Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na tai karkasas toms aikštelėms yra:
    1) požeminė aikštelė po Kudirkos aikšte, dar galima paminėti daugiaaukštę aikštelę Tilto g. - man atrodo, jos puikiai susitvarko su srautais.
    2) Aikštelė prie Tymo turgaus - čia jau sunkiau, bet ją galima truputį išplėsti ir humanizuoti, arba paskelbti architektūrinį konkursą ir pastatyti ten daugiaaukštę aikštelę.
    3) Aikštelė Stoties žiede - dabar, aišku, atrodo nekaip, bet pajudėjus Vilnius Connect turėtų atsirasti daug parkavimo vietų.

    Principe, dar prašosi aikštelė kur nors šalia Pylimo/Basanavičiaus sankryžos, bet ten visiškai nėra vietos. Kaip alternatyvą, galima padaryti požeminę aikštelę po Cvirkos skveru, kol tas dar nepradėtas rekonstruoti.

    Aišku, ne idealiai, bet tikrai negalima sakyti, kad ''aikštelių nėra, drausti eismo senamiestyje negalima''.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.05.19, 18:01.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Lrytas.lt 2020.05.18
      Vilniaus centre teks mokytis naujos eismo tvarkos: čia vykstančių laukia nauji iššūkiai
      Straipsnio komentarai atspindi visuomenės sąmoningumo lygį - dominuoja "duokit daugiau vietų parkoci" ir "aš turiu prigimtinę teisę pasistatyti savo audinę bet kur senamiestyje".
      Šiaip žingsniai geri, tik labai maži ir nedrąsūs.- galėtų visą Gedimino pr. padaryti pėsčiųjų zona, neseniai buvau Kaune (gal 4-ą kartą gyvenime) ir buvau sužavėtas, kad visas Laisvės pr. paliktas pėstiesiems, kodėl dvigubai didesniame Vilniuje negalime padaryti to paties?
      Taip pat kaip buvo minėta aukščiau, vien kelio ženklai bent kol kas nieko nepadarys pėsčiųjų zona - visur būtini metaliniai kuoliukai.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Na tai karkasas toms aikštelėms yra:
        1) požeminė aikštelė po Kudirkos aikšte, dar galima paminėti daugiaaukštę aikštelę Tilto g. - man atrodo, jos puikiai susitvarko su srautais.
        2) Aikštelė prie Tymo turgaus - čia jau sunkiau, bet ją galima truputį išplėsti ir humanizuoti, arba paskelbti architektūrinį konkursą ir pastatyti ten daugiaaukštę aikštelę.
        3) Aikštelė Stoties žiede - dabar, aišku, atrodo nekaip, bet pajudėjus Vilnius Connect turėtų atsirasti daug parkavimo vietų.

        Principe, dar prašosi aikštelė kur nors šalia Pylimo/Basanavičiaus sankryžos, bet ten visiškai nėra vietos. Kaip alternatyvą, galima padaryti požeminę aikštelę po Cvirkos skveru, kol tas dar nepradėtas rekonstruoti.

        Aišku, ne idealiai, bet tikrai negalima sakyti, kad ''aikštelių nėra, drausti eismo senamiestyje negalima''.
        Prie Tymo turgaus daugiaaukštę aikštelę??? Ačiū nereikia. Kitos šitoje temoje gvildentos mintys apie požeminius parkingus gyventojams ir antžemių vietų naikinimą labai gražios, bet nesąmonė jas įrenginėti už visų miestiečių pinigus, o pasikeitus valdžiai dar ir galėtų sugrįžti senosios vietos. Vėlgi pasikartosiu, kritinė masė kurios dėka senamiestis išgyvens be automobilių pastovaus judėjimo jau yra, prie jos prisidės dar tie, kuriems dabartinė situacija nepatraukli. O nesugebanti be automobilio judėti ir įsižeidusi masė gali rinktis iš plačios prekybcentrių pasiūlos.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Prie Tymo turgaus daugiaaukštę aikštelę??? Ačiū nereikia. Kitos šitoje temoje gvildentos mintys apie požeminius parkingus gyventojams ir antžemių vietų naikinimą labai gražios, bet nesąmonė jas įrenginėti už visų miestiečių pinigus, o pasikeitus valdžiai dar ir galėtų sugrįžti senosios vietos. Vėlgi pasikartosiu, kritinė masė kurios dėka senamiestis išgyvens be automobilių pastovaus judėjimo jau yra, prie jos prisidės dar tie, kuriems dabartinė situacija nepatraukli. O nesugebanti be automobilio judėti ir įsižeidusi masė gali rinktis iš plačios prekybcentrių pasiūlos.
          Klausimas kiek tos kritinės masės liktų jei išnyktų antžeminis parkavimas senamiestyje ir neatsirastų jam pakaitalų. Jau dabar Tymo turgaus apylinkės geru oru rudenį/pavasarį būna biški laukiniai vakarai. Ar kažkaip senamiestyje iš veidų atskiri kas atvažiavo autobusu, o kas numetė mašiną prie Tymo ar Operhauso?

          Pasiūlymas dėl padorių parkingų prieigose ir yra sugebantiems judėt be mašinos - prisiparkuok toliau ir pasivaikščiot.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Na tai karkasas toms aikštelėms yra:

            Principe, dar prašosi aikštelė kur nors šalia Pylimo/Basanavičiaus sankryžos, bet ten visiškai nėra vietos. Kaip alternatyvą, galima padaryti požeminę aikštelę po Cvirkos skveru, kol tas dar nepradėtas rekonstruoti.
            Buvo kalbų apie Naugarduko/Pylimo sankryžos skverą

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Klausimas kiek tos kritinės masės liktų jei išnyktų antžeminis parkavimas senamiestyje ir neatsirastų jam pakaitalų. Jau dabar Tymo turgaus apylinkės geru oru rudenį/pavasarį būna biški laukiniai vakarai. Ar kažkaip senamiestyje iš veidų atskiri kas atvažiavo autobusu, o kas numetė mašiną prie Tymo ar Operhauso?

              Pasiūlymas dėl padorių parkingų prieigose ir yra sugebantiems judėt be mašinos - prisiparkuok toliau ir pasivaikščiot.
              Taip, prisiparkuoti toliau ir pasivaikščioti. O dabar pažiūrėkite į žemėlapį kur yra senamiestis ir kur yra Tymo turgus.

              Comment


                Kur būtų galima pastatyti didelį (mokamą) parkingą yra stoties prieigos (ar ant stoties stogo ar daugiaaukštis vietoje kokios dabartinės autobusų stoties, ją perkeliant kitur. Jis būtų ir pakankamai arti Senamiesčio (kad būtų galima atvažiuoti iš kokios Pilaitės ir nueiti į Senamiestį), tiek pakankamai toli, kad nedarkytų vaizdo.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Taip, prisiparkuoti toliau ir pasivaikščioti. O dabar pažiūrėkite į žemėlapį kur yra senamiestis ir kur yra Tymo turgus.
                  Galima ir nacionalizuot betono centrą ir jo vietoje pastatyti. Arba kalėjimą iškelt. Bet taip jau gavosi, kad Tymo turgus yra vienas nedaugelio tinkamų variantų tose vietose.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Galima ir nacionalizuot betono centrą ir jo vietoje pastatyti. Arba kalėjimą iškelt. Bet taip jau gavosi, kad Tymo turgus yra vienas nedaugelio tinkamų variantų tose vietose.
                    Manau realiausia būtų įrengti didesnę aikštelę šalia geležinkelio stoties pertvarkant tą teritoriją. Pirmi du jūsų variantai vietos požiūriu irgi patenkinami, bet mažai tikėtini.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                      Manau realiausia būtų įrengti didesnę aikštelę šalia geležinkelio stoties pertvarkant tą teritoriją. Pirmi du jūsų variantai vietos požiūriu irgi patenkinami, bet mažai tikėtini.
                      Norint panaikinti visą parkingą senamiestyje, daugiaaukščių-požeminių reiktų tiek prie stoties, tiek link Tymo turgaus. Turbūt ir kažkur Pylimo gatvėje. Kelios mažesnės būtų gerokai lengviau įkomponuojamos nei viena super-duper-daugiatūkstantinė.

                      Gal mūsų skirtingi prioritetai. Man labiausiai norisi sukišti visas senamiestyje parkuojamus auto, įskaitant ir gyventojų, po žeme. Neturiu noro užkardyti atvažiavimo nuosavu transportu iki senamiesčio.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Norint panaikinti visą parkingą senamiestyje, daugiaaukščių-požeminių reiktų tiek prie stoties, tiek link Tymo turgaus. Turbūt ir kažkur Pylimo gatvėje. Kelios mažesnės būtų gerokai lengviau įkomponuojamos nei viena super-duper-daugiatūkstantinė.

                        Gal mūsų skirtingi prioritetai. Man labiausiai norisi sukišti visas senamiestyje parkuojamus auto, įskaitant ir gyventojų, po žeme. Neturiu noro užkardyti atvažiavimo nuosavu transportu iki senamiesčio.
                        Aš irgi neturiu, bet nieks man atrodo to ir nesiruošia daryti. Eismas juk nebus uždraustas, parkavimo vietos irgi tebėra. Žinoma jeigu tikslas VISIEMS suteikti galimybę atvykti automobiliu ir prisiparkuoti, tuomet tai yra utopija.

                        Dėl visų parkavimo vietų sukišimo, tai čia reiktų daugybės aikštelių, nes idėja siūlyti gyventojams vietas už poros kilometrų turbūt nelabai įgyvendinama. Ne visur joms atsirastų vietos, o kur atsirastų tokias aikšteles pastatyti kainuotų didelius pinigus. Be to ta senamiesčio be automobilių idėja laikytųsi ant politinės valios ir neatmeskim varianto, jog pasikeitus merui jos sugrįžtų ir tiesiog išleidę milžiniškus pinigus aikštelėms turėtume dar daugiau automobilių centre.

                        Parkavimo uždraudimas ne gyventojams ir viena didesnė aikštelė prie stoties atvykstantiems pasiektų panašų rezultatą su daug mažensniais kaštais ir mažesnėmis rizikomis projekto trumpalaikiškumui.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Norint panaikinti visą parkingą senamiestyje, daugiaaukščių-požeminių reiktų tiek prie stoties, tiek link Tymo turgaus. Turbūt ir kažkur Pylimo gatvėje.
                          Pylimo g. yra keistas skveras su "Paviljonu". Gal ten įmanoma kažką padaryti? Nežinau, kam ta vieta priklauso ir kas ten buvo prieš 100 metų.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą
                            Aš irgi neturiu, bet nieks man atrodo to ir nesiruošia daryti. Eismas juk nebus uždraustas, parkavimo vietos irgi tebėra. Žinoma jeigu tikslas VISIEMS suteikti galimybę atvykti automobiliu ir prisiparkuoti, tuomet tai yra utopija.
                            Tai ir kalbam ne apie kilpinę schemą, o ką būtų galima geriau padaryti. Ir parkavimo vietų naikinimas be solidaus kiekio parkingų perimetre neįmanomas. Nematau, kodėl prie senamiesčio negalėtų privažiuoti visi kuriems negaila poros ar keliolikos eurų už parkingą. Natūralu, kad civilizuota daugiaaukštė aikštelė kainuos. Ir gyventojams leidimux parkavimui turėtų kaiuoti atitinkamai.

                            Parašė themanual Rodyti pranešimą
                            Dėl visų parkavimo vietų sukišimo, tai čia reiktų daugybės aikštelių, nes idėja siūlyti gyventojams vietas už poros kilometrų turbūt nelabai įgyvendinama. Ne visur joms atsirastų vietos, o kur atsirastų tokias aikšteles pastatyti kainuotų didelius pinigus. Be to ta senamiesčio be automobilių idėja laikytųsi ant politinės valios ir neatmeskim varianto, jog pasikeitus merui jos sugrįžtų ir tiesiog išleidę milžiniškus pinigus aikštelėms turėtume dar daugiau automobilių centre.
                            Būtent dėl to ir siūlau daugiau aikštelių keliose vietose, kad gyventojus, kurie parkuoja gatvėje būtų lengviau prikalbinti į jį persikelti. Geriausias būdas būtų leisti statyti privačiam kapitalui, kuris gautų mokestį X metų. Tada atsirastų interesas ilgalaikėje perspektyvoje prižiūrėti ir politinę valią Gražu žiūrėt kaip Santariškės susitvarkė kai atsirado privatus interesas.

                            Parašė themanual Rodyti pranešimą
                            Parkavimo uždraudimas ne gyventojams ir viena didesnė aikštelė prie stoties atvykstantiems pasiektų panašų rezultatą su daug mažensniais kaštais ir mažesnėmis rizikomis projekto trumpalaikiškumui.
                            Nematau skirtumo ar vaizdą gadina Kazytės iš Kalabybiškio, ar Kazimiero iš 5 buto mašina. Kol bus leidžiamas bet koks parkingas valstybinėj žemėj - šiaip ar taip reikės projektuoti gatves numatant parkavimą. Dar suprantu prie senai tvarkytų namų kur nėra kur kitur sukišt mašinas. Bet kai yra nauja statyba ar renovacija ir neperka parkingo, nes pigiai išsiims leidimą ir parkuos gatvėj... Tai problema lieka toliau. Gal pradžiai reiktų nebeišdavinėt antrų leidimų butui ir naujai statybai išvis neduot nei vieno leidimo.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Čia dėl to šaligatviai nepritaikyti esantiems pėsčiųjų srautams
                              Kuo 3-4 metrų šaligatviai iš abiejų pusių yra nepritaikyti esantiems pėsčiųjų srautams? Manau čia yra kaip tik idealu Vilniui, nei per siauri, nei 25-30 metrų Konstitucijos prospekto šaligatvis, žmonės gali praeiti be jokių problemų ir tuo pačiu tai yra viena iš nedaugelio Vilniaus vietų, kur jaučiasi nors kažkoks big city feeling'as.

                              gatvėje faktiškai telpa 3 eismo juostos
                              Na, to be fair, jeigu gatvė būtų minimalaus pločio dviem juostom, galima būtų pamiršti apie pravažiavimą dviračių taku, nes ir dabar ten yra didžiulė problema su staiga "sugedusiais", "nū man cyk dviem minūcėms" ir "a kur man dar sustoci?".

                              o pėstieji nuo gatvės atskirti grandinėmis (jau nebe - ši savivaldybė jas nukabino)?
                              Čia sutinku, tikrai jų ten nereikėjo, kaip ir tų betoninių nesąmonių, kurias šalia jų padėjo jau ši savivaldybė. Bet nereikia pamiršti, kad tai yra kokių 2000 metų projektas ir iki šiol, bent jau man, Gedimino prospektas (plius kartu sutvarkyta Kudirkos aikštė ir Odminių skveras) yra viena geriausių viešųjų erdvių mieste. Prie ko galima būtų kabintis tai gatvės grindinio kokybė. Kokybiškos medžiagos tikrai neturėjo taip sutrupėt per ~20 metų.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Norint panaikinti visą parkingą senamiestyje, daugiaaukščių-požeminių reiktų tiek prie stoties, tiek link Tymo turgaus. Turbūt ir kažkur Pylimo gatvėje.
                                Prie Pylimo/Naudarduko sankryžos yra vienas bomžiškiausių skverų Vilniuje, kuris, bent jau man, sukelia gėdos jausmą, kai sutinku ten apsileidimu besistebinčius užsieniečius. Jis tiesiog prašosi sutvarkymo Kudirkos aikštės pavyzdžiu. Susitarus su parkingo operatoriumi naujas skveras + parkingas galėtų Vilniui nieko nekainuoti, bet tam reikia kažką daryti, galvoti, tartis, o, kaip žinot, paprasčiau yra nedaryti nieko...

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Prie Pylimo/Naudarduko sankryžos yra vienas bomžiškiausių skverų Vilniuje, kuris, bent jau man, sukelia gėdos jausmą, kai sutinku ten apsileidimu besistebinčius užsieniečius.
                                  Kažkada buvo kalbama (galima paieškoti google), kad šioje vietoje (malkų turgus), kai bus apribotas eismas senamiestyje, galės būti įrengta požeminė stovėjim aikštelė. Iš tiesų, jeigu, šioje vietoje tokią įrengtų (o tai būtų tiesiog puiku ir logiška), o virš jos sutvarkytų aplinką (kainuotų nepigiai, nes, be to, aikšte yra įrašyta į KVR (kodas 10366), tačiau kaip taškinis objektas, tad reikėtų detaliųjų tyrimų kaip ir Reformatuose), perasfaltuotų Pylimo g. (kuri yra stipriai susibangavusi), tai miestas išspręstų ir parkingo problemą šalia senamiesčio ir turėtų puikią viešą erdvę šalia MO.
                                  O šiai dienai malkų turgus pagarsėjęs tuo, kad ten yra senas viešas WC, vadinamas "Vilniečio kertele", į kurį šiai dienai negalima patekti, nes uždėtos grotos. O gaila, nes galima būtų filmuoti siaubo filmus.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Prie to, kad esant civilizuotam parkavimui senamiesčio prieigose būtų galima išvis uždaryti senamiestyje auto eismą apart aptarnaujančio transporto ir panaikinti didžiąją dalį esamo parkingo pačiame senamiestyje.
                                    Kalba buvo apie tranzitinį eismą ir jo sąsąją su parkingu aplink senamiestį. Jei, pvz, aš noriu nuo Olandų žiedo nuvažiuoti į Naujamiestį ir vietoj to, kad pasirinkčiau važiavimą pvz Olandų gatve ir varyčiau Drujos gatve, varau per senamiestį taip prisidėdamas prie tranzitinio eismo. Kaip šiuo atveju mano važiavimą įtakoja parkingai aplink senamiestį? Atrodo nesusišnekėjom.

                                    Jūs kalbate apie tai (kaip suprantu), kad būtų labai gerai įrengti parkingus požeminius ir ar kitokius aplink senamiestį ir tada maksimaliai panaikinti važinėjimus ir parkavimus senamiestyje. Aš tam pritariu 100%+. Juk mano pastaba, kad Z nusišneka teigdamas, kad senamiestyje negalima imtis automobilizacijos mažinimo veiksmų, nes matai juk parkuoti kur nėra, neprieštarauja šiai labai gerai jūsų idėjai. Aš pats to noriu. Taigi, man rodos mes pilnai sutariame.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Čia dėl to šaligatviai nepritaikyti esantiems pėsčiųjų srautams, gatvėje faktiškai telpa 3 eismo juostos, o pėstieji nuo gatvės atskirti grandinėmis (jau nebe - ši savivaldybė jas nukabino)?
                                      Kodėl nepritaikyti? Šaligatviai kaip tik platūs, telpa net lauko kavinės, o pačiame prospekte dviračių takas, tai automobiliams tik siauros 2 juostos realiai yra.

                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Kodėl nepritaikyti? Šaligatviai kaip tik platūs, telpa net lauko kavinės, o pačiame prospekte dviračių takas, tai automobiliams tik siauros 2 juostos realiai yra.
                                        Arčiau Katedros tai nelabai telpa: https://www.google.lt/maps/@54.68646...7i13312!8i6656

                                        Bet man tas prospektas patinka. Aš čia tik ieškau kabliukų.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Arčiau Katedros tai nelabai telpa: https://www.google.lt/maps/@54.68646...7i13312!8i6656

                                          Bet man tas prospektas patinka. Aš čia tik ieškau kabliukų.
                                          Tai dabar ta atkarpa taps pėsčiųjų, nors nuo pat rekonstrukcijos buvo pakeliami kuoliukai ir ribojamas eismas savaitgaliais ir vakarais.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X