Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTuriu viltį, kad ateityje susiaurinus prospektą (...) Tai vat tokia mano svajonė Kaunui
Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
Parašė Specas Rodyti pranešimąKaunas, apie 1976 metais
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąNu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei jau siaurinti tai tik su sąlyga, kad bus pastatyta fantastiška pastatų eilė palei upę.
Kitu atveju - jokių siaurinimų.Nes tai atsitiks tik po kokių 50 metų
Tada jau nebebus aktualus prospekto plotis, nes automobiliai skraidys
Komentuoti:
-
Viskam savas laikas, parkingus bus mažiausia problema panaikint. Po 20metų bus kitaip
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąNu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
Kitu atveju - jokių siaurinimų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimąTaip pat pavyzdys kaip nereikia formuoti aplinkos priešais pastatą..
O susiaurinus ir humanizavus prospektą bei užstačius krantinę šie biurų pastatai būtų jau šiek tiek per masyvūs formuoti gatvės perimetrą, todėl ta erdvė kur dabar įrengė parkingą pasitarnautų kaip nedideli parkai.
Tai vat tokia mano svajonė Kaunui
- 1 patinka
Komentuoti:
-
KM siaurint nematau prasmes, 3+3 juostos yra pats ir + parkavimui likusi dalis. Ka ten pakeis tas siaurinimas?Ogi nieko, jau geriau tada tegu lieka kaip yra
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Tai naikinti KM juk ir nesiulau, labai gerai, kad KM yra. Klausimas ar kamsciai padidejo uzdarius viena pagrindiniu Kauno centro gatviu? Jei akys neapgauna, lyg ir ne. Tad, didysis klausimas, ar kamsciai padides susiaurinus KM? Labai daug prielaidu rodo, kad taipogi ne.
Jeigu kamsciai nepadides, vadinasi galim siaurinti KM ir siekti kitu geru dalyku. Pvz.: padaryti KM estetiskai grazu su medziu aleja per viduri kaip grazu bulvara Vakaru Europoj, plesti dviraciu taku tinkla, atsilaisvinusi plota skirti NT vystytojams arba lauko kavinems, irengti tramvajaus linija. You name it.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Taip vengiau ten važiuot. Ten troleibusas su nukritusiais ūsais problema. O tai kaip vengiau? KM pr. arba ratais kvadratais per Savanorius
Jeigu kamsciai nepadides, vadinasi galim siaurinti KM ir siekti kitu geru dalyku. Pvz.: padaryti KM estetiskai grazu su medziu aleja per viduri kaip grazu bulvara Vakaru Europoj, plesti dviraciu taku tinkla, atsilaisvinusi plota skirti NT vystytojams arba lauko kavinems, irengti tramvajaus linija. You name it.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dar kalbant apie kamscius ir nenumaldoma Kauno augima. Kuri laika Kestucio g. buvo uzdaryta, viena pagrindiniu Kauno centro gatviu, salia visu NMC, paraleliai vienu metu buvo uzdaryta ir Maironio g. Na, ar labai padidejo kamsciai mieste? Miestas tapo nepravaziuojamas?
Komentuoti:
-
Parašė VNS
Penkios juostos? Kodėl tada NMC nesiūlot sodint ant dviračių? O plečiat gretutinę gatvelę iki 2X2?
Vilniuje... (IŠTRINTA)
Komentuoti:
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąJau juokinga darosi kai kas pusmetį ištraukiat vis tą pačią KM siaurinimo temą ir vis kartojat tuos pačius argumentus ir kontrargumentus. Nejaučiate deja vu? Arba turitę labai trumpą atmintį
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Ten yra parkingas, nes nėra ką daryt. Kito parkingo paprasčiausiai nėra. Čia dar viena problema. Ir tai nereiškia, kad ten parkingas yra todėl nes per daug asfalto. Ar čia taip apie visas gatvės sprendi? Jeigu yra parkingas, tai reiškia ją reikia siaurint, nes nenaudojama?
Toliau. Parkuojant lygiagreciai, o ne staciai gatves jau vien puse juostos sutaupoma, kurios saskaita galima plesti saligatvi. O siaip, jo, ten tiesiog asfalto jura, o ne Kauno eismui gyvybiskai svarbios 5ios (ar kiek ten) juostu.
Komentuoti:
-
Gerai, kad tik tiek tereikia. Dar didinant užstatymą ir automatiškai vietinius srautus, bei parkingo poreikį. Bet abejoju ar Kaune kas nors kasis po gatvėm artimiausiu metu (Net Vilniuje to dar nematau), todėl geriau žiūrim ką turim.
Komentuoti:
Komentuoti: