Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evil
    replied
    Parašė John

    Argumentų rimtumas ir logika tiesiog veržiasi per kraštus

    Bet šiaip aišku biški liūdna. Forume ir šioje temoje visgi lankosi protingesni žmonės, nei vidutiniai Kauno gyventojai. Bet leksika ir argumentai vis dar gūdūs 90ieji.
    Kam čia taip savikritiškai apie save? Suprantu, kad be argumentų nusprendėt jog ta gatvė Kaunui per plati, bet argumentai yra elementarūs - miestas yra miestiečiams (tiems, kas gyvena ar kasdien naudojasi miesto infrastruktūra) ir jie gali objektyviai spręsti kas jiem yra patogu ir nepatogu kasdien ir kas jiems yra svarbiau. Aš asmeniškai išvis ten gatvės nenorėčiau matyti, bet kad šiam momentui tam nėra alternatyvų, kai sekanti lygiagreti gatvė su panašiu pralaidumu (Pramonės pr.) yra jau šalia miesto ribų. O siaurinti ją ir nukreipti eismą per Vytauto pr. ir Kęstučio g. (per tikrąjį centrą) būtų žymiai blogiau. Arba siaurinti ir uždrausti parkavimą automobilių ir skatinti visus verslus kraustytis iš centro? Dabartinė darbovietė jau trečiam ofise ir su kiekvienu kartu keliasi vis toliau nuo centro, nes 99% darbuotojų svarbiausias benefitas po atlyginimo - laisvas parkingas. Aš sutikčiau uždirbti keliais šimtais mažiau ir dirbti ofise centre, net be parkingo, bet aš tarp tų 1%. Tuo tarpu verslas turi taikytis prie daugumos ir suteikti tai ko pageidauja "liaudis".

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Net jei ir nedarys ten niekas piknikų ar kitų parkams būdingų dalykų, smagu būtų turėti dviračių taką apsuptą žalios erdvės. Tikrai bus tų dviratininkų, dar smagiau ten būtų dviračiais važiuot nei Laisvės al. ir šimtą kartų geriau nei ant 3 m aukščio atbrailos į vandenį ties krantine apačioje.
    Dabar dviračių takuose galima pamatyti kokius 2 dviratininkus per dieną - tai aišku, tiems sektantams reikėtų dar daugiau tuščių takų, why not. Dėl kelių sektantų tegul kenčia likę šimtai tūkstančių. iš vakarietiškų miestų man labiausiai patiko Valencia - ten turbūt dauguma gatvių yra 8 juostų.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Mano manymu pagrindiniai Karaliaus Mindaugo pr. transporto srautai ateityje turėtų būti perkelti į kitą Nemuno upės pusę, t.y. į H. ir O. Minkovskių gatvę. Kiek pamenu, netolimoje ateityje ji bus platinama ir rekonstruojama iš pagrindų.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Kaip visad, vilniečiai geriau žino kokio pločio gatvių reikia Kaunui

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Žmonės nesupranta, kad tokios plačios gatvės, kurios nesijungia su aplinkkeliais, neturi prasmės ir didelio eismo metu tiesiog atlieka stovėjimo aikštelės vaidmenį

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    John, siūlau atvykti į Kauną per Eurolygą, arba bent pasivažinėti ten darbo dieną apie 17:00. Nes taip komentuoti apsilankius vieną kartą per šventes, tai nėra rimta... O šiaip aš visiškai sutinku, kad tuščios plačios gatvės atrodo nekaip, deja jos visada bus tokios per šventes, naktimis, atostogas etc...
    O tai vadovaujantis tokia logika, kokio pločio gatvės turėtų būti, pavyzdžiui, Londone apie Wembley stadioną? Kokių 150 juostų kiekviena kryptim?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Gal kas galetu parodyti panasaus dydzio miesta lyginant su Kaunu Vakaru Europoje kuris turetu tokius greitkelius kaip Karaliaus Mindaugo Pr ir Savanoriu Pr miesto centre? Man asmeniskai biski juokinga matyti tokias autostradas su 8+ juostom kurios yra nutiestos tokio dyzio mieste kaip Kaunas.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi Kalėdas teko praleisti nuostabiausiame Lietuvos mieste Kaune, tai kažkaip kilo klausimas, ar yra kažkokių planų ką nors daryti su šita kraupia 8 juostų gatve miesto centre, dėl kurios Karalius Mindaugas, kurio vardu pavadintas šitas nesusipratimas, vartosi grabe? Juk realiai šitas tūpimo/pakilimo takas visiškai žudo priėjimą prie upės, yra visiškai nereikalingas ir yra tiesiog siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais. Ar bent jau vyksta kažkokios kalbos apie šitos gatvės tvarkymą?
    John, siūlau atvykti į Kauną per Eurolygą, arba bent pasivažinėti ten darbo dieną apie 17:00. Nes taip komentuoti apsilankius vieną kartą per šventes, tai nėra rimta... O šiaip aš visiškai sutinku, kad tuščios plačios gatvės atrodo nekaip, deja jos visada bus tokios per šventes, naktimis, atostogas etc...

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nes nu turėti ir išlaikyti (nes reikalauja priežiūros, šiaip jau) AŠTUONIŲ juostų prospektą ten, kur užtektų 4 juostų, yra visiška beprotybė.
    Neužtektų. Tai, kad su savo Golfuku atvažiavai per šventes, kai miestas tuščias, dar nieko nereiškia. Darbo laiku užimtos visos 8 juostos. Ir todėl niekas nieko nesiaurins, nesvaikit.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas. Principas lygiai tas pats.
    Nu šiaip nelabai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Net jei ir nedarys ten niekas piknikų ar kitų parkams būdingų dalykų, smagu būtų turėti dviračių taką apsuptą žalios erdvės. Tikrai bus tų dviratininkų, dar smagiau ten būtų dviračiais važiuot nei Laisvės al. ir šimtą kartų geriau nei ant 3 m aukščio atbrailos į vandenį ties krantine apačioje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Buvo šnekama ne apie dvirtakį, o apie laisvalaikio zonas ir t.t...
    Koks skirtumas. Principas lygiai tas pats.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tipinis anti-judumo argumentas. Niekas tais dviračių takais nesinaudos. Niekam tas pėsčiųjų tiltas nereikalingas. Niekas nesikeis. O vat keisis. Kaip ir visur kitur keitėsi. Tiesiog klausimas, ar keisis greičiau, ar lėčiau. Nes nu turėti ir išlaikyti (nes reikalauja priežiūros, šiaip jau) AŠTUONIŲ juostų prospektą ten, kur užtektų 4 juostų, yra visiška beprotybė.
    Buvo šnekama ne apie dvirtakį, o apie laisvalaikio zonas ir t.t...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pataisyk jei mano atmintis šlubuoja, bet kažkas panašaus yra santakoje. Saloje lyg irgi kažkokių užuominų yra. Abiejose vietose vietos plėtrai irgi yra. Kiek tenka apsilankyti nebūna problemos, kad per daug žmonių ir per mažai vietos.

    Ar yra pakankamai žmonių užpildyti tokio dydžio naują viešąją erdvę?
    Tipinis anti-judumo argumentas. Niekas tais dviračių takais nesinaudos. Niekam tas pėsčiųjų tiltas nereikalingas. Niekas nesikeis. O vat keisis. Kaip ir visur kitur keitėsi. Tiesiog klausimas, ar keisis greičiau, ar lėčiau. Nes nu turėti ir išlaikyti (nes reikalauja priežiūros, šiaip jau) AŠTUONIŲ juostų prospektą ten, kur užtektų 4 juostų, yra visiška beprotybė.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vietoj Karaliaus Mindaugo pr. verčiau sutvarkyti Kaunakiemio g. pramoninį kompleksą, kuris tikrai nusipelnė transformacijos, manau.

    Tai nežinau, ar reiktų užstatyt Karaliaus Mindaugo pr., kai galėtų būti vystomi šiek tiek apleisti pramoniniai kvartalai ar šiaip apleisti pastatai. Galvoju, kad kažkoks dviračių ir pėsčiųjų takas, apsuptas medžių ir šiek tiek žaidimų aikštelių šalia Akropolio gal ir nieko būtų šalia susiaurinto Karaliaus Mindaugo pr.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Neklysti, per akis vietos tokiems dalykams.

    Kažkas neseniai kitoj tenoj buvo pasiūlęs užstatymo idėją, va ten tai būtų naudos miestui tiek ekonomiškai, tiek estetiška, tiek taisant labai mažą Kauno centro tankumą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Variantas būtų uždaryti vieną 4+4 Mindaugo prospekto pusę ir įrengti, pavyzdžiui, riedučių, riedlenčių trasas ir parką, lauko krepšinio aikšteles. Kažką panašaus, kaip ties Baltuoju tiltu Vilniuje, tik didesne skale ir didesniame plote.
    Pataisyk jei mano atmintis šlubuoja, bet kažkas panašaus yra santakoje. Saloje lyg irgi kažkokių užuominų yra. Abiejose vietose vietos plėtrai irgi yra. Kiek tenka apsilankyti nebūna problemos, kad per daug žmonių ir per mažai vietos.

    Ar yra pakankamai žmonių užpildyti tokio dydžio naują viešąją erdvę?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Variantas būtų uždaryti vieną 4+4 Mindaugo prospekto pusę ir įrengti, pavyzdžiui, riedučių, riedlenčių trasas ir parką, lauko krepšinio aikšteles. Kažką panašaus, kaip ties Baltuoju tiltu Vilniuje, tik didesne skale ir didesniame plote.
    Šiaip sutinku. Padaryt parkelį, normalų platų raudoną dviračių taką, riedučių parką, etc. Vien dėl tako ten turėtų atsirasti bent jau dviračių tranzitas ir tuo pačiu gyvybė. Tikrai būtų gyva prie Akropolio.

    Didžiausias galvosūkis lieka Karaliaus Mindaugo tunelis (techniškai - galera; nėra tunelio ženklų), bet ten gal tiesiog padalinti srautą atskiriant tranzitą ir įvažiuojančius bei išvažiuojančius iš daugiaaukštės aikštelės, o visur kitur lieka 4 juostos ir viena lygiagretaus parkavimo juosta.

    Jei neišgriaunant šlaito, tai apsieitų palyginti pigiai sutvarkyt.

    Pirma reikia uždėti CO2 low emission zoną, nuimti tranzitą, tada turbūt ir pasigirs kalbos ką daryt su šią gatve ir taip pat Birštono bei Gimnazijos g., kurios ir maitina Karaliaus Mindaugo pr.

    Vilniaus g. yra požeminė perėja, ją ten visaip bando tvarkyt, įjaukint, bet smagumo lipti laiptais neatsiranda, norisi tikėtis, kad ją kada nors panaikins kai sumažins tranzitą. Dabar ten net šeštadienio popietę būna 200 m kamštis iš trijų juostų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.29, 15:25.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nėra nei pinigų, nei poreikio. Būtent, kad Kaunas nėra tik senamiesčio-stoties miestas. Didžioji dalis gyventojų yra ne keliuose kvartaluose aplink Laisvės alėją, o miegamuosiuose rajonuose. Ir ten yra n+k svarbesnių reikalų. Reikia nepamiršti, kad išgrąžintą Mindaugo prospektą reiktų ir prižiūrėti. Gal geriau už tą pačią sumą prižiūrėti pakelius ten kur iš tiesų yra žmonių, o ne mažai naudojamą erdvę.

    Miestas visų pirma turi atsižvelgti į savo gyventojus, o ne turistus. Ir čia kalbu ne apie kuo platesnes gatves ir daugiau parkingo. O apie pinigų investavimą tai pačiai pėsčiųjų ir poilsio infrastruktūrai ten kur vietiniams jos reikia labiau.

    Aišku visada galima pasvajoti ką būtų galima padaryti utopiniam pasaulyje su neribotais resursais
    Variantas būtų uždaryti vieną 4+4 Mindaugo prospekto pusę ir įrengti, pavyzdžiui, riedučių, riedlenčių trasas ir parką, lauko krepšinio aikšteles. Kažką panašaus, kaip ties Baltuoju tiltu Vilniuje, tik didesne skale ir didesniame plote.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Gerai, aš tik pasvajojau, nes pinigų nėra, kadangi dar neišsivystėm.

    Taip, yra Laisvės alėja (dar gal Putvinskio g.) Bet kaip būtų miela, jei Kaunas nebūtų vienos gatvės miestas, nes viena gatvė, kuria galima vaikščiot, tiesiog nuobodu. Mindaugo prospektas palei Nemuną yra vienas iš trumpiausių kelių iš senamiesčio į centrą/"Akroppolį"/stotis. Būtų miela galėt jį su malonumu įveikti ne tik automobiliu, nes tai tiesiog jėga.
    Nėra nei pinigų, nei poreikio. Būtent, kad Kaunas nėra tik senamiesčio-stoties miestas. Didžioji dalis gyventojų yra ne keliuose kvartaluose aplink Laisvės alėją, o miegamuosiuose rajonuose. Ir ten yra n+k svarbesnių reikalų. Reikia nepamiršti, kad išgrąžintą Mindaugo prospektą reiktų ir prižiūrėti. Gal geriau už tą pačią sumą prižiūrėti pakelius ten kur iš tiesų yra žmonių, o ne mažai naudojamą erdvę.

    Miestas visų pirma turi atsižvelgti į savo gyventojus, o ne turistus. Ir čia kalbu ne apie kuo platesnes gatves ir daugiau parkingo. O apie pinigų investavimą tai pačiai pėsčiųjų ir poilsio infrastruktūrai ten kur vietiniams jos reikia labiau.

    Aišku visada galima pasvajoti ką būtų galima padaryti utopiniam pasaulyje su neribotais resursais

    Komentuoti:

Working...
X