Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keliu KK150 Šiauliai-Pakruojis tenka važiuoti bent kartą-du per metus, grįžtant iš Šiaulių ar Mažeikių.
    Kai pagrindiniame kelyje A9 Šiauliai-Panevėžys būna didesnis eismas, geriau važiuoti per Pakruojį.

    Nors nutiesta greitkelio A9 atkarpa iki Radviliškio, bet likusi atkarpa (ypač tarp Radviliškio ir Šeduvos) kelias yra apgailėtinos būklės
    Google navigacija dažnai siūlo 150 keliu važiuoti ir kitomis kryptimis - pvz. iš Šiaulių į Rokiškį. Šis kelias yra tiesus, dalis jo neseniai rekonstruota, o eismas žymiai mažesnis.

    Foto 2018.03
    Krašto nuo sankryžos su KK212 Radviliškis-Pakruojis iki Pakruojo žiedinės sankryžos



    Rytinis įvažiavimas į Pakruojį


    Sankryžoje be proto sudėta metalinių atitvarų.
    Tie atitavarai - vienas iš nedaugelio dabartinių Lietuvos kelininkų pasididžiavimų


    Pervaža su pramoniniu geležinkeliu link Klovainių


    Pakruojo žiedinė sankryža su 151 keliu į Smilgius (link A9) ir 152 keliu į Linkuvą
    Paskutinis taisė Romas; 2018.10.07, 16:39. Priežastis: Kopija iš temos "KK150 Šiauliai - Pakruojis - Pasvalys"

    Comment


      Aš Šiauliai-Panevėžys pravažiuoju bent porą kartų per mėnesį, tai jei išvažiuoju iš šiaurinės Šiaulių dalies, visada važiuoju per Pakruojį. Ta atkarpa iki Pakruojo nepalyginamai geresnė už A9. Kita vertus, važiuodamas iš pietinės dalies lieku A9, nes tuomet daryti keleto kilometrų ratą per miestą nebeapsimoka. Kelias 149 per Rozalimą irgi nėra pats geriausias.

      Comment


        15min.lt 2019.02.12
        Naujas iššūkis vairuotojams: ties Akademija prasidės transporto mazgo rekonstrukcija

        Važiuojančių per Kauno rajoną į Akademiją ir Ringaudus vairuotojų laukia permainos: nuo kovo 15 dienos čia prasidės maždaug 2 mln. eurų kainuosianti sankryžų mazgo rekonstrukcija. (...)

        Projekto metu bus rekonstruotos dvi šį transporto mazgą sudarančios sankryžos. Valstybinės reikšmės krašto kelyje Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai reguliuojama šviesoforu keturšalė sankryža (šiaurinė) bus pertvarkyta į turbožiedinę, o valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas reguliuojama kelio ženklais sankryža (pietinė) – į vienos eismo juostos žiedinę sankryžą.

        Projektas bus įgyvendintas trimis etapais. Pirmasis prasidės kovo 15 d. ir baigsis liepos viduryje, antrasis truks iki rugsėjo 30 d., o trečiajame liks tik apdailos darbai.

        I etapo eismo organizavimo schema


        I etapo eismo apylankos


        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ja-221-1101772

        Tie lietuviški anoniminiai užrašai "APYLANKA" be krypties nuorodos važiuojant pagrindiniu keliu labiau klaidina nei suteikia informaciją.
        Iš 8 numatomų ženklų tik viename bus užuominos į kryptį, kur veda ta apylanka.
        Kokioje nors Latvijoje ar Čekijoje remontuojant kelius apylankos žymimos kita ryškia spalva su miesto ar gyvenvietės nuoroda.

        Gal kas nors galėtų pakomentuoti schemas, kokios apylankos numatomos rekonstrukcijos I etapo metu.

        Comment


          CVPP 2019.03.08
          Pirkimas 424823
          Tilto per Tenenį krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 192,19 km rekonstravimas

          Jei įvyks paskelbtas konkursas, vasarą gali būti pradėtas remontuoti tiltas per Tenenį kelio KK 141 ruože tarp Šilutės ir Priekulės
          Bus statytas laikinas tiltas. Jo plotis tik 367 cm. Vienu metu per laikiną tiltą galės važiuoti tik vienas sunkusis 20-40 t. automobilis. Aišku, kad ten veiks šviesoforas ir bus apsunkintas esimas

          Apvažiuoti statybvietę bus galima asfaltuotais keliais 4206 ir 2201 per Žemaitkiemį - Sakūčius.

          Žemėlapis iš www.balticmaps.eu


          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=446544

          Comment


            LAKD 2019.03.19
            Dėl darbų kelyje A14 eismas kreipiamas apylanka
            Dėl kelio rekonstravimo darbų draudžiamas eismas magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruože nuo 17,6 iki 20,8 km ir kreipiamas apylanka krašto keliais Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai ir Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė. Apylankos ilgis 7,73 km.
            Darbų vietoje galimos transporto priemonių spūstys.

            http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/del-...iamas-apylanka

            Comment


              Sveiki forumečiai, gal kas pakomentuos mano mintis dėl chaoso Kaune po aplinkelio rekonstrukcijos pradžios?

              Jei gerai pamenu, ateities plentą pradėjo krapštyt praeitais metais. Kodėl, po velnių, negalėjo pradžioj sutvarkyti to viaduko, o tą "sumastė" tada, kai jau reikėjo pradėti aplinkelio rekonstrukciją? Kiekvieną kartą, kai reikia pramonės zonoj Kaune sukinėtis, ypač po pietų, man išsibaigia keiksmažodžių atsargos. Norėčiau sužinot, koks avigalvis savivaldybėje atsakingas už tokių situacijų vengimą? Ar viskas palikta likimo valiai?

              Comment


                Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                Sveiki forumečiai, gal kas pakomentuos mano mintis dėl chaoso Kaune po aplinkelio rekonstrukcijos pradžios?

                Jei gerai pamenu, ateities plentą pradėjo krapštyt praeitais metais. Kodėl, po velnių, negalėjo pradžioj sutvarkyti to viaduko, o tą "sumastė" tada, kai jau reikėjo pradėti aplinkelio rekonstrukciją? Kiekvieną kartą, kai reikia pramonės zonoj Kaune sukinėtis, ypač po pietų, man išsibaigia keiksmažodžių atsargos. Norėčiau sužinot, koks avigalvis savivaldybėje atsakingas už tokių situacijų vengimą? Ar viskas palikta likimo valiai?
                Kada laimėjo atskira konkursą dėl viaduko tada ir tvarko (ar rimtai ar juokais neva nebuvo aišku kam priklauso jis). Keiksmažodžių turbūt jau pritrūktum jei būtum pats iš palemono, nes dėl tunelio statybos į ateities plento pradžią galima patekti tik: pro auotostrada, lytagra, taikos pr, pramonės pr, elektrėnų g, biruliškių g. - kai anksčiau teužtekdavo kelių šimtų metrų.. p.s. moki veži ateities turi pravažiavimą į palemono g, tik niekam nesakykite

                Comment


                  Parašė miraged Rodyti pranešimą

                  p.s. moki veži ateities turi pravažiavimą į palemono g, tik niekam nesakykite
                  Gerai.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Gerai.
                    Wow.. Važiuosiu paieškot, gana per plytą važinėt

                    Comment



                      Naudojimosi GoogleMaps pradžiamokslis.
                      Kai kurie apylankų maršrutai gal ir logiški (per Jonavą-Vandžiogalą, per Ukmergę-Kėdainius).
                      Siūlomi ir fantastiški maršrutai, kuriuos gali išmąstyti tik kompiuteris su žurnalistų pagalba: per Panevėžį - Krekenavą - Baisogalą ir net per Prienus - Vilkiją - Jurbarką

                      Lrytas.lt 2019.05.31
                      Važiuojantiems į pajūrį – perspėjimas dėl nesibaigiančių spūsčių: yra paprasta išeitis
                      Balandžio mėnesį prasidėjus pagrindinės šalies magistralės A1 rekonstrukcijai prie Kauno vairuotojai ėmė nerimauti, kas čia vyks vasarą, kai didžiulis automobilių srautas pajudės link pajūrio.
                      Greičio ribojimai ir važiuojamosios dalies siaurinimas vykstant darbams šiame ruože turi pragaištingas pasekmes. Net prieš remontą pagrindinė transporto jungtis prie išsiplėtusio prekybos centro buvo problematiška vieta, o dabar sumažėjus pralaidumui transporto srautas stovi visomis kryptimis.
                      Pasiekti pajūrį penktadienio vakarą vairuotojams prireiks daugiau laiko. Važiuojant šiokiadienį ir ne piko metu įveikti šią atkarpą pavyks greičiau, tačiau net ir tokiu laiku ne visuomet pasiseks. Prie įprasto kelionės laiko patartina pridėti bent jau pusvalandį.

                      Kaip paaiškino Lietuvos automobilių kelių direkcija, visiems planuojantiems keliones ir nenorintiems gaišti laiko spūstyse rekomenduojama šiemet rinktis aplinkinius maršrutus.
                      (...)



                      https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...#foto=10546261

                      Comment


                        Sakyčiau, kad geriausias variantas būtų ties Elektrėnais sukti link Jonavos per Žąslius (tas kelias gana lygus ir visiškai be spūsčių), važiuoti per Jonavą, Kėdainius ir per Josvainius, Gaižuvėlę išlįsti atgal į A1.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          /\ Iš šiaurinės Vilniaus dalies į Kėdainius turbūt geriau važiuoti per Ukmergę- Šėtą.

                          Tame straipsnyje siūlomas maršrutas per Jonavą Vandžiogalą turbūt paties straipsnelio autoriaus neišbandytas, kitaip tokių dalykų nesiūlytų
                          Google Maps trasose gana tiksliai parenka trasą ir paskaičiuoja laiką. Tačiau nuošalesnėse vietose dažnai siūlo maršrutus žvyrkeliais ar neišvažiuojamais lauko keliukais


                          Mapy.CZ rodo žvyrkelius tarp Jonavos ir Vandžiogalos bei tarp Vandžiogalos ir Babtų

                          Comment

                          Unconfigured Ad Widget

                          Collapse
                          Working...
                          X