Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
    Bus įdomu pamatyti ar realiai pajudės šis projektas su naująja vyriausybe, nes kol kas socialdemokratų valdžios, deja, kol kas nepasižymėjo strateginių projektų įgyvendinimu.

    2012-2016 m. socdemų valdžia nutiesė 0 autostradų.
    2016-2020 m. valstiečių valdžia nutiesė 40 km autostrados, nuo Kauno iki Marijampolės.
    2020-2024 m. konservatorių vyriausybė išspaudė prieš pat rinkimus beveik 30 km autostrados nuo Marijampolės iki Kalvarijos.

    Aišku yra ir kitų strateginių kelių infrastruktūros objektų, kaip kelias Vilnius - Trakai, pietinis Alytaus aplinkelis su tiltu per Nemuną, pietinis Prienų ir Birštono aplinkelis su tiltu per Nemuną ar kiti.
    TIes Nociūnais ir Aristava jau kažkas yra pagalvojęs iš praeities, kad kažkada bus autostrada, nes tiltai pastatyti 4 juostom tai tikrai, bet yra aibė posūkių ir reikalingų statyti tiltų toje atkarpoje + žinom, kad viskas "brangsta", tai tempas abejoju ar bus geresnis naujoje valdžioje. Ai... gi reikia dar Via Baltika ištaisyti praeities klaidas kažkieno: Panevėžio aplinkelio ir Garliava-Juragiai atkarpose padarant normaliai autostradas, o ne "chaltūras" prisidengiant, kad nėra pinigų, neina žemių paimti, nėra eismo didelio ir t.t. + dar ir Kauno aplinkelis nepadarytas normaliai.

    Comment


      Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

      TIes Nociūnais ir Aristava jau kažkas yra pagalvojęs iš praeities, kad kažkada bus autostrada, nes tiltai pastatyti 4 juostom tai tikrai, bet yra aibė posūkių ir reikalingų statyti tiltų toje atkarpoje + žinom, kad viskas "brangsta", tai tempas abejoju ar bus geresnis naujoje valdžioje. Ai... gi reikia dar Via Baltika ištaisyti praeities klaidas kažkieno: Panevėžio aplinkelio ir Garliava-Juragiai atkarpose padarant normaliai autostradas, o ne "chaltūras" prisidengiant, kad nėra pinigų, neina žemių paimti, nėra eismo didelio ir t.t. + dar ir Kauno aplinkelis nepadarytas normaliai.
      O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?
        Marijampolė - Kybartai būtų tilpę 2+2 nebent be greitėjimo/lėtėjimo juostų. Kiek pamenu buvo nuspręsta, kad pigiau perstatyt pagyvenusį ir reikalaujantį remonto viaduką, nei iškėlinėt visas greitėjimo/lėtėjimo juostas iš po viaduko.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?
          Tai nugriovė ir perstatė, bet atkarpą padarė tokią, kokia buvo vienoje pusėje, tik kad naują asfaltą patiesė, bet paliko vienoje pusėje stoteles + gi kairinis posūkis yra

          Comment


            Manau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai) A8 turėtų būti priešpaskutinis projektas po A10 tarp Panevėžio ir Pasvalio ruožo.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Manau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai)
              Ten apsisukimą ir stoteles panaikinti ir tiek?

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Ten apsisukimą ir stoteles panaikinti ir tiek?
                Jungiamasis kelias, viadukas, pėsčiųjų tiltas, iškeliamos stotelės, panaikinamas apsisukimas. Paskui prioritetas turėtų išlikti Kauno aplinkkeliams, nes daugybė nesaugių išsukimų. Nelabai pamenu kad kur kitur Lietuvoje būtų taip nesaugiai įrengta infra prie didelio eismo. Klaipėdos aplinkkelis juntamai saugesnis, nors taip pat turi nemažai išsukimų.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Manau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai) A8 turėtų būti priešpaskutinis projektas po A10 tarp Panevėžio ir Pasvalio ruožo.
                  Nežinau kada paskutinį kartą važiavai A8 keliu dienos metu, bet ten žiauriai reikia kažkokių sprendimų. Eismas didžiulis, belenkoks kiekis fūrų,asfalto danga- kartais net atrodo kad ratą pamesi. Reikia dar nepamiršti kad kombainai traktoriai ir dar visokia žemės ūkio technika ten važinėja 30km/h.
                  Raudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
                  Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.

                  O Kauno aplinkėlis, kuriuo irgi dažnai važiuoju, mano akimis yra pakankamai geros situacijos. Gal tik problema dėl sankryžų. Bet kadangi miestas jau pasiekė tą aplinkėlį- tai laikui bėgant reikės ir daugiau jų. Tokiu atveju gal reiktų pagalvoti ir apie naują trasą.

                  Comment


                    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                    Raudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
                    Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.
                    Pigiau turbūt rekonstrukcija esamo kelio. 2+2 palauks. Pradžioje reikia sutvarkyt kelius aplink Kauną. Jei kažkaip susitvarkys kelių finansavimas tada bus galima greitinti platinimą A8 ir A10.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Pigiau turbūt rekonstrukcija esamo kelio. 2+2 palauks. Pradžioje reikia sutvarkyt kelius aplink Kauną. Jei kažkaip susitvarkys kelių finansavimas tada bus galima greitinti platinimą A8 ir A10.
                      Tikiuosi, kad juokauji. Tavo nuomone rekonstruoti esamą o po to statyti 2+2 yra pigiau, nei tiesiog statyti 2+2?

                      Kaune, reikia rekonstruoti mazgą kur susikerta A1 su A5. kodėl ten yra švaistomi pinigai remontuojant viaduką link Marijampolės- didelis klausimas.
                      Taip pat norėtųsi ir naujos sankryžos prie Garliavos, bet kadangi ten retai važiuoju, tai negaliu pakomentuoti kamščių/srautų situacijos.
                      Kaip jau ir minėjau, šitas Kauno aplinkėlis, mano nuomone, greitu laiku praras savo, kaip aplinkelio, paskirtį. Per daug greitai plečiasi Kaunas ir jo apylinkės. Todėl reikia pradėti žiūrėti į šį kelią, kaip vidinę miesto greito eismo arteriją. O tikram Kauno aplinkėliui reikia numatyti naują trasą.

                      Comment


                        Su Lietuvos finansiniais pajėgumais bei esamais ar projektuojamais srautais papildomo Kauno aplinkelio tiesiomas neatrodo kaip finansiškai logiškas sprendimas. Realesnis variantas yra dabartinio aplinkėlio rekonstrukcija, kiek įmanoma atskiriant vietinius ir tranzitinius eismus, kas iš principo dabar ir svarstoma kažkurioje tai užsakytoje studijoje.

                        Comment


                          Būtų puiku, jei vyktų darbų tęstinumas.

                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ekonstrukcijai

                          Comment


                            Parašė bička Rodyti pranešimą
                            Būtų puiku, jei vyktų darbų tęstinumas.

                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ekonstrukcijai
                            Blin'kevičiūtė tiek visiem visko prisižadėjo, kad jie turės kažkam daug nupjaut. Štai šito kelio, negirdėjau, kad būtų žadėjusi statyt. Žiūrėsim ar nenukreips lėšų vieškeliams su 3 sodybom arba atlyginimų kėlimui.
                            Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.05, 17:34.

                            Comment


                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                              Blin'kevičiūtė tiek visiem visko prisižadėjo, kad jie turės kažkam daug nupjaut. Štai šito kelio, negirdėjau, kad būtų žadėjusi statyt. Žiūrėsim ar nenukreips lėšų vieškeliams su 3 sodybom arba atlyginimų kėlimui.
                              Kaip teigiama straipsnyje "Tikimasi, kad šių atkarpų infrastruktūros planai bus parengti iki 2026 m. pabaigos. Vėliau bus pradėtas žemės įsigijimas ir detaliojo projekto projektavimas", tai minimi darbai su projektavimu pagal dabartinį minimą planą ivyks manau iki 2028 metų pabaigos, tai Blin'kevičiūtei nelabai ir bereikės sukti galvą iš kur rasti finansų šios atkarpos statybai

                              Comment


                                Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

                                Kaip teigiama straipsnyje "Tikimasi, kad šių atkarpų infrastruktūros planai bus parengti iki 2026 m. pabaigos. Vėliau bus pradėtas žemės įsigijimas ir detaliojo projekto projektavimas", tai minimi darbai su projektavimu pagal dabartinį minimą planą ivyks manau iki 2028 metų pabaigos, tai Blin'kevičiūtei nelabai ir bereikės sukti galvą iš kur rasti finansų šios atkarpos statybai
                                Abejoju ar turės priežasčių apie tai galvot daugiau nei vidutinis žmogus (t. y. jei neteks važiuot A8 keliu, tai bus neaktualu).

                                Comment


                                  Kai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.

                                  Comment


                                    Parašė bička Rodyti pranešimą
                                    Būtų puiku, jei vyktų darbų tęstinumas.

                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ekonstrukcijai
                                    žinoma kad šie darbai tęsis, kaip tęsdavosi anksčiau. juk tokie dideli valstybinės reikšmės infrastruktūros projektai įgyvendinami maždaug kokius 5-10 metų, t.y. daugiau nei vieną ministrų kadencijų. plius nepamirškim europiniai įsipareigojimai (TEN-T, RB ir t.t.)

                                    Comment


                                      Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                                      Kai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.
                                      Aš tą patį pagalvojau, kad labai ilgai viskas pas mus vilkinama..

                                      Comment


                                        Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

                                        Aš tą patį pagalvojau, kad labai ilgai viskas pas mus vilkinama..
                                        nemanau, kad kažkas specialiai vilkina. matyt buvo kitų darbų, kitų projektų. dabar pasiruošė šiam ruožui. o pinigai irgi matyt planuojami į priekį. nėra kad lieka šimtai milijonų kurie neišleidžiami

                                        Comment

                                        Working...
                                        X