Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal rašau čia, nes visgi apie Senamiesčio gatves.

    Nuo liepos 1 d. įvedamas kilpinis eismas, o nuo kitos savaitės automobiliams uždaromos atskiros kelių gatvių atkarpos.

    Kilpinio eismo schema: https://maps.vilnius.lt/senamiescio-projektai#layers

    Visa kita info: https://senamiestis2030.lt/

    Spaudos konfė: https://www.facebook.com/vilnius.lt/videos/2938501352931820/?v=2938501352931820
    Paskutinis taisė Creatium; 2020.05.07, 11:27.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Gal rašau čia, nes visgi apie Senamiesčio gatves.

      Nuo liepos 1 d. įvedamas kilpinis eismas, o nuo kitos savaitės automobiliams uždaromos atskiros kelių gatvių atkarpos.

      Kilpinio eismo schema: https://maps.vilnius.lt/senamiescio-projektai#layers

      Visa kita info: https://senamiestis2030.lt/

      Spaudos konfė: https://www.facebook.com/vilnius.lt/videos/2938501352931820/?v=2938501352931820
      Man asmeniškai, kaip ir aišku, bet žemėlapis galėtų būti ir išsamesnis, kur tiksliai pavaizduotas leistinas eisma, jo kryptis ir "akligatviai", nes tikrai daug kam iškils klausimų. Bet gal bus ir tikslesnė schema paleista.

      Edit: kad būtų paprasčiau ir sluoksniuoti nereiktų:

      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.05.07, 13:00.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Panašu, kad nebus visiškai uždarytas eismas tarp kilpinių zonų. Schemoje pažymėti pakeliami barjerai su numerių nuskaitymu, įdomu VT ar VIP'ams. Reiks panagrinėti vėliau, nes dabar matyt dėl apkrovos labai stringa.\

        Panašu, kad bus naujų maršrutų kertančių kilpines zonas. Taip pat prie vyriausybinių pastatų užtvarai. Vaizdo kamerų prištampuota visur kur.
        Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.07, 16:12.

        Comment


          Labai nesavalaikis sprendimas.
          Kol negrįžo užsienieciai, kaip tik reikėtų atverti senamiestį, įskaitant nemokamą parkavimą savaitgaliais visame miesto centre.

          Jei taip PiaRinamasi dėl "pagalbos" kavinių sektoriui, tai reikėjo būti nuosekliems iki galo.
          Dabar galas bus ne vienai ir ne dviem senamiesčio kavinėms.

          Comment


            Kažkokia nesąmonė, jei aš dabar sėdint lauko kavinėj negalėsiu nei pasigrožėt mašinom, nei jų variklių riaumojimu anei dūmų pauostyt, o reikės žiūrėt į sumautus hipsterius ant dviračių. Vien dėl to ir VAŽIUODAVAU su savo Passat 1.9 TDI (raudona I) į centriuką.

            Comment


              Parašė rmss Rodyti pranešimą
              Kažkokia nesąmonė, jei aš dabar sėdint lauko kavinėj negalėsiu nei pasigrožėt mašinom,
              Visų pirma, šiuo šaltuoju metu Vilniuje niekas nesėdi lauko kavinėse ilgiau nei pavyksta išsėdėti, po to bėga susišildyti - gal į savo mašiną, gal kitur.

              Antra, jei yra kalbama apie save, reikia naudoti pusdalyvįį - "aš sedėdamas", jei kalbama apie kažką kitą, yra naudojamas padalyvis - "kažkam kitam sėdint". Tik neįvardinta, kas sėdi, kol žinutės autorius kažkur žiūri - gal dešimties metų berniukas?

              Comment


                Schema su skirtingų spalvų zonomis labai gražiai atrodo monitoriuje. Praktikoje iškart pradės lįsti skylės.

                Pagrindinis dalykas įvažiavus yra žinoti, kokiu keliu bus galima išvažiuoti.
                Visiškai neaišku, kokiu keliu bus galima išvažiuoti iš Rotušės aikštės ir Vokiečių gatvės. Dabar išvažiavimas yra Vilniaus-Klaipėdos gatvėmis.
                Latako zonoje upiešta rodyklė iš Vokiečių g. į Dominikonų ir Universiteto gatves. Paišę rodykles turbūt patys nėra važiavę Dominikonų gatve ir nelabai domėjosi, kokio lygumo grindinys.
                Dar labai keistai atrodo, kad pagrindinis srautas iš Vokiečių gatvės nukreipiamas į Universiteto gatvę, kur dabar nėra automobilių eismo.

                Atrodo, programuojama konfliktinė situacija pagrindiniame sraute pakeičiant dešiniuosius posūkius į kairiuosius. Teks kirsti Šventaragio gatvę. Kol nėra srauto Universiteto gatvėje, tai nėra problema, o kai bus daugiau mašinų, iškart pasipils avarijos.

                Comment




                  Manau, kad tikrai neturėtų būti išvažiavimo iš Vokiečių g. per Universiteto. Ties Šv. Jono ir Domininkonų sankryžą turėtų atsirasti užkarda.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Schema su skirtingų spalvų zonomis labai gražiai atrodo monitoriuje. Praktikoje iškart pradės lįsti skylės.

                    Pagrindinis dalykas įvažiavus yra žinoti, kokiu keliu bus galima išvažiuoti.
                    Visiškai neaišku, kokiu keliu bus galima išvažiuoti iš Rotušės aikštės ir Vokiečių gatvės. Dabar išvažiavimas yra Vilniaus-Klaipėdos gatvėmis.
                    Latako zonoje upiešta rodyklė iš Vokiečių g. į Dominikonų ir Universiteto gatves. Paišę rodykles turbūt patys nėra važiavę Dominikonų gatve ir nelabai domėjosi, kokio lygumo grindinys.
                    Dar labai keistai atrodo, kad pagrindinis srautas iš Vokiečių gatvės nukreipiamas į Universiteto gatvę, kur dabar nėra automobilių eismo.

                    Atrodo, programuojama konfliktinė situacija pagrindiniame sraute pakeičiant dešiniuosius posūkius į kairiuosius. Teks kirsti Šventaragio gatvę. Kol nėra srauto Universiteto gatvėje, tai nėra problema, o kai bus daugiau mašinų, iškart pasipils avarijos.
                    Neverta kalbėti apie skyles, konfliktines situacijas ir t.t., reikia suprasti, kad įprastas eismas senamiestyje nebevyks ir viskas, bus tiesiog lėtas judėjimas gyvenamojoje zonoje ar aikštelėje Susinaviguoti padės google ar waze, o jos neturintiems gal ir teks paklaidžioti, kol perpras naujoves; o dar geriau būtų, kad neperprastų ir savo automobiliu daugiau į centrą nevažiuotų.

                    Sprendimas beje kaip tik savalaikis, karantino metu sumažėjęs eismas leis lengviau įvesti pokyčius, o ir šiaip jau senokai yra kritinė masė žmonių, kurie palaikys senamiestį gyvą ir jo neiškeis į akropolį vien dėl to, kad taps LENGVIAU jame judėti. Dauguma verkiančiųjų dabar ir taip yra akropoliniai, į senamiestį nukeliaujantys savo automobiliais geriausiu atveju kartą į mėnesį šiaip pasivaikščioti ar nueiti į čiliaką. Nelabai kas jų ir pasiges

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Visų pirma, šiuo šaltuoju metu Vilniuje niekas nesėdi lauko kavinėse ilgiau nei pavyksta išsėdėti, po to bėga susišildyti - gal į savo mašiną, gal kitur.

                      Antra, jei yra kalbama apie save, reikia naudoti pusdalyvįį - "aš sedėdamas", jei kalbama apie kažką kitą, yra naudojamas padalyvis - "kažkam kitam sėdint". Tik neįvardinta, kas sėdi, kol žinutės autorius kažkur žiūri - gal dešimties metų berniukas?
                      Visų pirma, tai deja, praeitame gerb. poste buvo tokia nesąmonė, kad nesusilaikiau. Bankrutuos verslai, nes nebus galima kirst senamiesčio?! Atvažiuot kas nori galės taip pat kaip po senovei, tik nuimamas tranzitas.

                      Visų antra, Vilniuje, šaltuoju metu laiku, net neveikia lauko kavinės.

                      Visų trečia, ar bankrutuos taip pat kaip aiškinai, kad bankrutuos, kai 2017 buvo padidintos parkavimo kainos? Nes man rodos nuo to laiko kavinių, restoranų, girdyklų tik padaugėjo centre.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Dar labai keistai atrodo, kad pagrindinis srautas iš Vokiečių gatvės nukreipiamas į Universiteto gatvę, kur dabar nėra automobilių eismo..
                        Tame ir reikalas, kad NEBEBUS ten TO srauto

                        Comment


                          Visada atsiranda tobulintinų dalykų, bet tikrai reikėjo apriboti važinėjimąsi kiaurai per Senamiestį tiesiog nukertant kampą. Įpras visi ir bus gerai, kad galima ramiau vaikščioti kai nedūmija panosėje. Panašiai kaip su rūkymu kavinėse prieš 10 metų. Įprato visi ir kitaip neįsivaizduoja. Greit įpras iš viso be kavinių. Bet tai jau off topic.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Visų pirma, šiuo šaltuoju metu Vilniuje niekas nesėdi lauko kavinėse ilgiau nei pavyksta išsėdėti, po to bėga susišildyti - gal į savo mašiną, gal kitur.

                            Antra, jei yra kalbama apie save, reikia naudoti pusdalyvįį - "aš sedėdamas", jei kalbama apie kažką kitą, yra naudojamas padalyvis - "kažkam kitam sėdint". Tik neįvardinta, kas sėdi, kol žinutės autorius kažkur žiūri - gal dešimties metų berniukas?
                            Visų pirma, nuo kada gegužės pradžia yra šaltasis metų laikas?
                            Antra, kai baigiasi argumentai, tada pradedame kabinėtis prie gramatikos.

                            Comment


                              Šiaip dažnai kritikuoju VMS ir tam tikrai yra daug objektyvių priežasčių, bet čia reikia pripažint, kad tai yra labai gera iniciatyva ir daroma tai labai laiku. Tik nežinau ar tikrai tinkamai nupaišytos kilpos, nes pvz Subačiaus zona, per kurią pats dažniausiai pravažiuoju kertant Senamiestį, man atrodo labai patogi tranzitiniam eismui, iš esmės net nematau kas pasikeitė. Dar įdomu kaip atrodys tie pakeliami fiziniai barjerai, ar jie visada bus pakelti ir ar nebus jų likimas toks pat, kaip Gedo prospekto pakeliami stulpai, kurie veikia "tik per dideles šventes" ir reikalauja belenkokių investicijų.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                kaip Gedo prospekto pakeliami stulpai, kurie veikia "tik per dideles šventes" ir reikalauja belenkokių investicijų.
                                Jie veikia kiekvieną vakarą
                                Bet iš tiesų, neatrodo idealus sprendimas, jau keliskart teko pastebėt remontuojant, o gi neseniai(?) pastatyti.

                                Comment


                                  Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                                  Jie veikia kiekvieną vakarą
                                  Bet iš tiesų, neatrodo idealus sprendimas, jau keliskart teko pastebėt remontuojant, o gi neseniai(?) pastatyti.
                                  Pastatyti prieš gerus 15 metų rekonstruojant prospektą. Per tą laiką visokių (ne)veikimo schemų buvo.

                                  Comment


                                    Bet Gedimino pr. stulpelai juk negalėtų skenuoti automobilių numerių, jeigu apie tai kalbama. Tai ar nebus paprasčiausi šlagbaumai (kaip prie VNO)

                                    Comment


                                      Kodėl negalėtų? Šalia ant stulpo pakabini numerių skaitytuvą ir prie jo pajungi stulpelius. Šlagbaumai vidury senamiesčio gatvių atrodytų nekažką. Stulpeliai gerokai estetiškiau.

                                      Comment


                                        Nereikia šlakbaumų. Sustatai kameras, fiksuojančias numerius ir padarai duomenų bazę su gyventojų numeriais. Viskas. Pravažiuoti, kur neleidžia - automatinis 500 Eur baudos išrašymas. Bet čia jūs kalbat apie visišką draudimą įvažiuot į Senamiestį. To gal nereikia. Riboti tranzitą galima tiesiog pastatant vazonus ir viskas. O patekimas į Senamiestį gali šiaip būti apmokestintas.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          O patekimas į Senamiestį gali šiaip būti apmokestintas.
                                          Kai kas gal dar nebuvo gimę, tai neatsimena.
                                          Apmokestinimas ir šlagbaumai Vilniaus senamiestytje jau buvo kokiais 1995-1997 metais.
                                          Nepasiteisino.

                                          Reikia pasirinkti - apmokestintas įvažiavimas ir laisvas parkavimas, pvz. kaip Jūrmaloje, ar apmokestintas parkavimas ir laisvas įvažiavimas.
                                          Trys viename (įskaitany kilpinėjimo iniciatyvas) - šiek tiek per daug. Ypač kai tikslas yra atgaivinti po karantino neatsigaunančias Senamiesčio kavines.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X