Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keliu KK150 Šiauliai-Pakruojis tenka važiuoti bent kartą-du per metus, grįžtant iš Šiaulių ar Mažeikių.
    Kai pagrindiniame kelyje A9 Šiauliai-Panevėžys būna didesnis eismas, geriau važiuoti per Pakruojį.

    Nors nutiesta greitkelio A9 atkarpa iki Radviliškio, bet likusi atkarpa (ypač tarp Radviliškio ir Šeduvos) kelias yra apgailėtinos būklės
    Google navigacija dažnai siūlo 150 keliu važiuoti ir kitomis kryptimis - pvz. iš Šiaulių į Rokiškį. Šis kelias yra tiesus, dalis jo neseniai rekonstruota, o eismas žymiai mažesnis.

    Foto 2018.03
    Krašto nuo sankryžos su KK212 Radviliškis-Pakruojis iki Pakruojo žiedinės sankryžos



    Rytinis įvažiavimas į Pakruojį


    Sankryžoje be proto sudėta metalinių atitvarų.
    Tie atitavarai - vienas iš nedaugelio dabartinių Lietuvos kelininkų pasididžiavimų


    Pervaža su pramoniniu geležinkeliu link Klovainių


    Pakruojo žiedinė sankryža su 151 keliu į Smilgius (link A9) ir 152 keliu į Linkuvą
    Paskutinis taisė Romas; 2018.10.07, 16:39. Priežastis: Kopija iš temos "KK150 Šiauliai - Pakruojis - Pasvalys"

    Comment


      Aš Šiauliai-Panevėžys pravažiuoju bent porą kartų per mėnesį, tai jei išvažiuoju iš šiaurinės Šiaulių dalies, visada važiuoju per Pakruojį. Ta atkarpa iki Pakruojo nepalyginamai geresnė už A9. Kita vertus, važiuodamas iš pietinės dalies lieku A9, nes tuomet daryti keleto kilometrų ratą per miestą nebeapsimoka. Kelias 149 per Rozalimą irgi nėra pats geriausias.

      Comment


        15min.lt 2019.02.12
        Naujas iššūkis vairuotojams: ties Akademija prasidės transporto mazgo rekonstrukcija

        Važiuojančių per Kauno rajoną į Akademiją ir Ringaudus vairuotojų laukia permainos: nuo kovo 15 dienos čia prasidės maždaug 2 mln. eurų kainuosianti sankryžų mazgo rekonstrukcija. (...)

        Projekto metu bus rekonstruotos dvi šį transporto mazgą sudarančios sankryžos. Valstybinės reikšmės krašto kelyje Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai reguliuojama šviesoforu keturšalė sankryža (šiaurinė) bus pertvarkyta į turbožiedinę, o valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas reguliuojama kelio ženklais sankryža (pietinė) – į vienos eismo juostos žiedinę sankryžą.

        Projektas bus įgyvendintas trimis etapais. Pirmasis prasidės kovo 15 d. ir baigsis liepos viduryje, antrasis truks iki rugsėjo 30 d., o trečiajame liks tik apdailos darbai.

        I etapo eismo organizavimo schema


        I etapo eismo apylankos


        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ja-221-1101772

        Tie lietuviški anoniminiai užrašai "APYLANKA" be krypties nuorodos važiuojant pagrindiniu keliu labiau klaidina nei suteikia informaciją.
        Iš 8 numatomų ženklų tik viename bus užuominos į kryptį, kur veda ta apylanka.
        Kokioje nors Latvijoje ar Čekijoje remontuojant kelius apylankos žymimos kita ryškia spalva su miesto ar gyvenvietės nuoroda.

        Gal kas nors galėtų pakomentuoti schemas, kokios apylankos numatomos rekonstrukcijos I etapo metu.

        Comment


          CVPP 2019.03.08
          Pirkimas 424823
          Tilto per Tenenį krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 192,19 km rekonstravimas

          Jei įvyks paskelbtas konkursas, vasarą gali būti pradėtas remontuoti tiltas per Tenenį kelio KK 141 ruože tarp Šilutės ir Priekulės
          Bus statytas laikinas tiltas. Jo plotis tik 367 cm. Vienu metu per laikiną tiltą galės važiuoti tik vienas sunkusis 20-40 t. automobilis. Aišku, kad ten veiks šviesoforas ir bus apsunkintas esimas

          Apvažiuoti statybvietę bus galima asfaltuotais keliais 4206 ir 2201 per Žemaitkiemį - Sakūčius.

          Žemėlapis iš www.balticmaps.eu


          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=446544

          Comment


            LAKD 2019.03.19
            Dėl darbų kelyje A14 eismas kreipiamas apylanka
            Dėl kelio rekonstravimo darbų draudžiamas eismas magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruože nuo 17,6 iki 20,8 km ir kreipiamas apylanka krašto keliais Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai ir Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė. Apylankos ilgis 7,73 km.
            Darbų vietoje galimos transporto priemonių spūstys.

            http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/del-...iamas-apylanka

            Comment


              Sveiki forumečiai, gal kas pakomentuos mano mintis dėl chaoso Kaune po aplinkelio rekonstrukcijos pradžios?

              Jei gerai pamenu, ateities plentą pradėjo krapštyt praeitais metais. Kodėl, po velnių, negalėjo pradžioj sutvarkyti to viaduko, o tą "sumastė" tada, kai jau reikėjo pradėti aplinkelio rekonstrukciją? Kiekvieną kartą, kai reikia pramonės zonoj Kaune sukinėtis, ypač po pietų, man išsibaigia keiksmažodžių atsargos. Norėčiau sužinot, koks avigalvis savivaldybėje atsakingas už tokių situacijų vengimą? Ar viskas palikta likimo valiai?

              Comment


                Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                Sveiki forumečiai, gal kas pakomentuos mano mintis dėl chaoso Kaune po aplinkelio rekonstrukcijos pradžios?

                Jei gerai pamenu, ateities plentą pradėjo krapštyt praeitais metais. Kodėl, po velnių, negalėjo pradžioj sutvarkyti to viaduko, o tą "sumastė" tada, kai jau reikėjo pradėti aplinkelio rekonstrukciją? Kiekvieną kartą, kai reikia pramonės zonoj Kaune sukinėtis, ypač po pietų, man išsibaigia keiksmažodžių atsargos. Norėčiau sužinot, koks avigalvis savivaldybėje atsakingas už tokių situacijų vengimą? Ar viskas palikta likimo valiai?
                Kada laimėjo atskira konkursą dėl viaduko tada ir tvarko (ar rimtai ar juokais neva nebuvo aišku kam priklauso jis). Keiksmažodžių turbūt jau pritrūktum jei būtum pats iš palemono, nes dėl tunelio statybos į ateities plento pradžią galima patekti tik: pro auotostrada, lytagra, taikos pr, pramonės pr, elektrėnų g, biruliškių g. - kai anksčiau teužtekdavo kelių šimtų metrų.. p.s. moki veži ateities turi pravažiavimą į palemono g, tik niekam nesakykite

                Comment


                  Parašė miraged Rodyti pranešimą

                  p.s. moki veži ateities turi pravažiavimą į palemono g, tik niekam nesakykite
                  Gerai.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Gerai.
                    Wow.. Važiuosiu paieškot, gana per plytą važinėt

                    Comment



                      Naudojimosi GoogleMaps pradžiamokslis.
                      Kai kurie apylankų maršrutai gal ir logiški (per Jonavą-Vandžiogalą, per Ukmergę-Kėdainius).
                      Siūlomi ir fantastiški maršrutai, kuriuos gali išmąstyti tik kompiuteris su žurnalistų pagalba: per Panevėžį - Krekenavą - Baisogalą ir net per Prienus - Vilkiją - Jurbarką

                      Lrytas.lt 2019.05.31
                      Važiuojantiems į pajūrį – perspėjimas dėl nesibaigiančių spūsčių: yra paprasta išeitis
                      Balandžio mėnesį prasidėjus pagrindinės šalies magistralės A1 rekonstrukcijai prie Kauno vairuotojai ėmė nerimauti, kas čia vyks vasarą, kai didžiulis automobilių srautas pajudės link pajūrio.
                      Greičio ribojimai ir važiuojamosios dalies siaurinimas vykstant darbams šiame ruože turi pragaištingas pasekmes. Net prieš remontą pagrindinė transporto jungtis prie išsiplėtusio prekybos centro buvo problematiška vieta, o dabar sumažėjus pralaidumui transporto srautas stovi visomis kryptimis.
                      Pasiekti pajūrį penktadienio vakarą vairuotojams prireiks daugiau laiko. Važiuojant šiokiadienį ir ne piko metu įveikti šią atkarpą pavyks greičiau, tačiau net ir tokiu laiku ne visuomet pasiseks. Prie įprasto kelionės laiko patartina pridėti bent jau pusvalandį.

                      Kaip paaiškino Lietuvos automobilių kelių direkcija, visiems planuojantiems keliones ir nenorintiems gaišti laiko spūstyse rekomenduojama šiemet rinktis aplinkinius maršrutus.
                      (...)



                      https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...#foto=10546261

                      Comment


                        Sakyčiau, kad geriausias variantas būtų ties Elektrėnais sukti link Jonavos per Žąslius (tas kelias gana lygus ir visiškai be spūsčių), važiuoti per Jonavą, Kėdainius ir per Josvainius, Gaižuvėlę išlįsti atgal į A1.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          /\ Iš šiaurinės Vilniaus dalies į Kėdainius turbūt geriau važiuoti per Ukmergę- Šėtą.

                          Tame straipsnyje siūlomas maršrutas per Jonavą Vandžiogalą turbūt paties straipsnelio autoriaus neišbandytas, kitaip tokių dalykų nesiūlytų
                          Google Maps trasose gana tiksliai parenka trasą ir paskaičiuoja laiką. Tačiau nuošalesnėse vietose dažnai siūlo maršrutus žvyrkeliais ar neišvažiuojamais lauko keliukais


                          Mapy.CZ rodo žvyrkelius tarp Jonavos ir Vandžiogalos bei tarp Vandžiogalos ir Babtų

                          Comment


                            Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.

                            Comment


                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                              Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
                              Vakar irgi važiavau Vilnius-Birštonas, tai į priekį per A16, o grįžtant sugalvojau pažiūrėti kas per kelias ir pasukau pro Kruonį. Tai tas KK129 tokia nebloga kratykla, nors kelios atkarpos ir sutvarkytos, bet didžiąja dalimi būklė prasta. Dar nustebino, kad ten eismas gerokai intensyvesnis nei A16 kelyje, subjektyviai vertinant iš pastarosios kelionės, tai netgi kokiais 3x.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Vakar irgi važiavau Vilnius-Birštonas, tai į priekį per A16, o grįžtant sugalvojau pažiūrėti kas per kelias ir pasukau pro Kruonį. Tai tas KK129 tokia nebloga kratykla, nors kelios atkarpos ir sutvarkytos, bet didžiąja dalimi būklė prasta. Dar nustebino, kad ten eismas gerokai intensyvesnis nei A16 kelyje, subjektyviai vertinant iš pastarosios kelionės, tai netgi kokiais 3x.
                                Na, trumpesnė atkarpa su priešpriešiniu eismu, po to jau patogu greitkeliu minti. Bet kelias labai reikalauja remonto, daug yra ganėtinai nesaugių vietų

                                Comment


                                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                  Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
                                  Ar verta daryti tokį beveik 20 km lanką, ypač jei tas ruožas nuo Žiežmarių iki Birštono blogos būklės? Labai abejoju, ar išeina laiko sutapyti, nebent jei būna kamštis Trakų link.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Ar verta daryti tokį beveik 20 km lanką, ypač jei tas ruožas nuo Žiežmarių iki Birštono blogos būklės? Labai abejoju, ar išeina laiko sutapyti, nebent jei būna kamštis Trakų link.
                                    Asmeninių prioritetų klausimas. Man verta, nes didelė dalis greitkeliu - saugiau, sumoj greičiau. Lėkti greitai su priešpriešiniu eismu - jau ne tas, pastoviai reikia "dirbti". Sumoj laike su lankstu kažkiek laimima.

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                      Asmeninių prioritetų klausimas. Man verta, nes didelė dalis greitkeliu - saugiau, sumoj greičiau. Lėkti greitai su priešpriešiniu eismu - jau ne tas, pastoviai reikia "dirbti". Sumoj laike su lankstu kažkiek laimima.
                                      Net iš Kauno žmonės neretai važiuoja Dzūkijon 129 keliu, kad išvengtų 130-o.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Prienuose rekonstruojamas A16 ruožas nuo tilto iki centro ir F.Martišiaus gatvė nuo autobusų stoties iki viaduko su KK130 Kaunas - Alytus.
                                        Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 96,13 iki 97,42 km (per Prienus) rekonstravimas.
                                        Tipas: Kelio projektavimas (įskaitant projekto vykdymo priežiūra)
                                        Sutarties Nr. 2018-0117 Rangovas UAB „Kelprojektas“
                                        Sutarties pradžia ir pabaiga 2018.04.12- 2019.04.12
                                        Duomenų įkėlimo data 2019.06.25


                                        https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/
                                        Lrytas.lt 2019.06.21
                                        Dėl keisto LAKD sprendimo Prienuose nusidriekė kilometrinės spūstys
                                        Šią vasarą Prienų gyventojai išgyvena tikrą išbandymą. Vykstant magistralinės miesto gatvės, vietinių vadinamos aplinkkeliu, remontui link Alytaus ar Vilniaus važiuojantys sunkvežimiai buvo nukreipti per miestą. Dėl to čia nuolatos susidaro kilometrinės eismo spūstys, o praeiviams tenka kvėpuoti sunkiojo transporto sukeltomis dulkėmis.

                                        Kol remontuojama F.Martišiaus gatvė, kuri yra A16 kelio dalis, mieste nuolatos susidaro kelių kilometrų ilgio spūstys. „Aplinkkelį kuo puikiausiai buvo galima padaryti per kitą vietą, o čia išėjo pati didžiausia nesąmonė. Visi žmonės mieste pikti“, – kalbėjo A.Kvietkauskis.
                                        Jis pridūrė, kad remontuojama ir centrinė Vytauto gatvė, per kurią buvo padarytas apvažiavimas. Viena jos pusė yra uždaryta, o eismą nukreipia reguliuotojas. Dėl to spūstys susidaro per visą miesto centrą. Be to, sudėtinga situacija išlieka visą dieną. „Kol vieną pusę praleidžia, kitoje jau per visą miestą stovi automobiliai“, – piktinosi jis.
                                        A.Kvietkauskio manymu, geresnis sprendimas būtų transporto srautą nukreipti per Kauną.

                                        (...) Prienų r. savivaldybės atstovai siūlė, kad eismas būtų nukreiptas dar prieš miestą. Jie norėjo, kad tranzitinis transportas į šalį būtų nukreiptas ties Jiezno sankryža. „Tokia galimybė buvo – tuomet automobiliai ir sunkvežimiai nevažiuotų per miestą. Bet į tokį mūsų siūlymą niekas neatsižvelgė“, – kalbėjo vyriausioji specialistė.

                                        Laikinai einantis LAKD direktoriaus pavaduotojo pareigas Eduardas Grinaveckas lrytas.lt informavo, kad buvo parengtas kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 96,13 iki 97,42 kilometro rekonstravimo techninis projektas ir atliktas saugumo auditas. Anot jo, techninis projektas atitiko statybos teisės aktų nustatytus reikalavimus ir buvo patvirtintas. (...) „Eismo apylankos schema buvo parengta įvertinus tiek tranzitinio, tiek vietinio transporto eismą. Atkreipiame dėmesį, kad papildomų tranzitinio transporto srautų Prienuose dėl kelio rekonstravimo darbų neatsirado, tiesiog eismo srautas iš F. Martišiaus gatvės buvo perkeltas į Vytauto, J. Basanavičiaus ir Kauno gatves“, – komentavo E. Grinaveckas.
                                        Jis pažymėjo, kad organizuoti eismo apylankas Prienų rajone yra sudėtinga dėl geografinės vietovės – Nemuno upės ir tiltų per ją. „Artimiausi tiltai per upę yra Kaune (apie 30 kilometrų atstumu) ir Alytuje (apie 32 kilometrų), todėl sumodeliuoti tranzitinius srautus ir perskirstyti juos nėra taip paprasta“, – kalbėjo direktoriaus pavaduotojas.
                                        E. Grinaveckas sakė, kad rengiant apylankos schemą buvo vertinti visi galimi variantai. Jo teigimu, buvo atsižvelgta į tai, kad nukreipiant eismą, būtų kiek įmanoma trumpesnis atstumas ir konkrečios vietovės sąlygos būtų tinkamos.
                                        „Šiuo konkrečiu atveju tinkamų alternatyvių maršrutų, išskyrus esamą apylanką, nėra“, – konstatavo pašnekovas. Renkasi trumpiausią kelią LAKD atstovas pridūrė, kad kad eismas tiek per Kauną, tiek per Alytų nėra uždarytas, todėl vairuotojai gali rinktis alternatyvius maršrutus. Tačiau esą dauguma renkasi trumpiausią ir jiems patogiausią maršrutą.
                                        E. Grinaveckas atkreipė dėmesį, kad kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė yra didelio intensyvumo magistralinis kelias, kuriuo per parą pravažiuoja 9000 automobilių. „Jeigu visas eismas būtų nukreipiamas, pavyzdžiui, per Kauną, važiavimo maršrutas pailgėtų apie 50 kilometrų, laiko sąnaudos, kelių eksploatacijos kaštai, keliaujančių laiko sąnaudos, aplinkos tarša taip pat padidėtų“, – paaiškino jis.

                                        Kelių direkcija atsižvelgė į Prienų gyventojų, rajono savivaldybės administracijos ir kitų eismo dalyvių nusiskundimus dėl eismo organizavimo rekonstruojamame kelio ruože. Rangovas buvo įpareigotas įrengti rekomendacinius kelio ženklus, kad eismo dalyviai pasirinktų alternatyvius maršrutus ir taip sumažėtų eismo srautai Prienų mieste.


                                        https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...acija-6641718/
                                        Nesuprantama, kodėl kelio ženklai apie kelio remontą Prienuose apylanką statomi ne Marijampolėje ar Vilniaus vakariniame pakraštyje, o prieš pat Prienus.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantama, kodėl kelio ženklai apie kelio remontą Prienuose apylanką statomi ne Marijampolėje ar Vilniaus vakariniame pakraštyje, o prieš pat Prienus.
                                          Jie statomi ties sankryžomis, nuo kurių prasideda apylankos, o ne prieš pat Prienus (nuo Jiezno sankryžos iki Prienų - 15km).

                                          O jūs norit pasakyt, kad reikia pastatyt juos Vilniaus vakariniame pakraštyje ir po to tikėsitės, kad vairuotojas nuvažiuos 80km iki Jiezno sankryžos ir staiga prisimins, kad jam šičia reikia pasukti ? Kokia prasmė taip daryti ?

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X