Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Variantas būtų uždaryti vieną 4+4 Mindaugo prospekto pusę ir įrengti, pavyzdžiui, riedučių, riedlenčių trasas ir parką, lauko krepšinio aikšteles. Kažką panašaus, kaip ties Baltuoju tiltu Vilniuje, tik didesne skale ir didesniame plote.
    Pataisyk jei mano atmintis šlubuoja, bet kažkas panašaus yra santakoje. Saloje lyg irgi kažkokių užuominų yra. Abiejose vietose vietos plėtrai irgi yra. Kiek tenka apsilankyti nebūna problemos, kad per daug žmonių ir per mažai vietos.

    Ar yra pakankamai žmonių užpildyti tokio dydžio naują viešąją erdvę?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Variantas būtų uždaryti vieną 4+4 Mindaugo prospekto pusę ir įrengti, pavyzdžiui, riedučių, riedlenčių trasas ir parką, lauko krepšinio aikšteles. Kažką panašaus, kaip ties Baltuoju tiltu Vilniuje, tik didesne skale ir didesniame plote.
    Šiaip sutinku. Padaryt parkelį, normalų platų raudoną dviračių taką, riedučių parką, etc. Vien dėl tako ten turėtų atsirasti bent jau dviračių tranzitas ir tuo pačiu gyvybė. Tikrai būtų gyva prie Akropolio.

    Didžiausias galvosūkis lieka Karaliaus Mindaugo tunelis (techniškai - galera; nėra tunelio ženklų), bet ten gal tiesiog padalinti srautą atskiriant tranzitą ir įvažiuojančius bei išvažiuojančius iš daugiaaukštės aikštelės, o visur kitur lieka 4 juostos ir viena lygiagretaus parkavimo juosta.

    Jei neišgriaunant šlaito, tai apsieitų palyginti pigiai sutvarkyt.

    Pirma reikia uždėti CO2 low emission zoną, nuimti tranzitą, tada turbūt ir pasigirs kalbos ką daryt su šią gatve ir taip pat Birštono bei Gimnazijos g., kurios ir maitina Karaliaus Mindaugo pr.

    Vilniaus g. yra požeminė perėja, ją ten visaip bando tvarkyt, įjaukint, bet smagumo lipti laiptais neatsiranda, norisi tikėtis, kad ją kada nors panaikins kai sumažins tranzitą. Dabar ten net šeštadienio popietę būna 200 m kamštis iš trijų juostų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.29, 14:25.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nėra nei pinigų, nei poreikio. Būtent, kad Kaunas nėra tik senamiesčio-stoties miestas. Didžioji dalis gyventojų yra ne keliuose kvartaluose aplink Laisvės alėją, o miegamuosiuose rajonuose. Ir ten yra n+k svarbesnių reikalų. Reikia nepamiršti, kad išgrąžintą Mindaugo prospektą reiktų ir prižiūrėti. Gal geriau už tą pačią sumą prižiūrėti pakelius ten kur iš tiesų yra žmonių, o ne mažai naudojamą erdvę.

    Miestas visų pirma turi atsižvelgti į savo gyventojus, o ne turistus. Ir čia kalbu ne apie kuo platesnes gatves ir daugiau parkingo. O apie pinigų investavimą tai pačiai pėsčiųjų ir poilsio infrastruktūrai ten kur vietiniams jos reikia labiau.

    Aišku visada galima pasvajoti ką būtų galima padaryti utopiniam pasaulyje su neribotais resursais
    Variantas būtų uždaryti vieną 4+4 Mindaugo prospekto pusę ir įrengti, pavyzdžiui, riedučių, riedlenčių trasas ir parką, lauko krepšinio aikšteles. Kažką panašaus, kaip ties Baltuoju tiltu Vilniuje, tik didesne skale ir didesniame plote.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Gerai, aš tik pasvajojau, nes pinigų nėra, kadangi dar neišsivystėm.

    Taip, yra Laisvės alėja (dar gal Putvinskio g.) Bet kaip būtų miela, jei Kaunas nebūtų vienos gatvės miestas, nes viena gatvė, kuria galima vaikščiot, tiesiog nuobodu. Mindaugo prospektas palei Nemuną yra vienas iš trumpiausių kelių iš senamiesčio į centrą/"Akroppolį"/stotis. Būtų miela galėt jį su malonumu įveikti ne tik automobiliu, nes tai tiesiog jėga.
    Nėra nei pinigų, nei poreikio. Būtent, kad Kaunas nėra tik senamiesčio-stoties miestas. Didžioji dalis gyventojų yra ne keliuose kvartaluose aplink Laisvės alėją, o miegamuosiuose rajonuose. Ir ten yra n+k svarbesnių reikalų. Reikia nepamiršti, kad išgrąžintą Mindaugo prospektą reiktų ir prižiūrėti. Gal geriau už tą pačią sumą prižiūrėti pakelius ten kur iš tiesų yra žmonių, o ne mažai naudojamą erdvę.

    Miestas visų pirma turi atsižvelgti į savo gyventojus, o ne turistus. Ir čia kalbu ne apie kuo platesnes gatves ir daugiau parkingo. O apie pinigų investavimą tai pačiai pėsčiųjų ir poilsio infrastruktūrai ten kur vietiniams jos reikia labiau.

    Aišku visada galima pasvajoti ką būtų galima padaryti utopiniam pasaulyje su neribotais resursais

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Poilsinei erdvei vietos per akis saloj ir santakoj. Ten tikrai jaukesnės vietos nei palei didesnę ar mažesnę gatvę. Tokių erdvių labiau reiktų kitose vietose, pavyzdžiui miegamuose rajonuose. Tokios erdvės darymas vietoj Mindaugo prospekto būtų tik pinigų švaistymas.
    Gerai, aš tik pasvajojau, nes pinigų nėra, kadangi dar neišsivystėm.

    Taip, yra Laisvės alėja (dar gal Putvinskio g.) Bet kaip būtų miela, jei Kaunas nebūtų vienos gatvės miestas, nes viena gatvė, kuria galima vaikščiot, tiesiog nuobodu. Mindaugo prospektas palei Nemuną yra vienas iš trumpiausių kelių iš senamiesčio į centrą/"Akroppolį"/stotis. Būtų miela galėt jį su malonumu įveikti ne tik automobiliu, nes tai tiesiog jėga.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Geriau atmeskit kas nors nuo viaduko vedziodamas suni kelias foto i visas puses kur matytusi judesys sioje vietoje, toks normalus kasdieninis skruzdėlynas, visi sau atsakymus rasim

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Ne sekundės esmė, o tai, kad galėtų būti plati krantinė su daug poilsinės veiklos žmonėms palei upę (žaidimai vaikams, dviračiai, suoleliai, treniruokliai, sūpynės, gėlynai, medžiai), o dabar nėra net elementaraus nesuklypusio šaligatvio upės pusėj, beveik nėra upės jungčių su miesto centru (tik kelios vietos legaliai saugiai pereit), o vietoj jaukios erdvės - tik tuščia siaura asfalto juosta (atseit, krantinė) palei upę.
    Kad ten ties "sala" net ne upė o toks praraustas kanalas, nei ten malonu būti nei ką - erdvės tikrai yra sočiai saloje ir ten gali išties prieiti prie upės. Kaune tuoj bus daugiau laisvų erdvių/supuoklių/suolelių nei žmonių jomis besinaudojančių. Ten dabar geras rezervas ateičiai, jei išties Kaunas taptų milijoniniu miestu ir žmonės išties pradėtų leisti laisvalaikį centre, o ne savo kaimuose. Tada būtų galima kažka ir daryti toje vietoje kas labiausiai atitiktų tų laisvalaikį leidžiančiųjų poreikius. Dabar tai bet ko darymas būtų lygus pinigų užkasimui - jokios naudos, nes realiai jokio poreikio nėra, o prižiūrėti kainuotų. Sunkiai sugalvoju kas ten galėtų vaikus VT transportu vežtis kad pasisupt ant supynių ar kažkas iš Romainių atmintu su dviračiu, nes tiesiog ir taip yra dešimtys geresnių vietų kur su tuo dviračiu nuvažiuot.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Ne sekundės esmė, o tai, kad galėtų būti plati krantinė su daug poilsinės veiklos žmonėms palei upę (žaidimai vaikams, dviračiai, suoleliai, treniruokliai, sūpynės, gėlynai, medžiai), o dabar nėra net elementaraus nesuklypusio šaligatvio upės pusėj, beveik nėra upės jungčių su miesto centru (tik kelios vietos legaliai saugiai pereit), o vietoj jaukios erdvės - tik tuščia siaura asfalto juosta (atseit, krantinė) palei upę.
    Poilsinei erdvei vietos per akis saloj ir santakoj. Ten tikrai jaukesnės vietos nei palei didesnę ar mažesnę gatvę. Tokių erdvių labiau reiktų kitose vietose, pavyzdžiui miegamuose rajonuose. Tokios erdvės darymas vietoj Mindaugo prospekto būtų tik pinigų švaistymas.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?

    Parašė John Rodyti pranešimą
    siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais.
    Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
    Ne sekundės esmė, o tai, kad galėtų būti plati krantinė su daug poilsinės veiklos žmonėms palei upę (žaidimai vaikams, dviračiai, suoleliai, treniruokliai, sūpynės, gėlynai, medžiai), o dabar nėra net elementaraus nesuklypusio šaligatvio upės pusėj, beveik nėra upės jungčių su miesto centru (tik kelios vietos legaliai saugiai pereit), o vietoj jaukios erdvės - tik tuščia siaura asfalto juosta (atseit, krantinė) palei upę.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Niekas ten nieko siaurinti net neplanuoja

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Man irgi patiktų siauresnė.
    Bet ne todėl, kad kelių sekundžių trumpesnis ėjimas per gatvę būtų kažkoks ypatingas palengvinimas pasiekti upę.

    Ir nesutinku, kad čia kažkas keisto, kad neištaisė sovietų klaidų, nes apskritai turbūt nebuvo tokio atvejo Lietuvoje, tad tai yra ne nustebimas, o įprasta.
    Tai niekas ir nesako, kad buvo daug tokių atvejų. Nors keli jau buvo. Bet šitas yra turbūt pats žiauriausias. Nuo kažko pradėti juk reikia.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ką manai pats apie šitą gatvę? Reiktų ją palikti, kokia yra? O gal net praplatinti? 320K dydžio miestams 8 eismo juostų gatvė centre yra būtinybė?
    Man irgi patiktų siauresnė.
    Bet ne todėl, kad kelių sekundžių trumpesnis ėjimas per gatvę būtų kažkoks ypatingas palengvinimas pasiekti upę.

    Ir nesutinku, kad čia kažkas keisto, kad neištaisė sovietų klaidų, nes apskritai turbūt nebuvo tokio atvejo Lietuvoje, tad tai yra ne nustebimas, o įprasta.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ta plati gatvė gal ir neteisinga, kad tokia stovi plati vidury miesto, bet pilnai kapitaliai atremontuota (danga - jau kažkada permiksuota, šaligatviai - reiktų sutvarkyti) artimuoju laikotarpiu patiktų. Galiu pakentėt ir be grandiozinių projektų, jei smulkesni projektėliai juda.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Buvo visokių projektų susijusių su nauju tiltu mokslo salai statymu. Tai manau, kad kažkokie pokyčiai atsiras pradėjus vykdyti salos projektus ir išaugus pėsčiųjų srautui į salą ir vėliau Čiulionio koncertų salę.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ką manai pats apie šitą gatvę? Reiktų ją palikti, kokia yra? O gal net praplatinti? 320K dydžio miestams 8 eismo juostų gatvė centre yra būtinybė?
    Darbo dienom ten skersinis parkingas abipus gaves yra tai realiai susiaurėja, o vakare po darbų visos tos juostos sausakimšos būna, taip, kad dykos nestovi. Ka išties reikia padaryt tai sutvarkyt centro apvažiavimą (sutvarkyti kitoje upės pusėje esančia Minkovskių gatvę, pastatyti Kėdainių tiltą), o tada apriboti tranzitinį transportą per centrą ir tik tada dvigubai susiaurinti gatvę. Ir tikėtis, kad tai dienai bus pakankamai gyventojų mieste ir pajamų biudžete, kad ką nors naudingo nuveikt su ta atlaisvinta pakrante. Dabar mieste nėra pakankamai gyventojų, kad užpildyt Laisvės al. tai kažkokia krantinė prie pasmirdusio kanalo mažiausiai kam nors įdomi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?


    Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
    O ką manai pats apie šitą gatvę? Reiktų ją palikti, kokia yra? O gal net praplatinti? 320K dydžio miestams 8 eismo juostų gatvė centre yra būtinybė?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?

    Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
    Manau, jis žino atsakymą į jūsų klausimą: nelabai su gatvių siaurinimu turėjom bendro Lietuvoje ir dar turbūt nelabai turėsim bent kokį dešimtmetį mažiausiai. Tokios temos kaip "darnus judumas", iš to kiek žinau, vis dar kūdikio stadijoje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Juk realiai šitas tūpimo/pakilimo takas visiškai žudo priėjimą prie upės]
    Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?

    Parašė John Rodyti pranešimą
    siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais.
    Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
    Paskutinis taisė Romas; 2020.01.01, 22:05. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi Kalėdas teko praleisti nuostabiausiame Lietuvos mieste Kaune, tai kažkaip kilo klausimas, ar yra kažkokių planų ką nors daryti su šita kraupia 8 juostų gatve miesto centre, dėl kurios Karalius Mindaugas, kurio vardu pavadintas šitas nesusipratimas, vartosi grabe? Juk realiai šitas tūpimo/pakilimo takas visiškai žudo priėjimą prie upės, yra visiškai nereikalingas ir yra tiesiog siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais. Ar bent jau vyksta kažkokios kalbos apie šitos gatvės tvarkymą?
    Smagu, kad nepabūgot Kauno.

    Taip sutinku, bet bent jau aš realistiškai tikiuosi ne rekonstrukcijos, bet kad šaligatvių trinkeles perklotų, nes nelabai pritaikyta ta krantinė dviračiams (pėstieji ir aukšta atbraila į upę), o šios gatvės šaligatviais ir taip labai mažai kas vaikšto. Būtų puiki alternatyva negu maltis su pėsčiaisiais kol iš kokių Šančių pasiekt Laisvės alėjos dviračių juostą per kokią Daukanto g. ar Santakos parką.

    Šiaip artimiausiu metu nesitikiu kažkokių grandiozinių projektų su šia gatve. Pirma tegul nukreipia tranzitą (planuojamas Užnemunės gatvės ir Raudondvario pl. jungtis-tiltas), galėtų H. ir O. Minkovskių g. sutvarkyt, kad daugiau neužsikištų gatvė, žada paskelbti low-emission zone miesto centre, tai duodu šansų, kad miesto centrą raižančių gatvių siaurinimo imsis po 2030 m.

    O dabar nerealu... ir net nešneka valdžia apie tai. Juolab, kad bendra miesto infrastruktūros padėtis pvz. manęs asmeniškai vis dar netenkina ir norėčiau kad lėšos būtų skirstomos tolygiai per miestą, nes tokie projektai gali reikalauti lėšų koncentravimo į vieną vietą ir tų norimų tvarkymo tempų galima pasigesti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.26, 23:59.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Viskas imanoma, reikia tik iniciatyvos

    Komentuoti:

Working...
X