Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kas per mąstymas sakant, kad transporto eismo apsunkinimas senamiestyje galimai sukeltų grūstis aplink? Tai ką tu siūlai? Tą eismą leisti per senamiestį? Kaip tada su eismo mažinimu senamiestyje? Tai kaip tik dabartinis senamiesčio auto eismas ir turi būti iškelinėjamas IŠ senamiesčio. Ir ar darant tokius teiginius žiūrima kokios gatvės aplink? Taigi Drujos gatvė yra, ten ir organizuok auto eismą.
    Taigi sako - mamytėms vaikučius reik vežioti. Negi nori, kad senamiestyje vaikai dviračiais į mokyklą važinėtų, kaip kokioj skandinavijoj? Taigi nesaugu, nes aplinkui viskas skirta automobiliams - todėl negalima projektuoti, kad būtų saugu, nes reikia vežioti vaikus nesaugiomis gatvėmis. Svarbiausia viską sakyti žinovo tonu ir nieks nesupras disonanso.

    Comment


      ir prie ko autobusų maršrutas? Tai iš Daukšos gatvės galima nukreipti jų maršrutą į Drujos, o iš Maironio į Subačiaus ir tada Drujos. Ar negalima? Jei negalima - kodėl? Gal vertėtų paviešinti tokius savivaldybės sprendinius kur nors plačiau, žiniasklaidoje? Aš norėjau vėl rašyti projektuotojui, bet susilaikiau, nes bus atsimušta į ,,VMS taip reikalauja'' sieną. Gal kas imtųsi paplatinti šią situaciją?
      Paskutinis taisė spekas; 2020.04.21, 15:41.

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        ir prie ko autobusų maršrutas? Tai iš Daukšos gatvės galima nukreipti jų maršrutą į Drujos, o iš Maironio į Subačiaus ir tada Drujos. Ar negalima? Jei negalima - kodėl? Gal vertėtų paviešinti tokius savivaldybės sprendinius kur nors plačiau, žiniasklaidoje? Aš norėjau vėl rašyti projektuotojui, bet susilaikiau, nes bus atsimušta į ,,VMS taip reikalauja'' sieną. Gal kas imtųsi paplatinti šią situaciją?
        Autobusą galima nukreipti, kad ir per Minsko plentą, bet turbūt suprantama, kad autobusas ne šiaip sau važiuoja. Ar VT keleivių intereso nebuvo, nėra ir nebus? Piktinatės, kad projektuotojai "bukai" sprendinius taiko, tuomet patys analogišką sprendimų paieškos būdą siūlot

        Comment


          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

          Autobusą galima nukreipti, kad ir per Minsko plentą, bet turbūt suprantama, kad autobusas ne šiaip sau važiuoja. Ar VT keleivių intereso nebuvo, nėra ir nebus? Piktinatės, kad projektuotojai "bukai" sprendinius taiko, tuomet patys analogišką sprendimų paieškos būdą siūlot
          Nereikia ten nei vienpusio, nei naikinti maršrutų. Gatvėje laisvai sutalpino 3 eismo juostas + VT kišenę, tad vietos sočiai, tiesiog prioritetai vėlgi ne tie.
          P.S. Anton Nikitin ir Raivydas Rakauskas informuoti. Bet detaliau jau nežinau, kas ten komisijoj atsakingi.

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

            Autobusą galima nukreipti, kad ir per Minsko plentą, bet turbūt suprantama, kad autobusas ne šiaip sau važiuoja. Ar VT keleivių intereso nebuvo, nėra ir nebus? Piktinatės, kad projektuotojai "bukai" sprendinius taiko, tuomet patys analogišką sprendimų paieškos būdą siūlot
            nesu nagrinėjęs autobusų maršrutų šioje dalyje, bet ar negalima / nevertėtų autobusų srautą organizuoti pvz čia, o mėlynoje atkarpoje panaikinti? Jei neverta - kodėl?

            Taip pat kalbu ir apie senamiesčio apvažiavimą. Mano galva apvažiavimas neturėtų būti daromas per Žiuprionių gatvę (o jei daromas - tai padaryti vienpusį eismą manau vertėtų), o organizuojamas žaliai pažymėtomis gatvėmis. Koks jūsų požiūris ir kodėl?

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	383,3 kB ID:	1797780

            Comment


              Antonui ir aš parašiau, bet jis čia kažina ar ką gali padaryti. Esmė - kad čia reikia perdaryti PP - ne tik šioje 180 metrų atkarpoje, bet ir kitoje atkarpoje, rengiamoje kartu su Misionierių sodų projektu. PP viskas blogai - bendras gatvės plotis, nėra dviračių tako, šaligatviai, pėsčiųjų perėja, apšvietimas. Juokingiausia, kad čia "rekonstrukcija", bet nesivadovauja STR dėl pėsčiųjų perėjos, apšvietimo stulpų ir pan. O dabar gausis, kad apšvietimo stulpai vėl bus viduryje pėsčiųjų tako. Čia visiškai WTF - 3,5 metrų pločio nusukimui į kiemus vietos yra, o normaliam pėsčiųjų takui - ne...

              Apšvietimo stulpai projektuojami taip, kad būtų nuo asfalto dangos krašto ne arčiau kaip 0,6 m. Šiuo metu už šaligatvio pietinėje pusėje yra status 2.0 m šlaitas, prie kurio suprojektuoti teniso kortai su atramine siena ir taku į Subačiaus g. šaligatvį, todėl čia pastatyti apšvietimo stulpus būtų problematiška.

              Comment


                Nuo kada apšvietimo stulpo įkasimas į šlaitą yra raketų mokslas?

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Nuo kada apšvietimo stulpo įkasimas į šlaitą yra raketų mokslas?
                  Nuo tada, kai projektuoja kreivarankiai... Ir nuo tada, kai nusukimui į kiemą ne pagal STR juostą yra OK.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Nereikia ten nei vienpusio, nei naikinti maršrutų. Gatvėje laisvai sutalpino 3 eismo juostas + VT kišenę, tad vietos sočiai, tiesiog prioritetai vėlgi ne tie.
                    P.S. Anton Nikitin ir Raivydas Rakauskas informuoti. Bet detaliau jau nežinau, kas ten komisijoj atsakingi.
                    Man senai kliūna tas žodžių ir darbų dviveidiškumas. Kokioje nors Tv aidoje iš VMS paaiškina, kad reikia keisti įpročius, drausti tranzitą senamiesčiu, o projektiniuose reikalavimuose viskas po senovei: prioritetas automobilis, autobusams bendra juosta, na o dviračiams ir pėstiesiems sorry - kas buvo, tą paliksim, nes kitaip bus kamsčiai. Kaip tai viską suprasti? Tai apsimetinėjimas, norint visiems įtikti - "kad ir vilkas sotus būtų ir avys sveikos", bukumas ar finansinė nauda? O gal viskas kartu?

                    Comment


                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                      Antonui ir aš parašiau, bet jis čia kažina ar ką gali padaryti. Esmė - kad čia reikia perdaryti PP - ne tik šioje 180 metrų atkarpoje, bet ir kitoje atkarpoje, rengiamoje kartu su Misionierių sodų projektu. PP viskas blogai - bendras gatvės plotis, nėra dviračių tako, šaligatviai, pėsčiųjų perėja, apšvietimas. Juokingiausia, kad čia "rekonstrukcija", bet nesivadovauja STR dėl pėsčiųjų perėjos, apšvietimo stulpų ir pan. O dabar gausis, kad apšvietimo stulpai vėl bus viduryje pėsčiųjų tako. Čia visiškai WTF - 3,5 metrų pločio nusukimui į kiemus vietos yra, o normaliam pėsčiųjų takui - ne...

                      Apšvietimo stulpai projektuojami taip, kad būtų nuo asfalto dangos krašto ne arčiau kaip 0,6 m. Šiuo metu už šaligatvio pietinėje pusėje yra status 2.0 m šlaitas, prie kurio suprojektuoti teniso kortai su atramine siena ir taku į Subačiaus g. šaligatvį, todėl čia pastatyti apšvietimo stulpus būtų problematiška.
                      Apie šitą kalbate ar kažkurią kitą atkarpą?

                      https://vilnius.lt/lt/2019/01/23/vyjs-viesas-misionieriu-sodo-atnaujinimo-projekto-pristatymas/

                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	143,0 kB ID:	1798073


                      Ar bus nuleidžiami šaligatviai į vieną lygį su transporto eismo juostomis? Iš esmės visame senamiestyje tai reikia padaryti. O jei planuojama palikti nedaryti bendro visų eismo, šaligatvius planuoja iškeltus tai idiotizmas. Reikia kažkaip stabdyti.

                      Be to, jei rengiami projektai ir nesilaikoma STR, tuomet aš teigiu, kad tai grubus pažeidimas. Anksčiau buvo su remonto statusais ,,dedamas skersas'' ant pėsčiųjų. Poderskis berods 2020 sausį išleido viešą pranešimą, kad bus ,,raukiami'' tokie ,,bespridėlai'' ir atliekami projektai, kur bus įrengiama pilnavertė infrastruktūra pėstiesiems. O čia dar senamiestis. Kaip ir minėjau, visas eismas turi būti bendrame sraute ir viename lygyje.
                      Paskutinis taisė spekas; 2020.04.23, 14:10.

                      Comment


                        Pasirodo tik dabar ima judėti Trakų gatvės rekonstravimo projektavimas. Ir tai čia dar net ne pats pirkimas, o išankstinė konsultacija. Prrojektavimas vyks metus laiko, tai tik kitų metų vasarą geriausiu atveju bus galima skelbti konkursą darbams...
                        Techninės specifikacijos dėl Trakų g., Vilniuje, rekonstravimo techninio darbo projekto ir tvarkybos darbų projekto parengimo, SLD gavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų
                        Pirkimo vykdytojas: UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
                        Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
                        Pirkimo numeris: 484036
                        Skelbimo kodas: 2020-638614
                        Pasiūlymų pateikimo terminas: 2020-05-07
                        Paskelbimo data: 2020-04-28
                        https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-638614

                        Comment


                          Subačiaus gatvėje galėtų vėl būti grindinys, kuris turėtų slėptis po asfaltu?

                          Comment


                            Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                            Subačiaus gatvėje galėtų vėl būti grindinys, kuris turėtų slėptis po asfaltu?
                            Šitą nesunkiai galima nuspėti pažiūrėjus į inžinerinius tinklus. Jei po važiuojama dalim yra kažko daugiau, nei kanalizacija - tuomet vargu ar jis ten belikęs

                            Comment


                              Totorių g. šulinių pilna, bet buvo ir grindinys išlikęs.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Totorių g. šulinių pilna, bet buvo ir grindinys išlikęs.
                                Įdomumo dėlei pažiūrėjau tinklus Subačiaus gatvėj. Po asfaltu neina nei dujos, nei šildymas, tad grindinio tikimybė sakyčiau ne menkesnė už Totorių gatvės.

                                Comment


                                  Parašė alfas vingys Rodyti pranešimą
                                  subačiaus gatvėje galėtų vėl būti grindinys, kuris turėtų slėptis po asfaltu?
                                  negalima auto pralaidumo mažinti
                                  (ei, panaikino didžiąsias raides)
                                  Paskutinis taisė spekas; 2020.04.29, 19:59.

                                  Comment


                                    Brukas yra (po asfaltu) net tokiose gatvėse kaip Pavasario:

                                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	0
Size:	136,5 kB
ID:	1799182

                                    https://www.google.com/maps/@54.6936...7i13312!8i6656

                                    Comment


                                      Mažinamas biudžetas infrastruktūrai... ir žinoma, pirmiausia ką nukerpame tai sąlygų pėstiesiems gerinimą...

                                      ,,Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;'' - tiesiog ******. Juk tai reikalauja neišsemiamų investicijų.... Tuo labiau, kad paskutinis Vilniaus biudžetas papildomai gavo 80 mln. Bet ne, negalima skirti senamiesčio eismo gerinimui (tai reiškia tranzito panaikinimas pirmu numeriu darbų prioritetų skalėje). Kodėl prioritetas nurėžti būtent iš senamiesčio? Dešmtmečiais neįkandama problema. Tai skolinkis po galais senamiesčio kilpinio eismo suorganizavimui. Aš nemanau kad tai kainuotų daugiau nei kokia 2 mln eur (sumą parinkau iš oro). Ir dar kas blogai - įdomu kokia dalis šito skiriamo finansavimo yra ES pinigai? Aš kalbėjau su kai kuriais darbuotojais ir jie minėjo, kad tiek pvz nuotekų tinklų plėtra eina finansavimas iš ES, tiek viešosios infros diegimas irgi susideda iš ES pinigų. Sėdi nekompetentai ir neveiksnūs VMS ir kurpia schemas kaip ES pinigus panaudot. Tai naudok, kurpk schemas kaip pinigus panaudot pėsčiųjų infrai, o ne užraukinėk nepaprastai reikalingus ir sąlyginai nebrangius projektus. Kodėl neatisakoma brangesnių projektų pvz visokių nuošaliai esamų skverų tvarkymas, kuris kainuoja milijonais, o čia senamiestis paskutinėje vietoje. Pirma senamiestis, o paskui kiti reikalai. Turime gėdą ir bardaką senamiestyje dešimtmečiais ir to nesugebame sutvarkyti. Aš net neminiu šaligatvių kituose aplinkiniuose rajonuose.

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        Mažinamas biudžetas infrastruktūrai... ir žinoma, pirmiausia ką nukerpame tai sąlygų pėstiesiems gerinimą...

                                        ,,Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;'' - tiesiog ******. Juk tai reikalauja neišsemiamų investicijų.... Tuo labiau, kad paskutinis Vilniaus biudžetas papildomai gavo 80 mln. Bet ne, negalima skirti senamiesčio eismo gerinimui (tai reiškia tranzito panaikinimas pirmu numeriu darbų prioritetų skalėje). Kodėl prioritetas nurėžti būtent iš senamiesčio? Dešmtmečiais neįkandama problema. Tai skolinkis po galais senamiesčio kilpinio eismo suorganizavimui. Aš nemanau kad tai kainuotų daugiau nei kokia 2 mln eur (sumą parinkau iš oro). Ir dar kas blogai - įdomu kokia dalis šito skiriamo finansavimo yra ES pinigai? Aš kalbėjau su kai kuriais darbuotojais ir jie minėjo, kad tiek pvz nuotekų tinklų plėtra eina finansavimas iš ES, tiek viešosios infros diegimas irgi susideda iš ES pinigų. Sėdi nekompetentai ir neveiksnūs VMS ir kurpia schemas kaip ES pinigus panaudot. Tai naudok, kurpk schemas kaip pinigus panaudot pėsčiųjų infrai, o ne užraukinėk nepaprastai reikalingus ir sąlyginai nebrangius projektus. Kodėl neatisakoma brangesnių projektų pvz visokių nuošaliai esamų skverų tvarkymas, kuris kainuoja milijonais, o čia senamiestis paskutinėje vietoje. Pirma senamiestis, o paskui kiti reikalai. Turime gėdą ir bardaką senamiestyje dešimtmečiais ir to nesugebame sutvarkyti. Aš net neminiu šaligatvių kituose aplinkiniuose rajonuose.
                                        Tai kad šiandien 12h Stiklių gatvėje skelbs apie eismo pertvarką senamiestyje. Tas sąrašas kol kas tik ažiotažui sukelti, Mitalas užsiminė, jog bandys gelbėti visus projektus, tai gal už skolintus.

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          Mažinamas biudžetas infrastruktūrai... ir žinoma, pirmiausia ką nukerpame tai sąlygų pėstiesiems gerinimą...

                                          ,,Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;'' - tiesiog ******. Juk tai reikalauja neišsemiamų investicijų.... Tuo labiau, kad paskutinis Vilniaus biudžetas papildomai gavo 80 mln. Bet ne, negalima skirti senamiesčio eismo gerinimui (tai reiškia tranzito panaikinimas pirmu numeriu darbų prioritetų skalėje). Kodėl prioritetas nurėžti būtent iš senamiesčio? Dešmtmečiais neįkandama problema. Tai skolinkis po galais senamiesčio kilpinio eismo suorganizavimui. Aš nemanau kad tai kainuotų daugiau nei kokia 2 mln eur (sumą parinkau iš oro). Ir dar kas blogai - įdomu kokia dalis šito skiriamo finansavimo yra ES pinigai? Aš kalbėjau su kai kuriais darbuotojais ir jie minėjo, kad tiek pvz nuotekų tinklų plėtra eina finansavimas iš ES, tiek viešosios infros diegimas irgi susideda iš ES pinigų. Sėdi nekompetentai ir neveiksnūs VMS ir kurpia schemas kaip ES pinigus panaudot. Tai naudok, kurpk schemas kaip pinigus panaudot pėsčiųjų infrai, o ne užraukinėk nepaprastai reikalingus ir sąlyginai nebrangius projektus. Kodėl neatisakoma brangesnių projektų pvz visokių nuošaliai esamų skverų tvarkymas, kuris kainuoja milijonais, o čia senamiestis paskutinėje vietoje. Pirma senamiestis, o paskui kiti reikalai. Turime gėdą ir bardaką senamiestyje dešimtmečiais ir to nesugebame sutvarkyti. Aš net neminiu šaligatvių kituose aplinkiniuose rajonuose.
                                          ? Kad lėšas nukirpo ne savivaldybė, o centrinė valdžia. Savivaldybė toliau vykdys projektus iš savo lėšų, kiek galės. Skolinimosi limitas irgi uždėtas centrinės valdžios.

                                          Šiandien, beje, 12 valandą bus spaudos konferencija apie eismo pokyčius Senamiestyje. Transliuos per savivaldybės FB. Kviečiu pasižiūrėt, gal ką įdomaus pasakys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X