosius vartus (Vilniaus g pusė) visai uždarytas, o paliktas per Labdarių bromą. Pro bromą galima sakyti fiziškai auto netelpa, tad visko galėjo būti su susisiekimo improvizavimu iš gyventojų pusės. Kilus skandalėliui, atrodo, buvo pagaliau leista Vilniaus 20 (ir kitiems) visgi važiuoti pro didžiuosius vartus kurie yra tarp Vilniaus 20 ir 22 pastatų. Labdarių g padaryta dvipusio eismo ir dabar Vilniaus 20 ir kiti gyventojai gali normaliai tiek įvažiuoti tiek išvažiuoti į kiemą nevažiuodami atkarpa tarp Islandijos ir Vilniaus 22. O Vilniaus g atkarpa tarp Islandijos ir Vilniaus 22 namų uždaryta pilnai - nėra nei vienos krypties eismo. Šis važiavimas per dvirtakį neturi vykti netik dėl barbariškumo, bet ir dėl važiavimo prieš eismą (tiksliau - kur visai negalima važiuoti).

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Matosi, bet oficialiai ten leidžiamas tik VT ir taksi eismas. Gal čia gyventojai važiuoja?
    Kad gatvė skirta tik VT, parašyta tiek lenkiškoje ir rusiškoje Vikipedijoje apie šią gatvę, tiek teko įsitikinti gyvai.
    Gal ir gyventojai. Tik keista, kad VT gatvėje, yra mokamo parkavimo vietos.
    https://www.google.com/maps/@52.2391...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tik tiek, kad apsukus streetview'ą, matosi automobiliai. Nemanau, kad čia tik VT gatvė.
    Matosi, bet oficialiai ten leidžiamas tik VT ir taksi eismas. Gal čia gyventojai važiuoja?
    Kad gatvė skirta tik VT, parašyta tiek lenkiškoje ir rusiškoje Vikipedijoje apie šią gatvę, tiek teko įsitikinti gyvai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Idealiu atveju, Pylimo gatvė turėtų būti skirta tik ir išimtinai VT bent jau siauriausiose vietose tarp Rūdninkų ir Naugarduko gatvių galėtų padaryti kažką tokio, kaip Varšuvoje.
    Tik tiek, kad apsukus streetview'ą, matosi automobiliai. Nemanau, kad čia tik VT gatvė.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Idealiu atveju, Pylimo gatvė turėtų būti skirta tik ir išimtinai VT bent jau siauriausiose vietose tarp Rūdninkų ir Naugarduko gatvių galėtų padaryti kažką tokio, kaip Varšuvoje.
    Su šita vieta sunku lyginti, nes Pylimo g. yra svarbi jungiamoji (arterija) gatvė nuo stoties, o Varšuvos atveju ten yra Varšuvos naujamiestis, tolokai nuo stoties, kur šalia universitetas, prezidentūra ir kitos istorinės įstaigos, kur nereikalingas intensyvus eismas.
    Gal ne vietoje, bet mums iki Varšuvos kaip iki kosmoso. Gal išmokime kloti šaligatvius, lietvamzdžius nuvedinėti į kanalizacijas, o ne ant šaligatvio, o tada gal ir galėsime žiūrėti į Varšuva, nes tiesiog nerealu kažką nukopijuoti, kai toks kaimas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    (...) jeigu perasfaltuotų Pylimo g. (kuri yra stipriai susibangavusi), tai miestas išspręstų ir parkingo problemą šalia senamiesčio ir turėtų puikią viešą erdvę šalia MO. (...)
    Idealiu atveju, Pylimo gatvė turėtų būti skirta tik ir išimtinai VT bent jau siauriausiose vietose tarp Rūdninkų ir Naugarduko gatvių galėtų padaryti kažką tokio, kaip Varšuvoje.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    lyg ir buvo kalbėta, kad padarytas išvažiavimas gyventojams.
    Tai štai, ir važinėja gyventojai.

    Komentuoti:

Working...
X