Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Optimistas
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Sprendziant pagal smeli gatves lygyje puikiai sita "sabatstyna" sutvarkys paverciant parkoffke. Daugiau parkofkiu miesto centre, prie upes, paverciam Kauna didmiesciu su normaliais auto kamsciais ir asfalto laukais! valio!
    Siandien: Click image for larger version

Name:	IMG-3136.jpg
Views:	3489
Size:	5,86 MB
ID:	1848027
    Gal jau po 5 metų ir visą oro uostą prie upės turėsime?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    kažkokia gatvelė
    Pergalės krantinė 1967

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Nežinau rašiau apie nustatytas prospekto kategorijas, reikšmę miestui, kuriame ir gyvenu, bet įmetama kažkokia gatvelė, nes gražu. Darosi graudu, nes negaliu nieko diskutuot, nes pareis banas. Savo miesto temoje....

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    10 urbanistinių gairių Kauno Naujamiesčio vystymui.
    http://kaunokodas.lt/

    Gaireje nr.9 labai aiskiai siuloma siaurinti KM prospekta. Valio!
    Anksčiau čia buvo gana siaura gatvė.

    Kaunas - prie Nemuno 1967


    Algimantas Tirlikas
    https://www.efoto.lt/node/575316

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    jeigu butu, kaip 1916 m., geriau ir nereikia.

    Attached Files

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    10 urbanistinių gairių Kauno Naujamiesčio vystymui.

    http://kaunokodas.lt/

    Gaireje nr.9 labai aiskiai siuloma siaurinti KM prospekta. Valio! Bene pirmas viesas dokumentas tai siulantis?

    Kolkas kurybiniu dirbtuviu lygmenyje, bet siulomas labai konkreciai. Tikekimes prasiskins kelia ir galbut realus darbai ivyks iki Rail Balticos atidarymo (?).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pergalės krantinė, apie 1958-1965 m.

    Šaltinis: Alternatyvus gidas; Dingęs meninis Kaunas.
    Pergalės krantinė 29.
    KTU ASI archyvas: https://www.atmintiesvietos.lt/lt/ma...us-mindaugo-pr

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kai padarys tris pesciuju tiltus i Nemuno sala, viena i Senamiesti ties Vilijampoles tiltu, kai uzsistatys Kauno grudu kvartalas, visi i/is centro vaikscios pesciomis

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
    Suprantu, apie ką kalbi bendruoju atveju. Bet kalbėkim apie šią vietą. Pasiūlyta visai uždaryti KM ir eismą nukreipti Kęstučio, Donelaičio gatvėmis. Taip, jos kimšis. Gali būti, kad kai kas rinksis kažkokius kitokius maršrutus. Bet faktas, kad eismas Kęstučio, Donelaičio gatvėse padidės. Ar toks tikslas? Ne mažinti, bet didinti auto skaičių centre? Sakai, nenorės stovėti kamščiuose? Stovės, kaip ir dabar kitur stovi kitose vietose.

    Apskritai, vieni čia siūlo siaurinti, kiti išvis uždaryti. Treti krantintinėje įrengti promenadą, o ketvirtas krantinę užstatyti pastatais.

    Tokias rekonstrukcijas norint daryti, reikia išsamios centro ir aplink jį esančių gatvių tinklo studijos. Reikia turėti miesto centro viziją, išanalizuoti srautus, poreikius, žinoti tendencijas. O čia kai kurių toks primityvus mąstymas, kad porą juostų uždarei, praplatinai šaligatvį, saulutė šviečia, paukščiukai čiulba ir visi laimingi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Aš būčiau žymiai didesnis optimistas. Tiesa, kad Kaune dalykai vyksta šiek tiek lėčiau ir su kelių metų atsilikimu, bet jie vyksta. Tai manau visi sulauksim, kai urbanistika ir gatvės bus tvarkomos civilizuotai.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.
    Bijau, kad man jau nesulaukt. Būtų miestas augantis būtų realu ir natūraliai vyktų tokie procesai, nes tiesiog būtų patogiau, kai jis yra stagnuojantis ir dirbtinai bandai padaryti, kad žmonėm būtų blogiau - nepavyks. Arba ras workaroundą (ofisai slabotkėj) arba valdžią pakeis ta, kuri vykdys to ko nori dauguma žmonių - daugiau parkingo ir plačių gatvių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.
    Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
    Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Visą gatvę reik paleist į tunelį kaip padarė Bostone BIG DIG. Viršų galima išnaudot parkams, naujiems pastatams. Kainuotų nemažai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o kodel reikia versti maziau vaziuoti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tema išaugo nuo 5 iki 8 puslapių.
    Sujungtos dvi temos:
    - Karaliaus Mindaugo prospektas
    - Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimas?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.
    Labai tikiuosi, kad niekada to nenutiks, nes nėra kaip per Žaliakalnį nukreipt, jei Centrą uždaryt (t.y. viską tarp Karaliaus Mindaugo ir Vytauto pr.) artimiausia gatvė per Žaliakalnį lieka Radvilėnų pl., o tada sekanti (į kurią galima įvažiuoti iš Baršausko - jau tik Kovo 11-tosios g. ir Pramonės pr.. kas jau faktiškai miesto riba.
    Šiaip aš labiau būčiau už tai, kad Karaliaus Mindaugo kaip tik ir būtų naudojama kaip Centro apvažiavimas, nuimant srautus nuo Kęstučio, Donelaičio, Vytauto pr. ten paliekant tik VT ir aptarnaujantį transportą. Žmonių kiekis Centre palyginus su krantine yra maždaug 10000:1, daug daugiau žmonių gautų naudos iš nukrauto Centro nei Karaliaus Mindaugo pr.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
    Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

    Komentuoti:

Working...
X