Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Tema išaugo nuo 5 iki 8 puslapių.
    Sujungtos dvi temos:
    - Karaliaus Mindaugo prospektas
    - Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimas?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.
    Labai tikiuosi, kad niekada to nenutiks, nes nėra kaip per Žaliakalnį nukreipt, jei Centrą uždaryt (t.y. viską tarp Karaliaus Mindaugo ir Vytauto pr.) artimiausia gatvė per Žaliakalnį lieka Radvilėnų pl., o tada sekanti (į kurią galima įvažiuoti iš Baršausko - jau tik Kovo 11-tosios g. ir Pramonės pr.. kas jau faktiškai miesto riba.
    Šiaip aš labiau būčiau už tai, kad Karaliaus Mindaugo kaip tik ir būtų naudojama kaip Centro apvažiavimas, nuimant srautus nuo Kęstučio, Donelaičio, Vytauto pr. ten paliekant tik VT ir aptarnaujantį transportą. Žmonių kiekis Centre palyginus su krantine yra maždaug 10000:1, daug daugiau žmonių gautų naudos iš nukrauto Centro nei Karaliaus Mindaugo pr.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
    Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
    Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
    Gal, tik tada "Žalgirio arena" ir "Mokslo sala" galėtų kur nors LEZ'e stovėti,

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
    Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Turiu viltį, kad ateityje susiaurinus prospektą (...) Tai vat tokia mano svajonė Kaunui

    Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
    Parašė Specas Rodyti pranešimą
    Kaunas, apie 1976 metais

    Komentuoti:


  • Vilius
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
    Reikėtų temos "KM prospekto svajonės"

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jei jau siaurinti tai tik su sąlyga, kad bus pastatyta fantastiška pastatų eilė palei upę.
    Kitu atveju - jokių siaurinimų.
    Tada ok Nes tai atsitiks tik po kokių 50 metų Tada jau nebebus aktualus prospekto plotis, nes automobiliai skraidys

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Viskam savas laikas, parkingus bus mažiausia problema panaikint. Po 20metų bus kitaip

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
    Jei jau siaurinti tai tik su sąlyga, kad bus pastatyta fantastiška pastatų eilė palei upę.
    Kitu atveju - jokių siaurinimų.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimą
    Taip pat pavyzdys kaip nereikia formuoti aplinkos priešais pastatą..
    Turiu viltį, kad ateityje susiaurinus prospektą ir pastūmus kuo toliau nuo upės palei krantinę tilptų visa eilė pastatų. Vilniuje to norėtųsi bet ir Kaune šioje vietoje glėtų būti krantinė palei kurią eitų ne gatvė, o pastatai, kuriuose galėtų įsikurti restoranai su terasomis. Ne tik visiškai pakeistų urbanistinį vaizdą bet ir būtų galima be automobilių triukšmo šiltą vasaros vakarą lauke pavakarieniauti su vaizdu į salą.

    O susiaurinus ir humanizavus prospektą bei užstačius krantinę šie biurų pastatai būtų jau šiek tiek per masyvūs formuoti gatvės perimetrą, todėl ta erdvė kur dabar įrengė parkingą pasitarnautų kaip nedideli parkai.

    Tai vat tokia mano svajonė Kaunui

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    KM siaurint nematau prasmes, 3+3 juostos yra pats ir + parkavimui likusi dalis. Ka ten pakeis tas siaurinimas? Ogi nieko, jau geriau tada tegu lieka kaip yra

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Tai naikinti KM juk ir nesiulau, labai gerai, kad KM yra. Klausimas ar kamsciai padidejo uzdarius viena pagrindiniu Kauno centro gatviu? Jei akys neapgauna, lyg ir ne. Tad, didysis klausimas, ar kamsciai padides susiaurinus KM? Labai daug prielaidu rodo, kad taipogi ne.

    Jeigu kamsciai nepadides, vadinasi galim siaurinti KM ir siekti kitu geru dalyku. Pvz.: padaryti KM estetiskai grazu su medziu aleja per viduri kaip grazu bulvara Vakaru Europoj, plesti dviraciu taku tinkla, atsilaisvinusi plota skirti NT vystytojams arba lauko kavinems, irengti tramvajaus linija. You name it.
    Tai ne KM uždarė gi. Kęstučio. Visi metės į KM.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Taip vengiau ten važiuot. Ten troleibusas su nukritusiais ūsais problema. O tai kaip vengiau? KM pr. arba ratais kvadratais per Savanorius
    Tai naikinti KM juk ir nesiulau, labai gerai, kad KM yra. Klausimas ar kamsciai padidejo uzdarius viena pagrindiniu Kauno centro gatviu? Jei akys neapgauna, lyg ir ne. Tad, didysis klausimas, ar kamsciai padides susiaurinus KM? Labai daug prielaidu rodo, kad taipogi ne.

    Jeigu kamsciai nepadides, vadinasi galim siaurinti KM ir siekti kitu geru dalyku. Pvz.: padaryti KM estetiskai grazu su medziu aleja per viduri kaip grazu bulvara Vakaru Europoj, plesti dviraciu taku tinkla, atsilaisvinusi plota skirti NT vystytojams arba lauko kavinems, irengti tramvajaus linija. You name it.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Dar kalbant apie kamscius ir nenumaldoma Kauno augima. Kuri laika Kestucio g. buvo uzdaryta, viena pagrindiniu Kauno centro gatviu, salia visu NMC, paraleliai vienu metu buvo uzdaryta ir Maironio g. Na, ar labai padidejo kamsciai mieste? Miestas tapo nepravaziuojamas?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VNS

    Penkios juostos? Kodėl tada NMC nesiūlot sodint ant dviračių? O plečiat gretutinę gatvelę iki 2X2?
    Tiesa, pagrinde 4ios juostos, bet vietomis isplateja iki 5iu. Visu pirma, tada reiketu nusistatyti, kokia problema sprendzia tokio platumo KM prospektas? Nes dauguma gatviu, i kurias isilieja eismas is KM yra 2x2 ar dar mazesnes (Sv. Gertrudos per Birstono g., Aleksoto tiltas, Mickeviciaus, Maironio). Tai butelio kakliukai, kurie ta 4x4 gatve padaro neefektyvia.

    Vilniuje... (IŠTRINTA)
    Paskutinis taisė Romas; 2020.10.28, 20:01. Priežastis: Ištrinta diskusija su VMS apie Vilniaus NMC

    Komentuoti:

Working...
X