Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O išspręsti nesunku: įkalt dar vieną kuoliuką tako centre, o išvažiavimą palikt per Labdarių g.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      O išspręsti nesunku: įkalt dar vieną kuoliuką tako centre, o išvažiavimą palikt per Labdarių g.
      Ir Labdarių su Totorių perdaryt į dvipusį eismą?

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Ir Labdarių su Totorių perdaryt į dvipusį eismą?
        Visai geras variantas. Vilniaus gatvės remonto metu veikė kuo puikiausiai.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Ir Labdarių su Totorių perdaryt į dvipusį eismą?
          Taip. Taip berods ir buvo numatyta pirminiame plane. Jaučiu, kad taip yra ir dabar, tik tiek, kad neįstatė kuoliuko dviračių take dėl dviratininkų saugumo.

          Comment


            Savičiaus gatvės uždarymas motorizuotam transportui. Kol per 20 sekundžių apsisukau, 5 automobiliai, net nepristabdę pralėkė (nuotraukoje matosi ir kitas nuvažiavęs automobilis).



            Stiklių gatvės uždarymas motorizuotam transportui.

            Comment


              Čia panašiai kaip su Universiteto g. uždarymu - ženklas pastatytas kaži kada, o visi kaip važiavo, taip važiuoja
              Lietuva visiems.

              Comment



                Bent jau pagal skelbtas schemas, kelio ženklai realybėje neatitinka schemų.

                https://vilnius.lt/lt/miesto-ukis-tr...atininku-zona/



                Paskutinis taisė Kaid; 2020.05.13, 13:51.

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                  Savičiaus gatvės uždarymas motorizuotam transportui. Kol per 20 sekundžių apsisukau, 5 automobiliai, net nepristabdę pralėkė (nuotraukoje matosi ir kitas nuvažiavęs automobilis).


                  Jau nebepralėks, šalia nuotraukoje matomos kavinės su staliukais prisuko 3 plastikinius stulpelius ir uždarė eismą. Vakar gatvės vidury jau stovėjo staliukai ir žmonės gėrė alų. Tiesa tas VMS pareiškimas, kad Savičiaus gatvė taps pėsčiųjų gatve yra stipriai nutolęs nuo realybės, nes realiai nuo eismo uždarė tik apie 50 metrų nuo tos kavinės iki Augustijonų gatvės.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    O išspręsti nesunku: įkalt dar vieną kuoliuką tako centre, o išvažiavimą palikt per Labdarių g.
                    Ne tame esmė. Esmė yra sisteminių problemų nesprendimas platesniu (makro) lygiu. Senamiesčio gatvės visų pirma apskritai turėtų būti ne remontuojamas, o rekonstruojamos.

                    Antra, senamiesčio gatvės turėtų būti nerekonstruojamos neparengus viso senamiesčio gatvių atnaujinimo gairių.

                    Trečia, senamiesčio gatvių atnaujinimo gairės turėtų būti ruošiamos kartu su senamiesčio eismo keitimo gairėmis, kai užduotis formuojama maždaug taip:
                    1. Tranzitinio eismo iškėlimas.
                    2. Radikalus senamiesčio gatvių, išskyrus senamiesčio žiediniam apvažiavimui skirtas gatves, išautomobilizavimas.


                    Taigi, darbų eiga turėtų būti maždaug tokia:

                    1. Suformuluojamos senamiesčio gatvių atnaujinimo gairės turėtų būti ruošiamos kartu su senamiesčio eismo keitimo gairėmis:
                    - Tranzitinio eismo iškėlimas.
                    - Radikalus senamiesčio gatvių, išskyrus senamiesčio žiediniam apvažiavimui skirtas gatves, radikalus išautomobilizavimas.
                    - Kuo didesnio kiekio gatvių prioretizavimas pėsčiųjų ir dviračių eismui. Auto eismas vyksta kartu su minėtais dalyviais.

                    2. Parengiama senamiesčio apvažiavimo ir kilpinio eismo schemos.

                    3. Gatvės rekonstruojamos:
                    - lietvamzdžiai pajungiami į lietaus / buitinės kanalizacijos vamzdynus. Kur reikia, tiesiami vamzdynai.
                    - šalinamas asfaltas, vietoje jo klojamos trinkelės ar panašiai (galima galvoti tiesti virš bruko, taip jį paliekant bei eismo juostų paviršių sulyginant sulig šaligatvių paviršiumi).
                    - ten kur eismo juostų asfalto dangą keičiant į trinkeles reikia atlikti šaligatvių koregavimus - atliekami koregavimai, kad šaligatvių paviršius būtų viename lygyje su eismo juostomis.
                    - visi atskiri dviračių takai, atskiri šaligatviai šalinami ir viskas apjungiama į vieną lygį. Visas eismas vyksta kartu.
                    - g/b stulpai keičiami į estetiškus, statomi racionaliose vietose. Nuo namų fasadų nuimami troleibusų kontaktiniai laidai (jei tokių yra) ir kabinami ant stulpų.
                    - perdideli ženklai keičiami į mažus, nevietoje stovintys stulpai perstatomi arba galvojama apie kitokius kabinimo būdus.

                    Comment


                      Jeigu lauksi kol bus rekonstruotos gatvės tam, kad uždarytum eismą, tai spėsi ir pražilti. Tai pirma reikia įgyvendint paprastesnes priemones, pažiūrėt kaip jos veikia, o tada imtis rekonstrukcijų.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                        Ne tame esmė. Esmė yra sisteminių problemų nesprendimas platesniu (makro) lygiu. Senamiesčio gatvės visų pirma apskritai turėtų būti ne remontuojamas, o rekonstruojamos.
                        Labai gražus planas, jį papildant pridėsiu, jog pirmiausia prieš kuriant visą senamiestį apimančius rekonstravimo projektus reikia padaryti lengviausiai įgyvendinamą pasiruošimą - numatomą eismo perorganizavimą. Tuomet pasikeitus ir stabilizavusis naujiems srautams bus aiškiau matyti prioritetai ir kokie sprendimai būtų tinkamiausi. Todėl eismo uždarymas ir kilpos yra labai laiku ir tikrai nereikia laukti visų gatvių perstatymo, jog tik uždarius eismą visur pėstiesiems jau būtų paruoštas raudonas kilimas.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          - g/b stulpai keičiami į estetiškus, statomi racionaliose vietose. Nuo namų fasadų nuimami troleibusų kontaktiniai laidai (jei tokių yra) ir kabinami ant stulpų.
                          Vizualiai troleibusų arba apšvietimo laidai ant pastatų yra netgi geriau, nei stulpai. Stulpas yra tūrinis dalykas ir dalį pastato užstoja. Troleibusų stulpai yra gana aukšti, stori ir net paprastam žmogui nebus panašūs į kokį nors „senovinį“ stulpą. Be to, tada jau pradeda veikti spalva, medžiaga ir panašiai, o laidas yra laidas – minimali vizualinė intervencija.
                          Kaip tik tinka vienas ekstremalus pavyzdys, kurį jau seniau esu rodęs tinklaraštyje – Brėmeno rotušė: Ar laidai gadina miesto vaizdą?
                          Puošnus fasadas, tiesiog miesto vizitinė kortelė, ir laidai pritvirtinti prie jo. Atvirukuose laidai dažniausiai matosi, bet net nekrenta į akis. Tuo tarpu stulpai jau būtų tikrai radikali intervencija.
                          Paskutinis taisė taccido; 2020.05.14, 21:34.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Stiklių gatvės uždarymas motorizuotam transportui.
                            Praktikoje šiuo ženklu sunku sumažinti eismą. Siesikų gatvėje , kurią daug vairuotojų naudoja Ukmergės gatvės kamščiams aplenkti , policija jau gal dvidešimt metų su šiuo ženklu nesėkmingai bando uždrausti rytais eismą.

                            Comment


                              Dėl tokių vadylų, tai reikia kuoliukų ant kuoliukų...

                              Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.14, 21:41.

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                Vizualiai troleibusų arba apšvietimo laidai ant pastatų yra netgi geriau, nei stulpai. Stulpas yra tūrinis dalykas ir dalį pastato užstoja. Troleibusų stulpai yra gana aukšti, stori ir net paprastam žmogui nebus panašūs į kokį nors „senovinį“ stulpą. Be to, tada jau pradeda veikti spalva, medžiaga ir panašiai, o laidas yra laidas – minimali vizualinė intervencija.
                                Kaip tik tinka vienas ekstremalus pavyzdys, kurį jau seniau esu rodęs tinklaraštyje – Brėmeno rotušė: Ar laidai gadina miesto vaizdą?
                                Puošnus fasadas, tiesiog miesto vizitinė kortelė, ir laidai pritvirtinti prie jo. Atvirukuose laidai dažniausiai matosi, bet net nekrenta į akis. Tuo tarpu stulpai jau būtų tikrai radikali intervencija.
                                Pagrindinė k. tinklo nuėmimo nuo pastatų priežastis - žvėriška vibracija.

                                Dėl estetikos pritariu.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Jeigu lauksi kol bus rekonstruotos gatvės tam, kad uždarytum eismą, tai spėsi ir pražilti. Tai pirma reikia įgyvendint paprastesnes priemones, pažiūrėt kaip jos veikia, o tada imtis rekonstrukcijų.
                                  Man atrodo mes prasilenkiame kalbamais dalykais. Mano makro neprieštarauja jūsų mikro. Pateikdamas pavyzdį noriu parodyti sisteminių problemų sukeliamas daugybines pasikartojančias problemas kai pradedama ne nuo makro ir bėgama iškart prie mikro.

                                  Tai dar ne viskas. Mano žiniomis (nes seku Vilniaus 20 gyventojų atsiliepimus) jiems įvažiavimą surengė per Labdarių 3 namo bromą, o išvažiavimą irgi pro ten. Bromas yra labai mažas, toks mažas, kad vos gali lengvieji pravažiuoti. Trečia, Atkarpoje tarp Labdarių ir Islandijos g padarytas vienpusis eismas ir jo kryptis pakeista - taigi važiavimas pro kuoliuką ne tik gaunasi per dvirtakį, bet ir prieš eismą. Pasinaudosiu proga, jei jau tęsiant pokalbį apie dvirtakį, tai jei Vilniaus g būtų buvus rekonstruota pagal gerąsias praktikas, tokio dalyko kaip šis dvirtakis net nebūtų nes visas eismas būtų vienoje erdvėje, tad mūsų ši diskusija net nebūtų įvykusi...

                                  https://vilnius.lt/lt/2020/05/12/keturiose-sostines-senamiescio-gatvese-tik-pesciuju-ir-dviratininku-zona/

                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	60
Size:	29,7 kB
ID:	1802273
                                  Paskutinis taisė spekas; 2020.05.15, 18:33.

                                  Comment


                                    Lrytas.lt 2020.05.18
                                    Vilniaus centre teks mokytis naujos eismo tvarkos: čia vykstančių laukia nauji iššūkiai
                                    Jei gatvę atiduosi pėstiesiems, ji atgis ir suklestės. Pagal tokią logiką valdžia uždarė keturias gatvių atkarpas. Stiklių gatvės prieigas jau užkišo automobiliai, o Gedimino prospektas ištuštėjo. To ir buvo siekta?

                                    Karantinas paspartino apsisprendimą. Taip aiškino savivaldybės atstovai nuo pirmadienio uždarydami transporto eismą Savičiaus gatvėje (tarp Augustijonų gatvės ir Savičiaus gatvės 6-ojo namo, kur iki šiol eismas buvo uždaromas tik savaitgaliais), Stiklių gatvėje (atkarpoje nuo Stiklių gatvės 7A iki Gaono gatvės 10-ojo pastato), Gedimino prospekte (atkarpa tarp Vilniaus ir T.Vrublevskio gatvių, su galimybe pristatyti prekes rytais nuo 4 iki 11 val.) bei Vilniaus gatvės atkarpoje tarp Islandijos ir Labdarių gatvių.
                                    Tačiau jau dabar girdėti uždarytose gatvėse ar šalia jų įsikūrusių verslininkų nuogąstavimų. Tad kas bus po liepos 1-osios, kai savivaldybė miesto širdyje įgyvendins dar vieną idėją – kilpinio eismo?

                                    Stiklių bendruomenė sunerimo
                                    Apie transporto judėjimo pokyčius meras Remigijus Šimašius kalbėjo pakiliai. „Senamiesčio gyventojams tai reiškia švaresnę ir tylesnę artimą aplinką, vietos verslui – daugiau gyvybės, kurios ypač reikia šios krizės metu, visiems vilniečiams – Senamiestį, kuris vilios ne vien savo pramogomis, bet ir paprastu pasivaikščiojimu. Automobilis negali būti dominuojantis jautriausioje ir gražiausioje mūsų miesto dalyje“, – tikino jis.

                                    Uždarytoje Stiklių gatvės atkarpoje įsikūrusio „Stiklių“ restorano ir viešbučio savininkas Romas Zakarevičius džiaugsmu netryško. (...) Anot jo, anksčiau vairuotojai, neradę vietos automobiliui, važiuodavo jos ieškoti į Vokiečių gatvę ar toliau. O dabar tiesiog numeta mašinas uždarytoje gatvėje. (...)

                                    Išgirdo tik vieną nuomonę
                                    Paklausta, kodėl pasirinkta Gedimino prospektas, Savičiaus, Stiklių ir Vilniaus gatvės, mero patarėja Ieva Dirmaitė aiškino, kad šios gatvės yra turistų ir vilniečių traukos vietos, uždarytas eismas jose negriauna judėjimo Senamiestyje schemų, o tokios galimybės atsirado numatant kilpinio eismo įvedimą nuo liepos mėnesio. Be to, šios gatvės mėgstamos pėsčiųjų, jų uždarymo esą prašė ir Lietuvos pėsčiųjų asociacija (yra ir tokia!). Jose gausu parduotuvių ir kavinių, kurios jau dabar traukia pėsčiuosius.
                                    Ar savivaldybė yra gavusi šiose gatvėse įsikūrusių kavinių, barų savininkų prašymų drausti transporto eismą? Į šį klausimą I.Dirmaitė atsakė, kad tai nebuvo argumentas svarstant gatvių uždarymą – pirmiausia remtasi pėsčiųjų patirtimi.

                                    Paklausta, kodėl pasirinkta Gedimino prospektas, Savičiaus, Stiklių ir Vilniaus gatvės, mero patarėja Ieva Dirmaitė aiškino, kad šios gatvės yra turistų ir vilniečių traukos vietos, uždarytas eismas jose negriauna judėjimo Senamiestyje schemų, o tokios galimybės atsirado numatant kilpinio eismo įvedimą nuo liepos mėnesio. Be to, šios gatvės mėgstamos pėsčiųjų, jų uždarymo esą prašė ir Lietuvos pėsčiųjų asociacija (yra ir tokia!). (...)

                                    Atgims dėl kitų priemonių
                                    Bet ir uždarytoje Gedimino prospekto dalyje yra platūs šaligatviai, kur sėkmingai išsitenka lauko kavinės. Kodėl reikėjo apriboti ir automobilių eismą? Anot I.Dirmaitės, Gedimino prospekto pradžia uždaroma eismui ir paliekama pėstiesiems, paslaugoms ir renginiams jau seniai, o dabar tik išplėstos pėsčiųjų zonos ribos ir pakeistas eismo ribojimo terminas. „Iš to pėstieji tik išloš, o važiuotiems tai netrukdys, tiesiog bus pasirinkti kiti maršrutai“, – dėstė ji. (...)

                                    Per mažai traukos objektų
                                    „Norėjome, kad pagrindinė Vilniaus gatvė būtų patrauklesnė pėstiesiems. Kiti miestai tokias gatves turi. Todėl atliekant Gedimino prospekto rekonstrukciją numatėme tam tikrus sprendimus, kurie leido parengti infrastruktūrą. Juk negali šiaip uždaryti gatvės. Tačiau reikia pripažinti, kad Gedimino prospektas labai sunkiai tampa pėsčiųjų gatve. Prospekte yra daug įvairių institucijų, kurios vakarais nedirba, todėl į šią vietą nėra traukos",- . sakė buvęs meras Artūras Zuokas

                                    Tačiau žmonėms turi būti suteikta alternatyva pastatyti automobilius. Juk kad ir ką kalbėtume apie kitų miestų, kuriuose gerai išplėtotas miesto transportas ir susisiekimas dviračiais, pavyzdžius, maždaug pusė gyventojų vis tiek naudojasi automobiliais. Tą pusiausvyrą reikia suvokti, nes kitaip didieji prekybos tinklai klestės, o Senamiestis verslui ir nekilnojamojo turto savininkams taps vis nepatrauklesne vieta.

                                    Reikia požeminių aikštelių
                                    A.Zuokas skeptiškai vertino ir kilpinio eismo schemą, kurią savivaldybė ketina įdiegti nuo liepos 1-osios. Jos esmė – automobilių tranzito per Senamiestį ribojimas.
                                    (...)

                                    „Svarbi sąlyga prieš imantis eismo ribojimo: vartotojams turime pasiūlyti alternatyvą, kad Senamiestis nenukentėtų konkuruojant su didžiaisiais prekybos tinklais, kurie visi siūlo parkavimą šalia ir net nemokamai“, – dėstė A.Zuokas.

                                    Tai ir buvo svarbiausia priežastis, kodėl 2011 metais eismas Senamiestyje nebuvo apribotas. Tam reikėjo pasiruošti: įrengti požeminę automobilių stovėjimo aikštelę prie Operos ir baleto teatro su įvažiavimu iš A.Jakšto gatvės ir išvažiavimu į Vilniaus gatvę. Taip būtų atsiradusi papildoma požeminė sostinės gatvė.
                                    Taip pat tuometės valdžios planas buvo pastatyti dvi požemines aikšteles Pylimo gatvėje ir rekonstruoti šią gatvę pritaikant ją pėstiesiems, miesto transportui, prekybai. A.Zuoko manymu, ši gatvė yra nepelnytai užmiršta, nors ji yra pagrindinė šalia miesto gynybinės sienos.
                                    Dar viena požeminė stovėjimo aikštelė turėjo atsirasti ties Maironio gatve, kur ir dabar vilniečiai, miesto svečiai palieka automobilius ir eina į Senamiestį. A.Zuokas įsitikinęs: neatlikus šių darbų tranzito per Senamiestį ribojimas vargu ar išspręs problemas. (..)

                                    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...kiai-14912825/

                                    Comment


                                      Norėjome, kad pagrindinė Vilniaus gatvė būtų patrauklesnė pėstiesiems. Kiti miestai tokias gatves turi. Todėl atliekant Gedimino prospekto rekonstrukciją numatėme tam tikrus sprendimus, kurie leido parengti infrastruktūrą.
                                      Čia dėl to šaligatviai nepritaikyti esantiems pėsčiųjų srautams, gatvėje faktiškai telpa 3 eismo juostos, o pėstieji nuo gatvės atskirti grandinėmis (jau nebe - ši savivaldybė jas nukabino)?

                                      Comment


                                        Kaip parkavimo aikštelės susijusios su tranzitiniu eismu, kuris vyksta senamiestyje? Zuokas gerai jaučiasi? Dugną vis gilina...

                                        Comment


                                          Prie to, kad esant civilizuotam parkavimui senamiesčio prieigose būtų galima išvis uždaryti senamiestyje auto eismą apart aptarnaujančio transporto ir panaikinti didžiąją dalį esamo parkingo pačiame senamiestyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X