Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Salia 15 000 vietu arena ir atrodo didesniu parkavimo problemu nekyla, nemanau, kad kazkas keisis del mokslo muziejaus, kur bus kokie 200 (?) lankytoju vienu metu. Cia gal greiciau susije su Akropolio aiksteles ivaziavimo ribojimu.
Bus kazkas panasaus i tai: https://www.instantstreetview.com/@5...h,10.79p,1.95z (Rytu Berlynas)
Beje, dar zadama istiklint Akropolio aikstele kaip buvo zadeta projekte? Ar tuometiniai savininkai vokieciai pagalvojo, kad lietuviam tiks ir parkovkes vaizdelis.
Nera pats baisiausias dalykas sita aikstele, jei tai laikinas sprendimas 3-5 metam, kai prasides KM siaurinimas. Panasiai padaryta ir tam sklype Karo Ligonines g. pries verslo centro statybas.
Gaila tik kad neisjuda kiti viesieji projektai, pvz., Griunvaldo gatveje esancio kariuomenes pastato kiemo atverimas zmonem. Puiki ideja. Didziuliai zmoniu srautai nuo Akropolio iki stoteles, dabar gatve nyki ir apleista. O ir kariuomene butu arciau zmoniu. Nauja viesoji erdve, apie kuria niekas net nebutu pagalvojes iki tol net kasdien vaiksciodamas pro ta siena. Dabar bus nauja parkavimo aikstele, vietoj, apie kuria niekas iki tol nebuvo pagalvojes.
Dar yra tokia Siauliu g., labiausiai apleista Kauno centro gatve. Turi buti kazkas daroma.Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.25, 10:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
koks skirtumas- dvi ar trys eilės automobilių. Man iš esmės vaizdas ne ką pasikeis. Kelkraštis užpildytas automobiliais, ta vieta nei patraukli nei įdomi. Šalia- visas pėsčiųjų bulvaras, kitoje pusėje-skveras. Iki šiol buvo šunų tupykla.
Komentuoti:
-
ta aikstele tai 100 proc. skirta tiems verslo centrams salia. O kai bus mokslo sala, tai reikes ir pesciuju tilto is Fredos puses. Atvaziavus kaimieciams autobusais is ViaBaltikos, nereikes net keltis per Aleksoto tilta. Pasiparkuos naujame bus parkinge ir tiltu visi graziai uz rankuciu pereis i sala. Po to visi kitu pesciuju tiltu tvarkingai i Karaliaus Mindaugo pr. McDonaldsa.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO Mokso salos lankytojams kur parkuotis dar būtų be šios aikštelės? At siūlome tokio masto muziejų visai be parkingo statyti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O Mokso salos lankytojams kur parkuotis dar būtų be šios aikštelės? At siūlome tokio masto muziejų visai be parkingo statyti?
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąApie Kauno reikalus nelabai suprantu, bet stebint kai kuriuos procesus labai keista savivaldybės pozicija. Tarkime, kai kur miestas juda link pėsčiųjų zonų, transporto apribojimo. Atnaujinamos viešos erdvės, tačiau štai tos beprotiškos "autoparkofkės" turbūt tamsioji savivaldybės klerkų pusė. Tarsi viena ranka modernina miestą, o kitą šeria 90-ųjų lygio poreikius.
Reikėtų įdomumo dėlei rasti miesto raidos koncepcijas, kažkokias gaires, nes kažkoks nesusipratimas.
Ir tarp kompleksuoto, provincialaus Kauno: mazo, primityviai pragmatisko, su Slabotkes medinukais, su masinu turgum, carinio Kauno 'miesto tvirtoves', su idejom 'visur tik su masina', 'geriausia vieta gyventi laukuose Kauno rajone', bandancio igelti Vilniui, bet nepriimancio tokio, koks yra. Su sukiais 'kaunieti nepasiduok', 'Kaune irgi galima gyventi'.
Deja, pirmoj kategorijoj esantys zmones daznai vos tik suzibeje patraukia i Vilniu, ten tokius graibsto ir tokie yra vertinami. Todel ir mero komandoj pirmoj kadencijoj idejos liejosi laisvai, buvo draivas, buvo pokyciai. Tie zmones isejo (kas i prezidentura, kas i ministrus, kas i versla), dabar liko primityvusis pragmatiskumas ir tokios vat aiksteles. O didieji projektai visi baiginejami is ankstesnes inercijos.Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.24, 14:08.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Labai keista parkavimo aikštelė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Apie Kauno reikalus nelabai suprantu, bet stebint kai kuriuos procesus labai keista savivaldybės pozicija. Tarkime, kai kur miestas juda link pėsčiųjų zonų, transporto apribojimo. Atnaujinamos viešos erdvės, tačiau štai tos beprotiškos "autoparkofkės" turbūt tamsioji savivaldybės klerkų pusė. Tarsi viena ranka modernina miestą, o kitą šeria 90-ųjų lygio poreikius.
Reikėtų įdomumo dėlei rasti miesto raidos koncepcijas, kažkokias gaires, nes kažkoks nesusipratimas.
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąViskas gerokai aiškiau
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...kstele-1003542
Komentuoti:
-
Viskas gerokai aiškiau
Karaliaus Mindaugo prospekte - nauja automobilių aikštelė
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...kstele-1003542Paskutinis taisė Romas; 2020.12.26, 19:40. Priežastis: Plika nuoroda. pridėtas pavadinimas ir nuotrauka
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Konradas Rodyti pranešimąKaunas nuo seno jau turi pasitvirtinęs susisiekimo sistemos koncepcija. Jos įgyvendinimas kurį laiką buvo apstojęs, šiuo metu vėl išjudėjęs, sakyčiau, gal net ir pakankamai sparčiu žingsniu. Kaip matote nuotraukoje, yra vadinamieji du žiedai. Šiuo metu abu realiai dar nera "pilnai uždaryti". Siūlyčiau pažiūrėti Kaunas2020 prezentaciją, Paulius Keras savo pranešimo metu, kuris prasideda apie 12tą minutę, žymiai daugiau apie tai papasakoja. Nuoroda: https://www.youtube.com/watch?v=ThAG8khkzOI
Ar žiedų pilnas uždarymas turės įtakos vieną dieną sprendimui dėl KM siaurinimo? Aš esu linkęs tikėti, kad taip. O ar taip įvyks - pamatysime.
Vidiniam ziedui pabaigti is esmes truksta Kedainiu tilto finansavimo uztikrinimo (su jo statybom tikiu prasides ir Vilijampoles tilto transporto mazgo irengimas, Minkovskiu gatves tvarkymas speciau prasides anksciau). Dabar piginamas projektas ir bus ieskoma pinigu (koronos milijardas?). Neabejoju, kad KM siaurinimas taipogi yra ir valdininku galvose, tik tam reikia sulaukti tinkamu prielaidu. Todel viskas turetu uzsisukti kazkur ties Rail Balticos atsiradimu 2025-2026.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaunas nuo seno jau turi pasitvirtinęs susisiekimo sistemos koncepcija. Jos įgyvendinimas kurį laiką buvo apstojęs, šiuo metu vėl išjudėjęs, sakyčiau, gal net ir pakankamai sparčiu žingsniu. Kaip matote nuotraukoje, yra vadinamieji du žiedai. Šiuo metu abu realiai dar nera "pilnai uždaryti". Siūlyčiau pažiūrėti Kaunas2020 prezentaciją, Paulius Keras savo pranešimo metu, kuris prasideda apie 12tą minutę, žymiai daugiau apie tai papasakoja. Nuoroda: https://www.youtube.com/watch?v=ThAG8khkzOI
Ar žiedų pilnas uždarymas turės įtakos vieną dieną sprendimui dėl KM siaurinimo? Aš esu linkęs tikėti, kad taip. O ar taip įvyks - pamatysime.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vlk Rodyti pranešimąKlausimas paprastas ar norite tik pakalbeti apie pasivaiksciojima ir pasivazinejima ar realiai pasivakscioti ir maloniai pasivazineti dviraciu Karaliaus Mindaugo prospekte?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai faktas, kad imanoma ir dabar vaikstineti, ir dviraciu vazineti. Bet kaip? Ar mes orientuojames tik i plana minimum - t.y. tureti dviraciu takeli, saligatvi ir treniruoklius kaip visur? Ar tureti kazka daugiau iskaitant ir tai, ka isvardinot. Yra estetika, yra aukstesni standartai, yra multifunkciskumas. Yra upe, Kauno turtas, kuri pylimais atskirta nuo miesto, yra didziulis prospekto plotas, kuri galima ivairiausiai isnaudoti ne tik uztikrinant elementaru funkcionaluma.
Cia kaip Lukasenskos Baltarusija. Yra ir svaros, yra ir tvarkos, yra ir darbo visiem. Ex Sovietijos Sveicarija. Bet kazkodel i tikra Sveicarija labiau traukia. Nes ta svara ir tvarka tai baltai nudazyti akmenys pakelese ir is padangu padarytos vaiku zaidimo aiksteles, o darbas uz kelis simtus doleriu, bet uztat visiem. NOT SEXY.Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.21, 18:15.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą... bet tuo metu kai eismo mažiau jau būtų galima beveik maloniai praeiti pėsčiomis ar pravažiuoti dviračiu.
Jokiu problemu. Puikios galimybes.
Siandien pirmadienis zmoniu zenkliai maziau. Vakar sekmadieni zymiai daugiau. Vaiksto ir dviraciais vaziuoja nauju saligatviu Mindaugo prospekto puseje prie Nemuno. Yra suoliukai prisesti.
Zemiau Mindaugo prospekto palei pat Nemuna naujai sutvarkyta nuo Nemuno atitverta pakankamai plati pasivaiksciojimo krantine. Sekmadieni dviratininku daug, siandien maziau, taciau judejimas vyksta. Krantine galima nuvykti iki pat Panemunes ir ten misko parke pratesti malonuma. Uz gelezinkelio tilto link Panemunes irengti suoliukai, vietomis treniruokliai o ties 14 Kranto gatve simpatiska Pušų giraitė skirta Lietuvos kariuomenei.
Netinka? Einam, vaziuojam dviraciu Mindaugo prospekto kratine nuo centro i kita puse. Pasieksime Nemuno Neries santakos parka. Manau puikus pasivaiksciojimas, malonus pasivazinejimas dviraciu.
Tiltukais galime nukakti is Prospekto i Nemuno sala. Vaziuojam dviraciais, vaiksciojam sau laimingi. Kur problema? Viskas cia vienoje vietoje salia Mindaugo prospekto. Pastacius Zalgirio arena Nemuno sala sutvarkyta, apzeldinta yra suoliukai, treniruokliai. Tiesa dabar saloje vyksta dideles statybos: Mokslo muziejus, Vandens sporto centras, naujas tiltas i sala.
Salia Mindaugo prospekto link Laisves al. ka tik suremontuota Kestucio gatve. Jos abiejose pusese puikus naujai irengti labai aiskiai pazymeti dviraciu takai.
Sekanti gatve - Laisves al. Pesciuju gatve su placiu aiskiai pazymetu dviraciu taku. Pirmyn!
Einam, vaziuojam dviraciu, maziau niurzgiam prie kompo klaviaturos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJau 2002 metais Karaliaus Mindaugo prospekt buvo 30.000 automobilių per dieną.
Nuo to laiko automobilių nemažėjo
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTa gatvė nėra vien tranzitinė. Kaip su Akropoliu, Žalgirio arena ir planais kažką daryti Nemuno saloje - jų neperkelsi į kitą Nemuno pusę.
Ar reikės "tik" dar vieno tilto per Nemuną?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RomasO jei rimtai, būtų malonu, jei forume nebūtų bandoma įvedinėti geografinį karantiną - apie visiems svarbią Kauno gatvę prašom leisti diskutuoti bei talpinti nuotraukas ne tik kauniečiams.
O apie prospektą, tai nematantys nieko apart pralaidumo turėtų visgi atsimerkti ir pamatyti kokia baisi tai gatvė ir kad net laikant jog ji prisideda prie pralaidumo (nors esant kamščiui taip nėra ir ji tik tampa trumpalaikiu parkingu, kur visi stovi ir nejuda) tik kelias valandas per dieną, o visą likusį laiką gadina vaizdą, atsmosferą, vibe'a ir visą kitą.
Palikus prospektą ir toliau miesto greitkeliu bet 2x2 su medžių juosta per vidurį vaizdas pasikeistų kardinaliai. Piko metu ir toliau liktų smirdantis miesto greitkelis, bet tuo metu kai eismo mažiau jau būtų galima beveik maloniai praeiti pėsčiomis ar pravažiuoti dviračiu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SklanskyAs Kaune gyvenu, gimes ir auges.Parašė myhorsegalleryJuokauji, ištrins komentarus ir varys toliau, nesvarbu kad į Kauną atvažiuoja kartą per metus, arba iš vis žino tik iš Delfi naujienųParašė VNS Rodyti pranešimąNežinau rašiau apie nustatytas prospekto kategorijas, reikšmę miestui, kuriame ir gyvenu, bet įmetama kažkokia gatvelė, nes gražu. Darosi graudu, nes negaliu nieko diskutuot, nes pareis banas. Savo miesto temoje....Parašė VNSČia vietiniams jau galima diskutuot, ar automatiškai dar banas kaip budavo?
O jei rimtai, būtų malonu, jei forume nebūtų bandoma įvedinėti geografinį karantiną - apie visiems svarbią Kauno gatvę prašom leisti diskutuoti bei talpinti nuotraukas ne tik kauniečiams. Niekas neaiškina apie kilmės vietą, jei kas nors iš kito miesto parašo savo nuomonę kokioje nors Šnipiškių temoje.
Komentarai su kito nario "geografine nuoroda" su šia tema mažai ką turi bendro.
Ačiū už supratimą.
Grįžtame į temą.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: