Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Sorry neradau tinkamesnes temos postui, nes noreciau priskirt prie Vilniaus. Amsterdamas 70s ir dabar:


    Na o mes toliau platiname gatves vardan sviesios ateities. Nes viskas ka mokam tai uzasfaltuot dar kelias naujas juostas.
    Fain, bet nesutinku su paskutiniu komentaru. Gatves mes platinam tik tranzitinėse vietose: Geležinio vilko g. ir pan. Senamiestyje ar rajonuose niekur gatvės nėra platinamos. Tik blogai, kad naujai asfaltuojant jos nėra siaurinamos.

    ----

    Labai į aukščiau esantį postą, pačiu laiku. Islandijos gatvėje vėl bus pertvarkomas eismo organizavimas. Šį kartą atsiras medžių, padidės viešoji erdvė, dviračių stovai ir suoliukai. Vakar buvo vieša diskusija, jos metu išrinktas pirmasis variantas:

    Click image for larger version  Name:	31056822_406388509766730_8488244790226321408_n.jpg Views:	1 Size:	57,7 kB ID:	1637067
    Paskutinis taisė Creatium; 2018.04.24, 09:05.

    Comment


      Galėjo uždaryti šią gatvę, kaip buvo vienas iš variantų. Gaila, jog neišdrįso to padaryti.

      Comment


        Parašė Horn Rodyti pranešimą
        Galėjo uždaryti šią gatvę, kaip buvo vienas iš variantų. Gaila, jog neišdrįso to padaryti.
        Pritariu, galėjo laisvai padaryti akligatvį kaip ta pati Vilniaus g., senamiestyje apskirtai nebeturėtų likti tranzitinių gatvių.
        Flickr

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Fain, bet nesutinku su paskutiniu komentaru. Gatves mes platinam tik tranzitinėse vietose: Geležinio vilko g. ir pan. Senamiestyje ar rajonuose niekur gatvės nėra platinamos. Tik blogai, kad naujai asfaltuojant jos nėra siaurinamos.

          ----

          Labai į aukščiau esantį postą, pačiu laiku. Islandijos gatvėje vėl bus pertvarkomas eismo organizavimas. Šį kartą atsiras medžių, padidės viešoji erdvė, dviračių stovai ir suoliukai. Vakar buvo vieša diskusija, jos metu išrinktas pirmasis variantas:

          Click image for larger version Name:	31056822_406388509766730_8488244790226321408_n.jpg Views:	1 Size:	57,7 kB ID:	1637067
          Ten paciu laiku butu perklot visa grindini ir padaryt ji vienam lygyje su saligatviais o ne vien plastikinius stulpelius vietomis kaitaliot... Nes kaip po karo...

          Comment


            Uždarius Islandijos gatvę reikėtų keisti visą senamiesčio eismo organizavimą.

            Comment


              Uzdraudus eisma Islandijos g. tektu ji leisti Pylimo gatve vel abejom kryptim.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Ten paciu laiku butu perklot visa grindini ir padaryt ji vienam lygyje su saligatviais o ne vien plastikinius stulpelius vietomis kaitaliot... Nes kaip po karo...
                Nėra ten taip baisu. Gatves danga lygi (išskyrus sankryžą su Vilniaus g., ten trinkelės duobėtos), šaligatviai gana tvarkingi (dalis Islandijos g. buvo atnaujinta prieš metus ar pan.). Tai nors sutinku, kad ją reikėtų rekonstruoti, bet jos prioritetu tikrai nelaikyčiau. Dabar pilnai užteks to, kas suplanuota. Geriau jau tegul rekonstruoja likusią Vilniaus g. ar tą pačią Vokiečių g.

                Comment


                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Jeigu mes turėtume tokį VT kaip Amsterdamas ir pas mus dviratis būtų toks pat populiarus kaip ten, tai ir męs galėtumėme imtis kažko panašaus.
                  Faktas, kad tose 70-ųjų nuotraukose pamačiau tik 1 dviratį. Populiarūs jie nebuvo lygiai taip pat, kaip dabar Vilniuje. Gal net dabartinis Vilnius kiek priekyje.

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                    Uždarius Islandijos gatvę reikėtų keisti visą senamiesčio eismo organizavimą.
                    Bet ar tai blogai? Senamiestyje liktų privažiuojamosios gatvės, o tranzitas skersai ir išilgai dingtų.

                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Uzdraudus eisma Islandijos g. tektu ji leisti Pylimo gatve vel abejom kryptim.
                    Nebūtinai:

                    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	271,1 kB ID:	1637081
                    Flickr

                    Comment


                      Aisku turetu buti biski kitaip: turetu buti padaryti parkingai salia centro kur galima palikti masina ir po miesto centra keliaut arba dviraciu savo/oranziniu, arba VT. Pvz viena aikstele turetu buti pozemine keliu aukstu prie Operos, kita po Cvirkos parku ar Tauro kalnu, kita Stoty, sekanti prie Tymo turgaus na ir dar sekanti kazkur prie Kalnu parko.
                      Stovejimas ten turetu buti apmokestintas kaip zalioje zonoje arba pirmos valandos isvis nemokamai. O paciam centre kur melyna zona jis turetu kainuot kad ir 10 eur/val. Prie parkingu pagrindindes dviraciu nuomos aiksteles.

                      Tuomet Islandijos g. eisma uzdraust, Vokieciu g. palikt maza siaura keliuka, daugelyje gatviu centre palikt eisma tik vietiniams. Ir visas centras atrodys kaip dabar Pilies ir Vilniaus gatves pilnas zmoniu ir gyvybes.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Bet ar tai blogai? Senamiestyje liktų privažiuojamosios gatvės, o tranzitas skersai ir išilgai dingtų.
                        Tai nėra blogai, bet manau per anksti. Reik žmones pratinti prie to, kad nesigrūstu su automobiliais į senamiestį (daryti nepatogiu). O taip drastiškai uždraudus būtų nepasitenkinimo iš gyventojų ir verslo.

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                          Tai nėra blogai, bet manau per anksti. Reik žmones pratinti prie to, kad nesigrūstu su automobiliais į senamiestį (daryti nepatogiu). O taip drastiškai uždraudus būtų nepasitenkinimo iš gyventojų ir verslo.
                          Eismo niekas neuždraustų ir jokia gatvė nebūtų pilnai uždaryta, pradžiai manau užtektų ir to, kad neliktų tranzito, o apie automobilių mažinimą būtų galima tada jau vėliau kalbėti.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                            Tai nėra blogai, bet manau per anksti. Reik žmones pratinti prie to, kad nesigrūstu su automobiliais į senamiestį (daryti nepatogiu). O taip drastiškai uždraudus būtų nepasitenkinimo iš gyventojų ir verslo.
                            Bendradarbis nevažiuoja niekur, kur negalima šalia pasistatyti mašinos. Akropolio tipo parduotuvė jam pati geriausia - didelis PARKINGAS. Gal dėl to, kad turi viršsvorį? O gal dėl to ir turi jį

                            Comment


                              Pylimo g. dabartinė eismo tvarka įvesta dar tada, kai Vilniuje automobilių skaičius buvo nepalyginamas su šiandieniniu. Pylimo g. pavertus didesnio pralaidumo gatve atsisakant ir A juostos būtų nemenkas iššūkis. Reikėtų tuo pačiu peržiūrėti tiek senamiesčio, tiek aplinkinių Naujamiesčio gatvių eismo organizavimą. Šiaip Pamėnkalnio g., ypač, ta atkarpa nuo Vaižganto g. iki Pylimo - Jogailos - Islandijos gatvių sankryžos, tai ji yra kaip kažkokia autostrada į senamiestį Problema tokia, kad uždarius nemažą dalį senamiesčio gatvelių Pamėnkalnio g. srautas turėtų tikrai būti kreipiamas į Pylimo g. ir eismas vykti abiem kryptim, tuo pačiu reikėtų reorganizuoti eismą ties Gėlių g., Sodų g. Taip pat Bazilijonų g., tranzitą organizuojant ratu aplink senamiestį. Gautųsi toks kaip ir vidinis senamiesčio aplinkkelis Ir kas labai svarbu užtikrinti parkavimo vietas aplink, suteikiant galimybę kelionę senamiestyje tęsti pėsčiomis ar dviračiu. Aš dar galvoju, norint pasirodyt modernesniems reikėtų kažkokių išimčių, pvz. vairuojantys elektromobilikus ar elektines dvirates priemones galėtų naudotis tam tikromis senamiesčio gatvėmis.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Bet ar tai blogai? Senamiestyje liktų privažiuojamosios gatvės, o tranzitas skersai ir išilgai dingtų.
                                Nebūtinai:

                                Click image for larger version Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	271,1 kB ID:	1637081
                                Brėžinyje uždaroma dalis Islandijos g., neaišku ką tai duoda. Eismas nuo Liejyklos g. kažkodėl nukreipiamas į pėsčiųjų zona turinčia būti Vilniaus g. Nelabai atrodo logiškas sprendimas. Bet čia tik vienas pasiūlymas, reikėtų žiūrėti kokie kiti galimi variantai. Riboti eismą Senamiestyje reikia pradėti. Pvz., Savičiaus g. uždaroma sezono metu - neblogas žingsnis. Aplink Rotušę irgi galima smarkiai riboti eismą, Vokiečių g. pertvarkyti kaip buvo žadėta - irgi būtų dalinai apribotas eismas (na, bent jau viena gatvė pavirstų grynai pėsčiųjų zona). Be abejo, pirmiausia riboti reikia tranzitą, bet tą kiek sudėtinga daryti. Maironio g. nėra tokia pralaidi, kad galėtų perimti visą eismą. Pylimo g. vienas iš variantų tapti tranzitine, bet klausimas kiek realiai tas padės, nes ties Aušros vartais gatvė irgi nėra labai pralaidi. Na, žodžiu reikia labai kompleksiškai pažiūrėt, jeigu jau imamės rimtai riboti tranzitą.

                                Comment


                                  /\ Pylimo g. paverčiant tranzitine neišvengiamas būtų Sodų - Gėlių - Bazilijonų gatvių sankryžų pertvarkymas. Nors reikėtų ir pačias gatves pertvarkyti.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                    Bendradarbis nevažiuoja niekur, kur negalima šalia pasistatyti mašinos. Akropolio tipo parduotuvė jam pati geriausia - didelis PARKINGAS. Gal dėl to, kad turi viršsvorį? O gal dėl to ir turi jį
                                    Ir tai būtų viena iš priežasčių, dėl ko žmonių senamiestyje gali ne padaugėti, o sumažėti. "Kur susitinkam ? -Ten, kur patogu ir nebrangu. - Tai lekiam į Akropolį, nemokamas patogus parkingas". Kaip tą subalansuoti, klausimas.

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                      Ir tai būtų viena iš priežasčių, dėl ko žmonių senamiestyje gali ne padaugėti, o sumažėti. "Kur susitinkam ? -Ten, kur patogu ir nebrangu. - Tai lekiam į Akropolį, nemokamas patogus parkingas". Kaip tą subalansuoti, klausimas.
                                      Kalbant apie Akropoli - dabar pamatavau su google maps, kad jei pastatyt masina prie Maximos iejimo kiek toliau nei prie pat duru ir eit iki GanBei restorano, atstumas ~415 m.
                                      Vokieciu gatves ilgis yra 344 metrai.
                                      Isvadas darykit patys.

                                      Cia yra didele klaida manyt kad visi zmones vienodi ir vaziuoja tik ten kur salia yra parkingas. Net Maskvos pavyzdys rodo kad uzdraudus eisma dalyje centro gatviu jose padaugeja pesciuju ir gyvybes, atsidaro kavines ir smulkus verslas. Kodel lyginu su Maskva, nes ir ten vyrauja nuomone kad masina turi buti prirista 5 metru atstumu nuo zmogaus, nes mes kitokie nei europieciai ir klimatas kitoks (ironic).

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        Kalbant apie Akropoli - dabar pamatavau su google maps, kad jei pastatyt masina prie Maximos iejimo kiek toliau nei prie pat duru ir eit iki GanBei restorano, atstumas ~415 m.
                                        Vokieciu gatves ilgis yra 344 metrai.
                                        Isvadas darykit patys.

                                        Cia yra didele klaida manyt kad visi zmones vienodi ir vaziuoja tik ten kur salia yra parkingas. Net Maskvos pavyzdys rodo kad uzdraudus eisma dalyje centro gatviu jose padaugeja pesciuju ir gyvybes, atsidaro kavines ir smulkus verslas. Kodel lyginu su Maskva, nes ir ten vyrauja nuomone kad masina turi buti prirista 5 metru atstumu nuo zmogaus, nes mes kitokie nei europieciai ir klimatas kitoks (ironic).
                                        Na, visų nevienodinu, tik sakau, kad efektas gali būti įvairus.

                                        O palyginimas tik dalinai teisingas, neįvertina kai kurių faktorių, tokių kaip laikas, per kurį susirast parkingo vietą (išskyrus JAMAM akcijas) ar kainą, kurią realiai gali pridėti prie sąskaitos restorane. Jei kalbėsim apie Akropolį - žiemą ar vasarą patalpoje eiti patogu ir gerai. Priklausomai nuo oro, eiti miestu gali būti nefaina - priklausomai nuo žmonių požiūrių.

                                        Taip pat apeliavau į didesnį senamiesčio ribojimą, tada atstumai senamiestyje pėsčiomis išaugtų žymiai daugiau.

                                        Kodėl senamiestyje labiau norėtųsi būt, jei sunkiau į jį patekti ? Čia nebent švietųsi, kad būtų performuotos erdvės ir aplinkoje atsirastų daugiau traukos tiesiog buvimui. Tik klausimas, ar žiemą neapmirtų...

                                        Comment


                                          Na, patekimas į Senamiestį nebūtinai tik pėsčiomis. Apart tokių priemonių, kurias gali kiekvienas įsigyti (riedučiai, riedlentė, dviratis) dar yra viešieji dviračiai (CycloCity) ir viešasis transportas. Be abejo, kad visoms situacijoms netinka, na bet tikrai daugiau variantų, negu tik pėsčiomis eit Senamiesčio jaukumą ir patrauklumą didina ir atrakcijų kiekis. Nereikia to pamiršti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X