Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • manometras
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Poilsinei erdvei vietos per akis saloj ir santakoj. Ten tikrai jaukesnės vietos nei palei didesnę ar mažesnę gatvę. Tokių erdvių labiau reiktų kitose vietose, pavyzdžiui miegamuose rajonuose. Tokios erdvės darymas vietoj Mindaugo prospekto būtų tik pinigų švaistymas.
    Gerai, aš tik pasvajojau, nes pinigų nėra, kadangi dar neišsivystėm.

    Taip, yra Laisvės alėja (dar gal Putvinskio g.) Bet kaip būtų miela, jei Kaunas nebūtų vienos gatvės miestas, nes viena gatvė, kuria galima vaikščiot, tiesiog nuobodu. Mindaugo prospektas palei Nemuną yra vienas iš trumpiausių kelių iš senamiesčio į centrą/"Akroppolį"/stotis. Būtų miela galėt jį su malonumu įveikti ne tik automobiliu, nes tai tiesiog jėga.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Geriau atmeskit kas nors nuo viaduko vedziodamas suni kelias foto i visas puses kur matytusi judesys sioje vietoje, toks normalus kasdieninis skruzdėlynas, visi sau atsakymus rasim

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Ne sekundės esmė, o tai, kad galėtų būti plati krantinė su daug poilsinės veiklos žmonėms palei upę (žaidimai vaikams, dviračiai, suoleliai, treniruokliai, sūpynės, gėlynai, medžiai), o dabar nėra net elementaraus nesuklypusio šaligatvio upės pusėj, beveik nėra upės jungčių su miesto centru (tik kelios vietos legaliai saugiai pereit), o vietoj jaukios erdvės - tik tuščia siaura asfalto juosta (atseit, krantinė) palei upę.
    Kad ten ties "sala" net ne upė o toks praraustas kanalas, nei ten malonu būti nei ką - erdvės tikrai yra sočiai saloje ir ten gali išties prieiti prie upės. Kaune tuoj bus daugiau laisvų erdvių/supuoklių/suolelių nei žmonių jomis besinaudojančių. Ten dabar geras rezervas ateičiai, jei išties Kaunas taptų milijoniniu miestu ir žmonės išties pradėtų leisti laisvalaikį centre, o ne savo kaimuose. Tada būtų galima kažka ir daryti toje vietoje kas labiausiai atitiktų tų laisvalaikį leidžiančiųjų poreikius. Dabar tai bet ko darymas būtų lygus pinigų užkasimui - jokios naudos, nes realiai jokio poreikio nėra, o prižiūrėti kainuotų. Sunkiai sugalvoju kas ten galėtų vaikus VT transportu vežtis kad pasisupt ant supynių ar kažkas iš Romainių atmintu su dviračiu, nes tiesiog ir taip yra dešimtys geresnių vietų kur su tuo dviračiu nuvažiuot.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Ne sekundės esmė, o tai, kad galėtų būti plati krantinė su daug poilsinės veiklos žmonėms palei upę (žaidimai vaikams, dviračiai, suoleliai, treniruokliai, sūpynės, gėlynai, medžiai), o dabar nėra net elementaraus nesuklypusio šaligatvio upės pusėj, beveik nėra upės jungčių su miesto centru (tik kelios vietos legaliai saugiai pereit), o vietoj jaukios erdvės - tik tuščia siaura asfalto juosta (atseit, krantinė) palei upę.
    Poilsinei erdvei vietos per akis saloj ir santakoj. Ten tikrai jaukesnės vietos nei palei didesnę ar mažesnę gatvę. Tokių erdvių labiau reiktų kitose vietose, pavyzdžiui miegamuose rajonuose. Tokios erdvės darymas vietoj Mindaugo prospekto būtų tik pinigų švaistymas.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?

    Parašė John Rodyti pranešimą
    siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais.
    Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
    Ne sekundės esmė, o tai, kad galėtų būti plati krantinė su daug poilsinės veiklos žmonėms palei upę (žaidimai vaikams, dviračiai, suoleliai, treniruokliai, sūpynės, gėlynai, medžiai), o dabar nėra net elementaraus nesuklypusio šaligatvio upės pusėj, beveik nėra upės jungčių su miesto centru (tik kelios vietos legaliai saugiai pereit), o vietoj jaukios erdvės - tik tuščia siaura asfalto juosta (atseit, krantinė) palei upę.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Niekas ten nieko siaurinti net neplanuoja

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Man irgi patiktų siauresnė.
    Bet ne todėl, kad kelių sekundžių trumpesnis ėjimas per gatvę būtų kažkoks ypatingas palengvinimas pasiekti upę.

    Ir nesutinku, kad čia kažkas keisto, kad neištaisė sovietų klaidų, nes apskritai turbūt nebuvo tokio atvejo Lietuvoje, tad tai yra ne nustebimas, o įprasta.
    Tai niekas ir nesako, kad buvo daug tokių atvejų. Nors keli jau buvo. Bet šitas yra turbūt pats žiauriausias. Nuo kažko pradėti juk reikia.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ką manai pats apie šitą gatvę? Reiktų ją palikti, kokia yra? O gal net praplatinti? 320K dydžio miestams 8 eismo juostų gatvė centre yra būtinybė?
    Man irgi patiktų siauresnė.
    Bet ne todėl, kad kelių sekundžių trumpesnis ėjimas per gatvę būtų kažkoks ypatingas palengvinimas pasiekti upę.

    Ir nesutinku, kad čia kažkas keisto, kad neištaisė sovietų klaidų, nes apskritai turbūt nebuvo tokio atvejo Lietuvoje, tad tai yra ne nustebimas, o įprasta.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ta plati gatvė gal ir neteisinga, kad tokia stovi plati vidury miesto, bet pilnai kapitaliai atremontuota (danga - jau kažkada permiksuota, šaligatviai - reiktų sutvarkyti) artimuoju laikotarpiu patiktų. Galiu pakentėt ir be grandiozinių projektų, jei smulkesni projektėliai juda.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Buvo visokių projektų susijusių su nauju tiltu mokslo salai statymu. Tai manau, kad kažkokie pokyčiai atsiras pradėjus vykdyti salos projektus ir išaugus pėsčiųjų srautui į salą ir vėliau Čiulionio koncertų salę.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ką manai pats apie šitą gatvę? Reiktų ją palikti, kokia yra? O gal net praplatinti? 320K dydžio miestams 8 eismo juostų gatvė centre yra būtinybė?
    Darbo dienom ten skersinis parkingas abipus gaves yra tai realiai susiaurėja, o vakare po darbų visos tos juostos sausakimšos būna, taip, kad dykos nestovi. Ka išties reikia padaryt tai sutvarkyt centro apvažiavimą (sutvarkyti kitoje upės pusėje esančia Minkovskių gatvę, pastatyti Kėdainių tiltą), o tada apriboti tranzitinį transportą per centrą ir tik tada dvigubai susiaurinti gatvę. Ir tikėtis, kad tai dienai bus pakankamai gyventojų mieste ir pajamų biudžete, kad ką nors naudingo nuveikt su ta atlaisvinta pakrante. Dabar mieste nėra pakankamai gyventojų, kad užpildyt Laisvės al. tai kažkokia krantinė prie pasmirdusio kanalo mažiausiai kam nors įdomi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?


    Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
    O ką manai pats apie šitą gatvę? Reiktų ją palikti, kokia yra? O gal net praplatinti? 320K dydžio miestams 8 eismo juostų gatvė centre yra būtinybė?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?

    Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
    Manau, jis žino atsakymą į jūsų klausimą: nelabai su gatvių siaurinimu turėjom bendro Lietuvoje ir dar turbūt nelabai turėsim bent kokį dešimtmetį mažiausiai. Tokios temos kaip "darnus judumas", iš to kiek žinau, vis dar kūdikio stadijoje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Juk realiai šitas tūpimo/pakilimo takas visiškai žudo priėjimą prie upės]
    Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?

    Parašė John Rodyti pranešimą
    siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais.
    Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
    Paskutinis taisė Romas; 2020.01.01, 23:05. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi Kalėdas teko praleisti nuostabiausiame Lietuvos mieste Kaune, tai kažkaip kilo klausimas, ar yra kažkokių planų ką nors daryti su šita kraupia 8 juostų gatve miesto centre, dėl kurios Karalius Mindaugas, kurio vardu pavadintas šitas nesusipratimas, vartosi grabe? Juk realiai šitas tūpimo/pakilimo takas visiškai žudo priėjimą prie upės, yra visiškai nereikalingas ir yra tiesiog siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais. Ar bent jau vyksta kažkokios kalbos apie šitos gatvės tvarkymą?
    Smagu, kad nepabūgot Kauno.

    Taip sutinku, bet bent jau aš realistiškai tikiuosi ne rekonstrukcijos, bet kad šaligatvių trinkeles perklotų, nes nelabai pritaikyta ta krantinė dviračiams (pėstieji ir aukšta atbraila į upę), o šios gatvės šaligatviais ir taip labai mažai kas vaikšto. Būtų puiki alternatyva negu maltis su pėsčiaisiais kol iš kokių Šančių pasiekt Laisvės alėjos dviračių juostą per kokią Daukanto g. ar Santakos parką.

    Šiaip artimiausiu metu nesitikiu kažkokių grandiozinių projektų su šia gatve. Pirma tegul nukreipia tranzitą (planuojamas Užnemunės gatvės ir Raudondvario pl. jungtis-tiltas), galėtų H. ir O. Minkovskių g. sutvarkyt, kad daugiau neužsikištų gatvė, žada paskelbti low-emission zone miesto centre, tai duodu šansų, kad miesto centrą raižančių gatvių siaurinimo imsis po 2030 m.

    O dabar nerealu... ir net nešneka valdžia apie tai. Juolab, kad bendra miesto infrastruktūros padėtis pvz. manęs asmeniškai vis dar netenkina ir norėčiau kad lėšos būtų skirstomos tolygiai per miestą, nes tokie projektai gali reikalauti lėšų koncentravimo į vieną vietą ir tų norimų tvarkymo tempų galima pasigesti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.27, 00:59.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Viskas imanoma, reikia tik iniciatyvos

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    Sovietu "dovana"
    Gal reiktų rekonstruoti pagal pasaulio gerąją praktiką?


    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kol dar Visvaldas meras, reikia kazka daryti

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    KMP turėtų būti max 2x2 gatvė su plačia, apželdinta pakrantės promenada, galbūt terasomis besileidžiančia link upės, o galbūt su akmenine krantinės siena, kaip prie Vytauto bažnyčios. Norint ir parkingą vilniečiams ten po žeme galima pakišti.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Šioje nuotraukoje labai gerai matyti kokia baisi ir niekam nereikalinga gatvė yra Karaliaus Mindaugo prospektas.
    Sovietu "dovana"

    Komentuoti:

Working...
X