Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai dabar ta atkarpa taps pėsčiųjų, nors nuo pat rekonstrukcijos buvo pakeliami kuoliukai ir ribojamas eismas savaitgaliais ir vakarais.
    Nebuvo nuo pat Bet faktas lieka faktu, kad nebuvo pilnai pritaikyta pėsčiųjų srautams ir kavinėms. Vėl gi, čia aš tik kabinėjuosi prie Zuoko išsakytų teiginių, kad va jie jau tada pagalvojo pirmiausia apie pėsčiuosius.

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Jūs kalbate apie tai (kaip suprantu), kad būtų labai gerai įrengti parkingus požeminius ir ar kitokius aplink senamiestį ir tada maksimaliai panaikinti važinėjimus ir parkavimus senamiestyje. Aš tam pritariu 100%+. Juk mano pastaba, kad Z nusišneka teigdamas, kad senamiestyje negalima imtis automobilizacijos mažinimo veiksmų, nes matai juk parkuoti kur nėra, neprieštarauja šiai labai gerai jūsų idėjai. Aš pats to noriu. Taigi, man rodos mes pilnai sutariame.
      Jei Z sakė, kad trūks plyš negalima daryti kilpinio eismo kol nėra požeminių parkingų - tada taip. Bet kai probėkšmais permečiau Z pasisakymus, susidarė vaizdas, kad jis labiau kalba, kad sekantis logiškas žingsnis yra parkingų statymas ir senamiesčio uždarymas.

      Mano nuomone kilpnis eismas yra graudus minimumas, kuris ne itin išspręs problemą. Kai kurios kilpos toliau bus patogios važinėti kai kuriomis kryptimis. Pasikeitus srautams ir kitos kilpos gali pasidaryti patogios. Kitur gali paaiškėti, kad dar daugiau eismo susidarys. Sakykim supermamytės seniau išleisdavo pabiručius ir nerdavo per senamiestį kiaurai. Dabar pravažiavusios kilpa išlįst ten pat ir vistiek turės apvažiuot senamiestį. Abejoju ar tai labai sumažins eismo kiekį sudėjus kartu senamiestį ir aplink jį. Tokia biški kova su vėjo malūnais. Jei jau sakom A, reikia pasakyti ir B - panaikinti eismą su antžeminiu parkavimu gatvėje išvis.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Nebuvo nuo pat Bet faktas lieka faktu, kad nebuvo pilnai pritaikyta pėsčiųjų srautams ir kavinėms. Vėl gi, čia aš tik kabinėjuosi prie Zuoko išsakytų teiginių, kad va jie jau tada pagalvojo pirmiausia apie pėsčiuosius.
        Jo, pradžia realiai tapo tik 2019 m., o iki tol policija buvi aplamai nepatenkinta ženklu, kurio nepaisymą visą laiką toleravo https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=73851486.

        ​​​​https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=73129344


        Buvo svarstymai paversti Gedimino prospekto bent dalį kažką kaip Laisvės alėją, bet nuėjo į kompromisus. Dabar realybė parodė, kad pusėtini sprendimai dažnai neturi jokio efekto.
        ​​​​​​
        Paskutinis taisė AudriusV; 2020.05.20, 19:35.

        Comment


          O kam kišti pinigus į 3 požemines ar antžemines stovėjimo aikšteles aplink senamiestį, jei būtų galima padaryti, kaip sakėt, 1 Stoty (turim jau Kudirkos, tilto g. aikšteles), o likusius pinigus investuoti į NORMALIAS P+R aikšteles miesto šonuose? Mašiną palieki toli nuo senamiesčio, autobusu išlipi Kudirkos aikštėj ir džiaugiesi gyvenimu Senamiestyje savo kojytėmis

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą

            Man atrodo mes prasilenkiame kalbamais dalykais. Mano makro neprieštarauja jūsų mikro. Pateikdamas pavyzdį noriu parodyti sisteminių problemų sukeliamas daugybines pasikartojančias problemas kai pradedama ne nuo makro ir bėgama iškart prie mikro.

            Tai dar ne viskas. Mano žiniomis (nes seku Vilniaus 20 gyventojų atsiliepimus) jiems įvažiavimą surengė per Labdarių 3 namo bromą, o išvažiavimą irgi pro ten. Bromas yra labai mažas, toks mažas, kad vos gali lengvieji pravažiuoti. Trečia, Atkarpoje tarp Labdarių ir Islandijos g padarytas vienpusis eismas ir jo kryptis pakeista - taigi važiavimas pro kuoliuką ne tik gaunasi per dvirtakį, bet ir prieš eismą. Pasinaudosiu proga, jei jau tęsiant pokalbį apie dvirtakį, tai jei Vilniaus g būtų buvus rekonstruota pagal gerąsias praktikas, tokio dalyko kaip šis dvirtakis net nebūtų nes visas eismas būtų vienoje erdvėje, tad mūsų ši diskusija net nebūtų įvykusi...

            https://vilnius.lt/lt/2020/05/12/keturiose-sostines-senamiescio-gatvese-tik-pesciuju-ir-dviratininku-zona/

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	29,7 kB ID:	1802273
            Va taip va:

            Vairuotojai piktybiškai pažeidinėja naują eismo tvarką Senamiestyje (video)
            Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iestyje-video/ .

            Jei Vilniaus g būtų buvusi gerai rekonstruota, atskiro dvirtakio nebūtų, o dėl to nebūtų ir palikto tarpo stulpelių linijoje dabartiniame dvirtakyje. Be to, per visą gatvės plotį būtų galima sustatyti gb vazonus pvz.

            Comment


              Žinojau, kad eismo kultūra pas mus nėra stipriai besiskirianti nuo Rusijos ir panašių šalių, bet tas pirmas debilas tai tikrai nustebino...



              https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iestyje-video/

              Comment


                Nesuprantu, kodėl negalima stulpelio ir dviračių take, per vidurį? Dviratis nepralįs? Kyla įtarimas, kad taip padaryta specialiai.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Nesuprantu, kodėl negalima stulpelio ir dviračių take, per vidurį? Dviratis nepralįs? Kyla įtarimas, kad taip padaryta specialiai.
                  Per vidurį nereikia, nes STR ir šiaip gali būti pavojinga, bet iš šono, kad nepralįstų mašinos, tikrai buvo galima. O šiaip reiktų ten pastatyt klombas su augalais, o ne plastikinius stulpelius.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Nesuprantu, kodėl negalima stulpelio ir dviračių take, per vidurį? Dviratis nepralįs? Kyla įtarimas, kad taip padaryta specialiai.
                    lyg ir buvo kalbėta, kad padarytas išvažiavimas gyventojams.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      lyg ir buvo kalbėta, kad padarytas išvažiavimas gyventojams.
                      Tai štai, ir važinėja gyventojai.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                        (...) jeigu perasfaltuotų Pylimo g. (kuri yra stipriai susibangavusi), tai miestas išspręstų ir parkingo problemą šalia senamiesčio ir turėtų puikią viešą erdvę šalia MO. (...)
                        Idealiu atveju, Pylimo gatvė turėtų būti skirta tik ir išimtinai VT bent jau siauriausiose vietose tarp Rūdninkų ir Naugarduko gatvių galėtų padaryti kažką tokio, kaip Varšuvoje.
                        Už dviračius ir troleibusus!

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                          Idealiu atveju, Pylimo gatvė turėtų būti skirta tik ir išimtinai VT bent jau siauriausiose vietose tarp Rūdninkų ir Naugarduko gatvių galėtų padaryti kažką tokio, kaip Varšuvoje.
                          Su šita vieta sunku lyginti, nes Pylimo g. yra svarbi jungiamoji (arterija) gatvė nuo stoties, o Varšuvos atveju ten yra Varšuvos naujamiestis, tolokai nuo stoties, kur šalia universitetas, prezidentūra ir kitos istorinės įstaigos, kur nereikalingas intensyvus eismas.
                          Gal ne vietoje, bet mums iki Varšuvos kaip iki kosmoso. Gal išmokime kloti šaligatvius, lietvamzdžius nuvedinėti į kanalizacijas, o ne ant šaligatvio, o tada gal ir galėsime žiūrėti į Varšuva, nes tiesiog nerealu kažką nukopijuoti, kai toks kaimas.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                            Idealiu atveju, Pylimo gatvė turėtų būti skirta tik ir išimtinai VT bent jau siauriausiose vietose tarp Rūdninkų ir Naugarduko gatvių galėtų padaryti kažką tokio, kaip Varšuvoje.
                            Tik tiek, kad apsukus streetview'ą, matosi automobiliai. Nemanau, kad čia tik VT gatvė.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Tik tiek, kad apsukus streetview'ą, matosi automobiliai. Nemanau, kad čia tik VT gatvė.
                              Matosi, bet oficialiai ten leidžiamas tik VT ir taksi eismas. Gal čia gyventojai važiuoja?
                              Kad gatvė skirta tik VT, parašyta tiek lenkiškoje ir rusiškoje Vikipedijoje apie šią gatvę, tiek teko įsitikinti gyvai.
                              Už dviračius ir troleibusus!

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                Matosi, bet oficialiai ten leidžiamas tik VT ir taksi eismas. Gal čia gyventojai važiuoja?
                                Kad gatvė skirta tik VT, parašyta tiek lenkiškoje ir rusiškoje Vikipedijoje apie šią gatvę, tiek teko įsitikinti gyvai.
                                Gal ir gyventojai. Tik keista, kad VT gatvėje, yra mokamo parkavimo vietos.
                                https://www.google.com/maps/@52.2391...7i13312!8i6656

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                  lyg ir buvo kalbėta, kad padarytas išvažiavimas gyventojams.
                                  Toje vietoje vyko(?) nesusipratimas su eismo planavimu buvo. Iš pradžių buvo Vilniaus 20 gyventojams eismas pro didžiuosius vartus (Vilniaus g pusė) visai uždarytas, o paliktas per Labdarių bromą. Pro bromą galima sakyti fiziškai auto netelpa, tad visko galėjo būti su susisiekimo improvizavimu iš gyventojų pusės. Kilus skandalėliui, atrodo, buvo pagaliau leista Vilniaus 20 (ir kitiems) visgi važiuoti pro didžiuosius vartus kurie yra tarp Vilniaus 20 ir 22 pastatų. Labdarių g padaryta dvipusio eismo ir dabar Vilniaus 20 ir kiti gyventojai gali normaliai tiek įvažiuoti tiek išvažiuoti į kiemą nevažiuodami atkarpa tarp Islandijos ir Vilniaus 22. O Vilniaus g atkarpa tarp Islandijos ir Vilniaus 22 namų uždaryta pilnai - nėra nei vienos krypties eismo. Šis važiavimas per dvirtakį neturi vykti netik dėl barbariškumo, bet ir dėl važiavimo prieš eismą (tiksliau - kur visai negalima važiuoti).

                                  Comment


                                    Senamiestyje pradeda veikti itin greito elektromobilių įkrovimo stotelė: 100 km pakrauti prireiks vos 3 minučių (nuotraukos)

                                    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iu-nuotraukos/ .

                                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	175,7 kB
ID:	1805556

                                    Kodėl tokie objektai įrengiami senamiestyje? Kam senamiestyje auto traukos taškai? Mano nuomonė: žmogus su nepilnavertiškumo kompleksu gavęs pinigų įsirengė sau pakrovimo stotelę viešai deklaruodamas, kad čia visiem, kad galbūt nebūtų taip akivaizdu. Jei argumentuosite kodėl gerai senamiestyje įrenginėti pakrovimo stoteles - kritiką priimsiu ir pakeisiu požiūrį. Gal aš kažko nematau.

                                    Kodėl negalima palei, pvz, senamiesčio ribą įrenginėti? Juk ir pasiekimas stotelių tada būtų geresnis kas reikštų geresnį e auto skatinimą.

                                    PS.
                                    Aš pats esu už elektromobilius jei ką : ).

                                    Comment


                                      Irengė senamiestyje nes ten geresnis PR gaunasi. O šiaip tai ne pirma gi greito pakrovimo stotelė, nors paprastai tai tn reikai klubo narystę turėti ar pan kiek žinau.

                                      Beje tos 3 minutes labai priklauso nuo: dabartinio baterijos tūrio (kuo pilnesnė tuo ilgiau), mašinos krovimo palaikymo ir krovimo trnasformatoriaus. Teslos pasikraus greitai, leafai nelabai naudos turės.

                                      P.S. iš nuotraukos tai stotelė ant šaligatvio... Ten panašu kad pėstiesiems jau 2,5 metro nebeliko?

                                      Comment


                                        Aišku, kad tik dėl PR, nieks daugiau tokių galingų stotelių neįrenginės. Net Tesla Model 3 nepalaiko tokios galios, turbūt apart Taycan nieks daugiau ir negalės pilnai jos išnaudoti.

                                        Comment


                                          Vieta tikrai tragiška. Kaip ir visas tas pseudo parkingas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X