Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš manau, kad reikia sulaukti planuojamo eismo pertvarkymo senamiestyje. Šitas projektas kartu su magistraliniais dviračių takais ir naujomis A juostomis turėtų būti vienas iš prioritetų ne tik darniam judume, bet ir visam mieste apskritai.
    Esu 100% tikras, kad vaizdas panaikinus tranzitinį eismą senamiestyje pasikeis iš esmės, atsiras galbūt ir daugiau valios pertvarkyti gatves į vieno lygio visiems ir tarsi iš niekur (be sarkazmo) atsiras daugiau pėsčiųjų ir dviratininkų.
    Ir tai bus katalizatorius aplinkiniams ir apskritai visiems Vilniaus rajonams keistis ir pirmiausia turiu omeny ne kažkokį automobilių mažėjimą ar dirbtines kliūtis, bet žmonių mąstymą ir supratimą, ką apskritai reiškia gyventi mieste ir pajusti privalumus, kai nėra pastovios įtampos tarp įvairių eismo dalyvių.

    Comment


      Parašė evil Rodyti pranešimą

      Nemanau, kad labai ten daug tranzito per rotušės a., dauguma eismo ten tikrai ne tranzitinis, o iš reikalo. Aišku, jei būtų mano valia palikčiau vienos krypties eismą ten kaip, kad būna per Kalėdas (uždarytos atkarpos tarp Vilniaus ir Muitinės bei Valančiaus - Jakšto), kad neliktų galimybės atvažiavus nuo Jakšto g. išvažiuoti į Aleksoto g. Ir šiaip Rotušės a. nelabai kas ten 50kmh/h+ važinėja, nes dantys išbyrėtų tokiu greičiu važiuojant. Aš matomai kultūringas pėstysis, tai dar per 30+ metų nėra niekas tokioj vietoj apšaukęs ar išvadinęs kokiu gyvūnu.
      Dėl tranzito...

      Nepraėjus nė 5 mėnesiams nuo to momento, kai mero patarėjas Karolis Žukauskas pasigyrė turįs Vilniaus senamiesčio tranzitiškumo duomenis ir 4 mėnesiams nuo tada, kai įsitikinau kad jis tėra pažadukas ir kreipiausi į VMSA pats, gavau atsakymą.
      Per pusvalandį(!) nustatytas tranzitiškumas svyruoja nuo 17% iki 91%.
      Tiesa, negaliu patikėti, kad Subačiaus, Trakų bei Islandijos gatvėmis gali pravažiuoti po 1300 automobilių per valandą. Toks srautas net Žirmūnų gatve viena eismo juosta nepravažiuoja! :O
      Aplink Rotušės aikštę sukasi po 1500 automobilių per valandą, t.y. panašiai, kaip Ukmergės gatvėje viena kryptimi.
      https://www.facebook.com/groups/1477...8103710540141/



      Paskutinis taisė Creatium; 2019.11.05, 21:58.

      Comment


        Parašė Riedis
        Susijęs brėžinys iš darnaus judumo plano. Kilpinio eismo variantas.



        Fantastinis skaičius tranzitinio eismo vakarai-rytai ir atvirkščiai. Ko nepadarysi dėl 5-10min sutaupyto laiko.
        Įdomu ką galutiniame variante sugalvos, nes dabar su šiuo tyrimu panašu, kad aplinkinėms gatvėms (stoties rajonui, pylimo g.) teks smarkiai didesni krūviai.
        O kaip su likusiom gatvėm, ten gal bus eismas uždraustas? Pavyzdžiui Ligoninės gatvė turi net šviesoforinę sankryžą su Pylimo, o čia net nepažymėta.

        Comment


          Fantastiniai skaičiai. Puikus įrodymas, kad lėtaeigis eismas (30 kmh) yra pralaidesnis nei greitaeigis (50-60 kmh).

          Trakų, Islandijos, Liejyklos ir Stuokos gatvės išvis virtusios į magistrales.

          Reikia imtis, manau, ryžtingų priemonių - pirma mintis atėjusi į galvą, tai šlagbaumų sustatymas aplink senamiestį ir stiprus nevietinių gyventojų įvažiuojančių apmokestinimas. Kadangi pro šlagbaumą įvažiuoti užtrunka, nes jį reikia pakelti, tai būtų papildomas atgrasymas nuo dalies vairuotojų, nes tiesiog prie šlagbaumo susidarius eilei taptų greičiau važiuoti aplinkui nei brautis.
          Paskutinis taisė spekas; 2019.11.07, 09:35.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            O kaip su likusiom gatvėm, ten gal bus eismas uždraustas? Pavyzdžiui Ligoninės gatvė turi net šviesoforinę sankryžą su Pylimo, o čia net nepažymėta.
            Daugelį šių gatvių reiktų padaryti akligatviais su abipusiu eismu. Siauras vietas (sunkinančias prasilenkimą) paliekant savaiminiam eismo organizavimui be jokių aktyvių priemonių.

            #222 pranešime pateiktoje rytinio piko schemoje akivaizdu kokią įtaką tranzitui daro mokinių vežimas į ugdymo įstaigas. Būčiau labai skeptiškas ar galima šį srautą eliminuoti - veikiausiai "super tėveliai" veš vaikus iki ugdymo įstaigų net ir tranzito ribojimo atveju.
            Paskutinis taisė vėkas; 2019.11.07, 10:03.

            Comment


              Deje su vairuotoju mentalitetu Lietuvoje, jokie zenklai ir draudimai nepades kol pazeidejams neduosi i snuki. Koks skirtumas kad prikisi visokiu zenklu kad kazkas yra draudziama - jeigu nera pasekmiu jie bus ignoruojami. Paziurekit dabar i parkavimo draudimo zenklu kieki - ar tie zenklai kazka daro? Nelabai. Mentai aisku pravaziuoja pro tokius ir ignoruoja pazeidejus. Tranzitinio eismo nesustabdysi su zenklais. Reikes kameru ir bollards prie ivaziavimo i centra.

              Click image for larger version

Name:	mantarbar.png
Views:	1
Size:	139,4 kB
ID:	1760469

              Comment


                Kam tie kraštutinumai ir visokie užtvarai, barikados ir kt? Riedis #223 pranešime įdėjo schemą su kilpiniu eismo organizavimu, kuris išspręstų tranzito problema. Ir nereikėtų kažkokių perteklinių brangių, bei vaizdą gadinančių ir kliūtis sukeliančių užtvarų, ar krūvos kažkokių draudžiančių ženklų, kurių pravažiuojant dažnai nespėji "perskaityti" ir suprasti ką jie nurodo.

                Comment


                  Tai ženklų vis tiek reikia, jeigu neperkasi gatvių. Manau pigiausia sustatyti ženklus ir vazonus ant kelio, o su laiku kai žmonėms pripras prie naujos tvarkos - nurinkti vazonus

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Kam tie kraštutinumai ir visokie užtvarai, barikados ir kt? Riedis #223 pranešime įdėjo schemą su kilpiniu eismo organizavimu, kuris išspręstų tranzito problema. Ir nereikėtų kažkokių perteklinių brangių, bei vaizdą gadinančių ir kliūtis sukeliančių užtvarų, ar krūvos kažkokių draudžiančių ženklų, kurių pravažiuojant dažnai nespėji "perskaityti" ir suprasti ką jie nurodo.
                    O kaip tada veiks, arba kitiap tariant kas vairuotojų elgesį įtakos, naudotis senamiesčio ''aplinkkeliu'' jei nebus nei šlagbaumų, nei ženklų nei nieko? Dar pridėkime mentalitetą...

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą

                      O kaip tada veiks, arba kitiap tariant kas vairuotojų elgesį įtakos, naudotis senamiesčio ''aplinkkeliu'' jei nebus nei šlagbaumų, nei ženklų nei nieko? Dar pridėkime mentalitetą...
                      Veiks elementariai, kaip veikia eismas mieste. Jeigu padarys tokį kilpinį eismo organizavimą, kad toje pusėje, kurioje įvažiuoji, toje pačioje ir išvažiuoti, tai nebebus galimybės važiuoti tranzitu ir teks naudotis "aplinkkeliu". Jeigu sukeis eismo kryptims ir vienpusį padarys iš priešingos pusės nei yra dabar, tai tikrai nevažiuos per plytą prieš eismą. Gal pirmomis savaitėmis ir gali pasitaikyti žioplių taip darančių, bet apsipras ir nebevažiuos. Nėra juk taip, kad dabar važinėtų prieš eismą, nes taip norisi ir patogiau.

                      Comment


                        Sukilėlių perlaidojimo dieną (šiandien) principe buvo simuliuotas senamiesčio tranzitinio eismo ribojimas.

                        Labai aiškiai pasimatė kokios spūstys laukia Drujos g. Kai per Liepkalnį (Sukilėlių-Dzūkų) gaunas 10-20min greičiau nei keliaujant per stoties rajoną (Drujos-Kauno).

                        Ir čia viduryje dienos, toli gražu ne piko metu.

                        Comment


                        • themanual
                          themanual commented
                          Editing a comment
                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Sukilėlių perlaidojimo dieną (šiandien) principe buvo simuliuotas senamiesčio tranzitinio eismo ribojimas.

                          Labai aiškiai pasimatė kokios spūstys laukia Drujos g. Kai per Liepkalnį (Sukilėlių-Dzūkų) gaunas 10-20min greičiau nei keliaujant per stoties rajoną (Drujos-Kauno).

                          Ir čia viduryje dienos, toli gražu ne piko metu.
                          Tai kad tranzitinio eismo ribojimuose tos gatvė nefigūruoja

                        Uždraudus senamiesčio tranzitą, nebus kitų adekvačių pasirinkimų apvažiuoti pietine dalimi. Išskyrus Subačiaus g., kuria šia proga nebuvo galima važiuoti.

                        Minėtose atkarpose buvo jau senai nematytos spūstys.

                        Užtat Rotušės aikštėje buvo nuostabiai ramu - nei vieno priparkuoto automobilio. Beveik jokio eismo.

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Uždraudus senamiesčio tranzitą, nebus kitų adekvačių pasirinkimų apvažiuoti pietine dalimi. Išskyrus Subačiaus g., kuria šia proga nebuvo galima važiuoti.

                          Minėtose atkarpose buvo jau senai nematytos spūstys.

                          Užtat Rotušės aikštėje buvo nuostabiai ramu - nei vieno priparkuoto automobilio. Beveik jokio eismo.
                          Tai gerai, bus žmonėms erdvės, pagerės sąlygos vietiniams gyventojams ir lankytojams. Čia absurdas, kad tuoj bus 2020 metai ir vis dar galima senamiestyje važiuoti tranzitu

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Uždraudus senamiesčio tranzitą, nebus kitų adekvačių pasirinkimų apvažiuoti pietine dalimi. Išskyrus Subačiaus g., kuria šia proga nebuvo galima važiuoti.
                            Tranzitą iš kur ir į kur? Subačiaus g. neįeitų į draudimą?


                            Comment


                              Tarkim tranzitą per senamiestį iš naujosios Vilnios į Naujamiestį.

                              Turėjau omenyje pietines senamiesčio gatves (Subačiaus-Žiupronių-M.Daukšos-Bazilijonų-Pylimo g.).

                              Klaidingai pavadinau Subačiaus g., kuri veda į senamiestį ir ja eismas potencialiai nebevyks tranzitu.

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Tarkim tranzitą per senamiestį iš naujosios Vilnios į Naujamiestį.

                                Turėjau omenyje pietines senamiesčio gatves (Subačiaus-Žiupronių-M.Daukšos-Bazilijonų-Pylimo g.).

                                Klaidingai pavadinau Subačiaus g., kuri veda į senamiestį ir ja eismas potencialiai nebevyks tranzitu.
                                Aš nelabai įsivaizduoju, kas važiuoja tranzitu per Senamiestį, ypač jei taškai A ir B yra toli už jo ribų.

                                Pvz. iš N.Vilnios į Savanorių pr. važiuoju Batoro-Drujos-Kauno-Žemaitės, į Naugarduko g. panašiai...

                                Comment


                                  Čia tik spėjimas, bet remiantis eismo intensyvumo tyrimu turiu įtarimą, kad tas apie 700 automobilių per valandą, važiuojančių tranzitu rytinio piko išleidžia vaikus į ugdymo įstaigas ar pametėja ką nors darban/į studijas.

                                  Jeigu tai tiesa, tai tikrai būtų adekvačiau pametėti šiuos važiuojant minėtomis aplinkinėmis gatvėmis. Atgal tai matyt dauguma patys grįžta, tranzitiniai srautai vakare per senamiestį beveik perpus mažesni (kryptimi vakarai - rytai).

                                  Deja neesu gyvai matęs rytinių spūsčių situacijos pietinėje senamiesčio dalyje ir aplink, tai galiu nekokybiškai įvertinti ar pražiopsoti kažką akivaizdaus.

                                  Comment


                                    Ar Vilnius taria „taip” senamiesčio gatvių asfaltavimui?
                                    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-asfaltavimui/ .

                                    Comment


                                      Šiaip ir nesupratau, kam senamiestyje reikalingas asfaltas iš viso. Visos gatvės yra 50km/h arba mažesnio greičio. Tokiu greičiu važiuojant nesvarbu ar akmenys ar asfaltas. Tik vibracija minusas, bet tai ir neturėtų būti tranzitinės gatvės, turėtų baidyti tarnszitinį transportą nuo tų gatvių tokais sprendimais. Ten kur VT galima būtų pritaikytį pvz. kitokį, lygesnį bruką, kaip pvz. Gedimino pr.

                                      Comment


                                        Taip, senamiestyje yra nesąmonė, kad yra asfaltas ne tik gatvėse, bet net ir kiemuose. Aš siūlyčiau daryti trinkeles, bruką palikti tik labai selektyviose vietose. Trinkelės ne tik gerai estetine prasme, bet ir kad jas pigiau ir paprasčiau įrengti, galima išimti ir vėl įdėti tiesiant komunikacijas, leidžia susigerti krituliams į gruntą.

                                        Darant trinkelių gatves, tuo pačiu reikėtų ir visus bordiūrus leisti žemyn ir padaryti vieno lygio bendro eismo gatvę.

                                        Asfaltą daryti/svarstyti būtų galima gatvėse skirtose senamiesčio apvažiavimui, kaip antai Pylimo ir panašios.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X