Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Nepritariu krantinės užstatymui pastatais. Juk tai atims visą vaizdą į salą, areną, mokslo centrą.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jei darytų vienintelį protingą dalyką - susiuarinus pastatyti palei upę įspūdingą pastatų linją kaip kokioje Nicoje, tai iš pinigų už sklypus galėtų daryti.

    Bet kai čia paskaitai siūlymus prašvaistyti tą erdvę tiesiog takams ar dvirtakiams, tai liūdna skaitant siūlymus ant tiek potencialo neišnaudojant.
    Kad ir susiaurins, liks plotas tarp prospekto ir upės krantinės tikrai ne toks didelis ir sunku įsivaizduot, kad tie pastata gražiai atrodys. Jei jau yra labai didelis noras apstatyti pastatais tą vietą, tai manyčiau geriau skamba prospekto pakišimas po žeme, tada tikrai labai daug galimybių atsivertų tik to kaina gali būt labai didelė ir sunkiai realizuojama.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Žinoma, įskaitant KMP siaurinimą, platinimą, aukštinimą, žeminimą ir visus kitus su šia gatve susijusius dalykus
    Taip

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Tema ne apie siaurinimą ar platinimą. Tema vadinasi [KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
    Žinoma, įskaitant KMP siaurinimą, platinimą, aukštinimą, žeminimą ir visus kitus su šia gatve susijusius dalykus

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tema ne apie siaurinimą ar platinimą. Tema vadinasi [KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Baikit svaigt apie tuos gatvių siaurinimus, lyg nėra svarbesnių darbų.
    Nebaigsim. Yra visokiu dalyku, cia tema apie siaurinima. Kitiem dalykam vykt tai netrukdo.

    It's not a zero sum game. Kaip anglakalbiai sako. Jeigu kazkas ivyksta cia, tai nereiskia, kad kitur negali irgi ivykti.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Baikit svaigt apie tuos gatvių siaurinimus, lyg nėra svarbesnių darbų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė SuperPants Rodyti pranešimą
    Bet norint protingai siaurint tas gatves ir išnaudot atsiradusias erdves reikia projektu ir rekonstrukcijų o tai kainuotu turbūt didžiąja dali Kedainiu tilto statybų. Matau objektyviu priežasčių kodėl tai užtruks 10 metu ir nemanau kad tai butu protingiausia investicija dabar
    Jei darytų vienintelį protingą dalyką - susiuarinus pastatyti palei upę įspūdingą pastatų linją kaip kokioje Nicoje, tai iš pinigų už sklypus galėtų daryti.

    Bet kai čia paskaitai siūlymus prašvaistyti tą erdvę tiesiog takams ar dvirtakiams, tai liūdna skaitant siūlymus ant tiek potencialo neišnaudojant.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
    10 metų – per daug.
    Svarbu vyraujančios nuotaikos ir santykis tarp konservatyvių ir progresyvių žmonių miesto infrastruktūros vystyme. Stebint Vilniaus tendencijas 5-10 m. laikyčiau realistiškas laiko tarpas, net jei ir tas realizmas su pesimizmo požymiais.

    Normalesniems projektams Centre, Savivaldybėje labai pabrėžiama Kėdainių tilto statyba. Laikoma, kad "kol nėra Kėdainių g. tilto" tol nėra kaip siaurinti (per daug counter-intuitive) Birštono g., Gimnazijos g., K.M. pr., Šv. Gertrūdos g. pažymėti A juostas ir pan. Gimnazijos g. tikrai užsikimšusi ir jai tikrai reikia normalios alternatyvos, nors K.M. pr. manau nenukentėtų jei iš jos atimtume bent 1 juostą, net jei ir kalbam apie renginius Žalgirio arenoje, nes galima visada sugalvoti gudresnius būdus parkavimo organizavimui.

    Dėl manęs jau šiandien dviračių infrastruktūrą pradėčiau pritaikyti tokią, kad reikia kuo mačiau nulipt nuo dviračio, jei laikytis KET, bet stebint Dviračių takų grupes Kaune, tai kartais susidaro įspūdis, kad dviračiai yra ekstremalų užsiėmimas, nes "...čia lietūs lija (dar pridėdamas, čia ne Vilnius ir ne Palanga...)"
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.01.22, 17:48.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
    Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
    10 metų – per daug.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Pinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
    Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.

    Komentuoti:


  • vlk
    replied
    Parašė vital7777
    Kestucio gatves juostu skaicius koks buvo toks ir isliko. Kodel kaskoks srautas turi kaskur persikelt? Ar neitelpa tamstos hammeris dabar i siauresnes juostas? O del dviratininku/pesciuju - tai turetumet melstis kad kuo daugiau zmoniu tokiais taptu, kad maziau masinu gatvese butu ir paciam lengviau vaziuoti butu
    Kam melstis? Reikia tik pasiziureti kas dabar realiai padaryta del dviratininku/pesciuju Kestucio gatveje ir Karaliaus Mindaugo prospekte. Ir KMP ir Kestucio gatveje puikios salygos dviratininkams, manyciau vienos geriausiu Lietuvoje. Nereikia melstis, neverta. Tiesiog sesk ir vaziuok patogiais dviraciu takais ir nereikes kankintis prie klaviaturos.
    Kestucio gatveje liko trys juostos? Taip bet realiam eismui tik viena. Nes kairioji krastine tik masinu stovejimui su salelemis pestesiems, o desinioji - tik visuomeniniam transportui.
    Kestucio gatves rekostrukcijos prasme ir yra pagerinti salygas dviratininkams - atsirado du moderniski dviraciu takai ir antra sumazinti automobiliu srauta sioje gatveje nukreipta auto i KMP.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Dar nejaukiau ten eiti, kai mašinų pilna ir jos lekia. Bet pritariu, kad ir kai beveik tuščia, ta gatvė – nesusipratimas ir labai nepatogu pereit.
    tai palaukim kol baigsis karantinas ir gyvenimas stos į vėžes, tada ir pamatysime ar prospektas toks jau "beveik tuščias". Kęstučio gatvę jau nusiaurino, kam dar kitą gatvę siaurint, jei į ją persikels srautas is kitos gatvės? Kartais atrodo, kad čia vien dviratininkai ir pėstieji rašo savo rožines svajones.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Pritariu, kad miesto centre negali būti projektuojami parkingai vien dėl to, kad jo gali prireikt kokiais nors Grožio mugei, vškstančiai vieną kart per šimtą metų.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Užtenka mugės Arenoje "Grok klumpakojį, pamaigyk mergelę" ar pan. ir tas Akropolio parkingas atiduoda galus.
    O tai miesto centras turi turėti tiek parkingo, kad masinių renginių metu sutalpintų visų atvažiuojančių automobilius? Vilnius pastaruoju metu visokių Kaziuko mugių ir šviesios festivalių progomis tiesiog autobusus nemokamai vienai dienai paleisdavo.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na tai parkavimas nemokamai ir nėra kažkokia prigimtinė žmogaus teisė. Tai panaikinus parkingą gatvėje būtų galima puikiai parkuoti Akropolio parkinge ir už jį susimokėti.
    Užtenka mugės Arenoje "Grok klumpakojį, pamaigyk mergelę" ar pan. ir tas Akropolio parkingas atiduoda galus.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Taigi čia akivaizdžiai parkingas reikalingas tik dėl to kad yra pasiūla. Gyvenimas Kaune nesustotų jeigu nebūtų leidžiama parkuoti prospekte, ką beje turėtų drausti vien dėl eismo saugumo.

    Nors iš tiesų tai parkingas vienintelis gali pateisinti tokį gatvės plotį, kai ji nė viename (o turėtų abejuose) gale nesijungia su miesto aplinkkeliu, bet mano siūlymas tuomet būtų išskaidyti vieną kryptį į dvi gatveles, jog būtų dvi juostos parkavimui. Ir aš visiškai rimtai, būtų daugiau prasmės
    KMP yra jungiamoji gatvė, kuri dar skirsto Naujamiesčio srautus. Nerašikim čia belenko nežinant situacijos.
    Kita jungiamoji "arterija", esanti kitoje Nemuno pusėje atrodo taip:
    https://www.google.lt/maps/@54.88457...2!8i6656?hl=lt

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Nemokamai Kelias valandas galima
    Na tai parkavimas nemokamai ir nėra kažkokia prigimtinė žmogaus teisė. Tai panaikinus parkingą gatvėje būtų galima puikiai parkuoti Akropolio parkinge ir už jį susimokėti.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pala, tai nori pasakyti KMP dabar galima NEMOKAMAI mašinas parkuoti? Kauno centre? Darbo dieną? Rimtai?
    Akropolyje

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Nemokamai Kelias valandas galima
    Pala, tai nori pasakyti KMP dabar galima NEMOKAMAI mašinas parkuoti? Kauno centre? Darbo dieną? Rimtai? Nieko sau privilegija

    Komentuoti:

Working...
X