Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet Gedimino pr. stulpelai juk negalėtų skenuoti automobilių numerių, jeigu apie tai kalbama. Tai ar nebus paprasčiausi šlagbaumai (kaip prie VNO)

    Comment


      Kodėl negalėtų? Šalia ant stulpo pakabini numerių skaitytuvą ir prie jo pajungi stulpelius. Šlagbaumai vidury senamiesčio gatvių atrodytų nekažką. Stulpeliai gerokai estetiškiau.

      Comment


        Nereikia šlakbaumų. Sustatai kameras, fiksuojančias numerius ir padarai duomenų bazę su gyventojų numeriais. Viskas. Pravažiuoti, kur neleidžia - automatinis 500 Eur baudos išrašymas. Bet čia jūs kalbat apie visišką draudimą įvažiuot į Senamiestį. To gal nereikia. Riboti tranzitą galima tiesiog pastatant vazonus ir viskas. O patekimas į Senamiestį gali šiaip būti apmokestintas.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          O patekimas į Senamiestį gali šiaip būti apmokestintas.
          Kai kas gal dar nebuvo gimę, tai neatsimena.
          Apmokestinimas ir šlagbaumai Vilniaus senamiestytje jau buvo kokiais 1995-1997 metais.
          Nepasiteisino.

          Reikia pasirinkti - apmokestintas įvažiavimas ir laisvas parkavimas, pvz. kaip Jūrmaloje, ar apmokestintas parkavimas ir laisvas įvažiavimas.
          Trys viename (įskaitany kilpinėjimo iniciatyvas) - šiek tiek per daug. Ypač kai tikslas yra atgaivinti po karantino neatsigaunančias Senamiesčio kavines.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kai kas gal dar nebuvo gimę, tai neatsimena.
            Apmokestinimas ir šlagbaumai Vilniaus senamiestytje jau buvo kokiais 1995-1997 metais.
            Nepasiteisino.

            Reikia pasirinkti - apmokestintas įvažiavimas ir laisvas parkavimas, pvz. kaip Jūrmaloje, ar apmokestintas parkavimas ir laisvas įvažiavimas.
            Trys viename (įskaitany kilpinėjimo iniciatyvas) - šiek tiek per daug. Ypač kai tikslas yra atgaivinti po karantino neatsigaunančias Senamiesčio kavines.
            Jus galit paaiškint kaip tranzitinio srauto sumažinimas pakenks kavinėms?

            Comment


              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
              Jus galit paaiškint kaip tranzitinio srauto sumažinimas pakenks kavinėms?
              Sakyčiau atvirkščiai. Mažesnis tranzitinio transporto srautas sudaro geresnes sąlygas vaikščiojantiems ir tai kartu padidina patrauklumą, tuo pačiu sukuriant pėsčiųjų/klientų srautus kavinėms. Ar kas labai nori sedėti lauke kai panosėje ištisinis kamštis?

              Comment


                Įdomu, kaip bus realizuotas tas kilpinis eismas. Kas atsitiks su tais, kurie sugalvos važiuoti tranzitu? Šlagbaumas neleis išvažiuoti? Tai tokia mašina užkiš eismą. Kur ji važiuos? Grįš atgal? Tai prie šlagbaumo dar ir apsisukimui vietos turėtų būti. Mokestį nuskaitys? O kaip? Vietoje susimokėti reikės ar ateis sąskaita? O jei užsienietis su užsienyje registruota mašina? Kur jam sąskaita ateis? Mokėti vietoje? O jei nepanorės. Ir vėl ta pati situacija - išvažiavimo užkimšimas.

                Comment


                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                  Jus galit paaiškint kaip tranzitinio srauto sumažinimas pakenks kavinėms?
                  Ten tik pavadinimas "tranzito ribojimas". Realybėje tai viso įvažiavimo į Senamiestį ribojimas.
                  Bus įnešta sumaištis ir dirbtinis spūsčių senamiestyje gaminimas padarius neapgalvotus kairiuosius posūkius išvažiavimuose. Kad atsiradus mažiausia kliūčiai bus totalus užkimšimas, tai tereikia sulaukti pirmos "kilpos ant Senamiesčio" veikimo dienos.

                  Važiavimas su mašina į senamiestį daromas itin nepatraukliu.

                  Tą ir reikia aiškiai įvardinti, kad Senamiestis saugomas nuo Vilniaus gyventojų gyvenančių ne miesto centre.
                  Kai meras gyvena centre, tai jam visiškai vienodai šviečia, kad į senamiestį nori patekti ir miegamųjų rajonų gyventojai.
                  Nereikia apsimetinėjant kad savivaldybė bando gelbėti kavines savo PiaRinėmis akcijomis.

                  To buvo galima išvengti. Įrengus daugiau parkavimo vietų senamiesčio prieigose - tuomer
                  Nuo 2000 metų, kai norvegų Parkerings Compagniet turėjo tokius plaus, o pasku išėjo, buvo galima padaryti normalų parkavimą ir savaime sumažinti poreikį važiuoti į Senamiestį.

                  Pasiekiamumo ribojimai neskatina vartojimo.
                  Kol bus pusiau karantinas, niekas nevažiuos į kavinę senamiestyje viešiuju transportu.

                  Kol kavinės mito iš užsieniečių (jie sudarė nuo 50 iki 90%) tol kavinėms nereikėjo jokių lietuvių.
                  15min.lt 2020.05.07
                  Turistai vasarą restoranų neužtvindys: užverti duris, daryti pauzę ar tikėtis kaimynų srauto?
                  https://www.15min.lt/maistas/naujien...3444?v3&copied

                  Tačiau apie kavines ar tai kas iš jų liks, gal geriau diskutuoti kitoje temoje.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Tą ir reikia aiškiai įvardinti, kad Senamiestis saugomas nuo Vilniaus gyventojų gyvenančių ne miesto centre.
                    Ech, jeigu taip būtų paprasta apsaugoti senamiestį nuo akropolinių...

                    Buvau nusiteikęs nuoboduliui klausyti tuos pačius argumentus ir mintis, bet Romas gelbėja, pick your favorite:
                    1) konspiracija kaip pataikaujama vietiniam elitui ir bandoma senamiestį padaryti nepasiekiamu žemesnėms kastoms
                    2) visur bus kamščiai, nes automobiliai užkimš kilpas
                    3) galima rinktis tik iš dviejų automobilizmui pataikaujančių opcijų, nes kitaip žaibas nutrenks pėsčiuosius/dviratininkus/VT keleivius ir kavinės bus tuščios.
                    4) kažkas prieš dvidešimt metų nepasiteisino, tai kam čia dabar reikia, nes juk niekas nuo to laiko nepasikeitė
                    5) padarius normalų parkavimą bus savaime sumažintas poreikis važiuoti į senamiestį;
                    6) niekas nevažiuoja viešuoju transportu, o be jo yra tik automobilis
                    7) diskusija čia baigta, diskutuojam kitoje temoje.

                    Man gal nr 5 labiausiai patiko

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Įdomu, kaip bus realizuotas tas kilpinis eismas. Kas atsitiks su tais, kurie sugalvos važiuoti tranzitu? Šlagbaumas neleis išvažiuoti? Tai tokia mašina užkiš eismą. Kur ji važiuos? Grįš atgal? Tai prie šlagbaumo dar ir apsisukimui vietos turėtų būti. Mokestį nuskaitys? O kaip? Vietoje susimokėti reikės ar ateis sąskaita? O jei užsienietis su užsienyje registruota mašina? Kur jam sąskaita ateis? Mokėti vietoje? O jei nepanorės. Ir vėl ta pati situacija - išvažiavimo užkimšimas.
                      Yra juk schemos, ten kur įsiremsi į užtvarą iškart prie pat bus nusukimas, kur kilpa tęsis kol išvažiuosi iš senamiesčio, t.y. apsisukinėt ar važiuoti atgal nereiks, tik pasukti vairą į dešinę arba kairę. O jei atsitiktiniai automobiliai pateks į akligatvį, tai irgi bėdos nebus, nes ten kilpinis eismas nevyks ir nebus ką užkišti apart lokalaus akligatvio eismo. Bet jų ir dabar senamiestyje yra, bus ženklai ir nematau priežasties, kodėl tai turėtų tapti didesne problema, nei yra dabar

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Pasiekiamumo ribojimai neskatina vartojimo.
                        Kol bus pusiau karantinas, niekas nevažiuos į kavinę senamiestyje viešiuju transportu.

                        .
                        Na nežinau kaip kiti, bet kai aš gyvenau toliau nuo Senamiesčio ir nuspręsdavau važiuot į kavinę/barą/restoraną su mašiną (nors dažniausiai tai buvo VT arba taksi), vis tiek prisiparkuodavau kažkur toliau (pvz prie Tymo turgaus, Naugarduko, Vingrių, Smetonos ir panašiose gatvėse) ir ėjau pėsčiomis, nes ir man ir mano draugams tas pasivaikščiojimas iki kavinės yra tokia pat svarbi experience'o dalis, kaip ir pati kavinė, o gal net ir svarbesnė, nes kavinių yra ir kituose rajonuose, o Senamiestis toks vienas. Dar, dažniausiai, atėjęs į vieną kavinę nusprendi nueit dar kitur, tai nevažiuot juk iš vienos į kitą su mašina... Todėl nemanau, kad kilpinis eismas nors kiek neigiamai įtakos Senamiesčio kavinių populiarumą (kaip tik atsiras daugiau gatvių lauko terasoms), juk niekas nedraudžia įvažiuot į tą kilpą ir prisiparkuoti kažkur jos zonoje. Kas dėl pačių kilpų ir zonų, asmeniškai man kyla abejonių dėl kai kurių sprendimų, pvz dėl Subačiaus zonos, kurioje nematau praktiškai jokių pokyčių ir per kurią bus ir toliau labai patogų kirst kampą važiuojant nuo Liepkalnio/Žirnių sankryžos. Na bet pažiūrėsim kaip bus, tuo labiau, kad juk galima kažką pakankamai lengvai pakeisti, jeigu tai bus akivaizdžiai prastas sprendimas. Manau didžiausia viso šio pertvarkymo problema yra ne Senamiestis ir kilpos, o jo prieigos, kurios yra visiškai nepritaikytos būsimam eismo antplūdžiui. Apie tai turėjo būti pagalvota iš anksto, bet, deja, pas mus galvojama retai, tad irgi pažiūrėsim kaip bus, nes dabar tai atrodo lyg niekad gyvenime neplaukusio vaiko metimas į vandenį - gal iškart išmoks plaukt, gal po poros minučių siaubo, o gal iškart pradės skęst, we'll see...

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Manau didžiausia viso šio pertvarkymo problema yra ne Senamiestis ir kilpos, o jo prieigos, kurios yra visiškai nepritaikytos būsimam eismo antplūdžiui. Apie tai turėjo būti pagalvota iš anksto, bet, deja, pas mus galvojama retai, tad irgi pažiūrėsim kaip bus, nes dabar tai atrodo lyg niekad gyvenime neplaukusio vaiko metimas į vandenį - gal iškart išmoks plaukt, gal po poros minučių siaubo, o gal iškart pradės skęst, we'll see...
                          O ką ten galima planuoti? Autostradą po žeme? Aš matau tik vieną išeitį - su laiku uždaryti tranzitui ir Pylimo, Subačiaus, Maironio, Kosciuškos, Šventaragio gatves. Bet nuo kažko pradėti reikia, o išplėtus zoną tuomet skųsis kitos gatvės dėl eismo antplūdžio.

                          Kažkodėl kai srautai patrigubėja per dvidešimt metų tai toms prieigoms viskas okey, bet kai per pandemiją bus perorganizuotas eismas tai jau tragedija.

                          Ir tas pasakymas, kad nepritaikytos būsimam eismo antplūdžiui tai toks kažkoks visai be racijos. Lygtais dabar visas eismas eina per senamiestį, o aplink jį ne, ir lygtais senamiesčio gatvės būtų labai jau kažkam pritaikytos. Juk ne Geležinio Vilko gatvę uždaro ir visą eismą nukreipia per kokią nors Pylimo gatvę. Nereik čia tų bereikalingų apokaliptinių nuotaikų, o jei eilinis bandymas pastumti ant savivaldybės veiksmų, tai bandykit dar kartą, nes šitas labai jau primityvus

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            Kažkodėl kai srautai patrigubėja per dvidešimt metų tai toms prieigoms viskas okey, bet kai per pandemiją bus perorganizuotas eismas tai jau tragedija.
                            Čia yra labai genialu palyginti patrigubėjimą per dvidešimt metų gatvių ir eismo srautų reguliavimo sistemų tobulinimo su momentiniu tranzitinio eismo per Senamiestį iškelimu į aplinkines gatves. Well done.

                            Ir tas pasakymas, kad nepritaikytos būsimam eismo antplūdžiui tai toks kažkoks visai be racijos. Lygtais dabar visas eismas eina per senamiestį, o aplink jį ne, ir lygtais senamiesčio gatvės būtų labai jau kažkam pritaikytos.
                            Kur aš pasakiau, kad visas eismas ėjo per tam pritaikytas Senamiesčio gatves, o aplink jį ne? Pats nerandu, galit pacituot, kad man būtų gėda?

                            Juk ne Geležinio Vilko gatvę uždaro ir visą eismą nukreipia per kokią nors Pylimo gatvę. Nereik čia tų bereikalingų apokaliptinių nuotaikų, o jei eilinis bandymas pastumti ant savivaldybės veiksmų, tai bandykit dar kartą, nes šitas labai jau primityvus
                            Visų pirma, esu už planuojamus eismo pakeitimus. Antra, tai nėra nei apokaliptinės nuotaikos, nei bandymas pastumti ant savivaldybės, nes prieš tai kaip tik juos pagyriau. Nesakau, kad būtinai bus blogai, sakau, kad pažiūrėsime kaip bus, bet kadangi pačiam labai dažnai tekdavo pravažiuot Pylimo, Maironio, Šventaragio ir panašiomis gatvėmis piko metų, ir puikiai žinau kokios siaubingos ten buvo spūstys (kai tik nuo Halės turgaus iki Islandijos gatvės važiuoji apie pusvalandį), tikėtis, kad po eismo uždarymo per Senamiesčio viduje esančias gatves situacija pagerės, ar bent jau nepablogės, manau, nėra labai logiška.

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                              Nesakau, kad būtinai bus blogai, sakau, kad pažiūrėsime kaip bus, bet kadangi pačiam labai dažnai tekdavo pravažiuot Pylimo, Maironio, Šventaragio ir panašiomis gatvėmis piko metų, ir puikiai žinau kokios siaubingos ten buvo spūstys (kai tik nuo Halės turgaus iki Islandijos gatvės važiuoji apie pusvalandį), tikėtis, kad po eismo uždarymo per Senamiesčio viduje esančias gatves situacija pagerės, ar bent jau nepablogės, manau, nėra labai logiška.
                              Žinok gali būti kad nei kiek nepablogės. Yra toks fenomenas, kad kampų nukirtinėtojai smarkiai pailgina kelionės laiką visiems kitiems, nes vis išnyra eilės priekyje ir kemša sankryžas. Nebesant tokios galimybės ir išsirikiavus visiems toje pačioje eilėje, nors pati eilė ir pailgės, bet tikėtina, jog vidutinis greitis padidės.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                Manau didžiausia viso šio pertvarkymo problema yra ne Senamiestis ir kilpos, o jo prieigos, kurios yra visiškai nepritaikytos būsimam eismo antplūdžiui. Apie tai turėjo būti pagalvota iš anksto, bet, deja, pas mus galvojama retai,
                                Ar yra numatomos kokios nors pertvarkos Maironio, Subačiaus, Pylimo ir kitose aplinkinėse gatvėse?
                                Nesinori tiketi, kad apie tas gatves visiškai negalvota..

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Ar yra numatomos kokios nors pertvarkos Maironio, Subačiaus, Pylimo ir kitose aplinkinėse gatvėse?
                                  Nesinori tiketi, kad apie tas gatves visiškai negalvota..
                                  Numatoma. Darys 6 juostų greitkelius.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Numatoma. Darys 6 juostų greitkelius.
                                    Gal žinai ar bus išsukimas prie Bernardinų sodo? Vis tiek kartais norėsis prilėkti,

                                    Comment


                                      Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                      Gal žinai ar bus išsukimas prie Bernardinų sodo? Vis tiek kartais norėsis prilėkti,
                                      Reik pasiūlyt, kad padarytų viaduką kokį. Kad kavinės neužsidarytų.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Man gal nr 5 labiausiai patiko
                                        Juokas juokais, bet į Senamiestį jau nevažiavau gal kokių 15 metų. Nei tiesiogiai, nei tranzitu, nei VT (jis ten yra?), nei dviračiu.
                                        Arčiausias taškas - parkavimo aikštelė Maironio g. Bet, mačiau, planuose naikins ir ją. Nieko baisaus.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Numatoma. Darys 6 juostų greitkelius.
                                          Vadinasi, kaip visada, apie nieką nepagalvota, išskyrus apie PiaRą.

                                          Dar toks klausimas, į kurį nebuvo atsakymo - kaip vyks išvaziavimas iš Latako kilpos.
                                          Ar bus bent kiek tvarkomas Dominikonų gatvės grindinys.
                                          ​​​​​​Kaip iš tos kilpos bus organizuojami kairieji posūkiai į Vrublevskio ir Šventaragio gatves.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X