Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas galit paaiškint, kaip pagal siūlomą schemą reikėtų privažiuot prie Vytauto didžiojo gimnazijos?

    Comment


      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
      Gal kas galit paaiškint, kaip pagal siūlomą schemą reikėtų privažiuot prie Vytauto didžiojo gimnazijos?
      Subačiaus g. -> Bokšto g. -> Šv. Kazimiero g. turbūt?

      Comment


        Visuomenės informavimas apie numatomą Subačiaus g. atkarpos nuo Maironio g. iki Žiupronių g. Vilniuje, rekonstravimą
        (priešais Misionierių bažnyčią)

        https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	0
Size:	376,6 kB
ID:	1796563


        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Visuomenės informavimas apie numatomą Subačiaus g. atkarpos nuo Maironio g. iki Žiupronių g. Vilniuje, rekonstravimą
          (priešais Misionierių bažnyčią)

          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	376,6 kB ID:	1796563

          Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...
            Gatve važiuoja autobusai, tad posūkio spindulys veikiausiai pritaikytas pagal VT reikalavimus. Skiriamoji trinkelių juosta vargu ar magistralės atributas - vizualiai siaurina važiuojamąją dalį ir nuramina transporto greitį. Dėl juostos posūkiui į kairę sutinku - atrodo perteklinis atributas. Dviračių takas ar tikrai reikalingas C kategorijos gatvėje?

            Comment


              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

              Gatve važiuoja autobusai, tad posūkio spindulys veikiausiai pritaikytas pagal VT reikalavimus. Skiriamoji trinkelių juosta vargu ar magistralės atributas - vizualiai siaurina važiuojamąją dalį ir nuramina transporto greitį. Dėl juostos posūkiui į kairę sutinku - atrodo perteklinis atributas. Dviračių takas ar tikrai reikalingas C kategorijos gatvėje?
              O kur tada reikia dviračių tako? Pagal STR D kat. turėtų vykti su eismu (nors vistiek visur priprojektuoja ir šioje kategorijoje), A kat. neįrengiamas. Lieka C ir B.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                O kur tada reikia dviračių tako? Pagal STR D kat. turėtų vykti su eismu (nors vistiek visur priprojektuoja ir šioje kategorijoje), A kat. neįrengiamas. Lieka C ir B.
                Paraleliai A kategorijai (ne gatvės dalimi, bet kažkur šalia atkartojant trasą) ir B. Visur kitur turėtų važiuot su eismu. Arba šaligatviu kartu su pėsčiaisiais jų greičiu.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  O kur tada reikia dviračių tako? Pagal STR D kat. turėtų vykti su eismu (nors vistiek visur priprojektuoja ir šioje kategorijoje), A kat. neįrengiamas. Lieka C ir B.
                  Click image for larger version

Name:	sk2.PNG
Views:	0
Size:	10,6 kB
ID:	1796584
                  Dviračių eismas: T – projektuojamas bendras pėsčiųjų – dviračių takas arba atskiras dviračių takas; J – projektuojama važiuojamojoje gatvės dalyje pažymėta dviračių eismo juosta; S – dviračių eismas organizuojamas bendrame sraute.
                  Click image for larger version

Name:	sk1.png
Views:	0
Size:	21,1 kB
ID:	1796585
                  37.11. dviračių takai (j). Plotis parenkamas pagal XV skyriaus reikalavimus;
                  Iš kur tokie teiginiai pas jus, kad dviračių tako negali būt D kategorijos gatvėj? Ir apie C ten minėjo kad neprojektuojama, nežinau kokį jūs STR skaitote.
                  Galima labai lanksčiai D kategorijos gatvėj dviračių eismo sprendinius projektuoti.

                  Comment


                    Tame ir bėda, kad leidžia lanksčiai. Ir daro perteklinį variantą - atskirą taką.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Tame ir bėda, kad leidžia lanksčiai. Ir daro perteklinį variantą - atskirą taką.
                      Na nevadinčiau pertekliniu variantu, kai automobiliams pasukti į kiemą be atskiros eismo juostos kažkodėl jau nesaugu, o autobusui sankryžoje reikia spindulio, kaip Pilaitės-Laisvės sankryžoj.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Na nevadinčiau pertekliniu variantu, kai automobiliams pasukti į kiemą be atskiros eismo juostos kažkodėl jau nesaugu, o autobusui sankryžoje reikia spindulio, kaip Pilaitės-Laisvės sankryžoj.
                        Kalam B kategoriją ir 70km/h ženklą... Bent su dviračiu greičio nebeviršysiu

                        Comment


                          Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                          Click image for larger version

Name:	sk2.PNG
Views:	0
Size:	10,6 kB
ID:	1796584

                          Dviračių eismas: T – projektuojamas bendras pėsčiųjų – dviračių takas arba atskiras dviračių takas; J – projektuojama važiuojamojoje gatvės dalyje pažymėta dviračių eismo juosta; S – dviračių eismas organizuojamas bendrame sraute.

                          Click image for larger version

Name:	sk1.png
Views:	0
Size:	21,1 kB
ID:	1796585


                          Iš kur tokie teiginiai pas jus, kad dviračių tako negali būt D kategorijos gatvėj? Ir apie C ten minėjo kad neprojektuojama, nežinau kokį jūs STR skaitote.
                          Galima labai lanksčiai D kategorijos gatvėj dviračių eismo sprendinius projektuoti.
                          Nebesuprantu, kaip tą STR skaityt: 11 lentelė nurodo, jog A kat. įrengiamas dviračių takas (žymima „T”), o 12 lentelėj pagal skersinio pjūvio paveikslą nurodoma, jog nei juostos („g”), nei dviračių takas (pažymėtas „j”) negalimas įrengti. Matyt, visgi A kat. neįrengiama, o įrengus kur labai atokiai dviračių takas traktuojamas ne A kat. kelio dalis, o kaip atskiras kelias (o tai turi įtakos KET interpretavimui dėl pirmumo sankirtose su automobiliais). Visgi, stanant Vakarinį aplinkkelį niekas nieko neįrengė dviračiams.

                          Dėl D kat., tai būsiu suklaidintas Lietuvos dviratininkų bendrijos propagandos, jog D kat. negalimi atskiri dviračių takai. Prieš savaitę viešo pasitarimo metu dar kritikavo perplanuojamą Naugarduko g., jog ten D kat. negali būti jokių atskirų juostų ar takų... Nebent senuose STR D kat. turėjo viskas būti bendrame sraute ir / arba pavyzdiniame užsienyje niekas netiesia atskirai takų D kat. ir vadovaujamasi tuom.

                          Comment


                            Neturi būti pagal užsienio praktiką. D kategorija yra žemiausia, tranzitinis eismas joje neturi vykti (aka Naugarduko g.). Todėl ir eismas joje gali būti (idealiu atveju) organizuojamas bendrame sraute. Atskiras gali būt, jei tarkim eina koks nors magistralinis dviračių takas. Bet šiaip tai geriau bendrai daryt. Kaip antai kokia nors būsima P. Vileišio g.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Neturi būti pagal užsienio praktiką. D kategorija yra žemiausia, tranzitinis eismas joje neturi vykti (aka Naugarduko g.). Todėl ir eismas joje gali būti (idealiu atveju) organizuojamas bendrame sraute. Atskiras gali būt, jei tarkim eina koks nors magistralinis dviračių takas. Bet šiaip tai geriau bendrai daryt. Kaip antai kokia nors būsima P. Vileišio g.
                              O taip pat pagal tą pačią praktiką, greitis būna ribojamas iki 30kmph ir atitinkamai gatvės elementai projektuojami, kad dviračiu nesijaustų nesaugiai net vaikai. Aukštesnėse kategorijose atitinkamai ir atskyrimas turi didėti. O pagal darnaus judimo piramidę pirmiau turėtų atsirasti juostos dviračiams ir tik po to posūkiams.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.17, 13:06.

                              Comment


                                Taip. Greičio ribojimas iki 30 km/h yra ir mūsų STR'e.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...
                                  Gavau atsakymus į savo siųstas pastabas. Iš 6 pastabų į 4 yra atsakymas - Vilniaus miesto savivaldybė PP sprendiniamas jau pritarė + sakinys kodėl nedarė kitaip. Pavyzdžiui dėl 3,5 metrų saugumo salelės bei nelogiško rišimosi prie "kito projekto", kuris nepaviešintas ir neaptartas su visuomene, atsakymas:
                                  Vilniaus miesto savivaldybės administracija pateiktiems projektinių pasiūlymų sprendiniams pritarė. Derinimo metu savivaldybės atstovų buvo pareikalauta prisijungti prie „kito projekto“ sprendinių ir projektuoti salelę.

                                  Comment


                                    Aš irgi gavau atsakymus. Žiūriu copy paste pavarė Bet labiausiai šie "žavi":

                                    ​​​​​​„2. Kokiu pagrindu projektuojami tik asfalto sluoksniai? Pagal nurodyta konstruktyvą gatvė
                                    paaukštės apie 20 cm, kaip bus išspręsti įėjimai į bažnyčią (Subačiaus g. 26)?“
                                    Atsakymas: Gatvė suprojektuota taip, kad būtų prisiderinta prie esamų aukščių (įėjimų ir
                                    įvažiavimų). Dabartinė gatvės asfalto dangos būklė yra gera, todėl nėra reikalo rinktis neekonomiškus
                                    sprendimus įrengiant pilną konstrukciją. Užtenka nufrezuoti nelygumus ir uždėti naują asfalto dangą.

                                    „8. Darbų pabaigoje suprojektuota perėja neatitinka PPOT 16 VI skyriaus, antrojo skirsnio 13.7
                                    p. reikalavimų, yra ilgesnė nei 8,0 m ilgio.“
                                    Atsakymas: Projektu numatomą rekonstruoti esamą perėja. Uždėjus naują asfalto dangą ji bus
                                    atstatyta - išdažyta tokia, kokia yra dabar. Kelio bortai nebus perstatyti į kitą vietą.



                                    ​​Kam viešinti remonto sprendinius, teigti, kad rekonstruojama, bet tuo pačiu viskas yra geros būklės..?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...
                                      Mano prašymas:

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	0
Size:	81,1 kB
ID:	1797550

                                      Atsakymas. Martynas Mačiulis:

                                      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	0
Size:	35,3 kB
ID:	1797551

                                      Comment


                                        Atsakymai, kažkoks vos ne nonsensų kratinys. Kaip suprast atsakymą, kad siūlomi sprendimai neatitinka VMS parengtos užduoties? Tai taip išeina, kad VMS jau yra vos ne susiprojektavę kas kur turi būti, o dabar tik užsiimama parodomaja veikla ir laimi projektai, kurie atitinka VMS sprendinius? Projektavimo užduotis yra geras dalykas, tik tada ji turėtų būti rengiama laisvesnio pobūdžio, kad projektuotojai galėtų daugiau laviruoti sprendimų arsenale.

                                        Comment


                                          Kas per mąstymas sakant, kad transporto eismo apsunkinimas senamiestyje galimai sukeltų grūstis aplink? Tai ką tu siūlai? Tą eismą leisti per senamiestį? Kaip tada su eismo mažinimu senamiestyje? Tai kaip tik dabartinis senamiesčio auto eismas ir turi būti iškelinėjamas IŠ senamiesčio. Ir ar darant tokius teiginius žiūrima kokios gatvės aplink? Taigi Drujos gatvė yra, ten ir organizuok auto eismą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X